~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

@Chelleke: Als dat niet positief is… :smiley:

:mrgreen: :mrgreen:

@chelleke: ik vind de bovenste net iets te licht en de onderste echt wel te donker.

Ik kijk ook op laptop met LCD. Je gaat het pas echt juist weten, als je je scherm kalibreert, maar hoe dat net zit, geen idee :slight_smile:

@Broekie, wat een moeilijke situatie. Ik vind het heel knap dat je zo’n wijs besluit maakt! Lijkt me geen gemakkelijke keuze. Ik hoop dat jullie er snel beter voor staan!

@Chelleke; have fun vanavond!! :dance:

@Mama_desiree: :hug: Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen, net als de andere meiden waarschijnlijk. Ik moet zeggen dat ik er steeds meer mee bezig ben, naarmate de tijd verstrijkt. Het lijkt ook alsof ineens de hele wereld om baby’s draait, overal om me heen duiken zwangere dames op. Loop ik in de stad, hoor ik in de ene winkel het personeel over zwangerschapsverlof praten, in de volgende gaat ’t over die en die is zwanger, zucht… Vandaag kwam m’n collega met haar grote nieuws, dan ben ik oprecht blij maar naderhand voel ik me toch een beetje sip. :frowning:

:hug: Balen is dat he Manouk :hug: Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een periode gehad waarin ik heel graag een kindje wilde, maar toen kon het even niet omdat ik net aan mijn opleiding was begonnen en tsja, ik had die keuze nou eenmaal gemaakt. En juist in die periode werd de ene na de andere vreindin of collega zwanger. Toen heb ik het zwaar gehad joh! Maar ik probeerde dat gevoel om te zetten in iets positiefs, dus ik ging veel lezen over zwangerschap en er met vriendinnen over praten en cadeautjes voor ze kopen. Zij vonden de aandacht fijn en ik vond het fijn dat ik er op die manier toch ook mee bezig kon zijn.

@Chelleke: Succes vanavond! :pray:

Dank :mrgreen:

ik zei toch dat hij nog zou komen :mrgreen:

m’desiree wat ontzettend balen voor jou ook helemaal niet leuk om er tijdens een slaapdienst achter te komen :hug: :hug:

klaproos ik ben super blij voor je :-*

karma heb jij al iets gespot???

chelleke ik vind dat donkere juist wel mooi :oops:

liefs

Hoef je niet om te :oops: :mrgreen: :wink:

nou iedereen zegt dat die bovenste mooier is en ik keek erna en dacht meteen oh die onderste vind ik het mooist dsu dat was wel een beetje raar om daarna te lezen dat de anderen dat niet vonden.

maar ik ben een leek :-* moet jij niet aan de klus :thumbup:

@jane wrote:

nou iedereen zegt dat die bovenste mooier is en ik keek erna en dacht meteen oh die onderste vind ik het mooist dsu dat was wel een beetje raar om daarna te lezen dat de anderen dat niet vonden.

maar ik ben een leek :-* moet jij niet aan de klus :thumbup:

hihi nee hoor meningen altijd welkom :thumbup:

Bij de maandmama’s vonden er ook een paar die donnkere mooier :wink:

Ja we moeten nog aan de klus :mrgreen:

Sluit zo ook af :thumbup:

Chelleke :thumbup: :thumbup: :inlove:

Goeiemorgen meiden,

Chel goeie nacht gehad?!:wink:

Vandaag is mijn NOD dus het blijft nog een beetje spannend, maar tot nu toe geen zwangerschapsverschijnselen, maar ook geen ongi verschijnselen… dus het kan nog alle kanten op.

Ik ga vanmiddag naar mijn moeder toe (als mijn boef uit school is) en dan gaan we daar lekker zwemmen in de tuin. (hoop ik) Want het wordt belachelijk heet vandaag…

Voor iedereen… drink veel, doe niet te druk, smeer je goed in en zoek een beetje schaduw op vanmiddag.

Veel liefs, Sam

Is goed mama :mrgreen: :-

Spannend voor je vandaag

:pray: voor de uitslag die jij wilt :wink:

Ik had gister avond nog een keer een ovutest gedaan om te zien hoe hij dan zou zijn, gewoon nieuwschierigheid.

Hij was nagenoeg het zelfde, dus daar schoot ik niks mee op :mrgreen:

Straks zal hij wel weer lichter zijn, ga er vanuit dat hij dan snachts springt ofzow :think:

Vanmiddag gaan we weer naar Hemelrijk.

Fijne dag allemaal :-

Ik duim voor je Broekie en net Als Chelleke duim ik voor de uitslag die op dit moment het liefst wilt :pray: Veel plezier vandaag en zwemse, ik ben jaloers! Ook op jou Chelleke, want jij gaat ook weer lekker zwemmen vandaag. Denken jullie even aan mij hier in dit warme kantoortje? :wink:

Ahhhww Jose… Ik zal een emmertje water naar je toe sturen! :stuck_out_tongue:

Dank je wel meiden voor jullie duimen! :hug:

Broekie; toitoitoi! Hou ons op de hoogte!

Jose; heb je geen airco daar?

Chelleke; fijne middag!

Ik zit vanmiddag in een warm zwembad, want Troelala heeft hier vandaag haar eerste zwemles, ze zwom ervoor ook al, dus ben benieuwd wanneer we horen dat ze mag afzwemmen, zal niet zo heel lang duren verwacht ik!

Ga nu vast het eten voor vanavond voorbereiden :wink: de kindjes zijn lekker op de bso, ze zouden naar een pierenbad gaan, ik laat ze nog mooi even daar, beter dan hier in de flat.

hier ook gewerkt pfff niet te doen, maar nu vakantie :dance: :dance:

broekie :thumbup:

chel is ie vandaag lichter??

liefs

Jane fijne vakantie zeg! Je hebt er mooi weer bij! Gaan jullie nog weg?

Lekker genieten van je vakantie Jane :dance:

Ja streepje was wat lichter, vanavond kan ik foto laten zien.

Zit nu bij mijn ouders op mams lappie en die mogen niks weten :wink:

Dan hoop ik niet dat je moeder de geschiedenis van haar browser gaat bestuderen, want dan komt ze http://www.kindjeopkomstforum.nl tegen :wink: Oh, maar misschien denkt ze dan dat je daar nog steeds kletst vanwege Damian :think: Dan kun je haar nog wel even voor de gek houden :wink: Toch leuk he, zo’n geheimpje :smiley:

Fijne vakantie Jane! Ga je nog weg of blijf je gewoon lekker thuis?

En Broekie, nog ongesteld geworden?

Hier alles oke, ik ben niet oververhit geraakt vanmiddag, want ik ben in een andere kamer gaan zitten, waar wel airco is, die was vandaag vrij dus dat kwam mooi uit :slight_smile: