~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

blondmomentje :mrgreen: ik zal niet teveel drinken, maar ga nog wel een bakkie doen net als jij en even film kijken morgen weer een dag.

meiden ik heb het even gegoogled en kwam op de site van de Libelle dussssssssssssss en dat heb ik even snel geknipt en geplakt.

Manouk iedereen in onze omgeving weet dat we een tweede zouden willen, maar wanneer we daarmee beginnen :mrgreen:

liefs

@Klaproos wrote:

Gek op onweer? Verder wel helemaal lekker? :stuck_out_tongue:

Mijn zus verklaart mij ook voor gek. :mrgreen: Die is bang voor onweer en niet zo’n

beetje ook. Ik vind het heerlijk, lekker met een goed boek je bed in duiken ,

met een kop koffie/thee en een zak dropjes ofzo erbij. Hmmm… Genieten hoor! :stuck_out_tongue:

Yeah!!! :dance: :dance: :dance: Al 4 Weken!!! Nog 36 To Go!!! :stuck_out_tongue:

@Jane: Het klinkt wel logisch toch? :lol: :lol: :lol: Ik duim voor je, de hele nacht door! :mrgreen:

Ik hou ook wel van onweer hoor, het heeft altijd iets spannends :shifty: :wink: Eerder vanavond, tijdens het eten (patat overigens) ging het hier aardig tekeer. Daarna is het een tijd rustig geweest en nu begint het toch weer te waaien. Zometeen maar weer eens op buienradar spieken.

Ik zag net dat ik inmiddels ook al een dreumes ben. Heb ik in zo’n korte tijd dan al 250 berichten geplaatst? :shock: Dat is toch niet normaal hahaha :wink:

@Manouk: wij houden hier ook nog alles geheim hoor. Vinden we wel zo leuk. Desondanks is de druk vrij hoog, want wij zijn al bijna twee jaar getrouwd en dan ga je merken dat de omgevingen toch iets gaat verwachten :naughty:

@Jane: ik duim voor je meid, maar ga je nou niet helemaal gek zitten maken met die test. Weg met dat ding en over een paar dagen opnieuw testen :hug:

We zijn weer thuis…pffff we waren net onderweg en krijgen even een volle lading regen op ons dak. Kon echt niks meer zien. Zijn ook maar even gestopt. Kreeg echt even last van de hyperventilatie omdat ik even geen kant meer op kon. Slaat het ook nog voor ons ergens in :roll:

Nouja we zijn weer thuis :mrgreen:

Voor de vakantie van Hongarije gingen Rob en ik altijd op de balustrade foto’s maken.

Maar op vakantie in Hongarije waren die buien zo heftig…eerst heel leuk enzo, wij een lol op dat balkon totdat ie voor ons en nog geen 100 m insloeg. We doken allebei op de grond en ik heb gejankt niet normaal :oops:

Ik ben daarna heel bang geweest voor onweer.

Nu gaat het wel weer goed mits ik gewoon thuis ben.

In Uden gaat het vaak langs omdat we een breukrand hebben.

Vanavond even niet :mrgreen:

Vroeger in Enschede ging het altijd te keer, mijn moeder ging met mij onder de tafel zitten :roll:

@ Manouk

Ik praat er eigenlijk ook niet met vriendinnen over (heb er ook niet veel haha. Hier in Uden geen 1)

Heb er 1 in Waalwijk en 1 in Enschede en die weten allebei dat we bezig zijn. Verder niemand.

@ Jane

Probeer die test maar te vergeten want daar word je niet vrolijker van :cry:

Morgen hoop ik op een leuke streep :pray:

Zo er is veel geschreven zeg in een avondje… :lol:

Mijn cyclus is niet zo regelmatig hoor. Sinds ik gestopt ben met de pil… :roll: 35, 21, 24, 36

Dus wat je daar dan mee aan moet 8)

Ik vind onweer alleen eng als ik lekker lig te slapen en ik wordt wakker van die keiharde knallen die je door merg en been voelt trekken :?

Maar zoals net, ben ik toch mooi even op het balkon gaan staan om even te kijken :mrgreen: Held ben ik he?! :wink:

Onze hond is ook niet echt bang voor onweer en oud & nieuw vond ze ook niet echt heel erg. Niet leuk, maar niet zoals de hond van mijn zus! Die zat rillend als een rietje onder een stoel waar hij helemaal niet onder past :lol:

Jaimy is met oud & nieuw nog in de tuin van mijn ouders geweest! :mrgreen:

Heb net wel even gedoucht, had zo gezweet vandaag… dan is zo’n verkoelende douche toch wel lekker! :smiley:

Fijne avond nog meiden

Het is nu hier goed aan de gang… Ik vind er niks aan, maar doe stoer tegenover de twee dames die nu wakker geworden zijn, dus die zijn nu ook weer rustig. Wil er geen punt van maken.

Maar gatsie Chelleke; wat maak jij enge dingen mee!

Wat is een breukrand? :oops:

En drop…Karma…! Daar heb ik ook wel zin in :drool: Mag alleen niet meer hele zakken meer wegwerken

:naughty:

Hee Broekie, op welke cyclus gebaseerd ben je nu 1 dag overtijd? Spannend hoor!

@Klaproos wrote:

Wat is een breukrand? :oops:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Peelrandbreuk

Vandaar dat hier het water ook zo vies oranje/geel is in het park enzo :roll:

Die eerste van 35 was mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil en toen waren we nog niet bezig (anders zat ik nu in het verkeerde topic:P)

Het is gebaseerd op 27 dagen (gemiddelde van de afgelopen 3 cycli)

@Klaproos wrote:

Hee Broekie, op welke cyclus gebaseerd ben je nu 1 dag overtijd? Spannend hoor!

Hihi… Dat vroeg ik mij dus ook af.

Hier is het ook net losgebarsten en volop aan de gang. Ben benieuwd of het nou wat afkoelt,

zodat we lekker kunnen slapen. :wink: Ik ben net al twee keer naar boven geweest naar mijn peuter

met een koel doekje. :? Dat kind was plakkerig warm. Bah! Slaapt echt niet fijn. Maar goed, ze

slaapt nu gelukkig weer. :wink: Hopelijk tot morgenvroeg.

@Sam: Aha! :mrgreen: Wanneer ben je van plan te testen dan? Je zit nu

op de 28ste dag van je cyclus, toch? Wacht je tot je de 36ste dag

voorbij bent? :think: Of was je het al eerder van plan?

:? mmm, zo’n cyclus kun je ook alle kanten mee op… Afwachten dus.

Over blond gesproken… Ik was al een paar keer langs 't forum gelopen, want ik zit al de hele avond achter de pc en zag geen reactie meer op Klaproos haar bericht over haar vriend die thuiskwam uit de supermarkt… :oops: Had dus even op de paginanrs. moeten letten :wall:

Chelleke, mooi dat je weer veilig thuis bent gekomen!

Ik ben niet bang voor onweer, maar vind 't toch wel fijn als ik dan binnen kan blijven :stuck_out_tongue: De hond van mijn moeder kruipt altijd onder 't bed als 't onweert, die trilt ook als een rietje

:zzz: trusten

Ik denk dat ik van het weekend even een testje ga doen.

Ik ga nog even voor de buis hangen. Mannetje is al naar bed.

Liefs, sam

Trusten allemaal :-*

Good Morning :mrgreen:

Gaaaaaaap!!! Wat een ramp weer vannacht! Oh wat waren mijn 2 jongste

meiden onrustig. :? Amper geslapen. :zzz:

En dan gaat de wekker om 7:00 en zie je vanuit half slaap stand een prachtige

smile op het gezicht van je dochter. Dan is het wakker worden toch veel minder erg. :wink:

En nu… Koffie!! :drool:

Tot straks

Bye bye

Oh, deze nog even:

Broekie…-2 dagen

Jane…4 dagen

Chelleke…13 dagen

Karma…17 dagen

José…18 dagen

Tinka…19 dagen

Manouk…23 dagen

Desiree…27 dagen

Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)

Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

@Jane: EN? En? En? :pray: :pray: :pray:

(Ik moet echt nog wakker worden. :mrgreen: )

Goeiemorgen,

Jane… ik :pray: zo dat je een positieve test hebt vanmorgen!!!

Goh ik vind het maar raar hoor, mijn zoon wil niet meer naar school gebracht worden :? Wat worden ze toch snel groot zeg.

Inderdaad Karma… wakker worden is altijd minder erg als je ineens twee van die grote liefdevolle ogen ziet :inlove: Mijn zoon heeft een periode gehad in de vakantie dat ie me om 07:00 wakker kwam maken, dat vond ik toch echt iets te vroeg in mijn vakantie hoor :wink:

Maar vond het nooit zo erg, daarna slaap ik niet echt meer, maar kan ik nog wel even lekker blijven liggen.

Mijn vader gaat binnenkort een stapelbed maken voor de kids, want Larissa wordt te groot voor haar ledikantje en ze begint gewoon ineens heel groot te worden, ze praat ineens veel beter, dat het gewoon opvalt, ze wil 'snachts ook zonder luier, dus als we het stapelbed hebben gaan we dat ook oefenen.

Nou meiden, ik wens jullie allen een heerlijke iets verkoelende dag toe!

Ook wel even lekker dat het vandaag minder warm is. Van het weekend wordt het weer lekker weer.

Ik ga eens even mijn verjaardag voorbereiden… volgende week zaterdag :roll: Sinds ik mijn familie weer terug heb, zijn het ineens grotere feestjes geworden hihi maar wel gezellig! :smiley:

Liefs, Sam

haha lief dat jullie zo meeleven jullie zijn schatten.

Helaas vandaag geen feestje morgen maar weer eens proberen, lijkt hier net een loterij :mrgreen:

Ik tuur me suf op dat ding en dan weer denk ik iets te zien en dan weer denk ik nop niets van te maken.

Lieverds het klinkt na jullie berichtjes wel een beetje alsof ik er gek van word of zo, maar dat is niet zo hoor. Ik vind het allemaal harstikke leuke spanning vriend en ik maken er echt een spelletje van. Dit is voor ons pas de eerste echte ronde. Bij mijn eerste ben ik begonnen met 10 dagen voor mijn NOD van die goedkope testjes hoor en ongeveer 3 a 4 dagen voor mijn NOD zag ik iets heel lichts verschijnen. Ik heb vakantie vind het leuk om er mee bezig te zijn :wink: Morgen weer een dag.

:-

Sam dan zit je zo rond 32 dagen toch. Pff spannend hoor zeker nu jullie er zo voor staan. Al ben ik er van overtuigd dat jullie het allemaal wel gaan redden.

Karma smelt van dochter :inlove: hier is hij aan het wakker worden ik hoor hem kletsen en zingen door de b’foon. Dit begint heel zachtjes totdat hij straks gaat roepen maaaamaaaaa wa be jij? (waar ben jij) :inlove: :inlove:

Manouk dacht jij dat we allemaal offline waren door de site van de Libelle :mrgreen: en dat vriend klaproos er na als die uren nog steeds niet was :shock:

Chel wat een verhaal zeg. super link. Ik zag hier trouwens (wel toen het ergste geweest was) een man met hond en klein kind en paraplu over straat wandelen terwijl het nog echt wel onweerde. Dat snap ik dus echt niet he. Zo’n plu met zo’n uitstekend puntje :shock:

vandaag wassen en pakken en vanacht :dance: :dance: naar schiphol oh ik ben dol op schiphol vooral als ik zelf op reis mag. heb er zo’n zin in.

:-

Hahaha, nee dat Libelleverhaal had ik nog niet eens gelezen… Stond op de volgende pagina :lol:

Ja, spannende dagen voor jullie hoor! Ben erg benieuwd!!

Mijn nacht was ook allesbehalve super! Om 02.30 uur naar de wc gegaan en daarna nog zo’n 100x. Blaasontsteking :cry: Heb niet meer geslapen daarna, dus heb er voor mijn gevoel al een hele dag op zitten.

@Sam, je familie weer terug? Dat heb ik gemist denk ik. Staat zeker in deel 1, die moet ik eigenlijk nog steeds eens lezen hihi. Was al blij dat ik deel 2 had bijgelezen :stuck_out_tongue:

Ik heb ook wel zin om in 't vliegtuig te stappen, heerlijk vakantie!!! Geniet er van!!

@Jane: wordt 't de eerste keer vliegen voor jullie kereltje?