~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

@Chelleke wrote:

Hallo,

@ Manouk

:hug: :hug:

. is inderdaad voor dat men niet kan google op de naam.

Wij gaan op mijn NOD weg :wink:

@ Klaproos

Hoe kan jou leeftijd ineens zo hoog staan dan :eh: :think:

Ik heb daar verder niet aangezeten :eh:

Nouja maakt niet uit, ik zal het zsm veranderen.

Misschien heb ik het nooit gechecked? :oops:

@mama_desiree wrote:

meiden, ik :pray: voor iedereen en hopelijk lees ik over tweeënhalve week goed nieuws!

de tassen zijn bijna gepakt, morgen na de lunch vertrekken we. ik heb er zo’n zin in!

nou, tot over tweeënhalve week!

Een heeeeeele fijne vakantie!! :inlove:

@mama_desiree wrote:

meiden, ik :pray: voor iedereen en hopelijk lees ik over tweeënhalve week goed nieuws!

de tassen zijn bijna gepakt, morgen na de lunch vertrekken we. ik heb er zo’n zin in!

nou, tot over tweeënhalve week!

Fijne vakantie :dance: :dance:

@Klaproos wrote:

Misschien heb ik het nooit gechecked? :oops:

Maakt niet uit :wink:

@ alle :hug: thanks!

@Klaproos, een verjongingskuurtje gedaan? Hihi. Ik zat even naar je onderschrift te kijken, aan de data te zien heb je een samengesteld gezin, of niet?

GEFELICITEERD met jullie nieuwe huis! :thumbup: Dus gelijk aan de klus (met gereedschapskist bedoel ik) om een extra kamer te bouwen. Tja, dat zal niet 1, 2, 3 klaar zijn.

Wat betreft de punt in de naam had ik ook bedacht dat dat anti-google zou zijn, maar ik zag in het onderschrift wel dezelfde naam voluit. Dus dacht ik dat ’t niet voor ’t google-en zou zijn. :roll:

@Karma, het is misschien wel beter om een ronde te wachten. Maar ik ben zo bang dat ’t weer 6 weken zal duren… :think:

@Chelleke, wat een heerlijk vooruitzicht! :dance: Ik wil ook! Hihi.

@Desiree, Fijne vakantie!!

@Manouk wrote:

Wat betreft de punt in de naam had ik ook bedacht dat dat anti-google zou zijn, maar ik zag in het onderschrift wel dezelfde naam voluit. Dus dacht ik dat ’t niet voor ’t google-en zou zijn. :roll:

Das wel vreemd ja :roll: :wink:

@Manouk wrote:

@Klaproos, een verjongingskuurtje gedaan? Hihi. Ik zat even naar je onderschrift te kijken, aan de data te zien heb je een samengesteld gezin, of niet?

GEFELICITEERD met jullie nieuwe huis! :thumbup: Dus gelijk aan de klus (met gereedschapskist bedoel ik) om een extra kamer te bouwen. Tja, dat zal niet 1, 2, 3 klaar zijn.

Klopt inderdaad, de twee oudsten zijn van hem, de jongste is van mij, de allerjongste op komst is van ons samen :inlove:

@jose: ja, het gaat wel beter weer :stuck_out_tongue:

Morgen zie ik de betreffende vriendin trouwens, mss dat het savonds dan weer minder gaat :mrgreen:

ik moet werken dit weekend, dus weer weinig tijd om te forummen. Ik denk wel veel aan jullie hoor!

Voor mij gevoel mag Sam ook gewoon in het bovenste lijstje hoor… Ze hoort er nog gewoon bij, in het andere lijstje lijkt ze er zo niet meer bij te horen! :slight_smile:

@desiree: bijna vertrekken! Veel plezier op vakantie!

@chelleke: naar je NOD, spannend!!!

Hier op naar het ei :slight_smile:

:inlove:

Zijn jullie toch ook schatten! :mrgreen:

Zo gisteren lekker uitgerust, zo goed, dat ik gisteravond niet in slaap viel, pas om 1 uur en nu al weer een uur wakker, dus begint vandaag al weer goed.

Met betrekking tot die naam, mijn man is nogal huiverig over het idee dat ik hier schrijf, vind dat niet zo’n goed idee. En had gezegd dat ik dan ieder geval wat minder google-baar moest zijn. Als je mijn naam en die van E.mma intypt was ik het tweede gevonden resultaat! Je kwam dan op mijn laatst ingetypte bericht. Dus vandaar. Ik had niet over de banner nagedacht, blijkbaar zoekt ie daar ook niet op, want ik was gelijk van de eerste pagina’s bij google verdwenen. Maar die wilde ik toch nog aanpassen en dat heb ik dus nu ook gedaan. Mannen :roll:

Oh mijn dochter is ook wakker, ik ga haar eens uit bed halen. Moet straks nog een keer naar de huisarts voor het knobbeltje in mijn borst.

Oooowww… nu ben ik ziek :sick: :sick:

Alle verschijnselen van een buikgriep, dit zijn bijwerkingen van de antibiotica. Dus daar mee gestopt en afwachten hoe m’n blaas 't volgende week doet.

Jakkes, een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap buikgriep-achtige perikelen gehad. Dat leek me al niks, maar als je dan zelf boven het toilet hangt :sick: :cry:

Sorry dat ik even niet op de rest reageer…

@MB1976 wrote:

Als je mijn naam en die van E.mma intypt was ik het tweede gevonden resultaat!

Ieks eng! Ik ben de laatste tijd eigenlijk ook wel wat voorzichtiger geworden hoor. Aan de ene kant vind ik forums veel te gezellig om er weg te blijven, maar aan de andere kant wil ik ook niet alles openbaar hebben. Lastig dilemma :think:

Succes bij de huisarts meid :hug:

@Desiree: fijne vakantie!

@Manouk: niet zomaar stoppen met antibiotica! Dan kunnen de bacteriën resistent worden en dan ben je nog verder van huis. Ik zou de kuur afmaken, ongeacht de bijwerkingen, of voor de zekerheid de huisarts bellen.

@Klaproos: gefeliciteerd met het huis! Veel plezier met klussen, in alle opzichten hahaha :wink:

Ik ben vandaag weer aan het werk. Een hele rustige dag dit keer (moet administratie bijwerken), dus ik kom vanmiddag vast nog eens kijken

Hai hai allemaal :smiley:

@Klaproos: Samenlevingscontract… :inlove: Dat hoort er dan natuurlijk ook bij. Gefeliciteerd! :mrgreen:

Wat een werk voor je vriendje. :? Maar als het straks klaar is, dan hebben jullie ook echt

iets moois voor jullie en de kids. :smiley: Maar ook mijn respect hoor! maakt diepe buiging :mrgreen: En

dat de oudste op zolder wil kan ik me best wel een beetje voorstellen. Ik zou daar ook

mijn kamer willen. :mrgreen: De zolder is toch wel een beetje spannend en speciaal. :wink: Maar wel super

dat het eindelijk zover is! :dance:

@Desiree: Meis, fijne vakantie! :dance: Ik ben benieuwd of je manlief kan overhalen de douche in

te duiken! :wink: :mrgreen: Hihi… Iig heel veel plezier en tot over tweeënhalve week.

@Tinka: Alvast een dikke “jij komt ook aan de beurt”:hug: voor vanavond en werk ze dit weekend. :wink:

@Manoek: Bah! :frowning: Beterschap meissie! Het zit je deze ronde niet echt mee hé! :hug: Maar je bent

gestopt met de antibiotica? :think: Moet je niet altijd de kuur afmaken met AB? *leest verder en is het

eens met José :mrgreen: *

@José: Werk ze vandaag en misschien tot straks! :smiley:

Als laatste het lijstje maar weer:

Klaproos…34.6 weken

Moon84…33.3 weken

Melanie…32.6 weken

Sofietje99…22.5 weken

Jane…-3 dagen

Chelleke…6 dagen

Karma…10 dagen

José…11 dagen

Tinka…12 dagen

Manouk…16 dagen

Desiree…20 dagen

Wachtend op Beebje.

Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)

Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

Hier gaat alles ok. :smiley: De boel beneden is duidelijk weer onvruchtbaar. :sick:

Our job is done :wink: , nu maar weer wachten… :?

Meiden, tot straks maar weer.

Bye bye

Even een kort berichtje, ben nog steeds erg beroerd :frowning:

Ik ben gestopt op advies van de HA, aangezien alles er toch gelijk weer uit komt en 't dus geen zin heeft.

@Manoek: Aha, ik had ergens wel kunnen weten dat er een reden was

dat je zomaar bent gestopt met AB. :oops: Je zal vast wel vaker AB kuurtjes

gekregen hebben met die blaasontstekingen. :frowning: Nogmaals beterschap

dan maar. :hug:

@Manouk wrote:

Even een kort berichtje, ben nog steeds erg beroerd :frowning:

Ik ben gestopt op advies van de HA, aangezien alles er toch gelijk weer uit komt en 't dus geen zin heeft.

Dan is het goed (ik weet het, ik ben een bemoeial :wink: ). Beterschap meid :hug:

Hoe zou het eigenlijk met Jane zijn? Weet iemand uit haar hoofd wanneer ze terug komt? En zou ze al helemaal :inlove: zijn? Of juist :evil: ? Spannend!

Ik heb een hele lieve collega die maandag voor het laatst is, ze gaat dan met verlof. Ik heb vandaag alvast een cadeuajte gegeven, omdat ik het maandag heel druk heb en bang ben dat ik haar dan net mis. Eerst was ik heel jaloers op haar, maar nu ben ik vooral heel blij voor haar. Het is zo’n lieve meid en ik hoop echt dat ze een schat van een babietje krijgt en dan ga ik natuurlijk op kraamvisite :inlove:

hier is jane even kort vanaf vakanti adres en ik heb al mijn nl testjes er de eerste dagen doorheen gejaagd :oops: allemaal negatief en nu heb ik van die turkse en die geven geen positief resultaat. ja heel vaag zie ik iets verschijnen na een kwartier of zo erg teleurstellend. Ik durf niet zo goed te hopen, maar ben nog steeds niet ongi dus het kan nog steeds alle kanten uit. Ik wou dat die streep er van af vloog of dat ze hier clear blue verkopen, nu ben ik bang dat ik misschien een mk (heb ik al eens gehad)krijg of zo omdat ik te weinig hormoon aanmaak. Mijn geduld word wel erg op de proef gesteld. Gelukkig is het verder hier drie dubbel en dwars genieten.

meiden fijne vakantie voor wie nog gaan en werkze voor de andere. Wat beterschapswensen ook hier :hug: en veel liefs

eigenlijk mag ik best een beetje hoopvol zijn aagezien mijn cylcus nog nooit langer dan 34 dagen heeft geduurd :wink:

Middag…

Hier alles zijn gangetje, ben moe :zzz:

Vanmorgen weer naar st maarten in Nijmegen geweest voor controle,

10.15 bloedprikken, 10.30 reumaconsulent, 11.00 testen enzo en 11.30 naar de reumatoloog.

Nou ik had het wel weer even gezien hoor pffff :shifty:

Maar ik zei al eerder dat ik niet mag klagen en inderdaad waren mijn waardes wel goed.

Heb een paar dagen wel veel pijn aan de aanhechtig tussen borstbeen en rib door te veel en zwaar tillen en daar moet ik even mee uitkijken.

Ook wel erg vervelend met ademen en bewegen :roll:

Maar goed verder alles prima en dit gaat ook wel weer over :wink:

Helaas weten mijn ouders dat we bezig zijn.

Ze kwamen Damian terug brengen en ze wou wat uit de zak met medicijnen pakken en die zat nou net vol met Prednisolon,

helaas door de mand gevallen dus.

Mams zei al, ik wist het allang :twisted:

Nouja niks meer aan te doen :wink:

Met Damian alles prima, slaapt nu nog lekker.

Die is gisteren met kruipen heel hard tegen de kachel van mijn ouders gevallen en een hele dikke kapotte lip.

Ziet er nu niet uit :mrgreen:

Verder geen nieuws te melden, nog altijd bezig boven en moet ook maar eens langzaam aan de vakantietroep bij elkaar gaan vissen.

Morgen gaan de mannen naar de kapper (eindelijk) zondag vieren we de verjaardag van Rob en volgende week voor dat we gaan moeten we ook nog het 1 en ander doen.

@ MB1976

Suc6 bij de ha :hug:

@ Manouk

Beterschap :hug:

@ Jane

Hè bah negatieve testen :hug:

:pray: nog even door!!!

Fijn dat jullie wel lekker genieten!!!

@ All

Toi Toi Toi :pray: :thumbup: pjes

@Jane: leuk dat je weer even langs kwam. Ik duim net als Chelleke heel hard voor je door!

@Chelleke: mooi dat de waardes allemaal goed waren! Jammer dat je moeder jullie geheimpje ontdekt heeft :frowning: Op zich is het niet echt erg natuurlijk, maar het is zo leuk als het een verrassing is. Ik ben ook heel benieuwd wanneer wij door de mand gaan vallen, want Roel kan echt z’n snuit niet houden. Te pas en te onpas begint hij over kinderen, en hoe wat dit en dat aan zouden pakken etc etc. Nou is hij bezig met een nieuwe baan, waarbij hij heeft besproken dat hij graag op termijn vier dagen zou willen werken en dat hij dan op basis van vier dagen zoveel geld wilde krijgen. In plaats van dat hij dan tegen zijn ouders vertelt hoeveel geld dat op basis van vijf dagen is, zit hij gewoon doodleuk te vertellen dat hij vier dagen wil gaan werken en hoeveel hij dan krijgt. AAARRRGGGHHH :evil: :roll: Nou ja, zoals ik al zei, een groot drama is het niet. Ik hoop alleen dat ik niet al te veel blikken op mijn buik gericht krijg de komende tijd :roll: