~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

Mooi zo dat je niet oververhit bent geraakt :thumbup: :wink:

Mams weet dat ik altijd heel actief ben op dit forum, nog altijd :slight_smile:

Maar ze heeft er verder toch geen verstand van om dit op te zoeken :mrgreen:

heel veel aktie hier op het forum :wink: en in de slaapkamer.

wij gaan vrijdag nacht naar turkije :dance: de laptop gaat mee :stuck_out_tongue: er is in dat hotel draadloos internet :dance: nu maar hopen dat ik wat vieren heb.

jose dat heb jij goed bekeken met die airco ik had dat niet en kon er vandaag ook niet zo goed tegen,nu moest ik ook welveel afronden. Gewoon hard en lang gewerkt.

hee klapperdeklaproos hoe voel je je op een roze wolk of lig je om de pot heen gekruld.

karma druk aan de klus :thumbup:

Liefs

@jane wrote:

hee klapperdeklaproos hoe voel je je op een roze wolk of lig je om de pot heen gekruld.

Nog steeds wat onwerkelijk, maar ben niet ziek (nog niet althans, you never know) maar heb wel last van mn onderrug, had ik bij mn eerste ook, dus herkende de pijn meteen en weet ook dat er niks aan te doen is.. Moet ik maar ff doorheen, als dit alles is ;) Zou het weer een jongetje zijn? :mrgreen:

Hier nog mijn foto met testjes :wink:

Ga gauw de hondjes uitlaten.

Rob komt zo ook thuis van het werk (22.30u) en dan naar bed,

ben bekaf :zzz:

Hallo allemaal :smiley:

Zo wat een warmte gisteren! :? Niet echt een mooi dagje om veel te doen. En

op welke dag gaat mijn zusje verhuizen? Hihi… Juist gisteren. :stuck_out_tongue: We hebben

de hele dag gesleept met zware spullen, drie trappen af en daarna een halve

straat uit, omdat de wagen niet voor de deur kon komen. :? En daarna natuurlijk

weer uitladen in het nieuwe huis. Weer twee trappen op. Arrrgghghhh!!! :lol: Gelukkig

kon de auto daar wel voor de deur gezet worden. Het zweet droop van mij af

en niet alleen van mij. :sick: Iedereen was helemaal rood en bezweet. Hihi… Ben blij

dat dat weer gedaan is. Vandaag lekker dagje niksen dus. Ja, huishouden en

achter de kids aanrennen. :wink: Noem het maar niksen. Hihi…

Nou, wat is hier allemaal gebeurd… :think:

@Chelleke: Goed gebruik gemaakt van je eitje? :wink: :mrgreen:

@Jane: Nope, niks gespot. Naja, geen ei iig, wel veel andere dingen :sick: , maar

daar zal ik je niet mee lastig vallen. Voor jou begint het ook echt dichtbij te

komen he? Nog 5 dagen maar! Spannend!!! Hoe voel je je? :wink: Heb je er nog steeds een

goed gevoel over? Nou, alvast een fijne vakantie! :smiley: Ik ben benieuwd…

@Sam: En hoe gaat het bij jou? Nog geen :evil: :evil: :evil: gezien? Ook al zo spannend!

Heb je stiekem een voorkeur wat de uitslag betreft?

@José: Wat een ellende he die warmte? :? Vandaag zou het weer zo warm worden geloof ik. Moet

je werken vandaag? Vast wel he. Ik zal aan je denken en stuur je veel koele windvlagen toe. :wink:

@:clap: roos: Hoe is het gegaan bij de zwemles? Hoe voel je je verder?

Al een beetje aan het nieuws gewend? :smiley:

Ik ga maar eens beginnen hier. Ik kom later nog wel even langswaaien.

Bye bye

Hier niet meer zo’n goed gevoel begin nu te twijfelen. Ik heb getest en die is negatief van het kruidvat ik denk misschien zie ik ook zo’n streepje net als klaproos. helaas

Ik heb nog wel wat kwaaltjes misselijk opgeblazen gevoel opvliegers en de duizelingen en gisteren een temp van 37,3. Het is niet anders dan afwachten en :pray: en anders op naar de volgende ronde :thumbup:

Het is vandaag dag 28 en ik heb mijn banner op mijn langst durende cyclus gezet.

Chel da is duidelijk hoor die testen het was de 18 nu aftellen. :pray:

jose heb je vandaag dat lekkere kantoortje weer.

klaproos vandaag lekker buiten zwemmen ipv binnen :shock:

liefs

Hoi meiden,

Nou het was wel warm gisteren, maar ben niet het water in gegaan, dat was nog wel erg koud. Zoonlief maakte het niets uit. Dochterlief is sinds eergisteren avond ineens ziek. Hoge koorts en zwakt ook steeds weer af en zo is ze gisteren ook de dag doorgekomen. Ze ligt nu nog lekker te slapen. Ik laat haar ook maar even liggen, want ze was echt niet lekker.

Lekker bij mijn ouders gegeten, besef soms nu pas hoe erg ik dat heb gemist de afgelopen 4,5 jaar… :?

Heb overigens nog niet getest, maar als er volgende week nog niets is, zal ik eens een test halen.

Klaproos; Dat doe je beter dan ik… een warm zwembad! Kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is. Ik hoop dat de kwaaltjes dragelijk blijven voor je.

Jane; Fijne vakantie! Lekker hoor naar Turkije, welke plaats gaan jullie heen? Ik duim voor je dat de test van de week alsnog positief zal zijn.

Jose; Heb nog geen :evil: gezien, maar moet zeggen dat ik ook geen voorgevoel of tekenen heb gezien. Dus kan voor mij nog alle kanten op.

Karma; Hmm goed uitgekozen dag om te verhuizen! :wink: Gelukkig was het niet vandaag, want vandaag wordt het nog warmer en vervolgens krijgen we noodweer. Inderdaad niksen zit er voor ons mama’s niet bij, ook al denkt niet iedereen daar hetzelfde over :wink: Ik heb geen voorkeur over de uitslag, denk dat ik met beide wel blij zal zijn. Het een komt me alleen nu iets beter uit dan het andere… :? Best apart als je op een zwangerschaps forum zit en je probeert ineens niet meer zwanger te raken… :think:

Liefs, Sam

@ karma

Was gisteren inderdaad geen dag om veel te doen :wink:

Wat eent timing van je zusje :mrgreen:

We hebben goed ons best gedaan met ons eitje :mrgreen:

Maarja dat doen we iedere maand :roll:

@ Jane

:silenced: dat ie nega was…blijf nog even door duimen :pray:

@ Broekie

Beterschap met dochterlief :hug:

Hier niet zo fijn geslapen.

Mijn hand ging steeds slapen en met opstaan kwam ik er achter dat mijn hand en pols ontzettend dik en hard is.

Ik had gisteren niks geks gedaan met tillen oid.

Naar diep nadenken besefte ik dat ik gistermorgen mijn pillen helemaal niet gehad heb :oops:

En als ik de prednison 1x vergeet is het gelijk feest :roll:

Nu typ ik ook steeds met pauzes want hij gaat steeds slapen :mrgreen:

Mijn hand is dadelijk beter uitgeslapen als mij :mrgreen:

Maar goed is morgen vast alweer een stuk beter en vandaag rustig aan doen.

Rob is vandaag thuis dus die kan het tilwerk van vandaag doen :thumbup:

Ik zit nu officieel op het wachtbankje :slight_smile:

Broekie…0 dagen

Desiree…0 dagen

Jane…5 dagen

Chelleke…14 dagen

Karma…18 dagen

José…19 dagen

Tinka…20 dagen

Manouk…24 dagen

Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)

Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

sam beterschap voor je dochtertje, hou het maar goed in de gate :hug:

mooi lijstje chell.

liefs

Warm… Warm… Warm… 8) Wat een weertje! Ik kan er gelukkig meer

van genieten dan gisteren. :wink: Oh Jane en José, hoe houden jullie het

vol op het werk? Hier een fris briesje stuurt een heerlijk koel briesje die

kant op
.

@Chelleke: Duidelijk een positieve op de 18de. :smiley:

@Sam: :hug: voor je meissie!!!

Broekie…0 dagen

Jane…5 dagen

Chelleke…14 dagen

Karma…18 dagen

José…19 dagen

Tinka…20 dagen

Manouk…24 dagen

Desiree…28 dagen

Desiree mag weer bij de onderste groep. :cry:

@Desiree: Ik ga maar van een 30-daagse cyclus uit voor het gemak. Kan

later altijd aangepast worden. :wink:

Verder begint de bovenste groep aardig leeg te raken. Eieren waar blijven jullie!!! :lol: :lol: :lol:

Hier komt het ei eraan, maar ik verwacht het niet voor het weekend. :frowning:

Ik wil ook op de roze wachtbank!!! :mrgreen:

Meiden, tot straks maar weer.

Bye bye

Uhhh dames… ik zit al op -1 :wink:

Zo net even heerlijk gewandeld met de meiden en de honden… de honden hebben even heerlijk kunnen zwemmen. Jaimy is denk ik bijna van haar loopsheid af… ze laat ze in ieder geval niet toe, maar de reutjes zijn nog wel in haar geïnteresseerd, helaas. Maar ze heeft in ieder geval lekker los gerend en heerlijk gezwommen, want mijn kleine zwartje heeft het met dit weer behoorlijk zwaar. :inlove:

Nu moet ze enkel in de bench nog even opdrogen, want ze gaat rustig met haar natte lijf op de bank liggen wrijven om droog te worden :wink:

Dochterlief ging vandaag ineens weer heel goed, geen koorts en zit nu lekker in het badje bij de buuf! :inlove: En moeders kijkt vanaf het balkon toe hihi

Ik eet vanavond denk ik maar lekker pasta salade… heb namelijk niet echt trek in warm eten met dit weer. :?

Liefs, Sam

Pastasalade klinkt goed Sam! Ik kan ook nog steeds niet verzinnen wat wij vandaag moeten eten, heb met deze warmte eigenlijk nergens trek in :sick:

@Karma: verhuizen in deze hitte lijkt me echt nog wel een tikkie erger dan werken! Gelukkig is het nu voorbij, heeft je zusje het naar haar zin in haar nieuwe huis?

Ik was vandaag gelukkig vrij, moest alleen vanmorgen een presentatie houden op een van onze andere locaties en in de zaal was gelukkig airco aanwezig :dance: Daarna ben ik nog even de stad in geweest, maar dat was eigenlijk niet te doen, veel te warm om te bewegen :snooty:

2Jane; ik duim nog hoor. Een paar dagen voor je NOD kan er nog van alles gebeuren volgens mij :pray:

@Sam: gelukkig is je meisje weer helemaal opgeknapt. Wat kan dat snel gaan he, met die kleintjes.

@Iedereen sterkte met de warmte! Ik zit hier te wachten op onweer (het waait hier heel hard nu), maar volgens buienradar blijft het meeste boven de noordzee hangen. Dat schiet niet echt op natuurlijk!

@jane wrote:

Hier niet meer zo’n goed gevoel begin nu te twijfelen. Ik heb getest en die is negatief van het kruidvat ik denk misschien zie ik ook zo’n streepje net als klaproos. helaas

Ik heb nog wel wat kwaaltjes misselijk opgeblazen gevoel opvliegers en de duizelingen en gisteren een temp van 37,3. Het is niet anders dan afwachten en :pray: en anders op naar de volgende ronde :thumbup:

Het is vandaag dag 28 en ik heb mijn banner op mijn langst durende cyclus gezet.

Chel da is duidelijk hoor die testen het was de 18 nu aftellen. :pray:

jose heb je vandaag dat lekkere kantoortje weer.

klaproos vandaag lekker buiten zwemmen ipv binnen :shock:

liefs

Ohh :hug: Er zijn er genoeg die anders meemaakten met die test, die bleven zelfs negatief uitslaan terwijl allang bekend was dat ze zwanger waren. Ik :pray: :pray: :pray: ook nog steeds voor je hoor! Je hebt nog 5 dagen!! En misschien was mijn NOD wel eerder dan morgen, heb pas 1 cyclus geteld en die zat op 31, misschien was deze keer wel korter.

Broekie…-1 dagen

Jane…5 dagen

Chelleke…14 dagen

Karma…18 dagen

José…19 dagen

Tinka…20 dagen

Manouk…24 dagen

Desiree…28 dagen

@Sam: :oops: :mrgreen: Ik heb het veranderd! :wink:

@Jane: ik zie net dat ik jou helemaal vergeten was. :oops: :oops: :oops: :smiley: Ik blijf, net als de rest, gewoon

doorduimen voor een mooie positieve test. Gewoon over een paar dagen nog eens testen, want

wie weet heeft dit (bevruchte) eitje gewoon een paar dagen langer nodig om zich in te nestelen

en duurt het dus ook gewoon wat langer voordat die het hormoon begint af te geven. :wink:

Er is dus nog hoop! :dance:

@José: Lekker die wind!! Kan je niet wat hierheen sturen. Ik smelt weg

hier. En mijn zusje is helemaal :inlove: met haar huisje hoor.

@Eten: :think: We gaan (denk ik) gebakken aardappeltjes eten met ei

met een lekker gebakken visje erbij :drool: en wat salade ernaast om

het af te maken. :wink: Jep, dat gaan we eten. :mrgreen:

Meiden, ik ga weer verder. :lol:

Bye bye

Zo we zijn maar even naar binnen gevlucht,

begint toch ineens hard te waaien.

Niet echt fijn zitten zo.

Dadelijk toch eten :wink:

Vanavond naar mijn schoonzus,

nog voor de verjaardag van mijn grote vriend Jasper :inlove: (is een downie)

Hoop dat het wat rustig blijft met het weer, geen zin om ergens anders te zijn :oops:

Sam, fijn dat je dochter weer opgeknapt is :thumbup:

jullie zijn lief :-* ik heb de test uit elkaar gehaald en zag iets helemaal aan de rechter kant het is een test van testpoint.

gek he

@Jane: Ik zie idd. een heel dun lijntje van boven naar beneden lopen, maar niet op

de plaats waar het eigenlijk zou horen te staan. :think: Ik heb geen idee wat dit betekent.

Ik heb er nog nooit eerder van gehoord. :naughty: Laten we :pray: dat het iets positiefs is en

dat het streepje elke dag iets dikker wordt en elke dag een beetje meer naar links schuift. :wink:

@Chelleke: Veel plezier op de verjaardag! :dance:

:mrgreen: Wat gebeurt er bij 250 berichten…? :mrgreen:

Ohhhh!!! :inlove: Ik heb er een bloempje bij. :dance: :dance:

En ik ben geen baby meer. :stuck_out_tongue: :mrgreen:

ja een bloem erbij :dance: