@Chelleke wrote:
:sick: ik moet er 1 gaan verschonen![]()
Hihi… Ik weet er alles van. :sick: Ik heb er twee van en alle2 zijn ze
heel goed in het produceren van de meest :sick: :sick: :sick: luiers ooit. :mrgreen:
@Chelleke wrote:
:sick: ik moet er 1 gaan verschonen![]()
:lol: :mrgreen: dan zal ik niet klagen
Als alles een beetje gaat zoals ik hoop voor je dan zit je volgend jaar
met hetzelfde probleem.
Hihi ja dat zou dan mooi zijn hè…dat heb ik er dan wel voor over :mrgreen:
ik heb het er ook voor over :mrgreen:
helaas nog steeds geen positieve test :? en dit is dag 32. pfff
meiden reageer even niet op iedereen, alleen even op sam :hug: meid succes met wat er speelt.
en voor iedereen een warme groet letterlijk vanaf een zonnig strand.
liefs
Spannend Jane, ik duim lekker door Veel plezier nog he, geniet lekker van je vakantie.
Sam: ik kan niet veel zeggen wat helpt, maar ik geef je wel een hele dikke :hug: om je te laten weten dat ik aan je denk. Hou je taai, probeer een oplossing voor de problemen te vinden en schroom niet om om hulp te vragen als je dat nodig hebt. Ik denk aan je :hug:
@de meiden met poepluiers: sterkte! Poepluiers, dat is nou echt zo iets waar ik enorm naar uitkijk :liar:
dank je Jose :-*
jose het is een verschrikking, vriend en ik hebben veel argumenten waarom het vandaag echt door de ander gebeuren moet. Sorry schat ik heb even mijn handen vol, schat ik heb het vandaag al twee keer gedaan :liar: schat ik doe de boodschappen goed. haha
@Sam, :hug: :hug: Ik sluit me aan bij de lieve woorden van Jose en hoop snel op betere tijden voor je!! :hug:
@Karma, leuk om praktijkervaringen te lezen. Ik hoop dat onze kleine net zo’n slaapmuts wordt als mama :lol: dan komt het wel goed.
@Jose, goed dat je 't schrijft van die vitamineC, zal direct mijn dosis aanpassen :? Wel vervelend al die verschillende verhalen, maar ga liever voor safe!!
@Jane, haha, ik moest even 2x lezen waar 't over ging. Ik was even bang dat je vakantie een verschrikking is, maar je bedoelt de luiers haha. Voordeeltje van de niet-mama’s hier
Maarja, hoort er bij! Poepluiers betekent dat je een kleintje hebt, dus ik wil wel graag poepluiers (van onze eigen kleine).
Je houdt 't nog even spannend op je vakantie! We blijven duimen! En geniet van dat heerlijke strand in de zon!! Hier ook veel zon, helaas geen weekend/vakantie
Hoi meiden,
Vanmiddag voor de zekerheid er toch nog maar een testje tegenaan gegooid en ook deze was negatief. Gekke is dat ik me dit keer een ietsiepietsie teleurgesteld voelde.
Overigens hebben mijn man en ik besloten dat we in relatietherapie gaan. Ik denk dat dit de enige mogelijkheid is om onze relatie een goede kans te geven. Ik heb hem vorig jaar behoorlijk gekwetst en daarmee stond onze relatie ineens op een heel wankel stukje.
We wilden beide wel graag een derde kind, maar ergens dacht en hoopte ik vooral dat dat onze problemen zou wegnemen, maar dat is natuurlijk niet zo.
Daarnaast hebben we ook nog de financiële problemen en familiare problemen en dat geeft onbewust toch een hoop stress met zich mee.
Ik heb waarschijnlijk morgen al een verwijsbrief en dan kunnen we er in ieder geval met iemand over gaan praten apart van elkaar, maar natuurlijk ook samen, want eigenlijk wil ik helemaal niet weggaan, maar onze relatie voelt soms zo benauwd, dat ik het liefst m’n spullen zou pakken en weg zou gaan.
Dé oplossing? Ik denk dat het bij ons voornamelijk ligt aan de communicatie, lang verhaal, ga ik jullie ook niet mee lastig vallen.
Maar nu begrijpen jullie misschien hoe, wat en waarom… :?
Ik zit nu op dag… uhhhhhhhmm even denken… 32 dus het ziet er naar uit dat ik gewoon weer een lange cyclus heb deze maand… is ook geen touw aan vast te knopen he… :roll:
Poepluiers… heb ik geen last meer van :dance:
Ik heb last van poepbilletjes “MAAAHAAAAMMMMMM BILLUH VEEEEEGUUUHHH!!!” :inlove:
Doe het nog met liefde ook :inlove:
Vanavond even makkelijk een pizza’tje.
Ik hoop dat ons lila lijstje HEEEEL lang mag worden en een beetje snel
Veel liefs, Sam
Jeetje Broekie; dat is me nogal wat :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte! And you know what? Jullie zoeken tenminste nog hulp, kunnen velen niet zeggen, dapper hoor! :thumbup:
Tjee Sam, pittige tijden…
Het lijkt me vreselijk dubbel voor je nu. Ik vind het erg knap dat je aan jezelf toegeeft waarom je nu voor een baby zou willen gaan en dat dit eigenlijk niet de ideale basis is. Daar heb ik respect voor!! :thumbup:
De eerste stap in de goede richting zetten jullie al, door voor hulp te kiezen. Heel veel sterkte en succes. :hug:
@ roos… Nog één nachtje slapen zie ik net! Spannend!!!
Veel plezier morgen!!! :lol: :lol:
@jane wrote:
helaas nog steeds geen positieve test :? en dit is dag 32. pfff
dank je Jose :-
jose het is een verschrikking, vriend en ik hebben veel argumenten waarom het vandaag echt door de ander gebeuren moet. Sorry schat ik heb even mijn handen vol, schat ik heb het vandaag al twee keer gedaan :liar: schat ik doe de boodschappen goed. haha
Vanmiddag voor de zekerheid er toch nog maar een testje tegenaan gegooid en ook deze was negatief. Gekke is dat ik me dit keer een ietsiepietsie teleurgesteld voelde.
Overigens …
Poepluiers… heb ik geen last meer van :dance:
Ik heb last van poepbilletjes“MAAAHAAAAMMMMMM BILLUH VEEEEEGUUUHHH!!!” :inlove:
Doe het nog met liefde ook :inlove:
@Broekie wrote:
Ik denk dat het bij ons voornamelijk ligt aan de communicatie,
Hai hai :mrgreen:
@Jane: Nog steeds geen + test. :think: Das minder. Maar ook nog geen :evil: :evil: :evil: ,
dus er is nog hoop. Hoe voel je je zelf? Heb je er een voorgevoel over? En vermaken
jullie je een beetje op dat heerlijke strandje? :mrgreen: Lekker genieten hoor!
@Sam: Phoe, echt een hele moeilijke situatie. :hug: Ik heb er niet veel nieuws aan
toe te voegen en sluit mij aan bij de andere meiden. Ik wens jullie heel veel suc6
met deze strijd en ik hoop dat jullie eruit komen. Komt vast helemaal goed, jullie zijn
volgens mij alle2 geen opgevers .
@Poepluiers: Hier werken de twee banjers met papa samen :eh: en poepen alleen
als hij weg is, onder de douche staat of net met een bord eten binnenkomt . :? :lol:
@Chelleke: Begint het wachtbankje al wat spannender te worden? Bij mijn tweede
dochter begon dat bij 7 dagen voor NOD steeds erger te worden, voor die tijd kon ik
mezelf nog redelijk beheersen. :mrgreen:
@José/Tinka/Manoek: Hoe gaat het met jullie eitjes?
@Klaproos/Melanie/Moon (en Sofietje99, maar die zie ik eigenlijk nooit hier :think: ): Hoe
gaat het met de buikkies? :inlove:
Ik ga ervandoor, even lekker bankhangen en tv kijken.
Meiden, slaap lekker voor straks enne tot morgen.
Bye bye
Ja ik probeer het steeds van me af te zetten, mijn NOD
Vanmiddag vroeg mijn moeder wanneer we voor een 2e gingen,
ik wou wel schreeuwen dat ik op het wachtbankje zat.
Maar zei heel beheerst, dat zeggen we niet :mrgreen:
Zo moeilijk om mijn mond te houden :oops:
Mijn NOD valt wel op een ongelukkige dag…we zitten dan heel de dag in de auto, op weg naar Italie.
We hebben wel tussenstops waarvan 1 een uur oid maar lastig is het wel.
Ik weet ook niet of ik in het buitenland met mijn telefoon kan internetten?
Dan kan ik het nog laten weten.
Anders moeten ik wachten tot ik ergens een internetzone heb met de lappie
Ow vriendlief zegt net dat het heel veel kost om met mijn telefoon te internetten in het buitenland…dus moeten jullie wachten op zo’n zone :oops:
weer snel ff…
Het ei is nog niet komende volgens mij… Het heeft nog anderhalve week en dan moet ie er zijn :mrgreen:
We hadden trouwens weer een topweekend! Tinka was gisteren 1e bij de agility in haar klasse en zaterdag bij het lopen hebben we het ook heel goed gedaan voor ons doen. We liepen 10,6km./h gemiddeld op een parcours van 3km. (wat goed was voor een 6e laatste plaats :mrgreen: )
Ik denk aanjullie hoor meiden!
En in het bijzonder aan jou Sam!
@Chelleke, ja vriendlief heeft gelijk! Kijk maar uit, dat heeft ons ook al eens een flinke verrassing opgeleverd. Echt belachelijk duur!
Pfffff m’n mond houden vind ik ook heel errug moeilijk!!! Vooral nu met die blaasontsteking, ik krijg adviezen om even aan geheelonthouding te doen en dan wil ik heel graag uitleggen dat dat nu net niet goed uitkomt haha.
Hoewel 't nog niet over is, gaan we vanavond wel vroeg onder de lakens.
Ik heb trouwens ovulatietesten besteld, ik las ergens op internet dat als je cyclus langer dan 38 dagen duurt, de kans aanwezig is dat er helemaal geen eitje komt… :? Mijn laatste was nl. 40 dagen. Dus maar 'ns testen.
@Tinka, agility??
Leuk dat 't zo goed gaat, alweer sneller dan de vorige keer toch?
@Tinka wrote:
We hadden trouwens weer een topweekend! Tinka was gisteren 1e bij de agility in haar klasse en zaterdag bij het lopen hebben we het ook heel goed gedaan voor ons doen. We liepen 10,6km./h gemiddeld op een parcours van 3km. (wat goed was voor een 6e laatste plaats :mrgreen: )