~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 4 ~~~

Leuk voor je vriendin :dance:

@Desiree: :hug: Wat jammer zeg :frowning: Maar geef de hoop nog niet helemaal op, want ik voelde me een paar dagen voor de postitve test net zo



@Manouk: het is inderdaad lastig om een verloskundige te kiezen. Ik heb geen idee welke van de vrouwen mij het meest aan zal spreken, dus uiteindelijk heb ik voor praktisch gekozen: spreekuren door de hele stad (zowel in de buurt van werk, als in de buurt van huis) en in de avonduren. Ze belde me vandaag terwijl ik in de auto zat om een afspraak te maken, maar toen had ik mijn agenda niet bij me, dus bel ik haar morgen weer terug.



@Sam: wat leuk voor je vriendin! Gefeliciteerd! Wordt het haar eerste?



@Karma: een :hug: voor je jongste.



Wij hebben het goede nieuws gisteren aan mijn ouders broers en zus vertelt en vandaag aan de ouders en broers van Roel. Was echt heel erg leuk! Niemand had het al verwacht en dat vond ik echt geweldig, om iedereen zo te verrassen. Al onze familieleden zijn er heel erg blij mee en leven enorm met ons mee :smiley:

Leuk dat hun zo leuk reageerden :dance:



Wij gaan morgen dagje dierentuin, samen met Rob zijn zus en gezin.

Dat krijgen hun nog van ons cadeau omdat we dozen vol kleren voor Damian hebben gehad.

Gelukkig is het goed weer :dance: (vorig jaar moesten we het afblazen)

Hallo allemaal :smiley:



@Manoek: Jij zit op de roze wachtbank!!! En het is idd. erg lastig als je

niet precies weet hoelang je cyclus is. :think: Ik zou het gewoon op 31

houden met in je achterhoofd dat het weleens langer/korter kan zijn. :?



@Jane:

@Jane wrote:

snooze sex moet je dan elke vijf minuten stoppen :mrgreen:




:lol: :lol: :lol:



@Desiree: :hug: :naughty: Predictor! Negatieve testen zijn zo

teleurstellend… :frowning: Maar zolang er geen bloed is… :pray:



@Sam: Hier hetzelfde. Niet elk kind heeft er net zoveel last van gehad.

De twee bovenste en de twee onderste staan op doorbreken. :shock: Je

ziet het witte er al doorheen. Het kan dus elk moment gebeuren. Arm kind! :frowning:



Gefeliciteerd trouwens!!! :smiley: Super nieuws. En jij hebt het er niet een heel

klein beetje moeilijk mee? Knap hoor! :thumbup: Het lijkt mij wel confronterend.



@Jose: Super om ze zo blij te zien he! :inlove:



@Iedereen: Bedankt nog trouwens voor alle :hug: voor mijn kleinste

meissie. :-*



Het kleine lijstje:




José............................34.2 weken
Jane............................32.2 weken
Klaproos......................31.6 weken
Moon84.......................29.4 weken
Melanie.......................29.4 weken


Desiree........................1 dagen
Liantje.........................3 dagen
Chelleke......................10 dagen
Manouk.......................14 dagen


Tinka...........................18 dagen
Karma.........................19 dagen
Bombariegirl................19 dagen


Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)




Hier niks nieuws te melden... Saai leventje heb ik zeg! :mrgreen: Ik ga
nog maar eens een kop koffie halen. (Voor de verandering. :mrgreen: )

Tot later!!!

Bye bye

@Chelleke: veel plezier in de dierentuin vandaag! Ik heb trouwens ook op Damian gestemd. Wat een ontzettend leuke foto van hem! :inlove:



Vandaag een lekker rustig dagje hier. Ik heb helemaal zin om de slaapkamer en de studerkamer op te ruimen, zodat we alle spullen die nu in het was- en rommelhok staan daar weg kunnen halen en er een babykamer van kunnen maken :mrgreen:

nou, ik heb niet lang hoeven te wachten op de :twisted: :twisted: . een half uur nadat ik gisteren mij gemeld had hier waren ze er al :x . ach, ik moet zeggen ik kan het nu goed naast me neer leggen. de eerste maanden was ik er wel veel mee bezig ook omdat je net besloten hebt om voor een tweede te gaan. je hoopt dan heel snel zwanger te raken maar nu heb ik wel meer geduld. ik heb ook bijna een jaar moeten wachten voordat ik zanger werd van Elize, dus daar ga ik nu ook van uit. wel heb ik met hubbie besproken dat als ik dit jaar niet zwanger raak ik volgend jaar naar de gynaecoloog ga.



iedereen een fijne dag, ik ga weer verder met strijken :frowning:

Desiree; Sterkte… :hug:



Chel; Ja ben echt super blij voor haar! Hoe was de dierentuin?



Jose; Ja, dit wordt hun eerste. Dus gun het ze ook van harte. Leuk dat iedereen zo positief reageerde en aangenaam verrast was! Opruimen kan volgend weekend ook! :wink:



Karma; Jij ook al zo’n saai leventje :stuck_out_tongue: Nee, heb het er eigenlijk helemaal niet moeilijk mee. Het scheelt denk ik wel dat ik natuurlijk al twee kids heb. Tja en we zijn in dezelfde maand gestopt met de anticonceptie, alleen gingen wij een maand later voor het ‘eggie’ :wink: Confronterend is het natuurlijk wel… het is heel raar dat ik misschien nu ook zwanger had kunnen zijn, we verheugde ons beide al helemaal op een gezamelijke zwangerschap. Maar ik geniet nu dubbel van mijn banjers en ben extra blij voor haar! :smiley:



Denk dat wij zo maar naar het strandje gaan met kids en hond, wordt bijna een wekelijks gebeuren hier :smiley:

Of misschien even lekker een stukje wandelen ofzo.



Veel liefs,



Sam

@Desiree: :hug:



@Broekie wrote:

Opruimen kan volgend weekend ook! :wink:


Ja, maar nu heb ik zin :mrgreen: en volgend weekend misschien niet meer. Inmiddels heb ik vier dozen met boeken verdeeld over de boekenkasten in de slaapkamer. Scheelt weer een hoop ruimte in de studeerkamer. Maar ik ben nog lang niet klaar, wat een troep heeft een mens he? Gelukkig heb ik nog wel een paar maanden de tijd :wink:

Lekker uitgewaaid op het strand?

Wij hebben helemaal geen troep :liar:



@Jose wrote:

@Chelleke: veel plezier in de dierentuin vandaag! Ik heb trouwens ook op Damian gestemd. Wat een ontzettend leuke foto van hem! :inlove:


Dank je wel :-*



@ Desiree

Balen van de :evil: :evil: :hug:



Dierentuin was wel leuk :slight_smile:

waar is dat stemmen Chelleke? Ergens een link?



Desiree: wat jammer van de :evil: Samen op naar de volgende ronde he!





Besefte net al dat we in ronde vijf zitten! Toch niet wat ik verwacht had toen we er aan begonnen :oops:



Ik ga echt proberen wat minder erop te focussen, maar dat zeg ik elke maand in het begin van de nieuwe ronde :mrgreen:



Wij hebben vandaag weer gecanicrosst! 24e van de 32, voor ons dus een goeie prestatie met 10,4km/h :shifty:

@Tinka wrote:

waar is dat stemmen Chelleke? Ergens een link?

Besefte net al dat we in ronde vijf zitten! Toch niet wat ik verwacht had toen we er aan begonnen :oops:




Ja dat gaat hard hè met die rondes :roll:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=79123

de link :mrgreen:

mja, niet bij stilstaan zeker…



Ik heb ook voor brandweerdamian gestemd! Hij is toch zo’n leukerd!

:inlove: :-* :-*

@Chelleke, mijn stem heb je ook!!



@Jose, als je klaar bent daar mag je hier ook wel even langskomen hoor hihi :wink: Genoeg troep om op te ruimen :stuck_out_tongue: Wel vroege nesteldrang, maar kan 't me wel voorstellen zou ik denk ik ook doen hihi.



@Tinka, succes in ronde 5!!! Gemiddeld schijnt het 6 maanden te duren toch? Dus daar komen we wel steeds dichter bij in de buurt! Ik zit nog in ronde 4, door mijn lange cycli.



@Sam, lekker gewandeld??



Ik vond het weer vandaag wel een beetje tegengevallen, het was gisteren zoooo heerlijk!!! Daar kan ik zo van genieten he, de zon!! :inlove: Heerlijk!

Ja dat vond ik ook, wbt het weer. Had het eigenlijk gewoon fris met mijn 3kwartbroekje :shifty:

Bedankt voor het stemmen :dance: :-*

Ja, we hebben weer heerlijk gewandeld op het strand.

Kids lekker voetballen, de hond vermaakt zich kostelijk en dus paps en mams ook. :wink:



Vind het altijd een heerlijk gezicht om onze hond met andere honden te zien spelen en je ziet zoveel verschillende rassen op het strand… heerlijk gewoon!



Straks lekker naar bedje toe.





Liefs, Sam

Good Morning :mrgreen:



@José: En alles opgeruimd? :wink:



@Desiree: Balen van de :evil: :evil: :evil:! Veel suc6 de volgende ronde

meid! Hopelijk is een afspraak bij de gyn volgend jaar niet nodig.

Ik duim voor je! :-*



@Sam: Wel knap van je dat je er geen dubbele gevoelens bij hebt. :thumbup:

En dat strandje in de buurt… Heerlijk zeg! Hier hebben we overal grote

bossen waar je echt uren kan lopen zonder een mens tegen te komen. :dance:

Daar ben ik ook zo blij mee. Wij gaan dus ook regelmatig picknicken of

boswandelingen maken. Elk seizoen is het bos weer anders en elk seizoen

weer prachtig. :inlove: Ik ben een echte natuurfreak. Hihi…



@Chelleke: Hoe was de dierentuin? :smiley: Welke zijn jullie geweest?



