:hug:
Welterusten allemaal (alvast) :-*
Hoihoi,
we hadden 76 op 100
niet super dus, maar ze was al moe van sochtends agility te trainen en in de namiddag dan gehoorzaamheid. Veel gesnuffeld ed…
Volgende keer beter, maar toch allemaal bedankt voor het duimen
hoe gaat ie hier met iedereen?
Goedemorgen meiden
@Chelleke: Nou, hopelijk straks goed nieuws vab de HA. Ben benieuwd.
Suc6! Verder wel lekker geslapen? Damian ook?
@Tinka: Jammer, maar net wat je zegt; volgende keer beter! Ze was al
de hele dag bezig, dus logisch dat ze niet optimaal meer presteerde!
@José: Super dat het zo een geslaagd dagje was! Lekker bij kunnen
kletsen?
Nou, hier weer een fantastische nacht gehad! :liar: Gaap
Ik kom straks nog even langs… :-*
Liefs
Rot nacht dus :hug:
Ik begin nu weer op te krabbelen :dance:
Damian had gisteren weer 38,3 Niet zo heel hoog maar hij kon niet slapen en voelde zich niet zo oké dus heb ik hem een zetpil gegeven, normaal doe ik dat alleen vanaf de 38,5 maar volgens mij kon hij er nu wel 1 gebruiken
Nu alles wel weer oke met hem. Heb 'm nog niet getemd (is dat met een d of een t?).
Damian heeft daarna goed geslapan van 23u tot 08:30
Ik kraag om 6u een aanval van kriebelhoest, kwam er niet van af, wat een piepzooi zeg :roll: Verder goed geslapen :thumbup:
Vanmiddag kan ik om 15u bij de huisarts terecht, ik ben zo benieuwd. Onze verdenking is toch wel echt 80 a 90% blaas en endeldarmverzakking. Ik ben benieuwd hoe dat zou moeten gaan met een bevalling :think:
Ik ben wel weer ontzettend teleurgesteld in mijn lichaam, dacht toch dat ik er voldoende sores mee heb gehad (schildklier) en heb (reuma hyperventilatie incl stikfobie en straatvrees). Komt er nog bij dat mijn lichaam zijn eigen in een rap tempo sloopt, de volgende operatie er aan komt en dan krijgen we dit weer
Nu ben ik misschien een zeur maar ben gewoon mijn vertrouwen kwijt in mijn lijf.
Klaagmodes uit, zijn ergerde dingen op de wereld :-*
Tinka, wat een mooie hond heb je! Wij deden vroeger ook regelmatig cursussen,proeven en af en toe een show.
Als ik dat zo lees bij jou mis ik het wel.Heerlijk om een hond te zien
spelen en om er mee te wandelen in het bos.
Chelleke er zijn misschien wel ergere dingen in de wereld, maar als je er midden in zit is het ook heel erg.
Kan me voorstellen dat je er even goed zat van bent, je hebt ook al zoveel meegemaakt.
Ik duim voor je dat het vanmiddag goed gaat en dat er wat aan te doen is!Dikke knuffel :hug:
Karma, gaat goed he bij jou!!!Je hebt een sterke beeb die vast niet meer loslaat
Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?Spannend!!!
Jose,leuk dat je slaapkamertje zo vordert, lijkt me een vd leukste dingen van de zwangerschap.Succes vandaag bij de huisarts.
Ik heb vh weekend mn verjaardag geviert, het hele huis zat vol en had amper tijd om zelf even te gaan zitten.
Had 's nachts ook veel witte vloed en maakte me hier een beetje ongerust over.Het is nu gelukkig weer normaal.
De misselijkheid en moeheid lijkt ook iets minder te worden.
Zo even douchen en naar de winkel voor de traktatie op het werk!
xxx Bontje
Gefeliciteerd Bontje, moet ik je leeftijd van de week nog even veranderen
@ tinka, toch goed van haar na zo’n drukke dag.
@ chelleke, hé bah. het zit je ook wel tegen. ik hoop dat je vanmiddag bij de ha toch een positief bericht krijgt en dat het wel meevalt. hele dikke :hug:
@ bontje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
@ jose, fijn dat het opschiet met de baby kamer. we zijn dit weekend ook met de eerst voorbereidingen bezig geweest. we zijn er ook uit wat de kleur wordt, wit met donkerpaars.
vanochtend naar de de vk geweest. een mooi krachtig hartje horen kloppen :inlove: mijn bloeddruk was wel wat hoger dan voorgaande keren. verder was het wel goed. ik kreeg wel het advies mee dat ik, omdat ik al veel last van mijn bekken en harde buiken heb, om minder te gaan werken. dat advies neem ik ook te harte. ik wil niet teveel klagen maar deze zwangerschap valt me wel een stuk zwaarder.
weet alleen niet goed hoe ik het aan mijn baas moet vertellen, ik voel me dan gelijk een aansteller :?
zo, genoeg gezeurd. nu weer even aan het werk want de was wordt niet vanzelf schoon.
Geen zeur hoor :naughty: , goed naar je lichaam luisteren :hug:
Fijn dat verder alles oke was :-*
chel succes zo bij de ha klinkt niet best, hoop dat het iets anders is wat goed te verhelpen valt.
bontje nog van harte.
desiree eerlijk zijn tegen je baas is toch het beste, misschien wat rustiger aan doen.
Moet ik eigenlijk nodig zeggen :think:
jose klinkt als een luek dagje met je collega. was het leuk?
karma hoe is het met je jij prille zwangere. Hoe voel je je?
Tinka lieve hond, de volgende keer beter hoor :hug:
@bontje: leuk he, werken met een hondje… Ik doe het echt graag!
@chell, ik duim, je zit nu ongeveer bij de Ha! Ik begrijp heel goed dat je ej vertrouwen kwijtgeraakt hoor! Is echt niet leuk!
@desiree: gewoon zeggen tegen je baas, dat zal ie toch wel begrijpen denk ik?
@karma: al afspraak gemaakt? Of ben je daar bij nr 5 wel al wat losser in , dan bij nr 1 :mrgreen: Dit is wel een sterkt beebje! Das wel duidelijk he!
Ik ben hartstikke verkouden seg! niet normaal!
Kom straks nog wel ff langswaaien, eerst nog wat boodschapjes doen!
Beterschap Tinka :hug:
@Desiree: gek he, dat de ene zwangerschap zo kan verschillen van de andere. Succes met het gesprek met je baas, komt vast goed :thumbup:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Bontje!
@Chel: balen dat je nou weer zo’n rotnacht hebt gehad! Als het goed is zit je nu bij de ha, ik ben benieuwd wat er uit het gesprek gaat komen.
Enne, er is inderdaad veel leed op de wereld, maar dat maakt jouw problemen niet minder vervelend voor jou! :hug:
Hier alles oke. Heb net de ha gebeld en ik heb geen blaasontsteking. Eerlijk gezegd ben ik niet blij met die uitslag, want ik heb echt megapijn in het blaasgebied. Waarschijnlijk is het dan toch gewoon mijn schaambeen. Kan amper normaal lopen soms. Vanavond maar even met de vk bespreken
@Chelleke, waar ben je??
Ik dat 't meeviel bij de HA.
Je bent ook wel een maf mens he, met je foto, ik lach me soms rot om je!! :-*
Lijkt me heel lastig als je veel lichamelijke klachten hebt, petje af voor je meid hoe je er mee om gaat!! :thumbup:
@Bontje, gefeliciteerd!!
@Karma, ja inderdaad, tis nu wel een vasthoudertje :lol:
@Desiree, je moet goed naar je lichaam luisteren. Advies om gas terug te nemen krijg je niet voor niks!!!
@Tinka, beterschap!!
@Jose, sorry vergeet ik jou :oops:
Succes bij de VK vanavond. Hopelijk kan ze je pijn verklaren en heeft ze tips voor je. :hug:
Sorry dames, we bleven daarna even bij mijn ouders mijn ouders plakken en toen eten.
Alles is goed :dance:
Mijn voorwand/blaas was maar een beetje verzakt.
Mijn litteken zag er netjes uit.
Mijn bmm was een beetje geïrriteerd.
Ze heeft even een uitstrijkje gedaan.
Wij vonden het vreemd dat we mijn muts niet eerder zo hadden gezien en gevoeld.
Maar volgens haar was dat verder niks bijzonders
Over 2 maanden moest ik maar terug komen voor een verwijzing naar de gyn ivm de kinderwens, helaas kreeg ik die niet meteen mee .
Nouja ik heb zoiets, als het toch niet goed is, ziet die gyn het tegen die tijd ook wel
@ Tinka
Beterschap :hug:
@ Jose
Kan me voorstellen dat je liever had dat het je blaas is, kan er ten minste wat aangedaan worden :hug:
Hoe was het bij de vk?
@ Manouk
:mrgreen: :-*
Hai hai
@Chelleke: Gelukkig was het niet zo ernstig als het had kunnen zijn! :thumbup: Wel balen
dat je zo lang moet wachten op de verwijzing… :roll:
Enne logisch toch dat je even het vertrouwen in je lichaam verliest. Je rolt van het
een zo in het ander “probleem”. Mag echt wel eens ophouden nu! Dus zeur maar
eens goed hoor! (Enne het is geen “zeuren” trouwens!) :hug:
Kan je daar wel over praten met iemand, over je struggle ermee te leven en wat
de reuma, fobieën, schildklier en hyperventilatie met je doet? Je bent bijna altijd
zo sterk en positief, daar heb ik echt heel veel respect voor, maar die “negatieve”
gevoelens moeten ook ruimte krijgen. Hoe ga je daar mee om eigenlijk?
@Bontje: :dance: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:
Jouw uk doet het ook goed he! Wanneer krijg jij weer een echo?
Gelukkig is het net zo’n plakwurm als zijn/haar broer en zussen! :inlove: En ik ga van de
week even een afspraak maken met de vk voor een intake. De echo krijgen we pas
rond de 12 weken… :roll: Duurt nog wel even!
@Desiree: :hug: Is niet zeuren hoor! :naughty: Gewoon onmacht en dat moet je baas ook
maar begrijpen.
@Jane: Heerlijk! :inlove:
@Tinka: Beterschap met je verkoudheid! :hug: En je bent idd. wat makkelijker met de 5de.
De vk afspraken vond ik bij nummer 4 al ontzettend vervelend… :roll: Het is leuk om even het
hartje te horen, maar ik heb een angelsound, dus het hartje kan ik ook gewoon thuis horen.
Ik probeerde ook steeds om langer tussen de afspraken in te hebben. :mrgreen: Niks aan… :shifty: Dus
ik heb helemaal geen zin om naar de vk te gaan. De echo’s zijn leuk!!! :inlove: Maar de rest… :roll:
@José: Idd. wel balen dat je nu niet weet wat het wel is. Ben benieuwd wat de VK vanavond
ervan vindt. :think:
@Manouk: Mijn plakwurmpje! :inlove:
Zo ver de reacties…
Bye Bye
Nu even ego…
Ik heb vanmiddag de twee laatste testen gedaan en ze knalde ervan af! :dance: :dance: :dance:
De testen waren een stuk donkerder dan de testen van mijn twee meiden
die ik rond 5/6 weken had gedaan met ochtendurine! Goed nieuws lijkt
mij! :inlove:
Hoe ik er mee om ga, euh… geen idee ik leef gewoon door :think:
En ik heb wel eens mijn baal dagen :mrgreen:
Ik vond mijn controle bezoekjes nooit zo erg tijden mijn zwangerschap, ik had het geluk dat ik die kleine boef iedere keer te zien kreeg, wat een luxe :inlove:
@Karma wrote:
Nu even ego…
Ik heb vanmiddag de twee laatste testen gedaan en ze knalde ervan af! :dance: :dance: :dance:
De testen waren een stuk donkerder dan de testen van mijn twee meiden
die ik rond 5/6 weken had gedaan met ochtendurine! Goed nieuws lijkt
mij! :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: