Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:
Onze kiekjesforum
Het 1e deel
Het 2e deel
Ja een nieuw deeltje deeltje drie en drie zwangeren :dance:
klapperdeklaproos van harte gefeliciteerd jullie krijgen een kindje Ik ben heel erg blij voor je. Super leuk.
chel hij kan nog komen hoor ik had het ook dat het steeds verschilde tot dat hij ervan af sprong zo donker dat hij was.
en als hij al geweest is hebben jullie hem hopelijk toch geraakt
liefs
Ja ik heb het zo nog niet eerder gehad met testen,
maar het kan natuurlijk altijd.
We klussen nog door en ik test ook nog even door
kan geen kwaad :thumbup: succes en welkom op de wachtbank :roll:
liefs
proficiat Klaproos!
Ben stiekem ook wat jaloers hoor, maar wie niet he :mrgreen: Het is je gegund! 8)
@jane wrote:
Ja een nieuw deeltje deeltje drie en drie zwangeren :dance:
klapperdeklaproos van harte gefeliciteerd jullie krijgen een kindje Ik ben heel erg blij voor je. Super leuk.
chel hij kan nog komen hoor ik had het ook dat het steeds verschilde tot dat hij ervan af sprong zo donker dat hij was.
en als hij al geweest is hebben jullie hem hopelijk toch geraakt
liefs
Al die tijd bij de ei-rammelaars werd ik net zo jaloers hoor, op de mensen die al konden gaan starten… op de mensen die al zwanger raakten… op de mensen die ineens eerder zwanger waren, weet je zo…
Is toch menselijk, zolang jullie me niet voor K.utroos gaan uitmaken hier heb ik er alle begrip voor! :-*
Hihi nee hoor klaproos, dat doen we niet,
we gunnen het je allemaal.
Wij zijn gezond jaloers :mrgreen:
@jane wrote:
kan geen kwaad :thumbup: succes en welkom op de wachtbank :roll:
liefs
@ klaproos gefeliciteerd!!!
@ broekie :hug: , wat naar voor jullie maar ik weet zeker dat het weer goed komt met jullie!
nou, je kan mij van het ene wachtbankje afhalen en op de volgende zetten want gisteravond had ik bloed aan het toiletpapier. dat heeft zich doorgezet deze ochtend dus de :twisted: :twisted: :twisted: zijn gearriveerd. ik baal er flink van ook omdat ik in de slaapdienst zit en ik gisteravond niemand had om even tegen uit te huilen ( en die behoefte heb ik nu nog steeds maar zie mijn hubbie pas vanavond met het eten )
het enige voordeel is nu dat ik iig niet ongi ben tijdens mijn vakantie.
ik moet weer aan het werk, nog 3 uurtjes en dan ben ik vrij. fijne dag!
Hallo en goedemorgen allemaal
Ik meld mij ook even in ons nieuwe deeltje. :dance:
@Desiree: Oh lieverd, wat een pech! Het liefste wil je even flink janken,
heel begrijpelijk en dat kan dan niet. Een hele dikke :hug: van mij.
Laat het slechte nieuws maar even over je heen komen en dan straks
thuis maar even flink huilen. Het is niet anders, gewoon flink balen. Je
bent gelukkig al bijna vrij. Hou vol de laatste uurtjes.
Deze is voor jou:
Verder kom ik straks nog even langs om rustig bij te lezen en te
reageren, maar ik wilde even Desiree een knuf geven.
Bye bye
ROOS!!! WAUW!!! Van harte gefeliciteerd,
inderdaad… duidelijker dan dat gaat het niet meer worden, nou ja over een paar maandjes dan wanneer je met je dikke toeter rond slentert
Super, ik hoop dat de rest snel volgt!!!
@ karma dank je voor je knuffel. ik voel me gelijk een stuk beter ( ook omdat ik nu ontbijt achter mijn kiezen heb)
nu nog even koffie en even flink aanpoten en dan kan ik over een uur al naar huis :dance:
@Desiree: Eerst voor jou even een hele dikke :hug:
@Klaproos: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! (ik mis eigenlijk knuffelende smileys met lachende geizchtjes, of smileys die een rondedansje doen van plezier!) Echt ontzettend leuk voor je
@mama_desiree wrote:
nou, je kan mij van het ene wachtbankje afhalen en op de volgende zetten want gisteravond had ik bloed aan het toiletpapier. dat heeft zich doorgezet deze ochtend dus de :twisted: :twisted: :twisted: zijn gearriveerd. ik baal er flink van ook omdat ik in de slaapdienst zit en ik gisteravond niemand had om even tegen uit te huilen ( en die behoefte heb ik nu nog steeds maar zie mijn hubbie pas vanavond met het eten )
Ik heb een vraagje.
Ik bewerk mijn foto’s wel eens op de pc of op de laptop.
Nu zien mijn foto’s er op de pc veel donkerder eruit als op de laptop.
Nu heb ik even 1 foto op allebei bewerkt en nu wil ik graag jullie mening
Foto PC
Foto laptop
@Chelleke wrote:
@mama_desiree wrote:
:hug: :hug: :hug:
@Chelleke: ik vind de bovenste foto, die van de pc, veel duidelijker dan de onderste. Je ziet de achtergrond veel beter en daardoor is de foto mooier om naar te kijken. Damian heeft wel een mooi kleurtje op de onderste foto, maar op de bovenste vind ik hem niet te bleek ofzo, daar ziet hij er ook gewoon goed uit. Maar misschien vind jij hem op die foto wel bleek, omdat hij in het echt bruiner is, dat weet ik natuurlijk niet.
Samenvattend; ik vind de bovenste het mooist
Daar sluit ik me bij aan… de lichte vind ik mooier…
Dank jullie wel
Even tussen het puinruimen door…
Is ie positief of positief :mrgreen: :mrgreen:
Had gisteren dus gewoon een gekke test ertussen zitten.
Nouja moeten we vanaaf maar weer aan het werk :mrgreen: