Goedemorgen allemaal
@Chelleke: Ja, erg is dat he? Ik zat laatst met 2 meiden te kletsen en een
vertelde dat ze ervoor gingen deze maand. :shock: De ander reageerde met wij
zijn ook al een paar maandjes bezig, maar houden het nog even stil. :lol: Ik
ben maar even koffie gaan halen. :mrgreen: Ze vermoeden toch niks, omdat ik nog
een kleintje heb, dat scheelt. Die zullen wel verrast zijn straks. :lol:
@Tinka: Nog anderhalve week? :think: Dan is je NOD toch alweer? :? Hoe gaat
het tempen eigenlijk? Enne super zeg dat Tinka het zo goed heeft gedaan! :dance:
@Manoek: Jeetje, 40 dagen is lang. Ik ben benieuwd of je een ei kunt
vinden met de ovutesten. Wanneer krijg je ze binnen?
Verder nog maar even het lijstje:
Klaproos…35.2 weken
Moon84…33.6 weken
Melanie…33.2 weken
Sofietje99…23.1 weken
Broekie…-6 dagen
Jane…0 dagen
Chelleke…9 dagen
Karma…13 dagen
José…14 dagen
Tinka…15 dagen
Manouk…19 dagen
Desiree…23 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Vindt iedereen het lijstje wel leuk/handig trouwens, anders stop ik met het steeds
posten ervan. Ikzelf vind het makkelijk en overzichtelijk, maar kan het ook
gewoon voor mezelf bijhouden zonder het te posten dus. Ik hoor het wel.
Nou, eerst maar even koffie.
Tot straks
Bye bye
ik vind het een heel handig lijstje! 8)
Dankjwel daarvoor
@Manouk: agility is een hondensport, waarbij ze over vanalles moeten overlopen, doorgaan en springen enz. Ik denk dat het in Nl vaker behendigheid wordt genoemd.
@karma: het tempen gaat goed, ik probeer me zoveel mogelijk aan het juiste uur te houden en het zegt mooi telkens: 36,7 dus dat is goed!
Ik spot ook slijm, maar tot nog toe nog geen vruchtbaar slijm, als mijn cyclus dezelfde is, zou ik ten laatste over vijf dagen mij ei moeten hebben, anders is mijn LF geen tien dagen tot aan m’n NOD en dat is wel al 3 maanden hetzelfde, een LF van een dag of 10, 11. Ik had me voorgenomen om de ovutesten te beginnen, als ik vruchtbaar slijm had.
Over dat zwijgen, bij mij weten best wel wat mensen dat we bezig zijn, wat het ook nog wel leuk maakt. Ze zijn oprecht geinteresseerd erin. Als ik dan moet zeggen dat het weer niks is, dan zeggen ze telkens wel van er minder mee bezig te zijn. Maar dat mogen ze mijn hersenen eens proberen uit te leggen :mrgreen:
@ Karma
Hihi dat is nog lastiger je mond te houden
Dat lijstje vind ik helemaal goed hoor! :-
@ Tinka
Ja er niet mee bezig zijn valt helemaal niet mee :snooty:
Hier niet zo goed geslapen, niet door Damian maar door mezelf.
Weet niet waarom. Gewoon even een beroerde nacht, blegh.
Ik mis het zonnetje nu ook
Ik ben zo zieluuug, dus kom maar op met al die knuffels :mrgreen:
Nee hoor ben niet zielig. :-
Vanmiddag maar weer eens even verder boven met opruimen, ben nog steeds niet klaar, wat een werk blegh
Hello
@Tinka wrote:
@karma: het tempen gaat goed, ik probeer me zoveel mogelijk aan het
juiste uur te houden en het zegt mooi telkens: 36,7 dus dat is goed!
Dat is heel netjes en stabiel. :dance: Dan zou je de veranderingen ook
mooi moeten kunnen waarnemen tegen die tijd.

@Tinka wrote:
Ik spot ook slijm, maar tot nog toe nog geen vruchtbaar slijm, als mijn cyclus dezelfde is, zou ik ten laatste over vijf dagen mij ei moeten hebben, anders is mijn LF geen tien dagen tot aan m’n NOD en dat is wel al 3 maanden hetzelfde, een LF van een dag of 10, 11. Ik had me voorgenomen om de ovutesten te beginnen, als ik vruchtbaar slijm had.
Op welke dagen had je vorige cycli je ei dan? Elke keer op dezelfde
cyclusdag? Hoe ging het vorige maand met het slijm dan?
Hier wel vruchtbaar slijm, maar wanneer ik mijn ei mag verwachten… :?
Iets in mij denkt dat het niet zo heel lang meer zal duren nu, misschien
vandaag of morgen, maar goed… :think: Mijn gevoel is niet altijd juist
heb ik wel gemerkt. Ik ben wel erg misselijk en dat heb ik altijd rond mijn
eisprong, dus wie weet. Ik zit nu 13 dagen voor NOD, dus mijn LF is nog
steeds lang genoeg.

en ik volgende ronde niet meer voor spek en bonen meedoe.

Kom Op Eitjes!!!
Bye bye
:oops: :-* :-*
Hoi meiden
Klaproos; Inderdaad, dat heb ik ook. Als het nu toch niet blijkt te werken tussen ons, dan weten we beide in ieder geval dat we er alles aan hebben gedaan. We hebben ook geen hekel aan elkaar en hebben amper ruzies, maarja… dat ligt dan weer aan de communicatie
Gefeliciteerd met de overdracht van je nieuwe woning!
Manouk; Dank je wel. Het is ook erg dubbel en allemaal een heleboel verwarrende gevoelens. Ik hoop dan ook dat iemand die er buiten staat ons kan helpen.
Chelleke; Jij ook bedankt voor je knuffels… :hug: :hug: :hug: terug, omdat je zo NIET zielig bent
Jose; Nee, dat we niet de enige waren dat idee had ik al, maar het is toch niet makkelijk om er met anderen over te praten, vooral omdat we voor vele het o zo perfecte gezinnetje zijn. Hard werken zijn we absoluut van plan, want je trouwt niet met iemand om er vervolgens van te gaan scheiden, althans ik niet Bedankt!
Karma; Bedankt… we zullen er hoe dan ook uitkomen en uiteindelijk zal het positief zijn of we nu wel of niet bij elkaar blijven. Onze relatie wordt er hoe dan ook beter van en dus minder stressvol voor de kinderen en dat is voor ons het allerbelangrijkste. We zijn inderdaad geen opgevers, dus we zullen nog wel even door blijven knokken voor onze relatie
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de eerste buikfoto’s :lol:
En trouwens ik vind dat lijstje geweldig!!!
Chelleke; ALS je het maar laat weten
Tinka; ook jij bedankt voor je steun! Doet me erg goed.
Bij mijn buuf is er vannacht een poging tot inbraak geweest. Waarschijnlijk haar ex die zijn dochter probeerde mee te nemen.
Heel eng idee! :? Haar vriend is nu naar de politie om aangifte te doen, maar verwacht niet dat ze er iets mee zullen doen.
Haar ex gebruikt zware drugs en het is echt afwachten tot hij een van hun iets aan doet… slaap je ineens een stuk minder lekker vannacht shifty:
Liefs, Sam
Hè bah dat is een eng idee :shock:
Nee ze moeten inderdaad eerst zwaar mishandeld, dood of ontvoerd zijn willen ze wat doen :evil:
Dikke knuf voor je buuf :hug:
aaaaaah angel :hug:
omdat je zóóóó zielig bent…
:-*
Hey Jane hoe zit het bij jou???
@Karma, de ovu-testen zijn net binnen, dus ik start er maar meteen vandaag mee. De eerste cyclus was 31 dagen, de 2e was 40. In de bijsluiter staat dat als je cyclus langer dan 40 dagen is, je eerst naar de huisarts moet. Dus ben benieuwd wat deze cyclus doet, liefst word ik helemaal niet meer ongi natuurlijk!! Hihi.
De 9 dagen waarop mijn ei vermoedelijk komt, zit ik nu wel al middenin dus misschien ben ik al te laat met testen. Probeer ’t toch maar.
Ik vind je lijstje super hoor!! Heel verhelderend waar iedereen is in haar cyclus.
@Tinka, moeilijk he? Er minder mee bezig zijn!! Vind ik ook… Vriendlief noemt ’t al een obsessie, maar dat vind ik nogal meevallen. Het is toch niet slecht er zin in te hebben?
@Chelleke, :hug: :hug: :hug:
@Sam, wat een eng verhaal!! Vreselijk voor je buuf ook, bah!
@Karma wrote:
Hello
@Tinka wrote:@karma: het tempen gaat goed, ik probeer me zoveel mogelijk aan het
juiste uur te houden en het zegt mooi telkens: 36,7 dus dat is goed!
Dat is heel netjes en stabiel. :dance: Dan zou je de veranderingen ook
mooi moeten kunnen waarnemen tegen die tijd.
@Tinka wrote:Ik spot ook slijm, maar tot nog toe nog geen vruchtbaar slijm, als mijn cyclus dezelfde is, zou ik ten laatste over vijf dagen mij ei moeten hebben, anders is mijn LF geen tien dagen tot aan m’n NOD en dat is wel al 3 maanden hetzelfde, een LF van een dag of 10, 11. Ik had me voorgenomen om de ovutesten te beginnen, als ik vruchtbaar slijm had.
Op welke dagen had je vorige cycli je ei dan? Elke keer op dezelfde
cyclusdag? Hoe ging het vorige maand met het slijm dan?
Hier wel vruchtbaar slijm, maar wanneer ik mijn ei mag verwachten… :?
Iets in mij denkt dat het niet zo heel lang meer zal duren nu, misschien
vandaag of morgen, maar goed… :think: Mijn gevoel is niet altijd juist
heb ik wel gemerkt. Ik ben wel erg misselijk en dat heb ik altijd rond mijn
eisprong, dus wie weet. Ik zit nu 13 dagen voor NOD, dus mijn LF is nog
steeds lang genoeg.![]()
![]()
Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat
en ik volgende ronde niet meer voor spek en bonen meedoe.
Kom Op Eitjes!!!
Bye bye
Goh, de eerste keer heb ik vruchtbaar slijm gehad, maar toen had ik nog geen ovutesten. De tweede keer liep het mooi samen, slijm en ovutest en vorige maand heb ik geen ovutesten gebruikt en was mn ei opeens vroeger, heb ik gemerkt door de temp die ik toevallig voor de derde keer deed :shock:
Dus deze maand toch beter aan het opletten, maar er dus ook meer mee bezig.
Ik had de eerste twee keer een cyclus van 34 dagen met m’n ei op dag 24 denk ik ongeveer.
De laatste cyclus was 30 dagen, met m’n ei op dag 20…
Ik zie dat niet hoor met mijn slijm…we zijn dan al aan de klus
en zie alleen maar die vieze meuk van vriendlief :mrgreen:
Hahahaha, Chelleke, wat een heerlijke omschrijving!!!
Ik vind het wel grappig erover te lezen, want ik let er zelf niet zo op. Wel verloor ik vandaag wat slijm en dacht ik, hé dan komt m’n eisprong ws. nog. Klopt dat idee?
Ik heb m’n ovu-test gedaan en die was negatief. Heb weer zitten i-netten en lees dat een cyclus van 40 dagen of meer kan betekenen dat je eitje al niet meer vruchtbaar is als 'ie springt…
Andere verhalen zijn dat je lichaam meer tijd nodig heeft te ontpillen. In de bijsluiter van m’n pil staat dat de hormonen na een week uit je lichaam zijn, dus ik snap niet zo goed hoe dat ontpillen dan werkt. Iemand van jullie?
Tot morgen!
Sam, wat een eng verhaal van je buurvrouw!
@Chelleke: weet niet of je het nog leest, maar een hele dikke :hug: voor je slechte nacht.
@Manouk: succes met de testen!
@Tinka: gefeliciteerd met je resultaten
Mijn eitje is volgens mij vanmorgen geweest, denk ik :think: Helemaal zeker weet ik het niet. Ik had heel even een kort moment last van steken in mijn buik, linksonder, en vanavond had ik van dat taaiige slijm dat bij mijn eisprong hoort (sorry hoor, maar jullie zijn wel wat gewend toch? ). Het wordt alleen iedere ronde minder duidelijk. De eerste twee rondes had ik echt behoorlijk buikpijn van de eisprong, en nu valt het me al nauwelijks nog op. Any way, ik mag naar het roze wachtbankje. En Karma, ik vind je lijstje erg leuk en makkelijk
Hoop dat je eitje haar liefde vind tussen de zaadjes :mrgreen:
Manouk, ik heb geen ervaring met een lange cyclus.
En wbt het ontpillen, volgens de HA is dat ook inderdaad snel uit je lichaam.
Ik had ook meteen weer een eisprong na het stoppen met de pil.
:hug:
@ Karma ik vind je lijstje ook echt superleuk bedacht en errrrrg overzichtelijk Weten we in 1 oogopslag weer even van hoe of wat
@ Sam; wat een horrorverhaal zeg :shock: Jakkes, het zal je ex maar zijn, maar het is precies waar ik heel lang bang voor ben geweest met mijn ex toendertijd. Bbrrr…
Lekker slijm verhaal weer dames :sick: :lol:
Klaproos…35.1 weken
Moon84…33.5 weken
Melanie…33.1 weken
Sofietje99…23.0 weken
Broekie…-7 dagen
Jane…-1 dagen
Chelleke…8 dagen
José…13 dagen
Karma…12 dagen
Tinka…14 dagen
Manouk…18 dagen
Desiree…22 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Goedemorgen
Ik heb het lijstje even aangepast (op pagina 1) :thumbup:
Als er aanpassingen zijn hoor ik het wel