wow, wat schrijven jullie veel!
hier was het ook best en heftig onweertje.
Ben er absoluut niet bang van, ik ben met Tinka naar de hondenschool geweest en bij de ergste regen zijn we binnen gegaan, maar daarna klaarde het op en was het lekker fris!
We zagen in de verte nog bliksems die erg mooi waren en een mooie regenboog! 8)
@sam: moeilijk he, als je zo’n moeilijk te voorspellen cyclus hebt!
@jane: ik duim dat het gelukt is hoor! 8)
@de wachtenden: veel succes met wachten
Zoals je ziet wacht ik op mijn eitje, ben deze maand maar een poging aan het doen om te temperaturen, maar wanneer m’n eitje normaal komt (volgende week dus) moet ik net de vroege dienst doen op m’n werk en ga ik dus een uur vroeger moeten temperaturen. hopelijk is het dan niet allemaal voor niets geweest :shifty:
@Jane: Jammer, maar er is nog hoop. Ik herken dat trouwens wel
hoor. Gewoon ontzettend leuk om er zo (obsessief ) mee bezig te zijn,
maar op een nuchtere manier, zeg maar. :mrgreen:
En op vakantie! Lekker joh! Ik wil mee!! :lol: :lol: :lol:
@Manoek: Oh… Jij ook al zo’n leuke nacht! :wall: Sterkte vandaag dan
maar. :mrgreen: Moet je werken of kan je het een beetje rustig aan
doen?
@Sam: Ja, alleen naar school gaan. Hihi… Ik weet er alles van. :mrgreen:
Ze worden echt snel groot, maar ik vind het super om te zien hoe ze
steeds zelfstandiger worden en hun mama steeds minder nodig hebben.
Al leek het mij leuk om af en toe even met een tijdmachine terug te gaan
naar eerdere fasen van hun leven. :mrgreen: Maar helaas, daarom is
het belangrijk om in het hier en nu echt te genieten van je ukkies.
zweefmode uit :lol:
@Tinka: Jaja, kletsen kunnen we. Suc6 met het temperaturen! Ik ben
benieuwd of het wat duidelijkheid kan geven in je cyclus.
Oh, dit is trouwens hoe ik vanochtend (en bijna alle andere ochtenden )
begroet werd. Dan is je dag toch weer helemaal ok, ook al heb je slecht
geslapen.
Deze foto en een aantal nieuwe andere staan in ons SF (showforum).
@Manoek: Ik weet niet of je dit al wist of niet, mare als je wilt kan je hier
foto’s bekijken van ons, onze kids en onze huisdieren , maar ook
zelf plaatsen dus:
Ons ShowForum
Nou, ben weer weg hoor! :mrgreen:
@Karma wrote:
Gaaaaaaap!!! Wat een ramp weer vannacht! Oh wat waren mijn 2 jongste
meiden onrustig. :? Amper geslapen.
:hug: :hug:
@Karma wrote:
En dan gaat de wekker om 7:00 en zie je vanuit half slaap stand een prachtige
smile op het gezicht van je dochter. Dan is het wakker worden toch veel minder erg.
:inlove: :inlove:
@Broekie wrote:
Goh ik vind het maar raar hoor, mijn zoon wil niet meer naar school gebracht worden :? Wat worden ze toch snel groot zeg.
Mijn vader gaat binnenkort een stapelbed maken voor de kids, want Larissa wordt te groot voor haar ledikantje en ze begint gewoon ineens heel groot te worden, ze praat ineens veel beter, dat het gewoon opvalt, ze wil 'snachts ook zonder luier, dus als we het stapelbed hebben gaan we dat ook oefenen.
Ik wil hier iets opzeggen maar weet niet wat :lol:
Jeetje wat gaat dat hard klikt raar want ik ken ze niet vanaf baby :mrgreen:
Nouja het zijn wel weer mijlpalen :inlove:
@ Jane
Hè nog geen feestje :roll:
Die man die spoort niet :naughty: :snooty:
@ Manouk
Blaasontsteking :hug:
@ Tinka
Dat is vervelend dat je dan de vroege dienst hebt.
