Hoi Meiden,
Hier ben ik weer even. Ik duim voor jullie allemaal dat de eitjes snel komen en de visje goed zwemmen.
Hier is alles weer een beetje rustig geworden. Heb onze ouders op de hoogte gebracht van onze zwangerschap en ze waren allemaal erg blij voor ons. Mijn moeder gelijk janken hihihi, en op het werk weten ze het ook.
Nu houden we het verder even stil voor fam en vrienden tot de eerste echo.
12 november gaan we naar de verloskundige en 30 nov voor de 1ste echo. Heb er zo’n zin in maar het duurt nog zo lang…
Verder heb ik eigenlijk geen klachten op wat vermoeidheid na. Vooral vorige week had ik het gevoel of mijn hele onderbuik werd verbouwd. Nu is alles rustig.
Ik ga lekker van het weekend genieten en een :hug: :hug: voor iedereen die er een wil of nodig heeft!
Groetjes Francis
Fijn weekend allemaal :-*
Morgen naar de opendag van de peuterspeelzaal hier,
gelijk Damian inschrijven.
Dat kan met 18 mnd nouja dat is hij bijna daar zullen ze toch niet moeilijk over doen?!?
Maar jeetje weer een stapje verder in het groter worden :shock:
Daarna de griepprik halen en dan nog een crosstrainer ophalen die ik gekocht heb via MP.
:-* :-* :-*
dank je chel en veel succes en plezier op de open dag o gaat 1 november voor het eerst. spannend.
Lieve tinka een hele dikke :hug: voor jou meid bah niet leuk als iedereen in je omgeving zwanger wordt. Maar oh wat een feest als het straks bij jou ook raak is. Beetje vertrouwen in houden hoor :-*
Karma was gisteren wezen werken, maar voel me nog beroerd en zwak en buik voelt strak en niet fijn. last van darmen.
Desiree je hebt hem gespot hoor meid en niet op de tijd nauwkeurig, maar voor ovu testen heb jij hem toch heel nauwkeurig te pakken hoor. Ik hoop dat hij benut is :thumbup: wachten maar…
vanavond weer alleen thuis en morgen ook, p heeft late diensten e volgend weekend is hij voor school een weekend weg. Ik zie er tegenop. bah. Normaal niet, maar door die hormonsters voel ik me soms zo afhankelijk en zielug. zo ook genoeg geklaagd, want eigenlijk mag ik niet klagen he :naughty:
liefs
jose beetje traag sorry, maar met je baan dat is echt balen zeg. kan dat zomaar en je werkt toch in de hulpverlening?
niet leuk :hug:
Mag best klagen hoor :hug:
@ jane, klagen mag best hoor. die hormonen zijn echt monster af en toe!
@chelleke, spannend hoor, Damian inschrijven voor de psz. ik heb Elize al ingeschreven toen ze 16 maanden was :oops: volgend jaar is het voor haar zover. wat vliegt de tijd hé?
fijne dag nog, ik moet weer aan het werk :shifty:
@mama_desiree wrote:
@chelleke, spannend hoor, Damian inschrijven voor de psz. ik heb Elize al ingeschreven toen ze 16 maanden was :oops: volgend jaar is het voor haar zover. wat vliegt de tijd hé?
Hier kon het pas met 18 mnd en dan mogen ze met 2 jaar komen.
Maar inderdaad wat gaat die tijd toch snel

Hier gaat mijn kereltje naar toe:
http://www.peuterspeelzalenuden.nl/Home.htm
en dan naar De Harlekijn

@jane wrote:
jose beetje traag sorry, maar met je baan dat is echt balen zeg. kan dat zomaar en je werkt toch in de hulpverlening?
niet leuk :hug:
Yep dat mag zomaar, is allemaal netjes volgens sociaal plan geregeld, ik heb dus geen poot om op te staan. Ik werk inderdaad in de hulpverlening, GGZ kinder en jeugd. Volgend jaar wordt het bar en boos in de GGZ, want de minister heeft bedacht dat de vergoedingen wel fiks naar beneden kunnen en dat terwijl het al geen vetpot was.

@Tinka: dat dieet klinkt juist hartstikke gezond, daar zal het zeker niet aan liggen.
@Chelleke: wat leuk dat Damian naar de psz gaat. Ik kan me voorstellen dat het voor jou wel even slikken is, maar hij vind het vast hartstikke leuk.
@jose: dat lijkt me ook van dat dieet… Vandaar dat ik het maar verder doe!
Echt balen van je job he! Wat belachelijk dat ze nog minder subsidies gaan geven! :shock: is toch wel een erg belangrijke sector!
Hallo meiden
@All: Ik ga morgen even reageren. Ik ben net terug uit Amsterdam
en bekaf. Ik kwam mezelf alleen even melden. :mrgreen:
Het kleine lijstje:
Bombariegirl...............35.0 weken
José............................30.3 weken
Jane............................28.4 weken
Klaproos......................28.0 weken
Moon84.......................25.5 weken
MB1976.......................25.5 weken
Huggie........................20.0 weken
Chelleke......................10 dagen
Desiree.......................16 dagen
Karma.........................20 dagen
Manouk.......................24 dagen
Tinka...........................28 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Bye Bye
Alvast welterusten allemaal :-*
@ chelleke, hier gaat Elize naar toe http://www.alifa-welzijn.nl/peuterspeelzalen/stadsdeel_west/duimelot.html
morgen heerlijk een dagje vrij maar die staat al weer lekker volgepland met bezoekjes en het huishouden :? volgende week weer bijna de hele week werken, pff ben wel weer aan een weekje vakantie toe :shifty:
welterusten iedereen en een fijne dag morgen!
Hello ladies
@Desiree: Is goed, dan laat ik de dagen zo staan. De test was duidelijk
minder +, dus :dance: . Nu hopen dat ze elkaar tegen het lijf lopen (of
eigenlijk hebben gelopen ).
@Manouk: Had je wel eens ovutesten gebruikt? Ik heb ze toch maar weer
gekocht. :oops: :mrgreen: Dan heb ik toch wat te doen in de tijd dat ik wacht op mijn ei.
@José: Balen zeg, van de overplaatsing. :hug:
@Francis: Ik dacht al… Ben je ons vergeten? Hihi… Fijn dat alles goed
gaat! En voordat je het weet is het de 12de hoor. Het gaat zo snel…
@Chelleke: En bevalt de crosstrainer? Mijn zoon wil graag zo’n lopende
band om te joggen. Hij rent elke dag, maar stopt in de winter (koukleumpje :mrgreen: ).
Met zo’n ding zou hij elke ochtend toch kunnen joggen, had hij bedacht.
Die struint dus ook MP af.
@Jane: Hoe gaat het met je? Nog steeds ziekjes? :hug:
Enne :naughty: hormonsters!!!
@Huggie: Over de helft hé?! :dance: Nu kan het aftellen beginnen!
Het kleine lijstje:
Bombariegirl...............34.6 weken
José............................30.2 weken
Jane............................28.3 weken
Klaproos......................27.6 weken
Moon84.......................25.4 weken
MB1976.......................25.4 weken
Huggie........................19.6 weken
Chelleke......................9 dagen
Desiree.......................15 dagen
Karma.........................19 dagen
Manouk.......................23 dagen
Tinka...........................27 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Hier zijn de vruchtbare dagen weer begonnen. :dance: Ik hoop uiterlijk
volgende week maandag mijn ei te krijgen, want dan is mijn LF 10
dagen... Na ja, ik hoop... :think: Ik hoop dat hij netjes donderdag komt,
een LF van 14 dagen is natuurlijk beter. :mrgreen: We zullen zien... Ik
ben iig blij dat ik weer wat meer kan dan alleen maar wachten en
niksen. :wink:
Meiden, de eenden wachten op hun ontbijtje. :lol: Ik ga maar eens die
kant op met mijn drie meiden en de restjes brood. :mrgreen:
Bye Bye
Goeiemorgen,
@Karma, nee ik heb nog geen ovu-testen gebruikt. Ik heb ze gekocht en ben er mee begonnen en kreeg toen blaasontsteking dus toen kon ik geen paar uur plas ‘sparen’ hihi.
Dus ze liggen in de la.
Maar ik ga ze bewaren tot 2010… En hopen dat ik ze dan niet meer nodig heb
Ik vind het wel rustgevend om nergens mee bezig te zijn. Ik hield alles bij op een kalender (digitaal), maar daar ben ik ook mee gestopt. Hopenlijk hou ik de verwachtingen zo iets lager hihi.
Ben je wezen shoppen in Amsterdam?
@Jose, klinkt vervelend!! Er wordt écht overal bezuinigd zo langzamerhand
@mama_desiree wrote:
@ chelleke, hier gaat Elize naar toe http://www.alifa-welzijn.nl/peuterspeelzalen/stadsdeel_west/duimelot.html
:thumbup: :thumbup:
Ik heb ergens op het stroink op de psz gezeten :inlove:
@ Karma
Dat is ook leuk een lopendeband

Ik heb de crosstrainer nog niet geprobeerd,
we moeten hem dadelijk nog naar boven sjouwen.
Suc6 met je vruchtbare dagen :inlove:
Ik zal voor een mooie LF duimen

ff gauw een berichtje
Ik heb ergens op het stroink op de psz gezeten
o, wat leuk! daar heeft mijn schoonzusje ook op gezeten en ik heb daar een half jaar stage gelopen. wat toevallig hé?
met schoonpaps gaat het niet heel geweldig. gisteravond was er een verpleegster bij hem geweest en die had er zomaar uitgeflapt dat het niet zo goed met hem gesteld was :shock: nu is schoonpaps helemaal over de toeren. tja, en hoe troost je zo'n man dan. grr, kan die verpleegster wel wat doen :wall: we wachten morgen maar af, als het goed is krijgt hij dan weer onderzoeken.
zo, ga maar verder met het huishouden, vanmiddag willen we nog naar de kermis en vanavond lekker een avondje film kijken onder het genot van glas fris en een schaaltje m&m's :drool:
fijne dag iedereen :-*
jeetje desiree dat is niet ok dat zij dat zo zegt. Gadver.
karma :thumbup: voor aankomende dagen, zag net jouw lijstje en bedacht me je over twee maanden zit ik al op de helft, wat gaat dat snel.
en hier nog steeds eenzaam en ziekjes, maar niet griepachtig maar meer zwangerschap zit nu aam de multi vita hoop dat dat wat helpt. voel me zwak. lief dat ik even mag klagen hier hoor :-*
Jose hier voor de gehandicapten zorg en ook daar wordt flink bezuinigd bah. Ik werk er nu een jaar, maar nog geen gesprek voor een vast contract. heb dus ook nog niet gezegd dat ik zwanger ben. Knijp hem wel een beetje als ik dit zo hoor.
zit ontzettend te snoepen :oops:
Vandaag even lekker met de hondjes weg geweest.
Flinke ronde om een grote vijver gelopen.
Daarna zijn Damian en ik nog even bij mijn ouders geweest
@ desiree
Wat een stomwief zeg die verpleegster :naughty:
:hug: voor je sv
Inderdaad grappig wbt de psz.
Ik denk dat die van mij niet meer bestaat hoor, dat is alweer 25 jaar ofzoiets geleden :shifty:
@ Jane
:hug:
Ikke beetje heel erg boos :evil:
Vandaag weer foto’s geprobeerd te maken in het bos
maar of mijn camera is op of mijn lens.
Had heel wat foto’s gemaakt maar heb nu al meer dan de helft weggegooid, allemaal onscherp ondanks dat ie toch echt scherp stelde :?
Is al de zoveelste keer dat alle foto’s mislukken, vind er geen lol meer aan zo :roll:
Zo einde klaag :oops: