~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

pfffuuu eindelijk vakantie! :mrgreen: maar er wacht me nog heel veel werk thuis te wachten want nog 2 nachtjes en dan gaan we naar Italië :dance:

wat hebben jullie weer veel geschreven!

@ sam, een hele dikke :hug: en wat een naar verhaal van je buuf! ook :hug: voor haar!

@ karma ik vind je lijstje :thumbup: vooral doorgaan totdat we allemaal dezelfde lila kleur hebben :pray:

@ manouk, een lange cyclus is idd vervelend, als je vaak een lange cyclus hebt kun je naar de ha gaan of zelf een tijdje gaan tempen. dan kun je zien of je wel een ei hebt. mijn probleem is dus dat er geen regelmaat in mijn eisprong is. ik heb hem wel ( als het goed is) maar wanneer het springt is elke keer weer een verrassing. s6 met de ovu-testen!

@ chelleke, je mag mijn nod wel op 20 september zetten, heb net mijn gemiddelde cyclus berekend en die is 33 :shock: dagen, pfff

de :twisted: :twisted: :twisted: zijn bijna weg ( eindelijk :roll: heb wel weer zin in wat actie :wink: ) dit was weer een erg lange cyclus, bah :?

over twee weken verwacht ik mijn ei, zal waarschijnlijk niet benut worden omdat we dan nog op vakantie zijn. en klussen in een gehorige caravan waar mijn ouders bij zijn :hand: nee, dank je; dat wordt dus een ronde over slaan :frowning:

nou, ik ga weer wat spulletjes klaar leggen voor vrijdag en moet zo nog boodschappen halen, koken én vanavond nog naar de fysio. ik val nu al bijna in slaap :zzz:

fijne avond!

Veel plezier op vakantie Desiree! En wat die gehorige caravan betreft daar moet toch wat op te vinden zijn? Heel stilletjes doen, nachtelijk uitstapje naar zee of zwembad, samen het douchehok in … :inlove: hahahahaha

@Chelleke wrote:

Hoop dat je eitje haar liefde vind tussen de zaadjes

Wat klinkt dat lief! :inlove: Ik hoop het ook :smiley:

@Jose, lastig he, als je 't niet zeker weet! Jammer dat de signalen afnemen…

@mama_desiree, lekker vooruitzicht, vakantie in Italie!!! Je ouders slapen toch niet in dezelfde caravan hoop ik, of wel?

Ik zou 't toch proberen, heeeeeeel zachtjes hihi. Heeft ook wel iets spannends toch?

Mooie verdeling zo in het lijstje 4, 4, 4, hoewel ik hoop dat 't snel verandert in 5 in lila en 6 in lila en 7 enzo…

@ Desiree

Lekker vakantie :dance:

Niet leuk lange cyclussen :hug:

Gezellig zitten we dadelijk samen in Italie :mrgreen:

Als wij er zijn, zijn jullie er ook nog :wink:

Ik zou trouwens inderdaad even creatief zijn en proberen je kans nog te benutten :mrgreen:

@ Manouk

Ik hoop met je mee :wink:

@chelleke: ik denk dat we vandaag maar beginnen aan de klusweek…

Ik hoop me deze keer er niet in op te jagen, aan denken mag wel vind ik :mrgreen:

Pff, ik zit eigenlijk weer een beetje in een dipje.

Een vriendin van mij is er sinds deze maand weer aan begonnen voor een tweede. Van de eerste was ze onmiddellijk zwanger en ze denkt dat het nu weer zo gaat zijn. Ze bedoelt het ook zeker niet slecht als ze het zo zegt, maar als het nu weer onmiddellijk raak is, ga ik stikjaloers zijn! Want wij zitten al in ronde 4 en zij nog maar in 1

Aargh, ik haat het van mezelf dat ik zo denk, maar zou er wel om kunnen huilen als ze nu zwanger blijkt…

:hug: :hug: :hug:

Hey meiden,

Tinka :hug: voor jou!

Ik kan me goed voorstellen dat dat soort dingen je raken, maar weet je…

Mijn eerste twee kwamen ook heel gemakkelijk. Wij waren ook al 4 maanden bezig. Ik was ook zo naïef om te denken dat een derde ook zo gemakkelijk kwam.

Jullie tijd komt ook nog wel. Probeer gelukkig te zijn voor haar als het eenmaal zover is en wie weet zijn jullie vlak na elkaar zwanger.

De gemiddelde tijd ligt tussen de 3 en 6 maanden, maar veel stellen doen er zelfs een jaar over om zwanger te worden. Het is toch niet zo gemakkelijk als het lijkt :wink:

:hug:

Hallo meiden :smiley:

Zo even een dagje weggeweest met mijn kleinste telg. :inlove:

@Jane: Al goed nieuws? :wink: :pray: :pray: :pray:

@Sam: Hoe gaat het inmiddels met de buuf? Al wat bekomen van de schrik? :shock:

Wat een gedoe zeg! Bah! Geef haar maar een dikke :hug: voor de schrik.

@Manoek: Tja, ik zou gewoon maar beginnen met testen. Ik ben benieuwd hoe

het gaat en zal voor je duimen dat je snel een positieve test krijgt. :pray: Ik

weet niet hoe het gaat met ontpillen, maar ik heb veel vaker vrouwen horen

vertellen dat hun cyclus enorm rommelig was na het stoppen. :frowning: Misschien kan

je eens een vraagje stellen in een ander topic (zwanger worden). Wie weet

krijg je daar wat meer duidelijkheid. :wink:

@Tinka: Wel steeds een nette LF dus van 10 dagen. :thumbup: Das iig goed. Ik ben erg

benieuwd hoe het deze maand afloopt. Deze keer doe je dus 3 dingen, ovutesten,

tempen en het slijm observeren. Dat ei kan echt niet onopgemerkt springen. :stuck_out_tongue: Ik

ben benieuwd of het slijm klopt met je test en temp.

@José: Yeah!! Jij mag naar het roze wachtbankje!!! Ik wil ook!!! :mrgreen: Hou je een

plaatsje voor mij vrij? :wink: En dat heb ik dus ook opeens. :? Mijn eisprong deed

eerst echt ontzettend pijn, dat hele gespannen gevoel in mijn onderbuik, en

het wordt steeds minder voelbaar. :think: Vaag niet?

@Chelleke: Super hoor, je aanpassingen op de lijst! :smiley: Zo vind ik het veel mooier. :clap:

Ik had er ook al eens naar gekeken en veel van de namen zijn hier idd al een

tijdje niet meer komen posten. HBBeestje en Anoniem2 hebben maar 1 of 2 berichten

geplaatst. Zo is het veel overzichtelijker! :thumbup:

En hoe voel je je? Hihi… Al misselijk? Moe? Vaker plassen? :mrgreen:

@Desiree: Lekker vakantie!! Enne deze ronde voorbij laten gaan? :shock: Nee toch, gewoon

heeeeeeeeeel zachtjes doen. :mrgreen: Lekker spannend en geheimzinnig! En stel dat het deze

ronde raak is… :smiley: Kan je vertellen aan jullie ukkie dat hij/zij gemaakt is in Italië!!! :wink:

Nou, ik denk dat vandaag mijn eitje zal jumpen! :dance: Gisteren de hele dag een kramperig

gevoel en veel rekbaar helder slijm :sick: :lol: , dus ik dacht dat mijn ei gisteren zou jumpen, maar

vandaag nog veel meer rekbaar helder slijm, dus is het waarschijnlijker dat hij vannacht de sprong

maakt. :wink: Morgen kan ook nog trouwens, omdat ik toch vaak lees dat de dag met het meest

rekbare heldere slijm de dag voor de eisprong is. :think: Ik weet dus nog niet helemaal zeker wanneer mijn

ei springt, misschien dat het morgen duidelijker is. En dan mag ik eindelijk verhuizen naar die

mooie bank! :inlove:

Meiden, ik ga mijn moppie verleiden. :mrgreen: Spreek jullie morgen.

Wish me luck!!!

Bye bye

O, Manoek, ik wilde nog vragen hoe het ging met je blaasontsteking? :oops: :mrgreen:

Hoezo vergeetachtig!! :stuck_out_tongue:

@sam: ik zal ook wel gelukkig zijn voor haar, maar wil toch graag eerst zijn :mrgreen: en liefst samen :mrgreen:

@karma: ja, de drie dingen dus, als ik het nu mis, dan zijn we achterlijk :mrgreen: Het slijm zal moeilijk worden de komende (klus)dagen, maar ik voel dat er gewoon meer is, het is zelfs soms een onprettig gevoel :doh:

Ik denk datik overmorgen start met ovutesten, moet wel op tijd zijn, klussen beginnen we straks maar aan :mrgreen:

Wat heb je gedaan met je kleinste telg? Ik nieuwschierig? :liar:

@chell: thx voor de :hug:

Ik wil naar dat roze bankjeuuh :pray:

als het aan mij ligt benutten we gewoon deze ronde maar manlief vind het niet zo romantisch om het bijv. in de douchehokjes te doen. maar nood breekt wet en ik zal zeker wel proberen om manlief zover te krijgen om desnoods de douchehokjes in te duiken :wink:

@ manouk, we slapen samen in een grote 6 persoons stacaravan, vandaar

@ chelleke, waar gaan jullie naar toe in Italie? wij gaan voor de zoveelste keer naar het garda meer. het blijft mooi daar! ik ben zo benieuwd hoe Elize het zal vinden daar.

@ tinka ik ken dat gevoel maar al te goed! een collega liet deze week weten dat zij ook zwanger is. dat had ik totaal niet zien aankomen ( ook omdat zij al tegen de 40 loopt en ik niet wist dat hun een kinderwens hadden :oops: )

en ik floepte er ook zo uit “iedereen wordt zwanger behalve ik!” gelukkig was het bij een collega die ik al erg lang ken en die haar mond kan houden want verder weet niemand dat we proberen zwanger te worden.

ik ga nog even wat speelgoed inpakken en dan lekker vroeg naar bed, trusten!

@Karma, lief dat je er naar vraagt. De blaasontsteking is nog niet helemaal weg. Het eind van bijna elke plas brandt nog steeds een klein beetje en ik moet ’s nachts steeds nog 1x naar de wc. Op zich valt ’t wel mee, maar ik had verwacht dat ’t nu wel ‘ns echt over zou zijn!

Nog 12 dagen tot je red day!! Dus als vandaag of morgen je ei springt, is dat erg gunstig!! Of niet?

Ik heb nu 2x ovu negatief getest. Bedankt voor de tip, is wel een idee inderdaad. Ik wacht deze cyclus nog even af en :pray: dat 't nu mee zal vallen.

@Tinka, :hug: ik herken je gevoel. Ik kan er ook erg sip van worden als er in de omgeving iemand zwanger blijkt te zijn. Toch zou ik proberen te relativeren, want je maakt je nu al druk en ’t moet nog maar blijken of ze weer in 1x zwanger zal zijn. Misschien ben jij wel eerder!

Haha, ik had ook meer geduld verwacht bij mezelf, maar tja… Heb er zo’n zin in! :dance:

@Desiree, een stacaravan klinkt wel stabiel… :lol: ik zou 't heeeeeeeeel :silenced: :silenced: doen, het liefst als iedereen slaapt.

De eerste keer zal 't meest spannend zijn, daarna wennen jullie er wel aan :wink:

@Karma wrote:

En hoe voel je je? Hihi… Al misselijk? Moe? Vaker plassen? :mrgreen:

Nee geen gevoelens hier voor een eventuele zwangerschap :wink:

En euh…good luck :mrgreen:

@ Desiree

Wij gaan eerst 5 nachten naar Rome en daarna 7 nachten naar Toscane (figline valdarno)

eitjes komen jullie!!!

zo te zien hebben jullie dat bijna allemaal, dat jaloerse gedrag :mrgreen:

hopelijk ben ik gauw uit m’n dipje.

Zaterdag moet ik werken met een goede collega, ik ga haar bloed laten nemen om te kijken of ik dan niet net in m’n ovulatiefase zit… Ik ga morgen starten met de testjes, maar altijd leuk om het nog eens in cijfers te zien :lol: Tis er ééntje die haar mond kan houden, zodus :shifty:

@desiree: ik zou er zelf ook geen lol aan beleven zo, maar nood breekt wet idd :mrgreen:

Ik ben ook heel blij dat m’n ei al gaat springen de komende dagen, want vrijdag is hij weg voor een week.

veel plezier op reis he Desiree! En Chelleke ook natuurlijk!

Good Morning Gaaaaap

Nou, ik heb weer eens heerlijk geslapen.:liar:

@Tinka: Ja, dat onprettige gevoel heb ik er ook wel eens bij, dan

lijkt het er wel uit te lopen allemaal. :oops: :smiley: Morgen beginnen met de

ovutesten? :think: Is dat niet aan de late kant? En ik ben met mijn dochter

naar mijn moeder geweest. :smiley: Die is net verhuisd naar Groningen, dus even

huisje bekijken en meteen maar even naar de Ikea. :mrgreen: Daar was ik allang

niet geweest. Oh, wat wordt je daar koopziek zeg! Hihi…

Ik ga heel hard duimen dat eitje voor vrijdag springt. :pray::pray::pray: :think: Morgen

vrijdag? Dan zou die vandaag moeten springen? Of volgende week vrijdag? :eh:

@Desiree: Tja, als manlief het niet ziet zitten, dan houdt het op. :? It

takes 2 to tango… Iig veel suc6 met het “overhalen” :wink: van je mannetje.

@Manoek: Vervelend dat het nog niet weg is. :? Een vriendin van mij dronk

altijd citroensap met thee en suiker als zij het gevoel had dat er weer

een blaasontsteking aankwam. :think: Een van de meiden hier had het ook al over

citrusvruchten en dat dat de blaas schoonmaakt. Wie weet eens proberen.

Jaja, mijn ei is deze ronde mooi gesprongen. :dance: De laatste 4 maanden

ben ik telkens op de 7de ongesteld geworden en was alleen mijn ei steeds

laat en mijn LF daardoor te kort. :frowning: Deze keer niet dus! :smiley: Nu :pray: dat mijn

:evil::evil::evil: niet te vroeg komen en mijn LF deze ronde lang genoeg is. :wink:

Klaproos…35.0 weken

Moon84…33.4 weken

Melanie…33.0 weken

Sofietje99…22.6 weken

Broekie…-8 dagen

Jane…-2 dagen

Chelleke…7 dagen

Karma…11 dagen

José…12 dagen

Tinka…13 dagen

Manouk…17 dagen

Desiree…21 dagen

Wachtend op Beebje.

Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)

Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

Ik zit eindelijk op het roze bankje!!! :dance:

Achteraf gezien denk ik dat mijn ei toch dinsdagavond/nacht gesprongen is, omdat

ik die dag veel buikkrampen had en mooi slijm. Gisteren de hele dag nog mooi slijm,

maar toen ik 's avonds ging kijken (na het posten hier) was het weg en vond ik alleen

maar veel van het onvruchtbare soort. :think: Ook had ik geen buikpijn of krampen gisteren.

Ik hou het dus op dinsdag. :wink: Ik zit weer op het wachtbankje! :dance:

Nu de eitjes van Tinka, Manoek en Desiree nog! Springen eitjes! Hop! :pray:

Ik ga maar eens wat doen hier. Tot straks maar weer.

Bye bye

Goeiemorgen meiden,

Ik dacht laat ik vanmorgen nog maar even een testje doen.

Dus ik een een potje geplast, testje gedaan en die is bezig… zie ik roze op mijn papiertje… :roll:

Dus wederom weer een cyclus van 35 dagen.

Volgende maand zullen we niet proberen, maar ga voorlopig ook niet aan de anticonceptie. De pil is echt een dooddoener bij mij en ik wilde een mirena, maar hoop toch wel binnen 5 jaar nog een kindje erbij te hebben.

Tussen mijn man en mij verloopt het met de dag ietsje beter. Vandaag de huisarts bellen voor een verwijzing naar een maatschappelijk werker. Relatiebemiddeling wordt door onze verzekering niet ondersteund. Dus we beginnen bij MW en als dat niet helpt kunnen we altijd nog verder kijken.

Het gaat er nu om dat we er iets aan doen en niet blijven zitten afwachten, want dan loopt het mis.

Shipzzzz windows update… moet ik de pc weer opnieuw opstarten…

:roll:

Liefs, Sam

Hoi meiden,

Ik ben vandaag aan het spijbelen :oops: . Heb weer heel slecht geslapen vannacht en ben zo moe en misselijk, dat ik heb besloten om vandaag een dag thuis te blijven en veel in mijn bed te liggen (E.mma is naar het kdv), het is toch niet druk op het werk, anders zou ik het niet doen.

@Broekie: Ik weet niet wat je had gehoopt gezien de situatie, maar toch even een knuffel :hug:

Ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hai Sam

De :evil::evil::evil: zijn gekomen… :hug: Het lijkt mij ontzettend moeilijk

om in een keer de switch om te zetten :frowning: en te stoppen met proberen

een kindje te krijgen. :frowning:

Ik wil je iig veel sterkte wensen met deze toch wel moeilijke periode. :hug: :hug: :hug:

Misschien is het een idee om voor volgend jaar over te stappen naar een

verzekering (pakket) die wel relatietherapie vergoed, want ik denk dat je

weinig aan MW hebt. Die zijn volgens mij meer bedoelt voor andere

dingen, maar daar kan ik naast zitten.

Gelukkig gaat het iig alweer beter tussen jullie. Dat is al een positief begin. :wink:

Liefs :-*