~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 4 ~~~

Dus je hebt even kunnen oefenen Fran? Lekker he, al dat zand :liar: Die dierentuin die je noemt ken ik trouwens helemaal niet, is het wat?



@Sam: heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown:



Wat het natuurfreak zijn betreft, ik ben ook echt dol op de natuur. Ik zou het liefst ergens in een mooie groene omgeving wonen, maar ik ben te lui om uit de stad weg te gaan (dan is alles zo ver weg). Gelukkig is dit wel een redelijk groene stad en wonen we aan de rand. Natuurgebieden zijn hier in de buurt wel te vinden en Nederland is niet zo groot, dus je bent zo eens ergens anders. Dit weekend gaan we met mijn familie naar de Veluwe. Ik heb er echt vreselijk veel zin in, want in de herfst vind ik het zo lekker om buiten te zijn. Al die kleuren en die lekkere frisse lucht! :smiley:

@ Broekie alias Amsterdamse boerin

Ik kan ook zo genieten van mijn hondjes :inlove:

Suc6 morgen met je sollicitatie :pray:



@ Karma

Dierentuin was leuk. We zijn naar Burgers zoo geweest :smiley:

1e tandje bijna helemaal door :dance:

Damian heeft alleen nog zijn laatste 4 kiezen te gaan :slight_smile:



@ Francis

Leuk weekend gehad :thumbup:



Hier niks bijzonders te melden :wink:

ow, wat veel geschreven weer vandaag!



Ik moest vandaag dus weer aan het werk na twee weken vakantie, wat balen :?



@jose: thx!



@karma: ja, het was ook ff wat kalmer met wedstrijden. Het volgende op het programma nu is 18oktober een agilitywedstrijd. Het limburgs kampioenschap. Hopelijk wordt het wat!



Goh, soms denk ik dat ik minder gefocusst ben, maar tegen dat het ei eraan komt, of m’n NOD, ben ik weer op en top stress…



Een collega daarstraks kon het bijna nie tgeloven dat het al ronde 5 was voor ons.



Ik temp nu wel, maar de rest laat ik achterwege deze maand. Ik ga dan vrijdag naar de gyn en dan weet ik opeens of er met mij wat scheelt of niet. Met Joris niet, dat had ik op m’n werk al eens nagekeken :mrgreen: :shifty:

hey dames lekker gekletst hier.



even kort arme dochter Karma :hug: en moeders.



Chel heerlijk dagje dierentuin. :thumbup:



Tinka eerste werkdag zit er weer op, wennen weer hoor. Ik ben al weer twee weken aan de slag en mis het heerlijke vrije gevoel nu al. ronde vijf gaat inderdaad snel zeg. :thumbup: voor jullie.



fran lekker weekend gehad.



Sam ik ben op een boerderij opgergroeid en woon nu weer vrij groen, woensdag hebben we de makelaar uitgenodigd we hebben namelijk een heel mooi huis gezien, maar eerst verkopen. Heel veel succes morgen ik hoop dat het jou ook gemakkelijk af gaat en dat je snel aan de slag mag gaan :thumbup:



Jose nu al kriebels. haha. Nee hoor lekker in je huis aan de slag geweest dus :thumbup:



Ik wilde even zeggen dat ik een klein frummeltje heb gezien met een kloppend hartje dus voor ons is het nu echt :inlove: :inlove: Ik heb me één dagje maar vertelt ik ben uitgerekend op 5/05/2010 is dat niet leuk onze schat had ook al zo’n mooie datum 7-10-2007. Ik zit dus even op de wolken hier. Ik kreeg ook allemaal leuke cadeautjes van de vk helemaal leuk. en een dvd’tje met een filmpje van de beep.







Groetjesl

@jane wrote:

Ik wilde even zeggen dat ik een klein frummeltje heb gezien met een kloppend hartje dus voor ons is het nu echt :inlove: :inlove: Ik heb me één dagje maar vertelt ik ben uitgerekend op 5/05/2010 is dat niet leuk onze schat had ook al zo’n mooie datum 7-10-2007. Ik zit dus even op de wolken hier. Ik kreeg ook allemaal leuke cadeautjes van de vk helemaal leuk. en een dvd’tje met een filmpje van de beep.

Groetjesl




:dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :-*

:-* :-*

Hey ladies,



Bv met tandjes klinkt echt niet fijn!!?! Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar toen ik de foto van Jane zag terwijl ze bv geeft dacht ik ook meteen aan de tandjes hihi. :?



@Karma, dus gezellig met je jongste :stuck_out_tongue:

Ramen lappen, goed idee!! Dat is ook een hobby van mij… :liar:



@Jose, lekker opgeruimd dus!? Zaterdag was ’t hier wel super weer hoor! :dance:



@Sam, heel veel succes morgen!! :pray:



Een huisje bij het bos lijkt me wel wat! Vriendlief is meer van het water… Voorlopig wonen we nog in de stad.

Het liefst kopen we een boerderij (nadat we de loterij hebben gewonnen) en dan met heel veel beestjes, heerlijk lijkt me dat! :inlove:



@Francis, hahaha ja leuk is dat he? Als je een kindje van iemand anders over de vloer hebt, ben je er de hele dag mee bezig en kom je nergens meer aan toe. :zzz: Maar wel leuk.



@Tinka, geweldig!! Heb je van Joris op je werk onderzocht?? Das wel makkelijk!



@Jane, goed nieuws dus!!! Leuk hoor! 5-5-10 zou wel leuk zijn he?

hihi, ja, potje mee naar het werk, de microscoop onder en hoppa :mrgreen:



Geweldig jane, dat alles goed gaat!

oja Chel, ik zag net dat men NOD niet is ingevuld, ik zet em op 7 oktober :slight_smile:

@Tinka wrote:

Ik ga dan vrijdag naar de gyn en dan weet ik opeens of er met mij wat scheelt of niet. Met Joris niet, dat had ik op m’n werk al eens nagekeken :mrgreen: :shifty:




:lol: :lol: Toch handig, die baan van jou! En succes alvast voor vrijdag!



@Jane: wat fijn, gefeliciteerd! :inlove:



Hier niet zoveel te melden. Voel me een beetje nerveus omdat ik zo weinig kwaaltjes heb. Hoe weet ik dan zeker dat die baby er nog is? :cry: Vanavond komt de mevrouw van mvm, dus ik heb vanmorgen urine opgevangen. Als de test vanavond lekker duidelijk is ben ik hopelijk weer een tijdje gerustgesteld.

awhhh Jose… :hug:

Aan de andere kant… een zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes kan hoor :wink:

Met mijn eerste had ik alleen op het laatst last van mijn rug en maagzuur, maar heb nooit een ochtendmisselijkheid gehad of iets dergelijks.



Zit vast en zeker allemaal goed!

Vanavond krijg je een hele mooie positieve test in je handen.



Ik kwam die van mijn dochter trouwens van de week nog tegen, wist niet eens meer dat ik hem had bewaard :mrgreen: Toch wel leuk als je dat dan ineens weer tegen komt. :smiley:



Goh vanmorgen verslapen zeg… dus ik ga nu eerst fatsoenlijk douchen, want heb even snel wat aangetrokken en heb mijn zoon naar school gebracht :?

En dan een beetje opruimen hier in huis.





Liefs, Sam

oh jose, dat zou ik ook nog durven hebben, dat onzekere als ik niks voel.



@broekie: vervelend he, overslapen, ik blijf dan de ganse dag achter mezelf aanhollen :?





Oja, ik heb dus iets vreemds aan mijn tandvlees, een soort aangroeisel van wildvlees wat over mijn tand komt.



Bel ik net naar mijn tandarts en vraagt hij: ben je soms zwanger? Dat is iets wat je blijkbaar wel af en toe ziet bij zwangere vrouwen :shock: Ik wou dat het daarom was, maar niet dus, ben toch vrij zeker dat ik niet zwanger ben :shifty:

@Tinka wrote:

oja Chel, ik zag net dat men NOD niet is ingevuld, ik zet em op 7 oktober :slight_smile:




Okido :thumbup:



@Jose wrote:
Hier niet zoveel te melden. Voel me een beetje nerveus omdat ik zo weinig kwaaltjes heb. Hoe weet ik dan zeker dat die baby er nog is? :cry: Vanavond komt de mevrouw van mvm, dus ik heb vanmorgen urine opgevangen. Als de test vanavond lekker duidelijk is ben ik hopelijk weer een tijdje gerustgesteld.




:hug: :hug: :hug:

Hallo meiden



Eindelijk even tijd om rustig bij te lezen en te reageren… De 2 jongsten

zijn naar bed en mama heeft even rust. :dance:



@Sam: Hoe was de sollicitatie? :pray: Ik heb nog aan je gedacht vandaag.



@Francis: Haha, leuk zo’n logeetje! :smiley: Op die leeftijd weten ze je de hele dag

bezig te houden. Ze hebben ook zoveel dingen te vertellen en vooral te vragen. :mrgreen:

Maar wel gezellig idd.



@Chelleke: Nog maar 4 kiezen? Bijna klaar dus. En dan vallen ze straks weer

allemaal eruit. :? Flauw he! Maar wel een leuk gezicht. :wink:



@Tinka: Ik denk dat dat focussen bij mij ook echt rond ei en NOD speelt, niet

de hele maand iig (zoals de eerste paar rondes). Ik vraag mij af of dat heel

raar is als je graag zwanger wilt worden. Zit jij al in je vruchtbare dagen

trouwens? En dat rare iets op je tandvlees? :think: Ga je daar nog mee naar

de huisarts?



En op de 18de duim ik voor jullie! Beloofd! :thumbup:



@Jane: Super! Ja, die eerste echo is heel speciaal,:inlove: dan wordt het opeens

echt. Ben blij te horen dat alles er goed uitzag en de kleine een mooi knipperlichtje

had.:inlove: Gefeliciteerd! (Mogen wij frummeltje ook bewonderen in ons SF? :wink:)



@Manoek: Ja, die tandjes zijn heel gevaarlijk. Arme tepeltjes! :cry: Al kunnen ze

zonder tandjes ook gemeen bijten hoor. En altijd onverwachts… Hihi…



@José: Hier nog een hoor die weinig kwaaltjes had, zeker voor de 6 weken. Bij mij begonnen

de paar kwaaltjes die ik had na 6 weken pas echt. Ook zijn er veel kwaaltjes die je kan

hebben zonder dat je beseft dat ze van de zwangerschap komen. Ik had bv. echt heel veel

speeksel in mijn mond (moest steeds slikken) en kwam daar pas veel later achter dat het

bij de zwangerschap hoorde.



Maar vanavond MvM? Spannend! Wel even de KNALPOSITIEVE TEST komen showen he! :wink:



@Klaproos: Hoe gaat het ermee? Ik las bij de Mei mama’s dat je weer

was gaan bloeden? :frowning: Ik duim voor je lieverd! :pray:



Het kleine lijstje:




José............................34.0 weken
Jane............................32.0 weken
Klaproos......................31.4 weken :pray:
Moon84.......................29.2 weken
Melanie.......................29.2 weken


Liantje.........................1 dagen
Chelleke......................8 dagen
Manouk.......................12 dagen


Tinka...........................16 dagen
Karma.........................17 dagen
Bombariegirl................17 dagen
Desiree.......................30 dagen


Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)




Het tandje is eruit hoor! Je voelt het zitten als je met je vinger er langs
gaat. :dance:

Verder weinig nieuws te melden...

Ik kom straks nog even langswaaien!

Bye bye

Oooh, hoe heb ik kunnen denken dat ik geen kwaaltjes had? Ik ben zo moeoeoeoeoeoe :zzz: Niet uit te houden gewoon :lol:

Ik had vanmiddag al bedacht dat ik gewoon bang ben dat het mis gaat en dat ik daarom denk dat het al misgegaan is (snappie?), dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet ga panieken zolang daar geen duidelijk aanwijsbare reden voor is!



@Sam: ik was je sollicitatie vergeten! :oops: Hoe is het gegaan?



@Karma: gefeliciteerd met het eerste tandje van je jongste! :clap:

Kom even een :-* brengen

Jij is lief :-*



En ik ben blij, de test was positief! :dance:

Op dit moment ben ik aan het tobben met de camera en als dat gelukt is dan laat ik de foto hier zien.

Yeah :dance: :dance:

@Jose wrote:



En ik ben blij, de test was positief! :dance:

Op dit moment ben ik aan het tobben met de camera en als dat gelukt

is dan laat ik de foto hier zien.




Super!!! :dance: Ik had niet anders verwacht. :wink:



Dussssss… Je mag gaan piesen in een potje de komende weken. :mrgreen:

@karma: met dat tandvleesgedoe ga ik naar de tandarts, volgende maandag al! En ik haat tandartsen echt! Is dat ook al iets waar jullie voor doorverwezen worden? Hier maak je die afspraak onmiddellijk met de tandarts himself :slight_smile: Gelukkig hebben we nu een lieve, zachte man als tandarts en niet meer die heks van vroeger!



Oja, de vruchtbare dagen komen eraan, denk dat m’n ei van het weekend gaat springen, wanneer ik dus moet werken :shifty: Is net zo als vorige keer, was ook in mijn werkend weekend en toen had ik bloed laten nemen. Ga ik nu dus niet doen, gewoon seksen en dan is de kous af voor mij deze maand :mrgreen:



@jose: ik zou ook wel een klein beetje ongerust zijn altijd hoor! Maar een goed voornemen dat je gemaakt hebt!



En vertellen jullie eens, wat is dat potjespiesen nu net? Dat doen wij hier niet hoor in Belgie :mrgreen: