Lijkt me wel lastig, zwangerschapskwaaltjes en er nog niet over kunnen praten op je werk.
Waarom gebruik je een . in een naam? Dat zie ik hier wel vaker.
@Broekie, das balen zeg dat je verzekering dat niet vergoedt!! Goed idee idd om misschien over te stappen. Maar eerst maar ‘ns kijken wat MW voor jullie kan doen. :hug:
@Chelleke, wanneer ga jij met vakantie dan? Gave lijsten zo, mooie achtergronden! :thumbup: :thumbup:
@Karma, ik zag ’t ook van Sam in het onderste lijstje Het klopt wel, maar nu staat Sam bij de meiden die niet meer posten en dat klopt gevoelsmatig niet helemaal… Sam hoort bij ons
Ben vandaag naar de HA geweest, ’t werd steeds erger Dus nu aan de antibiotica. Heb ook even aangekaart van die lange cyclus, volgens de assistente zegt dat helemaal niks. We moeten eerst maar een half jaar verder zijn om te kijken of m’n cyclus een normaal ritme gaat ontwikkelen.
De ovu-testen ga ik vandaag niet redden, ik hou ’t niet vol om zolang op te houden. De laatste dagen is het ook rustig tussen de lakens, dus dat gaat niet zo goed.
@Tinka: :hug: Ben je alweer een beetje uit je dipje?
@Broekie: kun je via de huisarts een verwijzing naar de reguliere GGZ vragen? Ik weet niet of de GGZ bij jou in de buurt ook relatietherapie doet, bij ons is dat wel het geval.
@Chelleke: ik vind de nieuwe lijstjes mooi, erg leuk dat je verschillende achtergronden hebt gekozen
Ja goed hoor :inlove: Was best speciaal eigenlijk… Daarna ook het samenlevingscontract getekend :inlove:
Alleen nu zie ik mijn vriendje volgende week niet zo veel meer. Deze week was ie vrij, maar maandag moet ie gewoon weer werken en dan 's avonds in het huis aan de gang. Hij had zichzelf een beetje overschat ben ik bang :roll: Hij dacht deze week alles wel zo’n beetje ongeveer klaar te kunnen hebben en dat valt hem toch wel een beetje tegen Maar goed, respect! Hij had in 1 dag een vaste trap naar zolder klaar. Moet nog wel afgewerkt en geschilderd worden, maar hij staat! Hij is nu bezig een 5e slaapkamer te maken op zolder. Ons oudste gaat daar slapen. Niemand snapt waarom, want we hebben 4 slaapkamers op de eerste verdieping :liar:
Ik ben beneden begonnen met plinten trekken en behang trekken, ik kon alleen dinsdag en woensdag echt wat doen, vanmiddag huppelden de kids er ook rond en morgen hebben we een afspraak bij bjz half in de middag… mjah, is ook voor een goed doel.
Zit 's avonds alleen thuis te koekeloeren, kan nog niks inpakken aangezien we alles nog gebruiken. Morgenavond heb ik oppas, heb ik eventjes de handen vrij om wat door te kunnen pakken daar.