~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

Ja dat was ik, totdat er 1tje bij de mama’s zei dat het gevaarlijk kon zijn, dan maak ik me gelijk weer druk. Al kan ik het nergers vinden. :think:

Mijn mannetje ligt nu met 38,9 en een zetpil in bed, ventje word weer strontverkouden :roll:

@Chelleke wrote:

Ja dat was ik, totdat er 1tje bij de mama’s zei dat het gevaarlijk kon zijn, dan maak ik me gelijk weer druk. Al kan ik het nergers vinden. :think:

Mijn mannetje ligt nu met 38,9 en een zetpil in bed, ventje word weer strontverkouden :roll:
oh Chel, kan je anders niet bellen naar de HA? Ik zou toch precies ook wel sneller duidelijkheid willen…

komt stiekem even een linkje droppen ik ben er niet hoor. Stttttt…

Link

De ene verzakking is ernstiger dan de andere: het kan zelfs zo erg zijn,
dat een groot deel van baarmoeder door de vagina naar buiten komt. Het
klinkt al niet fijn en dat is het natuurlijk ook niet! Het veroorzaakt veel
pijn en er kunnen ontstekingen bij komen kijken.

Dit kan dus in hele ernstige gevallen gebeuren. Net zoals je dood kan
gaan bij een bevalling! :roll: Dus geen gestress hoor! Als het echt zoooo
gevaarlijk was had je het echt wel veel vaker gelezen. :hug:

Niet stressen hoor!

*sluipt weer heel stilletjes weg**doegg*

sluipt binnen

Nog een:

LINK

Klachten

Het gevoel dat er van onderen iets naar buiten komt
Soms lage rugpijn - de oorzaak zit meestal in de botten of spieren van de rug zelf
Een trekkend, zeurderig gevoel in de onderbuik
Problemen bij het plassen.
De klachten van een verzakking verergeren vaak bij vermoeidheid en bij activiteiten als zwaar tillen en persen. De seksuele omgang wordt meestal maar weinig door een verzakking beïnvloed.
De klachten bij een verzakking kunnen heel hinderlijk zijn, maar een verzakking is nooit gevaarlijk!

Maak je dus echt geen zorgen en wacht rustig af wat de huisarts je te zeggen heeft. :wink:

:-*

*en weer weg*

en daar was ik weer

Vergeet helemaal Damian… :oops: Beterschap met je kleine ventje!

en daar was ik weer weg

*grappig dat niemand mij ziet :stuck_out_tongue: *

Hahaha, Karma de internetdokter :wink:

Maarre dat is niet tof Chelleke :hug: Maandag maar gauw even naar de huisarts en wie weet is het heel simpel te verhelpen :slight_smile:

Sorry was aan een spelletje begonnen als afleiding en ben niet meer op het forum geweest. Zie ook nu pas hoe laat het is :shock:

@Tinka wrote:

oh Chel, kan je anders niet bellen naar de HA? Ik zou toch precies ook wel sneller duidelijkheid willen…

Dan moet ik naar de huisartsenpost bellen in Veghel.

@ Karma dank je wel, je bent een schat :-

Ben al iets geruster, nu ook omdat ik even mijn gedachten ergens anders heb gehad. Hopen dat dat in bed ook zo is. Vaak ga ik bij het piekeren spelletjes doen in mijn hoofd :mrgreen: A t/m Z spelletjes, bijv producten in een supermarkt of rassen oid :oops: :mrgreen:

Welterusten allemaal :-

En een dikke :-

En Karma voor jou 1 extra :-

@José: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Chelleke: En hoe heb je een beetje geslapen?

Verder goedemorgen allemaal! Gaap :mrgreen:

Goeiemorgen!

Hier zometeen hondenschool en dezenm nog eens een wedstrijd :shifty:

Oehhh spannend… Veel succes met de wedstrijd! Ben benieuwd hoe ze

het vandaag doet. Welk onderdeel is het?

Veel suc6 Tinka :pray:

@ Karma

Heb redelijk geslapen, iig geen last gehad van mijn gedachten over mijn muts.

We gingen wel erg laat slapen :naughty:

Damian was vannacht ook aan het huilen, die hebben we later lekker tussen ons in laten slapen :oops: :inlove:

Ik hoest me eigen een ongeluk en dat doet auwie in mijn keel :evil:

Dadelijk komt dinnetje uit Waalwijk op visite :thumbup:

Fijne zondag :-*

Nou, gelukkig wel goed geslapen dus.

Zou dat hoesten niet een oorzaak kunnen zijn? Of had je er al veel

eerder last van?

Ach nou… Morgen naar de HA… Dan weten jullie (en wij :mrgreen: ) meer. :wink:

Fijne zondag!!!

Ja ik weet niet, als ik nadenk kan ik me niet herinneren dat ik op landal met tampons het gevoeld heb :think:

Rob zei dat ie wel wat eerder iets had gevoeld maar niet zo erg.

Ik had het wel voor het hoesten, hoesten doe ik nu een dag of 3, maar ik denk wel dat het verergt (hoe schrijf je dat?) is door het hoesten :think:

Achja kan er niks meer aan veranderen en alleen maar wachten tot morgen :wink:

Het verklaard misschien wel waarom ik ineens snachts ook steeds moet plassen en dat ik vaker moet plassen. :eh:

En ik steeds maar denken dat ik blaasont. kreeg.

:mrgreen: Ik hoop toch dat het nachtelijk wc bezoekje door iets anders

komt! :wink: :pray: :pray: :pray:

Ik las wel ergens dat hoesten een oorzaak kan zijn Chel, maar volgens mij ging dat meer over langdurig hoesten en een dag of drie kun je moeilijk langdurig noemen :think: Gelukkig heb je wel goed geslapen. Goede tip trouwens van die spelletjes, die ga ik onthouden voor als ik lig te piekeren. :thumbup:

@Karma: bij jou gaat nog steeds goed he! Babietje houdt zich stevig vast :dance:

@Tinka; je leest dit waarschijnlijk niet meer, maar ik duim voor je wedstrijd!

Meiden, ik ga vanmiddag gezellig bij een oud collegaatje op visite. We hebben elkaar al een hele tijd niet meer gesproken, dus we hebben heel wat te bespreken. Ze heeft me trouwens ook nog niet zwanger gezien dus ze zal wel schrikken hahahaha.

Fijne dag allemaal en tot vanavond!

Jaja, beebje luistert goed! :wink:

Veel plezier vanmiddag! :smiley:

@Karma wrote:

Hihi nee hoor, dit speelt al langer :wink:

@Jose wrote:
Ik las wel ergens dat hoesten een oorzaak kan zijn Chel, maar volgens mij ging dat meer over langdurig hoesten en een dag of drie kun je moeilijk langdurig noemen :think:

Ja inderdaad had ik ook gelezen dat was inderdaad bij chronisch hoesten, dat heb ik gelukkig niet :smiley:

Leuk gehad vanmiddag? Vast wel :wink:

Damian had vanmorgen nog 38 en nu net weer netjes 37,3 :dance:

Hopen dat dat zo blijft :pray:

Mijn clubje staat achter :cry: (twente) :naughty:

@Chelleke wrote:

@Karma wrote:

Hihi nee hoor, dit speelt al langer :wink:

Jammer! :doh: :mrgreen:

Ja eigenlijk wel hè :roll: :wink:

Mooi dat de temperatuur van Damian weer gezakt is.

Verder niet echt ietste melden hier. Gezellige middag gehad, Roel is een flink eind gevordert met het kamertje en morgen weer naar de veroskundige. Omdat ik de laatste tijd best veel buikpijn heb breng ik voor de zekerheid 's ochtends even urine naar de huisarts. Het zou blaasontsteking kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat ik me de laatste tijd toch echt wat te druk heb gemaakt. Wordt vervolgd