Hihihi wat een kerel :mrgreen: :roll:
Hallo allemaal
@José: Wat heb je voor leuks gekocht voor je collega? :inlove: Ik denk ook niet dat het
“slechte” jaloezie is. (Misschien zou je het niet eens jaloezie moeten noemen :think: ) Je
gunt het de ander wel en bent oprecht blij voor haar, maar je wilt het zelf ook zo
graag en dan is het erg confronterend als je zelf nog niet zwanger bent, toch? :mrgreen:
@Jane: Oh, wat ontzettend spannend!!! Zit er een Engelse gebruiksaanwijzing bij
de test? Misschien moet je die juist aflezen na 15 min. Ik hoop het zo voor je.
Wanneer kom je de NL-se grens weer over? :mrgreen: Meteen een CB meenemen, zodra
je een apotheek ziet! :lol: Duim… Duim… Duim…
@Chelleke: Phoe, wat een dag. Wel mooi dat alles er toch goed uitzag. Alleen wel
balen van die pijn. En je ouders weten het nu. Wat een pech zeg! :? Vind je dat
heel erg of was het niet zo een grote ramp? Niet leuk iig. :hug: Damian ook al pech!
Geef hem maar een dikke :-* op zijn au lip.
Nou, hier ga ik ook verder.
Spreek jullie vast straks nog wel.
Bye bye
Ja ach zo heel erg is het ook niet, was toch wel lastig om je steeds ergens uit te l*llen, maar vind wel beetje jammer. :shifty:
@Karma wrote:
@José: Wat heb je voor leuks gekocht voor je collega? :inlove: Ik denk ook niet dat het
“slechte” jaloezie is. (Misschien zou je het niet eens jaloezie moeten noemen :think: ) Je
gunt het de ander wel en bent oprecht blij voor haar, maar je wilt het zelf ook zo
graag en dan is het erg confronterend als je zelf nog niet zwanger bent, toch? :mrgreen:
Baby massage olie, dat is goed voor de hechting tussen moeder en kind (beroepsdeformatie, ik weet het) :inlove:
Een docent van me zei ooit: "Jaloezie betekent ik ook en afgunst betekent jij niet". Oftewel als je jaloers bent gun je het een ander van harte, maar wil je het zelf ook graag. Als je het de ander zelfs niet eens gunt ben je afgunstig. Sinds ik dat weet vind ik jaloezie oke, maar afgunst niet :naughty: en ja ik weet het, ook afgunst is een menselijk trekje en komt voor, maar daar praten we gewoon niet over :wink:
@Jose wrote:
Een docent van me zei ooit: “Jaloezie betekent ik ook en afgunst betekent jij niet”.
Zo kan je het idd. duidelijk onderscheiden.

Zo is dat :thumbup:
nou angel daar gáát je geheimpje…! :?
hihi maar ja, dan hoef je je idd niet meer overal uit te lllen
fijn trouwens dat alles weer ok was in het zkh!!! :thumbup:
heb je trouwens dat programme nog gezien op rtl5??angstvanger…moest gelijk aan jou denken …
lief trouwens dat je ook steeds met mij mee leest, je bent een superlief dinnetje!! :-
@sweatest7 wrote:
nou angel daar gáát je geheimpje…! :?
hihi maar ja, dan hoef je je idd niet meer overal uit te lllen
fijn trouwens dat alles weer ok was in het zkh!!! :thumbup:
heb je trouwens dat programme nog gezien op rtl5??angstvanger…moest gelijk aan jou denken…
lief trouwens dat je ook steeds met mij mee leest, je bent een superlief dinnetje!! :-
Ja ik kon je er helaas niet mee helpen, daar heb ik geen ervaring mee, dus dan maar wat knuffels als steuntje :oops: :hug:
Ik had het programma inderdaad zo tussen neus en lip gezien, was ook aan het internetten :mrgreen:
Rob zei al meteen, schrijf jij ook even naar die kerel toe :mrgreen:
Maarja dit zijn herhalingen van vorig jaar geloof ik :think:
Ach na de vakantie ga ik ook naar een hypnotherapeut dus ben benieuwd

Ik vind jou ook heel lief :inlove: :-*
nou, rob had daar wel een punt! :oops:
zou toch 's gaan kijken of hij niet wat voor jou kan doen (kun je gezellig een x deze kant op karren dus eigenlijk gewoon héél ego van me :oops: :mrgreen: )
alles goed met de kleine man? al aan het lopen? vanmiddag verjaardag gehad van maartens nichtje die is nu 1, en zit alleen nog maar…kruipen of lopen?; ho maar!! slimme dame!ze laat gewoon iedereen voorzich lopen hihi
:-*
:lol: heeft ze slim bekeken :mrgreen:
Damian alles goed.
Het is een echte drukte maker :mrgreen:
Alleen lopen vind hij nog steeds niks dus dat doet hij ook niet.
Kruipen gaat sneller en is veiliger denk hij, geloof ik. :mrgreen:
Ooit kan ik weer naar E’de karren
hihi, ook zo’n slimmerik dus :mrgreen: …
oh had ik nog helemaal niet gezien!
3 sept weer NOD!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Goedemorgen meiden :mrgreen:
Er is niet veel te reageren, want er is niet veel geschreven,
dus hierbij alleen het lijstje maar weer:
Klaproos…34.5 weken
Moon84…33.2 weken
Melanie…32.5 weken
Sofietje99…22.4 weken
Jane…-4 dagen
Chelleke…5 dagen
Karma…9 dagen
José…10 dagen
Tinka…11 dagen
Manouk…15 dagen
Desiree…19 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
@Jane: Ik ben zo ontzettend hard aan het duimen. Ik hoop dat
het werkt! Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim…
@Manoek: Hoe voel je je vandaag? Deze is voor jou:
Verder zit ik gezellig met Jane, Chelleke en José op de wachtbank,
te wachten op onze NOD. :liar: Nee, te wachten op een + test en
natuurlijk ook op de rest van de meiden. Verder weinig nieuws… :mrgreen:
Ik kom straks nog wel langs waaien…
Bye bye
Goeiemorgen,
Het beroerde gevoel is nu gelukkig weer weg. Alleen nog diaree :oops:
@Klaproos, lijkt me leuk, een wat groter gezin!! Ik moet natuurlijk eerst maar ‘ns zien hoe het straks met 1 gaat haha. Maar jij hebt er 2 van ruim 4 jaar nu toch? Spelen ze lekker veel met elkaar?
@Tinka, hoe ging het met je vriendin? Voel je je nu beter?
@Melanie, hoe was het bij de HA?
@Jose, ja dat herken ik ook wel. Ik vind dit forum erg leuk maar hoop niet dat bekenden dit allemaal gaan lezen straks. We zijn best wel open hier he? Maar hoe groot is de kans dat een bekende op deze site komt en dan gaat neuzen in de mei/juni stoppers? Die kans is heel klein. Alleen het google-en zou ik voor uitkijken ja, dus een punt in namen die je gebruikt is een heel goed idee.
Ik vind het wel lief hoor dat je je met m’n AB-kuur bemoeit Wat voor werk doe jij ook alweer?
Wat schattig dat je mannetje zo enthousiast is! Ik kan me voorstellen dat je daar niet altijd even blij mee bent. Aan de andere kant kun je er wel blij mee zijn, mijn vriend is er maar nuchter in.
@all, hoe doen jullie ’t eigenlijk met de verdeling werk en zorg? Jose haar hubbie gaat dus 4 dagen werken, en jijzelf José? Ik ben wel benieuwd hoeveel jullie zelf en jullie hubbies buiten de deur werken.
@Karma, bedankt voor de zorgen haha, ik zou niet zomaar stoppen. Het gekke is dat ik deze AB-kuur al vaker heb gehad en er toen wel goed op reageerde.
Wat een lief plaatje!
Joepie, ik mag bijna naar ’t roze wachtbankje hihi. We hebben de marathon niet gedaan, maar tussen alle ellende door af en toe wel geklust (ook al was ’t niet zo romantisch met blaasontsteking, eerder irritant :oops: ach ja, als je weer 6 weken moet wachten, moet je toch wat)
@Jane, jeetje wat spannend zeg!! Helemaal als je cyclus nooit zo lang was, dan ga je inderdaad verwachten dat ’t raak is. Ook ik blijf duimen voor je!!
Wat je schrijft over je mk, had je toen geen duidelijke test omdat je te weinig hormonen aanmaakte? Helaas kan ik je daar geen advies in geven, ik heb geen idee.
@Chelleke, fijn dat je waardes goed zijn. Je moeder had ’t al door? Hoe kan dat dan, of was ’t omdat zij ’t graag zou willen? Hihi. Mijn moeder weet ’t ook, ik vind ’t wel fijn omdat vriendlief er wat nuchterder in staat dan ik. Kan ik tenminste met iemand (naast jullie haha) erover kletsen.
Och, arme Damian. Is het al wat opgeknapt?
hoi,
ff snel van op het werk :mrgreen:
@manouk: we hebben het er wel over gehad, maar ze zei toch niet echt iest meer over het zwangere gevoel, dus kon ike r best wel tegen Haar NOD is ongeveer gelijk met de mijne, dus stel dat we allebei zwanger zijn, gaat dat wel erg leuk zijn
Ik heb net nog bloed laten nemen door m’n collega en alles wijst erop dat m’n eitje komende is Ik schat morgen, straks ook maar de ovutest ertegenaan gooien, nu weet ik het getal, dus kan ik zien wat de streep zegt bij die waarde…
tot gauw meiden!
@sweatest7 wrote:
oh had ik nog helemaal niet gezien!
3 sept weer NOD!!!
![]()
![]()
![]()
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
![]()
![]()
![]()
Kan niet alles bijhouden hè :mrgreen: :-*
@ Karma
Ik wacht gezellig met je mee, heel geduldig ook :liar:
Ik weet niet waar ik me meer druk om maak, om de vakantie of om de NOD :shifty:
@ Manouk
Hier is de verdeling werk zorg eigenlijk al voor ons bepaald

Ik ben 80-100% afgekeurd (vanaf mijn 17e alweer) en werkt alleen Rob dus.
Ik ben dus gewoon fulltime huismama :inlove:
Mijn moeder keek in de tas met medicijnen en daar zat de prednisolon in.
Dat is niet mijn standaard medicatie, die had ik toen ook met Damian.
Maar ze wist het al, op 1 of andere manier.
Met Damian wisten ze het wel allemaal, we waren toen ook alweer even bezig, moesten naar het ziekenhuis (gyn) en de reuma ging heel slecht en toen konden we er ook niet onderuit.
Achja het is niet anders, ik probeer wel zo lang mogelijk mijn mond te houden als we zwanger zijn. Wil het pas na de echo vertellen.
Beterschapjes :hug:
Hoi meiden,
Ik wil Manouk even beterschap toewensen.
Manouk; Ik ben nu nog fulltime mama. Ik heb twee jaar terug een half jaartje gewerkt, maar toen was Larissa nog erg klein (8 maanden) en vond het vreselijk om van een ander te horen dat ze voor het eerst kroop en los zat. (ze was vrij laat met dingetjes). Dus ben na een half jaar gestopt.
Ben nu wel weer bezig met werk zoeken. Heb nu ook meer mensen om me heen die op de kinderen kunnen/willen passen.
En dat zijn ook mensen die ik met mijn kinderen vertrouw.
De gastouder waar ze twee jaar terug zaten spoorde niet helemaal.
Jochie van nog geen 4 jaar met een lolly laten lopen, kleine meid halve dag op bed en zelf topless in de tuin liggen zonnen met al die kinderen.
Het toppunt was toen ik iets later was en ik zie dat ze mijn kinderen zonder zitjes bij andere kinderen op schoot in de auto zette.
Daarna zijn ze nooit meer naar haar terug gegaan. Ze had af en toe ook 10 kinderen! Dat mocht officieel niet, maar zij deed het echt voor het geld.
Nou meiden, ik ga mijn verjaardag vieren!!! :dance:
Ben alweer een kwart eeuw vandaag!!! :lol: 8)
Liefs, Sam
Hey Sam, dus jarig vandaag! Leuk!
Sam, van harte GEFELICITEERD!!!
@Manouk wrote:
@Jose, Wat voor werk doe jij ook alweer?
Wat schattig dat je mannetje zo enthousiast is! Ik kan me voorstellen dat je daar niet altijd even blij mee bent. Aan de andere kant kun je er wel blij mee zijn, mijn vriend is er maar nuchter in.
Ik ben (kinder)psycholoog :D
Ik vind het wel heel leuk hoor, dat mijn man zo enthousiast is, hij moet alleen wat meer zijn mond houden als we in gezelschap zijn :roll: :wink: :inlove:
Wat je vraag over de werkverdeling betreft, ons plan is dat R.oel 4 dagen gaat werken en ik 3, maar we moeten even uitzoeken hoe dat financieel zit. Hij is nu bezig met een nieuwe baan, waarbij hij flink meer zou kunnen verdienen en ik ga er het komende half jaar (als ik mijn opleiding heb afgerond) ook goed op vooruit, dus dan zou het allemaal moeten kunnen :D