~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 4 ~~~

Hallo meiden

@Jane: Oh, oorpijn is niet leuk zeg. Dat is zo irritant pijnlijk. Hadden ze

wel even kunnen melden… Buitenactiviteit, :shock: wie bedenk nou zoiets? :mrgreen:

Ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter gaat. Wel super dat je

kleine mannetje zo lief en rustig was vandaag. :-* Lieve O!

@Tinka: Jeetje, wat moet dat vreemd zijn om zo een nieuwe cyclus te

beginnen. :think: Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Zou je niet via

de huisarts (legaal :mrgreen: ) bloed kunnen onderzoeken om te kijken hoe

hoog de waarden nu zijn?

@Chelleke: Hoe was het zwemmen? Lekker genoten? En je douche

komen ze woensdag pas afmaken? Lekker dan. Hihi… Ach, je kan iig

wel douchen, voorzichtig douchen, maar toch. :wink: :smiley:

@Desiree: Hoe gaat het met je schoonvader? Alweer wat opgeknapt? Ik

hoop het wel. :pray: :pray: :pray: En je vader, waren de uitslagen positief? :pray: :pray: :pray:

Ik ben moe. Ik ga er een keer vroeg in vandaag, met een goed boek,

een beker warme chokomelk en wat te knabbelen. :drool: Gaap Eerst

even lekker warm douchen… :wink:

Tot morgen maar weer.

Bye Bye

(reuma)Zwemmen was vermoeiend :zzz:

Hoop dat ik er niet te veel last van krijg,

heb misschien iets te veel mee gedaan.

Slaap lekker allemaal :-*

Goedemorgen allemaal :smiley:

@Chelleke: Geduld… Desiree komt heel snel bij je zitten! :wink: :smiley:

En heb je er nog last van gehad, je fanatieke zwemactie van gisteren? :mrgreen:

@Jane: Hoe voel je je vandaag?

@Desiree: En hoe was het met je schoonvader en vader?

Het kleine lijstje:

Bombariegirl...............35.1 weken
José............................30.4 weken
Jane............................28.5 weken
Klaproos......................28.1 weken
Moon84.......................25.6 weken
MB1976.......................25.6 weken
Huggie........................20.1 weken

Chelleke......................11 dagen

Desiree.......................17 dagen
Karma.........................21 dagen
Manouk.......................25 dagen
Tinka...........................29 dagen

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

Verder wachten we rustig af... Dag 11 van mijn cyclus, waarschijnlijk nog
zo'n 10 dagen tot de eisprong... Wat is wachten vervelend af en toe. :wink:

Bye Bye

@ karma, zet me maar op het bankje bij chelleke. ik denk dat mijn ei gesprongen is. zal vanmiddag nog even een ovutest er tegen aan gooien!

ik heb de eigen merk testen van kruidvat. lees er idd niet veel goede berichten over, maar zal kijken wat de test straks doet.

over mijn schoonvader nog weinig nieuws. de hartkatheterisatie was niet doorgegaan gisteren wegens drukte. daar moeten we dus nog op wachten. ze zijn er wel achter dat zijn hart te groot is waardoor het hart te weinig zuurstof doorgeeft.

wat betreft mijn vader, ze hebben wat verstoppingen/blokkages gezien in o.a. zijn kransslagader. in week 46 moet hij weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken en dan gaan ze kijken of en hoe ze die verstoppingen weg gaan halen. dus nog even afwachten :pray:

zo, ga even een kop koffie drinken. misschien tot later! :-*

Hello :smiley:

@Desiree: Done! Ik ben benieuwd wat de test doet. Hopelijk is die

hartstikke -. :pray: Wil je het aantal dagen nog aanpassen trouwens?

En ik zal door blijven duimen voor je schoonvader en vader! :pray:

@Chelleke: Je hebt gezelschap! :wink:

Het kleine lijstje:

Bombariegirl...............35.1 weken
José............................30.4 weken
Jane............................28.5 weken
Klaproos......................28.1 weken
Moon84.......................25.6 weken
MB1976.......................25.6 weken
Huggie........................20.1 weken

Chelleke......................11 dagen
Desiree.......................17 dagen

Karma.........................21 dagen
Manouk.......................25 dagen
Tinka...........................29 dagen

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

Bye Bye

@karma: met mijn huisarts heb ik niet zo’n close relatie, ze gaat het niet voorschrijven denk ik… Maar maandag waren mijn waardes nog heel laag allemaal. Ik denk echt dat ik het bij het slijm ga houden, dat is nog het meest betrouwbaar denk ik…

Ik zou echt niet weten wanneer ik dan moet laten bloed nemen, tenzij om de dag ofzo, maar dat is toch wel wat teveel van het goeie…

@ Karma

Ja wachten is inderdaad soms zo irritant :?

@ Desiree

Hallo…welkom op deze bank

:pray: voor je vader en svader

Hier is Damian vanaf 4.15 bezig geweest.

Ben om 6u op de bank beland en Damian in de box in de hoop dat ik toch ook nog wat kon slapen.

Maar dat viel vies tegen :?

Vandaag niet veel bijzonders op de planning.

Vanavond op verjaardag bij mijn broer, die is vandaag jarig.

:-* allemaal

boehoeee ik heb een dipje :frowning:

Op het hondenforum waar ik opzit word de ene na de andere zwanger, die gelijk met mij begon, was van eerste keer in verwachting en zo volgenden er nog en nog en nog en wij maar niet…

Ik wil ook zwanger zijn en vlug als het kan :roll:

Genoeg gezeurd, nu moet ik beginnen poetsen :mrgreen:

:hug: :hug: :hug:

@Chelleke wrote:

:hug: :hug: :hug:
thx! Pff, we zitten allemaal in datzelfde schuitje he :roll:

Nou ik word nog normaal ongesteld, het lijkt me meer frustrerend als je niks krijgt :roll: :hug:

@Chelleke wrote:

Nou ik word nog normaal ongesteld, het lijkt me meer frustrerend als je niks krijgt :roll: :hug:
mja, ik vermoed dat m’n dipje daar ook wel door komt.

Maar elke keer denk ik; we zitten dichter bij dat jaar, dus de kans verhoogt en als het niks wordt in dat jaar, gaan ze ons toch helpen!

@Tinka: :hug: Ik kan je heel goed begrijpen hoor! Ik zou ook enorm

balen van de hele situatie.

En wat betreft het bloed prikken… Misschien dat de waarden van het FSH

en LH iets kunnen verduidelijken. Maar goed, ik denk dat ik ook niks zou

doen en rustig maar eens een weekje alles zou gaan aankijken. De

afscheiding in de gaten houden is idd. geen slecht plan. Rotsituatie! :hug:

@Chelleke: Alvast van harte gefeliciteerd met je broer en veel plezier.

En wat een nacht zeg, jij ook een :hug: . Damian, Damian toch… :mrgreen:

@tinka: ik lees dat je een dieet houdt, geen idee hoe het WW dieet eruit ziet, maar je moet er wel rekening mee houden dat het volgen van met name een vetarm dieet de kans op ovulatie problemen en daarmee verminderde vruchtbaarheid vergroot. Je kunt er beter voor zorgen dat je wat vet binnenkrijgt, vooral vette zuivel, zoals volle melk en yoghurt enzo. Ik zou dat dieet lekker even de kast inschuiven!

@Desiree: wat rot voor je schoonvader. Het zit de vaders in jouw familie niet mee he? :hug:

@Alle meiden: ook al kom ik wat minder vaak, ik duim onverminderd voor jullie door!

Hier gaat alles goed. Iedereen in mijn omgeving weet nu van de zwangerschap en iedereen vindt het echt hartstikke leuk :smiley: Het is zo fijn als iedereen zo enthousiast reageert.

Op mijn werk gaat het momenteel minder, we moeten bezuinigen en omdat ik als laatste erbij gekomen ben, vlieg ik er ook als eerste uit. Nou mag niemand zomaar ontslagen worden, dus hebben ze een functie voor me gezocht op een andere afdeling. Fijn dat ik nu in ieder geval wel nog steeds een baan heb, maar die functie zie ik eigenlijk niet zo zitten. 1 december moet ik daar beginnen :frowning:

@Tinka wrote:

@Chelleke wrote:
mja, ik vermoed dat m’n dipje daar ook wel door komt.