Ik hoop met je mee, ik weet niet of dat heel erg veel uit maakt :hug:
Thanks, ik heb daar al eens gekeken :lol: Alleen weet niet meer waar :doh:
De link werkt niet… Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet, krijg ik.
Super leuk om foto’s te kijken, ik krijg alleen heel veel foto’s niet te zien
Wat een heerlijk lachebekje, kan me voorstellen dat je dag dan gelijk goed is! :lol:
Helaas moet ik wel werken… Gelukkig gaat 't al stukken beter en meestal merk ik pas een dag later dat ik moe ben.
Ik vraag me wel af hoe 't komt en of ik 't kan voorkomen. Je moet plassen na 't klussen staat op i-net, maar je kan toch beter blijven liggen voor de zwemmers?
@Manouk wrote:
@Sam, je familie weer terug? Dat heb ik gemist denk ik. Staat zeker in deel 1, die moet ik eigenlijk nog steeds eens lezen hihi. Was al blij dat ik deel 2 had bijgelezen
Nou je hoeft niet terug te lezen hoor, kan het ook gewoon nog een keer schrijven ;)
Toen ik zwanger raakte van mijn zoontje is op een gegeven moment het contact tussen mij en mijn ouders ernstig beschadigd. Ik heb ze toen de tijd echt gehaat voor wat ze allemaal hebben gezegd en gedaan. Ik heb ze in totaal 4,5 jaar niet gezien en pas sinds vorig jaar hebben wij weer contact.
Mijn ouders hebben mijn zoontje wel nog gezien toen hij net geboren was en de maanden erna tot ik denk een half jaar, maar mijn dochter kende ze nog niet.
Sinds vorig jaar is het contact dus hersteld en is het beter dan ooit.
Mijn ouders zijn helemaal weg van de kinderen en de kinderen van hun. Ze accepteerde ze dan ook vrijwel meteen als opa en oma.
Dus vandaar ;)
@ Jane; Ach zijn we allemaal niet een beetje gek?! ;) De situatie is helaas wel wat ingewikkelder dan dat, maar daar wil ik nu even niet te ver op in gaan. Ik persoonlijk denk echt dat het beter is als ik nu niet zwanger ben. Heeft te maken met een paar maanden terug, denk dat de andere meiden dat nog wel weten. Ik ben toen even gestopt met KOK, maar kwam al snel weer terug ;)
@ Tinka; Achja... ben nooit echt braaf geweest, dus kan niet van mijn cyclus verwachten dat die wel braaf is :P
@ Karma; Het is inderdaad ook wel weer leuk om te zien dat ze steeds beetje bij beetje zelfstandiger worden. Hij wil steeds vaker dingen in zijn eentje ondernemen of met zijn vriendjes. Maarja het doet mij beseffen dat het alweer zo'n tijd geleden is dat hij net in mijn armen lag en tja ik heb behoorlijk wat fouten met hem gemaakt. Ik zal nu geheid nog fouten maken, maar achteraf zie je altijd pas wat je misschien beter had kunnen doen. Ik geniet absoluut van mijn kinderen, hoewel me dat soms niet altijd even makkelijk wordt gemaakt ;)
Wat een heerlijk koppie Karma!!! Dat is inderdaad heerlijk wakker worden!
@ Chelleke; Het zijn inderdaad allemaal mijlpalen. Het is gewoon vreemd, want hij wordt al 2 jaar naar school gebracht en nu voelt hij zich te oud om gebracht te worden, maar aan de andere kant vind hij het juist ook nog zo leuk. Hij is één van de eerste in zijn klas die alleen naar school gaat. En Larissa... tja je bent gewend om die luiers te verschonen... maarja dat heb je ineens niet meer. Nu moet je erom denken dat als je weg gaat dat ze eerst nog even plast. ;)
Het is wel allemaal hartstikke leuk hoor.
Liefs, Sam
@Manouk wrote:
Thanks, ik heb daar al eens gekeken :lol: Alleen weet niet meer waar :doh:
De link werkt niet… Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet, krijg ik.
Super leuk om foto’s te kijken, ik krijg alleen heel veel foto’s niet te zien
Wat een heerlijk lachebekje, kan me voorstellen dat je dag dan gelijk goed is! :lol:
Helaas moet ik wel werken… Gelukkig gaat 't al stukken beter en meestal merk ik pas een dag later dat ik moe ben.
Ik vraag me wel af hoe 't komt en of ik 't kan voorkomen. Je moet plassen na 't klussen staat op i-net, maar je kan toch beter blijven liggen voor de zwemmers?
Ik plas altijd na een half uur, ik blijf dan een half uurtje liggen en dan ga ik plassen,
anders heb ik inderdaad ook zo blaasontsteking.
Op pagina 1 staat trouwens ook altijd de link van onze SF :thumbup:
Dat het leuk is geloof ik meteen Sam :inlove:
@Sam: wat bijzonder dat jullie band nu beter is dan ooit. Ik heb het contact met mijn vader ook eens verbroken. Niet te geloven hoe ouders je soms kunnen kwetsen. Inmiddels is er wel weer contact, maar het is nooit meer zo geworden als dat 't was. Wel jammer, maar ik heb er vrede mee.
@Chelleke: bedankt voor de tips! dat is inderdaad wel een goed idee, na een half uurtje, dan zijn de beste zwemmers vast al een flink eind op weg hahaha. Nu nog kijken of ik zolang wakker kan blijven…
paar minuten met kussentje onder je bips :mrgreen:
manouk je moet wel ingelogd zijn als je foto’s wil kijken. succes.
sam het klinkt allemaal alsof jij met je jonge jaren genoeg hebt meegemaakt :hug:
owen vliegt voor de derde keer en ik geef hem altijd bv als we stijgen of landen ideaal voor de oortjes en hij heeft niets door. Al denk ik da hij nu met deze leeftijd het wel spannend vind hij wijst nu ook naar de lucht en zegt vliegtuig, dus hij beseft het meer dan vorig jaar.
liefs
Ik heb inderdaad heel wat meegemaakt Jane.
Dit is enkel een fractie van alles.
Denk dat ik onderhand wel een boek kan schrijven met alle ellende die ik heb meegemaakt. Maarja het wordt dan zo’n treurig boek
Dus dat doe ik maar niet.
@jane wrote:
paar minuten met kussentje onder je bips :mrgreen:
:oops: Het kwartje is gevallen. :mrgreen: Heeft even geduurd, maar ik
begreep maar niet waar dit op sloeg. :lol: Nu wel dus. :dance:
Het komt vast ooit nog eens helemaal goed met mij.
@Jane, hahaha, je hebt gelijk. De link werkt! :doh: Ik lijk steeds blonder te worden. Gelukkig kan ik zeggen dat ik een brakke nacht heb gehad, dus ik heb een excuus!
Sam, ik denk altijd maar zo, 't heeft je wel gemaakt tot wie je nu bent! :hug: En als je kijkt naar je gezin, daar kan je trots op zijn!!
Haha, Karma, dat is een anti-blaasontsteking-maar-zaadjes-moeten-wel-de-goede-kant-op-tip voor mij :lol:
Pffff… is het al bijna weekend??
Niet als je de kleintjes op schoot houd, je betaald dan alleen voor de stoel zeg maar.
Als je je kindje een eigen stoel wil geven moet je wel betalen.
Ow, dat is mooi
Slim om bv te geven bij stijgen en dalen!! Dan gaan de oortjes ook niet zo dicht zitten, door steeds te slikken toch?
Hoi meiden,
Vanavond een test gedaan, deze was negatief.
Eigenlijk ben ik daar best wel opgelucht over. :oops:
(er speelt namelijk veel meer, dan enkel financiën)
Ow Sam… Wat naar :hug:
Wel fijn dat je de uitslag hebt gekregen die je nu een goed gevoel geeft.
Jongens voor het eerst schaam ik me voor mijn afkomst :shock:
Zit naar popstars te kijken en die tukkers :silenced: :mrgreen: