@Chel: goed nieuws! :thumbup:
Ben weer goedgekeurd door de vk. Pijn verklaarde zij als een combinatie van bandenpijn en bekkenpijn. Er is niet heel veel aan te doen, behalve niks forceren (dus geen zare wasmanden meer de trap op dragen enzo). Eventueel kan ik nog fyciotherapie aanvragen om te leren hoe ik goed op kan staan en lopen enzo, maar eigenlijk weet ik dat wel. Vooral niet minder gaan bewegen, want daar wordt het niet beter van (he, jammer ). Rustig aandoen dus
Fijn dat je verder wel goedgekeurd bent :thumbup:
Sterkte met je klacht :hug:
@Chelleke wrote:
Hoe ik er mee om ga, euh… geen idee ik leef gewoon door :think:
En ik heb wel eens mijn baal dagen :mrgreen:
Heb je niet het gevoel dat je de frustratie opkropt of valt dat mee?
@Chelleke wrote:
Ik vond mijn controle bezoekjes nooit zo erg tijden mijn zwangerschap,
ik had het geluk dat ik die kleine boef iedere keer te zien kreeg, wat een luxe :inlove:
Ja, dan zou ik de bezoekjes ook leuk vinden. Nee, ik zat vaak 30-45 min. te wachten,
dan was ik aan de beurt. Ik had nooit vragen, want alles ging gewoon lekker. Dus kon ik
meteen liggen, even hoogte bm checken, hartje luisteren, wegen en bloeddruk meten en
ik kon weer gaan. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten dus. Niks aan…
Goedemorgen trouwens!!!
Ook goedemorgen :mrgreen:
@Karma wrote:
Heb je niet het gevoel dat je de frustratie opkropt of valt dat mee?
Nee volgens mij valt dat wel mee
Kan me inderdaad voorstellen dat die vk bezoekjes niet veel aan zijn
goedemorgen!
@ chelleke, fijn dat het allemaal wel meeviel! wel balen dat je niet gelijk die verwijzing meekreeg :?
@ jose, mooi dat alles weer goed was. en ja, banden en bekkenpijn kan heel vervelend zijn. neem lekker wat tijd voorjezelf en doe het rustig aan hé! ik kan me voorstellen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan
en als ik jou was zou ik toch een keertje bij de fysio langs gaan. ze kunnen je oefeningen geven waarmee je je bekken kan ‘trainen’. ik heb ze ook, en niet alleen oefeningen hoe je het beste kunt tillen, opstaan etc.
@ karma, :dance: mooie testen hoor! komt helemaal goed met je plakwurmpje :inlove:
wbt mijn baas. hij zal er echt wel begrip voor hebben hoor. dat is het probleem niet. ik vind het alleen vervelend dat ik nu al dit gesprek met hem moet gaan voeren. ik heb er tenslotte voor gekozen om zwanger te worden en dan zadel ik mijn collega;s met extra werk op.
nou ja, het zal allemaal wel los lopen. vanmiddag weer de slaapdienst en waarschijnlijk mijn laatste dan van dit jaar, daar ben ik wel blij om.
zo, ik ga nog even wat was vouwen en mijn spullen bij elkaar zoeken.
fijne dag :-*
goeiemorgen! ik kom weer snel ff langswaaien…
Verkoudheid is nog hetzelfde, veel niezen en snotteren…
@jose: hopelijk betert de pijn nog wel! Veel rusten helpt mss wel :think:
@desiree: succes met het gesprekje!
@chel: goed dat het niet zo ernstig was, en wel vreemd dat je die verwijzing naar de gyn nog niet kreeg… voor die twee maandjes eer dat jaar om is…
@karma: die testen knallen eraf zeg! Mooi! Ik snap ook wel dat die bezoekjes bijde VK niks meer zijn, als ze het zo snelsnel afhandelen… Hier ga je altijd bij de gyn (of om en om bij de HA)
@bontje: gefeliciteerd met je verjaardag!
@mama_desiree wrote:
wbt mijn baas. hij zal er echt wel begrip voor hebben hoor. dat is het probleem niet. ik vind het alleen vervelend dat ik nu al dit gesprek met hem moet gaan voeren. ik heb er tenslotte voor gekozen om zwanger te worden en dan zadel ik mijn collega;s met extra werk op.
nou ja, het zal allemaal wel los lopen. vanmiddag weer de slaapdienst en waarschijnlijk mijn laatste dan van dit jaar, daar ben ik wel blij om.
Ik snap wel wat je bedoeld :hug:
@ Tinka
:hug: beterschap.
Tja die verwijzing, beetje flauw vooral ook qua lichamelijk bij mij gezien.
Veel reumapatiënten kloppen al veel sneller aan en mogen dan ook gewoon naar de gyn.
Mijn reuma is niet bepaald erg mild en rustig (wil niet zielig doen hoor :naughty: ) dus vond die 2 a 3 maanden ook beetje flauw.
Kan het balletje maar vast aan het rollen hebben, maar helaas
Achja komt goed :thumbup:
@Chelleke wrote:
@mama_desiree wrote:ja, net daarom, ik vind het ook heel flauw! Ook omdat ze vorige keer echt wel iets gedaan hebben om te helpen he… :hug: Je zeurt niet hoor! Ik vind ook dat jij altijd zo positief blijft erover, ik denk dat ik dat niet zou kunnen :shifty:wbt mijn baas. hij zal er echt wel begrip voor hebben hoor. dat is het probleem niet. ik vind het alleen vervelend dat ik nu al dit gesprek met hem moet gaan voeren. ik heb er tenslotte voor gekozen om zwanger te worden en dan zadel ik mijn collega;s met extra werk op.
Ik snap wel wat je bedoeld :hug:
@ Tinka
:hug: beterschap.
Tja die verwijzing, beetje flauw vooral ook qua lichamelijk bij mij gezien.
Veel reumapatiënten kloppen al veel sneller aan en mogen dan ook gewoon naar de gyn.
Mijn reuma is niet bepaald erg mild en rustig (wil niet zielig doen hoor :naughty: ) dus vond die 2 a 3 maanden ook beetje flauw.
Kan het balletje maar vast aan het rollen hebben, maar helaas
Achja komt goed :thumbup:
Ah jawel joh, dat gaat vanzelf :thumbup: :-*
@Chelleke wrote:
@Karma wrote:Heb je niet het gevoel dat je de frustratie opkropt of valt dat mee?
Nee volgens mij valt dat wel mee
Gelukkig dan maar! Dan bemoei ik mij er niet meer mee! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
@mama_desiree wrote:
@ karma, :dance: mooie testen hoor! komt helemaal goed met je plakwurmpje :inlove:
Hope so! :inlove:
@mama_desiree wrote:
Wel fijn dat je baas er begrip voor heeft. Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je er zelf moeite
mee hebt. Ik denk dat ik hetzelfde ook wel zou hebben, maar het is niet anders. Komt allemaal goed! :wink:
@Tinka wrote:
@karma: die testen knallen eraf zeg! Mooi! Ik snap ook wel dat die bezoekjes bijde VK niks meer zijn, als ze het zo snelsnel afhandelen… Hier ga je altijd bij de gyn (of om en om bij de HA)
Het is niet zo dat ze het snel afhandelen hoor. Ik heb gewoon niks te melden
of te vragen. Andere vrouwen blijven wel veel langer hangen… :mrgreen:
Ik alleen niet dus.
jij nog steeds aan het snotteren… :hug: Wel mazzel dat je na de fotoshoot
pas verkouden bent geworden. Beterschap nog maar. :-*
@Karma wrote:
Gelukkig dan maar! Dan bemoei ik mij er niet meer mee! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
hihi geeft niks hoor :-*
Gelukkig maar!!!
Meiden, slaap lekker voor straks enne tot morgen maar weer! :-*
Ineens brak me het zweeeet uit!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
Hoe gaat het hier? :oops:
Voor iedereen:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Oh karma!!! Jij hebt net weer een positieve test!!
Ik dat alles goed gaat deze keer!
(maar dat moet wel!)
leuk je nog eens te zien Klaproosje!!
Fijn dat alles goed gaat met je beebje!
@karma: idd, heb ik ook bedacht, stel datik anders met zo’n rooie neus op de foto’s moest :mrgreen:
@Klaproos: Jaja, ik heb vorige week weer positief getest! :dance: En gisteren
weer getest om even te checken… De testen waren veel donkerder! :inlove:
Met jullie alles goed? En ik zie dat jullie een dochtertje krijgen!!! :inlove:
@Tinka: Precies! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: Hadden wel originele foto’s geworden!
Klopt een echte meid :inlove: Ja hier alles goed hoor!
Stom is dat hè, de rammelaars lees ik zo nu en dan ook nog wel bij (krijg ik ook meldingen van, ook niet altijd trouwens en dan vergeet ik het zo weer een hele tijd te lezen) en hier kennelijk op een gegeven moment geen melding meer van gekregen en dan denk ik er niet aan hè :oops:
Ontzettend sorry!