@Broekie wrote:
Hoi meiden,
Vanavond een test gedaan, deze was negatief.
Eigenlijk ben ik daar best wel opgelucht over. :oops:
(er speelt namelijk veel meer, dan enkel financiën)
Och nee toch… :hug:
@Broekie wrote:
Hoi meiden,
Vanavond een test gedaan, deze was negatief.
Eigenlijk ben ik daar best wel opgelucht over. :oops:
(er speelt namelijk veel meer, dan enkel financiën)
Hello allemaal :mrgreen:
Gelukkig vannacht weer wat beter geslapen. Nou, eens kijken wat vandaag weer brengt.
@Manoek: Jaja, die anti-blaasontsteking-maar-zaadjes-moeten-wel-de-goede-kant-op-tip
is errug handig als je weet waar het over gaat. Hoe heb jij vannacht geslapen? Beetje
beter dan gisteren?
@Sam: He, balen dat je daar nu opgelucht over bent, maar blijkbaar wel beter zo, gezien
de situatie. :? Ga je over een dag of 4 nog eens testen, voor het geval dat je deze keer een
late eisprong hebt gehad? Iig een hele dikke :hug:.
@Chelleke wrote:
Jongens voor het eerst schaam ik me voor mijn afkomst :shock:
Zit naar popstars te kijken en die tukkers :silenced: :mrgreen:
Aaahh wat en leuk bankje :inlove:
@sam: :hug: :hug: :hug:
Ik wil vooral snel op dat lila bankje :mrgreen:
Mijn temp blijft mooi constant, nl 36,7C
Ik verwacht m’n ei dus over een weekje, dus we zullen er een bedrijvige week van maken!
Ik ga denk ik ook de ovutesten nog eens uit de kast halen, ga beginnen testen vanaf ik vruchtbaar slijm zie denk ik
:think:
@ Karma
Fijn dat je nacht wat beter was.
eitje kom maar kom maar kom maar
Mooi lijstje
@ Tinka
Flink aan de klus :thumbup:
Hier verder weinig te vertellen
Dames, dames, wat heb ik geslapen zeg!!! Ik ben net wakker :oops: (dat kan nu nog, zonder kids…). De blaasontsteking is zo goed als de deur uit, maar ik ben me toch gaar!!
Haha, maar voel me toch stukken beter dan gister.
Ik voel m’n ei niet, maar we zijn al wel begonnen aan onze marathon :lol: Gisteren maar even overgeslagen hoor! :sick:
Ga ik dan op dag 14 naar het volgende bankje?
Nog 6 dagen dan… :dance: (dan wil ik daarna wel naar dat bovenste bankje :roll: )
Het zijn bedrijvige dagen als ik 't lijstje bekijk hihi, allemaal veel succes!!
@Manouk: je hoeft niet elke dag te seksen hoor, eens per twee dagen is voldoende. De zaadjes houden het meestal wel even uit daarbinnen (een dag of drie geloof ik). Dus geen nood als je een keer een dag niet wilt/kunt etc. :lol: Fijn trouwens dat het met je blaas beter gaat, hopelijk ben je snel weer helemaal beter.
@Sam: :hug: :hug:
@Chelleke: voor het eerst heb ik spijt dat ik niet naar popstars heb gekeken :lol: Was het zo erg meid?
@Karma: leuk dat lijstje met al die kleurtjes. Ik mis alleen nog wat namen op het lila bankje. Hm, dat kun je dubbel opvatten bedenk ik me. Ten eerste mis ik in ieder geval Melanie en er was toch nog iemand zwanger? :think: Mijn geheugen laat me even in de steek geloof ik.
Ten tweede mis ik natuurlijk alle andere namen op het lila bankje Maar dat komt hopelijk snel genoeg!
Meiden ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Vanavond gaan wij BBQen, met die vrienden van wie we niet op de verjaardagen mochten komen, weten jullie het nog? We hebben afgesproken dat ik het vanavond wel even ter sprake ga brengen, maar dat we er verder niet teveel woorden aan vuil maken. Ik vind het alleen best eng om er wat van te zeggen, duimen jullie een beetje voor me?
pfff, wat hebben jullie veel geschreven afgelopen dagen, bijna een half uur om bij te lezen, haha!
@ broekie :hug: :hug: :hug:
@ manouk, fijn dat je je beter voelt, zo’n blaasontsteking is idd geen pretje.
ik ben blij dat deze week voorbij is en ik eindelijk weekend heb. het was best een kleine rampweek met als dieptepunt dat ik gisteren met Elize naar haar ziekenhuis moest. wij hebben in de slaapkamer een grote passpiegel staan en ik weet nog steeds niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen ( ik was even in de badkamer mijn haar aan het kammen :oops: ) maar die mega-spiegel is bovenop haar gevallen en in duizend stukjes kapot gevallen :shock: gelukkig is alles goed afgelopen en heeft ze alleen een paar kleine schrammetjes her en der maar wat ben ik geschrokken zeg, en zei ook natuurlijk. in lichtelijke paniek mijn man gebeld ( heeft ehbo) en die zei dat ik naar het ziekenhuis moest omdat er nog wat glas/gruis bij haar oog zat. in het ziekenhuis natuurlijk weer tijden moeten wachten, gelukkig speelde Elize alweer vrolijk met al het speelgoed daar. na anderhalf uur komt eindelijk de dokter, die kijkt, vraagt wat en zegt: " alles ziet er prima uit, jullie mogen naar huis". anderhalf uur wachten voor een consult van nog geen twee minuten :doh: maar goed, ik ben allang blij dat het allemaal goed is afgelopen want ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
ik voel me zo’n slechte moeder en als ik er nu weer aan denk hoe ze daar onder die spiegel lag springen de tranen me weer in de ogen. bah, ik kan mezelf wel voor de kop slaan :wall: dat ik niet beter heb opgelet.
meiden, fijne dag, ik ga weer naar mijn meisje die is net wakker
Ach meid toch! Dit soort dingen kunnen iedereen overkomen, waarschijnlijk weet je dat ook wel, maar voelt het heel anders. :hug: voor jou en je meisje
Jeetje dat is schrikken!!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Tja, een ongeluk zit in een klein hoekje zeggen ze. Je kunt moeilijk je hele huis leeg halen of de elke stap die je kleine zet volgen. Ik hoop dat je 't snel los kunt laten. Probeer je op de goede afloop te richten. :hug:
@ Manouk
Suc6 met je marathon
@ Jose
Ja het was erg :mrgreen:
BBQ ze :drool:
Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben :hug:
@ desiree
Dat was schrikken zeg met jullie Elize, gelukkig was alles goed :hug:
Ik heb met mijn vader eens bij de seh gezeten.
Er spoot bloed uit zijn been, niet normaal.
Na 1,5 kwam er even een dokter langs en na 3 uur wachten gingen ze eens kijken…er was natuurlijk niets meer te zien.
We konden niet eens een gaatje vinden :mrgreen:
Het was blijkbaar een spatader geweest die hij kapot het gekrapt.
Ik heb ik zelf eens lang moeten wachten.
We hadden een auto ongeluk gehad en wouden mij toch even na laten kijken, ook mega lang moeten wachten voordat iemand kwam kijken.
Maar dat wachten is niet normaal hoor :roll:
Je bent helemaal geen slechte moeder hoor :naughty: :snooty:
Dat kan altijd gebeuren dat soort dingen :hug:
:-* :-* :-*
hier popstars uitzending gemist
http://www.sbs6.nl/web/show/id=537009/langid=43
vanaf 1.10uur is zijn intrede en om
1.13 zegt ie nog wat en dan zingt ie (nouja zingen) :mrgreen:
Sorry hier een makkerlijke link, ben je gelijk bij hem
http://www.sbs6.nl/web/show/id=507206/langid=43/media=94908/page=1
Wat een heerlijke dag om vrij te zijn, I love summer!
@Jose, dus eigenlijk is om de dag ook ruim voldoende? Maar even kijken hoe ’t gaat. Het valt me wel op nu we er zo mee bezig zijn dat ’t wel langer lijkt te duren… Net alsof er prestatiedruk op zit. Vriendlief ontkent dat overigens hihi.
Grappig trouwens dat men verwacht dat er een kleine komt als je getrouwd bent. Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?
Ik denk dat mijn omgeving wel verrast zal zijn.
@Tinka, ik zal me ook eens verdiepen in die ovu-testen. Ik heb ook ergens een link zien staan naar de gebruiksaanwijzing, die zal ik eerst eens doorlezen.
Waar halen jullie die dingen? Zit daar ook zo’n verschil in prijzen in als in de zwangerschapstesten?
@Jane, hoe was de vlucht?? Vond Owen het vliegen leuk?
@Chelleke, weet jij hoe dat kan dat ik veel van jou foto’s niet kan zien? Dan staat er zo’n melding van photobucket. Ow, laat maar, ik dacht nog even kijken op het Showforum en daar is m’n vraag al beantwoord :lol:
Hahahaha Chelleke, wat een talent!! :lol:
In ieder geval een talent in het hebben van zelfvertrouwen :lol:
Hai hai :mrgreen:
@Manoek: Ja hoor, op 14 dagen verplaatsen we jou gewoon ook naar de roze wachtbank!
@José: Je hebt helemaal gelijk. :oops: Ik heb ze er meteen bij gezet. Ik had in eerste instantie alleen roos erbij gezet,
omdat zij hier nog dagelijks meeschrijft en dan hoort ze ook op een bankje vond ik, maar ze zit idd. niet alleen, dus…
Sofietje99…23.4 weken
MB1976…33.5 weken
Moon84…34.2 weken
Klaproos…35.5 weken
Broekie…-3 dagen
Jane…3 dagen
Chelleke…12 dagen
Karma…16 dagen
José…17 dagen
Tinka…18 dagen
Manouk…22 dagen
Desiree…26 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
En tuurlijk duim ik voor je. Lijkt me wel even een vervelende situatie, maar ik denk dat je er goed aan doet dit toch te bespreken of
in ieder geval te melden. :? Ze mogen niet zo met jullie omgaan, zeker niet als zij zich jullie vrienden noemen. Suc6!!!
@Desiree: :hug: Schrikken is dat dan he? Gelukkig niet slecht afgelopen. Jaja, die kleintjes zijn supersnel. :shock:
@Chelleke: Oh, wat erg zijn die audities. :lol: Ik vraag me echt af of er niet een paar acteurs bijzitten. :think: Ik vind het trouwens helemaal
niet leuk om dat soort shows te kijken. Hoofdzakelijk omdat ik het echt te grof vind hoe de jury af en toe reageert. :? Is dat echt
nodig om zo hard en gevoelloos je mening te geven? (Maar af en toe is het wel lachen! :oops: )
Nou, dat was het weer even. De afwas wacht op mij. :dance: NOT… :lol:
Tot straks maar weer.
Bye bye
Sorry Jose, ik vergeet soms wat ik allemaal wilde zeggen…
Alleen maar goed als je er wat van zegt, anders blijft dit toch tussen jullie in staan. Zal voor je duimen! En misschien realiseren ze zich helemaal niet hoe 't overkomt.
Jullie hebben mooi BBQ-weer!
Ik zit op hyves foto’s te kijken van Damian :inlove: (of moet ik dit op het showforum zeggen?)
Wat heerlijk, vooral die allereerste foto’s, LIEF!!! Ik krijg er helemaal zin in. :lol: Behalve de prikjes Damian lacht, Damian huilt… Dat lijkt me heel heeel naar als mama.
De douchefoto’s vind ik ook super! Vinden ze dat ook lekker?
Karma, ik voelde me wel op het ere bankje gezet :lol:
Maar idd, ik was niet de enige Ik lees later even bij, we gaan zo een proefritje maken in een Opel Zafira :mrgreen:
@Manouk wrote:
Hahahaha Chelleke, wat een talent!! :lol:
In ieder geval een talent in het hebben van zelfvertrouwen :lol:
@Chelleke, ja heel erg leuk die foto’s!
Ik zie dat je voor 't badderen een los bad hebt gekocht, das wel handig! Kan je die gewoon inklappen?
De onderwaterfoto’s van het babyzwemmen zijn ook super!! Ik wist niet dat dat kon. Houdt Damian dan gewoon z’n adem in totdat hij boven is?? Of heb je dat op één of andere manier moeten leren?