@Tinka: Ik vroeg mij laatst al af hoe het met de wedstrijden was. :think: Ik

hoorde je er niet meer over. Maar 10,4km/u? Niet slecht! :clap: En over dat

minder focussen… Dat werd bij mij vanzelf steeds minder, daar deed

ik niks voor. Is het bij jou al wat verminderd?



@Manoek: Het weer was gisteren niks. Het begon mooi. Toen we op het

punt stonden naar de eendjes te wandelen werd het in een keer donker

buiten. Niks aan. We zijn maar niet meer gegaan. :frowning:



Het kleine lijstje:




José............................34.1 weken
Jane............................32.1 weken
Klaproos......................31.5 weken
Moon84.......................29.3 weken
Melanie.......................29.3 weken


Liantje.........................2 dagen
Chelleke......................9 dagen
Manouk.......................13 dagen


Tinka...........................17 dagen
Karma.........................18 dagen
Bombariegirl................18 dagen
Desiree.......................31 dagen


Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)




Nou tandje 1 is doorgebroken, tenminste er zit een scheurtje in het
tandvlees, dus het zal niet lang duren voordat het tandje eruit
groeit. :dance: Nu de andere 3 nog! En mijn jongste is vrolijk! :liar:
Echt heerlijk zo'n blij en gezellig kind de hele dag om je
heen. :mrgreen: Ze houdt zoveel van mij en wil geen seconde alleen
spelen, zelfs niet bij haar vader, broer of zus. Mama, mama en nog
eens mama. :inlove: Lief he! Hihihi...

Mijn andere kids hadden echt niet zoveel last van het tandjes krijgen.
Arm kind! :( (Ook een beetje arme mama :wink: ) Ik zal blij zijn als
ze tanden heeft, al heeft dat ook weer zijn nadelen. :( Helemaal als je
BV geeft. :wink:

Nou, ik ga weer eens verder. Vandaag op het programma staat:

RAMEN LAPPEN!!! Joepie!!! :liar:

Tot straks...

Bye bye

Goedemorgen dames.

Wat is dat voor gedoe over het weer? Het was gisteren heerlijk weer! Bij ons tenminste wel :mrgreen: En ik heb het grootste deel van de dag binnen doorgebracht om boeken op te ruimen hahaha. Stiekem vond ik het nog leuk ook :slight_smile: Het ziet er in de slaapkamer nu gezellig uit met die boekenkasten en de studerkamer is weer wat netter. Voorlopig ben ik nog lang niet klaar hoor! Maar ik vind herinrichten van mijn huis zo’n beetje het leukste wat er is, dus ik vermaak me wel :smiley:



@Tinka: jij komt ook nog aan de beurt, heus waar :hug:

Goeiemorgen meiden,



Oh ik ben ook echt zo’n natuurfreak!

Ik ben opgegroeid in Amsterdam, maar ga al sinds mijn geboorte met mijn grootouders mee naar de camping op de veluwe. Dus ik heb mezelf benoemt tot Amsterdamse boerin :wink:

Ik kan echt genieten van het boerderij leven, maar blijf een stad ook leuk vinden als is het niet meer om in te wonen. Misschien ergens aan de rand, maar niet meer in de volle drukte. :slight_smile:

Ik woon wat dat betreft nu ook ideaal… park, strand, bos dichtbij, maar ook de stad is op loopafstand! :smiley:



Morgen mijn sollicitatie… ben nu toch wel reuze benieuwd. Mijn buuf heeft er ook gesolliciteerd en zei dat het vrij gemakkelijk was om er doorheen te komen, moet enkel wat van een blaadje aflezen, dus het komt vast en zeker wel goed!



Vandaag even lekker in huis rommelen! :smiley:

Wassen, schoonmaken… de hond douchen :(… slaapkamer even lekker uitmesten!





Veel plezier vandaag!

Hoi meiden,



Wat gaat het weer snel al die berichten. Had het weekend geen tijd om te reageren omdat wij van vrijdag tot en met zondag mijn neefje van 4 te logeren hadden. Pfffff… wat vermoeiend als jehet niet echt gewend bent… wel onwijs leuk hoor en wat is ie bijdehand!! En super weer natuurlijk.

Wij zijn zaterdag naar de dierentuin geweest in Tuitjehorn. Erg leuk. En het strand van callantsoog was ook heerlijk. We weten in ieder geval wel weer dat we zand niet zo lekker vinden. (waarom gaan we toch iedere keer weer :think: ) Overal zand tussen :roll:



Vandaag echt een dagje bijkomen hihihi.



Desiree, wat vervelend dat de :twisted: toch gekomen is :hug:



Sam, veel succes morgen bij je sollicitatie!!



Groetjes Francis