~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 4 ~~~





Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:

Onze kiekjesforum

Het 1e deel
Het 2e deel
Het 3e deel

Awhhh wat lief!!! Ik sta gewoon nog in het lijstje! :inlove:



Zo meiden… dit wordt hem… het deeltje dat jullie allemaal achter elkaar zwanger worden… ik voel het aan mijn water! :stuck_out_tongue:



Ohhh ben lekker vrolijk vandaag!

Ik zie eindelijk weer een klein lichtpuntje in deze duisternis van ellende en zorgen!



Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek bij een callcenter! En we hebben een afspraak bij het Budget Bureau voor wat tips en adviezen over onze financiën.

Ook de baas van mijn man werkt gelukkig goed mee en heeft voorgesteld dat hij ons ook graag wil helpen waar hij kan, dus dat is wel een fijn idee.



Maar het fijnste vind ik dat ik nu eindelijk een gesprek heb! Ik hoop dat ik aangenomen wordt, maar ik denk eigenlijk dat dat wel goed zit, ze staan echt te springen om mensen voor langere tijd.

En er dan maar het beste van maken, want ja… mensen lastig vallen… zal nooit mijn hobby worden :frowning: Maar werk = werk. :wink:





Meiden… ik :pray: weer hard mee voor jullie!!!



Liefs, Sam

@Sam, wat goed zeg!! Allemaal goed nieuws, ik hoop dat je lekker aan 't werk kan (als je mij maar niet belt hahahahaha :wink: )

En ik hoop dat je gelijk hebt dat dit het deeltje wordt van de zwangere mutsen :lol:



@Chel, welkom terug!! Ik lees je verslag ook 't weekend :stuck_out_tongue:

Waarom moeten we bij 50 pagina’s een nieuw deel?



@Jose, lijkt me wel lastig om een verloskundige uit te zoeken inderdaad, waar ga je in eerste instantie op af?? Je zult pas dan (bij de bevalling) weten of ze aan je verwachtingen voldoet… Maar je kunt je wel een voorstelling maken.



@Karma, succes met de ochtendsex :wink: Of eigenlijk: veel plezier!



Soms doen we 't doordeweeks wel ff ipv snoozen met de wekker :inlove: hihihi :oops: Niks voor jou dus Jane?

@Sam

:dance: :dance: :-*

Meld! :mrgreen:



@Sam: Super goed nieuws allemaal zeg! Ik ga ontzettend hard voor je

duimen. Komt allemaal goed met jullie! :wink:



Enne… Ik hoop dat je water gelijk heeft! :mrgreen:



@Manoek: Snoozesex! :inlove: :lol:



@Chelleke: Mijn NOD is voorlopig even 9 oktober 2009 trouwens.

@Chel, uitgaande van 31 dagen hou ik 't op 4 oktober voor mijn NOD

Oke ga ik morgen even veranderen.

Voel me niet optimaal, mijn maag/darmen zijn van slag :?

En mijn pc doet erg vreemd waardoor ik er niet veel mee kan :roll:

Een vierde deeltje! net op tijd terug dus!!



Ik ga straks of morgen teruglezen en zelf wat schrijven. We gaan zo nog de deur uit!





Of kan iemand me ff updaten?? 8) :slight_smile:

@Tinka, welkom terug!



@Karma, snoozesex :inlove: :inlove: klinkt goed!! :wink: (is meestal ook goed :thumbup: , heerlijk relaaaaaaaxed wakker worden :angel: )

Chelleke, leuk om je vakantiebelevenissen zo te lezen! :lol: Wat een vreselijke afsluiter zeg!! Echt heel eng!! :shock:

Gelukkig ben je nu weer veilig en wel in je eigen huisje!! :thumbup:

Yeah :smiley: 8)



Tinka welkom terug 8) :wink:



Heb trouwens verkeerd gerekend en heb mijn NOD toch op de 30e :wink:

Hallo Meiden :smiley:



@Chelleke: Hoe voel je je? Nog steeds last van je darmen? En als je

het lijstje gaat aanpassen… Klaproos bleek toch een mei mama 2010

te worden. :wink:



@Tinka: Hoe was het? Lekker genoten? :mrgreen:



@Manoek: Jij mag morgen alweer op de roze wachtbank! :dance: Ik hoop

dat vandaag jou laatste dag op de blauwe wachtbank is. :wink: :pray:



Het kleine lijstje:




José............................34.3 weken
Jane............................32.3 weken
Klaproos......................32.0 weken
Moon84.......................29.5 weken
Melanie.......................29.5 weken


Desiree........................2 dagen
Liantje.........................4 dagen
Chelleke......................11 dagen


Manouk.......................15 dagen
Tinka...........................19 dagen
Karma.........................20 dagen
Bombariegirl................20 dagen


Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)




Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn jongste is erg huilerig en hangerig, al
een paar dagen. Haar eerste tandjes kunnen elk moment doorkomen. Er
zitten boven en onder twee hele grote bobbels. Ziet er erg pijnlijk uit. :(

Verder nog geen ei... En we wachten rustig verder.

Tot straks maar weer.

Bye bye

Owja!! Joepie!! Morgen alweer naar 't roze wachtbankje!!!

Dat is wel op de gok, uitgaande van 31 dagen… Maar wel leuk :lol: :lol:

Vorige keer heb ik maar een paar daagjes op de roze wachtbank gezeten en achteraf gezien veeeel te lang op 't blauwe bankje… Toen ging ik uit van een cyclus van 40 dagen en bleek 't 31 te zijn.

Dat wordt nu wel weer tricky (hmmm… hoe shrijf je dat?). Dat wordt weer testen als de cyclus nu weer langer zou duren… :roll:



@Karma, :hug: voor je jongste, lijkt me niet fijn nee :frowning:

joehoe een nieuw vruchtbaar deel.



chel lijstje ziet er super uit, helemaal bekomen van de schrik, zul je vast nog wel eens om wakker worden.





Karma knuffel voor jouw kleine meid.

snooze sex moet je dan elke vijf minuten stoppen :mrgreen:



manouk veel succes op het roze bankje hoor dat betekent dat we weer kunnen duimen.



chel 30 sep is nog maar 10 dagen is ook al weer vlot.



Sam wat zijn jullie goed bezig :thumbup: heel veel succes met het gesprek en ik duim dat je het word.



groetjes

ik meld me ook even in het nieuwe deeltje.



@ chelleke, de draagbare dvdspeler was bij ons ook een uitkomst hoor. Elize heeft zich ook goed gedragen tijdens de (erg lange) reis maar mede door de dvd van dora (dat was enige dvd die het deed, dus we hebben zo’n beetje 20 keer dezelfde 4 afleveringen gehoord :roll: ) wat schrikken zeg! ik was ook subiet in paniek geraakt hoor! dan is het iig weer extra fijn om thuis te komen.



@ karma dikke :hug: voor je meisje



woensdag heb ik er een vroege test tegenaan gegooid. die was, zoals ik al verwachtte, negatief. ik heb al een paar dagen last van krampen in mijn onderbuik, mijn onderrug doet zeer en mijn humeur wordt er ook niet beter op. kortom alle tekenen dat we een ronde verder gaan :cry: het wordt dus wachten op de :twisted: :twisted:



ik :pray: voor iedereen op de wachtbankjes, go, (bevruchte) eitjes, go!

@Karma wrote:



@Chelleke: Hoe voel je je? Nog steeds last van je darmen? En als je

het lijstje gaat aanpassen… Klaproos bleek toch een mei mama 2010

te worden. :wink:




Okido :thumbup:

Hier alles weer oke :slight_smile:

:hug: voor je jongste

ah desiree :hug: balen van die test

Weer ff aanwezig :mrgreen:



Chelleke, wat naar als je daar zo hangt te bengelen! zou ook helemaal in paniek zijn hoor!!!



@sam: je klinkt heel erg positief! Wat fijn om lezen dat jullie het helemaal zien zitten!



@jane: hoe gaat het met jou? Alles nog ok?



nu vergeet ik waarsch de helft, maar ik probeer er terug in te komen he :slight_smile:



Mijn thermometer is aangekomen dus ga vanaf morgen tempen, verder ga ik me er proberen niet mee bezig te houden. Vrijdag naar de gyn, dus dan wee tik gelijk of de zaadjes een obstakel in de weg hebben liggen of niet. Ik ga toch maar gaan, gewoon voor m’n gemoedsrust en om eens het gedacht van de gyn te horen!



Goeiemiddag allemaal nog!

@Jane, thanks!! Ik hoop dat 't raak is!! Ik heb nu 't gevoel dat deze of de volgende ronde raak is :pray: zou wel leuk zijn :lol:

Toch lijkt 't me ook heeeel gek als 't zo is! En ook wel eng, met al jullie spannende bloedingen nog vers in mijn geheugen… :frowning:



@mama_desiree :twisted: :twisted: onderweg? Jammer is dat… :hug: Op naar de volgende ronde dan!!



@Tinka, ik ben ook wel benieuwd wat je gyn zegt, krijgen we een uitgebreid verslag?? Ach ja, als je de mogelijkheid hebt, misschien stelt ze je wel erg gerust!!



@Chel, mooi dat je je weer goed voelt!! :thumbup:

Achja… als je je negatief opstelt trek je negativiteit aan (dat is mijn mening althans:))



En ik heb net zulk mooi nieuws gehoord dat mijn dag niet stuk kan!

Een van mijn beste dinnetjes is zwanger!!! En kan niet anders dan heel erg blij voor haar zijn! :mrgreen: :inlove:



Nu maar hopen dat ik deze positieve vibe vast kan houden! :mrgreen:



Desiree; jammer van je negatieve test. Maar er is altijd nog een volgende ronde al klinkt het soms niet echt opbeurend, naarmate het langer duurt, ga je je ongemerkt toch steeds een beetje meer zorgen maken, denk ik.



Jane; Dank je wel!



Karma; zielig he die tandjes… mijn dochter had er gelukkig niet al te veel last van, maar mijn zoontje wel… heel sneu, want je kan zo weinig doen he?! :hug: En komt zeker wel goed met ons… bedankt voor je duimen! :inlove:



Ik ben overigens niet zo van de ochtendseks :? Mijn man vind dat dus wel heerlijk, maar komt misschien omdat ik na de seks vaak gewoon lekker in slaap val :oops: Achja ieder zijn eigen ding en het is geven en nemen nietwaar :wink:





Liefs, Sam