Maar elke keer denk ik; we zitten dichter bij dat jaar, dus de kans verhoogt en als het niks wordt in dat jaar, gaan ze ons toch helpen!

Je hebt groot gelijk :hug:

@Jose wrote:
Hier gaat alles goed. Iedereen in mijn omgeving weet nu van de zwangerschap en iedereen vindt het echt hartstikke leuk :smiley: Het is zo fijn als iedereen zo enthousiast reageert.

:thumbup: :thumbup: :smiley:

@Jose wrote:
Op mijn werk gaat het momenteel minder, we moeten bezuinigen en omdat ik als laatste erbij gekomen ben, vlieg ik er ook als eerste uit. Nou mag niemand zomaar ontslagen worden, dus hebben ze een functie voor me gezocht op een andere afdeling. Fijn dat ik nu in ieder geval wel nog steeds een baan heb, maar die functie zie ik eigenlijk niet zo zitten. 1 december moet ik daar beginnen :frowning:

:hug: :hug:

@ karma, laat het aantal dagen maar staan

hier een foto van de testen. de bovenste test is van gisteren, de onderste test van vanmiddag. de test van vanmiddag is heel iets lichter dan het controle streepje.

ik weet alleen niet of ik hubbie vanavond nog aan de klus krijg, we hebben al flink wat afgeklust de afgelopen week. toch wel weer jammer dat zo’n test niet precies kan zeggen wanneer je ei springt. zou wel handig zijn als zo’n testje kon zeggen: " op 16-10 om 15.34 springt uw ei " maar goed, het lange wachten is aangebroken :pray:

@chelleke, gezellig, samen op de bank :smiley: en :naughty: Damian

een :hug: voor iedereen die het kan gebruiken!

ik moet vanavond weer werken, dus iedereen alvast een fijne avond!

doei doei

Jaja je eitje is geweest :mrgreen:

Maar inderdaad erg jammer dat die testen dat niet kunnen :cry: :wink:

@desiree: zo’n tesjte wil ik ook! Een dat zegt: om zo laat moet je klusse nop die dag en dan zal je zeker zwanger zijn :mrgreen:

@jose: wat balen van je job! Hopelijk valt de functie beter mee dan je dacht!

Het Weigth watch dieet is eigenlijk gewoon bewuster en gezonder eten. Je moet daarbij 300G groenten, 200G fruit eten

twee calciumhouden producten nemen, twee keer ‘vet’ eten per dag. Dus bijv het vet waar je je vlees in bakt. En veel drinken.

Het helpt me eigenlijk gewoon om de juiste keuzes te maken, ik snoepte namelijk veel te veel!

Eigenlijk eet ik nu zelfs meer, maar dan de juiste dingen. Het kan daar volgens mij niet aan liggen zelfs. Het enige wat ik veranderd heb, is m’n caffeine gebruik…

Hallo,

Ik wilde even vertellen dat ik WEEKEND heb!!! :dance: :dance: Meer

nieuws heb ik niet hahaha :wink:

@Tinka, ik begrijp je dip :hug: :hug: Er komt een dag dat we die dip over mogen slaan, :pray: dat die dag snel komt!

@Jose, balen dat je een andere functie krijgt, dat is nooit leuk als 't je eigen keuze niet is geweest… :frowning:

@mama_desiree :thumbup: mooie testen!

Ik ben stiekem ook alweer aan het twijfelen of ik die ovutesten zal gaan gebruiken, die hier in de la liggen haha. Ik ben zoooo goed in ‘er niet mee bezig zijn’ :liar: :liar:

We, of eigenlijk ik ga een drukke tijd tegemoet, dus ik verwacht er dit jaar eigenlijk niet zoveel meer van… Stress is niet zo goed, maar ja, aan de andere kant wil ik 't wel :shifty:

@manouk: door er minder aan te denken, gaat het mss vlotter! Dus drukke periode kan wel goed zijn he!

Ik ben ook zo goed in er niet mee bezig zijn :liar: