~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

en was je ook al een dreumes op naar de peuter :mrgreen:

@Karma wrote:

Ohhhh!!! :inlove: Ik heb er een bloempje bij. :dance: :dance:

En ik ben geen baby meer. :stuck_out_tongue: :mrgreen:

:dance: :dance:

@ Jane

mmmh ik zou het ook niet weten :think:

:pray: :pray:

Hé meiden,

Wat een weer ja, pffff… ik mocht ook werken zonder airco, was behoorlijk warm. Gelukkig kan ik er goed tegen, maar verhuizen lijkt me wel wat heavy met deze temperaturen!!

@Sam, is je cyclus erg regelmatig of verschilt 't nog wel 'ns?

@Karma, haha, leuk om te weten! Gefeliciteerd :wink:

Leuk zo’n schema! Ik ben ook uitgegaan van de langste cyclus. Maar we zijn alvast begonnen ons eitje te benutten, uitgaande van de kortste cyclus… (ik voel 't niet wanneer m’n eitje springt hihi).

@Jose, thanks voor de :hug:.

Ik praat er eigenlijk met vriendinnen nog niet over, doen jullie dat wel? 't Lijkt me wat druk op de zaak zetten hihi. Terwijl 't idee was gewoon te kijken wat er van zou komen zonder pil. Maar denk er wel aan ook met die ovutesten te starten als deze ronde niet slaagt. Maar is dat wel te doen als je 9 dagen tussen de langste en kortste cyclus hebt?

@Jane, fijne vakantie!! Hoop dat Klaproos gelijk heeft, dus ik blijf hopen op goed nieuws voor je!

Jeetje, 't is hier nu heel donker buiten!

Het waait hier nu ook flink, als ik deuren tegen over elkaar open zet waait me alles door het huis, geen succes dus.

En er komt een hele vage lucht aan heel in de verte… :think:

yep hier ook het gaat donderen moest ineens de lampen aan doen.

meiden er is toch wat vreemds met die test van mij ik kijk nu een uur later en zie dit :think:

ja Sam dat vroeg ik mij ook af, volgens mij ben jij vrij regelmatig toch?

Manouk het klussen doen we vanaf de vroegste cyclus en het wachten vanaf de langste oneerlijk eigenlijk he.

liefs

Lieve Jane, doe morgenvroeg een nieuwe… met ochtendurine, want na een uur mag een je uit elkaar gesloopte test :wink: niet meer aflezen…

je maakt jezelf helemaal gek nu… :frowning:

Het zonnetje schijnt hier nog steeds, het waait wel hard, er spelen hier nog kinderen op het voetbalveld beneden.

spannend he

hier is het losgebarsten, ga comp maar even uitzetten.

tot laters

liefs

Hier nog steeds niks, wel bewolkt maar niet donker…

hier is het weer over. het knalde joh werd er bang van ik heb overal stekkers eruit getrokken haha.

Hier begint het nu ineens… onweer… regen… en mn vriend is naar de supermarkt :S die sloot om 20u, dus waar ie blijft??

Is dat tegenwoordig nog zo dat de stekkers overal uit moeten? Mijn moeder deed dat vroeger ook…

Ging het echt zo hard? Ik hou er echt niet van hè… dikke druppels nu… maar nog niet hard…

ja ik weet het ook van vroeger en normaal doe ik het niet, maar nu was het zo hard dat ik iets moest doen. Geen idee of het nog noodzakelijk is.

is vriend er al :hug:

Ja zag hem aan komen rijden dus hij zal zo wel boven zijn… Zag boven Zwolle flitsen, echt van die schichten, terwijl het nog steeds niet zo donker is… hier rommelt het al wat door.

Tijdens een onweer met bliksem is je huis of je kantoor de veiligste plek.Een auto met gesloten ramen en deuren is ook een veilige schuilplaats (een cabrio of een auto met een kunstdak niet!)

Een carport, een afdak of een overdekt terras biedt geen enkele bescherming tegen de bliksem.

Sluit ramen en deuren en blijf uit de buurt van de open haard.

Blijf in je woning uit de buurt van stromend water.

Ga niet douchen of baden tijdens een onweer. Raak zelfs liever geen kranen, radiatoren of wasmachines aan.

Heb je een waterbed? Ga dan niet slapen tijdens het onweer.

Ook het gebruik van een zonnebank is uit den boze; bij een blikseminslag in de buurt, kan overspanning in jouw elektrische installaties ontstaan.

Telefoneer niet met een vast toestel.

Haal stekkers van tv, pc, wasmachine, … zo veel mogelijk uit de wandcontactdozen en koppel de antenne aansluiting van je tv en de netwerkkabel van je pc los.

Ben je aan het kamperen? Blijf niet in je tent of je vouwwagen zitten. Ze bieden geen bescherming tegen de bliksem.

Caravans, campers, recreatiewoningen en stacaravans kunnen -mits de nodige voorzorgen- wel een veilig onderkomen zijn.

Oh… serieus :shock:

Hallo meiden :smiley:

@Manoek: Ik praat er ook nog met niemand over hoor. :silenced: Er zijn wel een

aantal vrienden/kennissen die weten dat we besloten hebben er ooit

nog een laatste keer voor te gaan, maar dat we nog niet weten wanneer

dat ooit dan zal zijn. :wink: Zelfs de twee oudste kids weten van niks, alleen

dat we nog graag een kindje zouden willen, maar meer niet. :mrgreen: Het is echt

ons geheimpje :wink: en daar genieten we eigenlijk best van. Hihi…

@Jane: Ohhh, wat gemeen is dat he! Ik zie het streepje wel, maar je mag dat

niet serieus nemen. :frowning: Heb je nog een test voor morgenvroeg? Ik zou vanavond

niet teveel drinken, zodat je urine 's ochtend lekker geconcentreerd is en

dan nog eens testen. (Of werkt dat niet zo?):think:(Blond momentje… :mrgreen: )

Oei… Hoe serieus is dit? Ik ga idd. niet douchen, maar verder laat ik alles altijd aan

staan. :think: Misschien toch eens wat serieuzer gaan nemen. :eh:

@Wind: Hier is het ook lekker aan het waaien. :dance: Er hangt iets in de lucht,

maar op een paar druppels regen na hebben we hier niks gezien. :naughty: Het zou

wel even lekker zijn, een flinke regenbui. :wink:

@:clap: roos: En ben je al een beetje gewend aan het nieuws? :smiley: En papa? :wink:

Wanneer gaan jullie het trouwens aan de andere kids vertellen?

Nou, ik heb trek in koffie… :drool:

Tot later maar weer.

Bye bye

Ps. Het begint hier nu ook te rommelen. Heerlijk!!! Ik ben echt gek op

onweer. :mrgreen:

Gek op onweer? Verder wel helemaal lekker? :stuck_out_tongue:

Geloof niet dat het besef er helemaal is, we denken wel na over bepaalde dingen, andere auto…

En papa… hij zegt dat ie blij is… maar volgens mij beseft hij het ook nog niet zo hoor… :think:

De andere kids horen het zo laat mogelijk, 9 maanden duren zo lang… Oh 8 nog :wink: Zag net dat ik volgens mijn banner al 4 weken zwanger ben. Wel gek als de bevruchting nog geen twee weken geleden is geweest… maar de artsen rekenen zo toch?