Ja toen met Damian heb ik eigenlijk nooit getest :think:
Maar toen had ik ook nooit signalen ofzow.
Nu ben ik een dag of 3 a 4 steeds goed misselijk, wat buikkrampjes, hoofdpijn en opgeblazen gevoel :roll:
Maarja we wachten wel af
Morgen nog even wat shirts shoppen voor Rob in Oss en dan de laatste spullen nog inpakken.
Ik denk voordat we vertrekken, als ik morgen weer zo misselijk ben, toch nog een test er tegen aan gooi.
Mocht het een plus zijn, al ga ik daar niet van uit, dan laat ik dat nog weten hierzo
Maarja dat word donderdag 5u
Ga nu ook maar eens slapen, welterusten allemaal :-*
oh balen Chelleke!
Ik heb een zeer vreemde cyclus vind ik :shifty:
Het slijm ziet er weer uit als voor het ei, maar verder heb ik geen tekenen dat ik een ei gehad heb. De temp stijgt niet, mān borsten, die al drie maanden op rij leken te ontploffen na mān eisprong, voelen normaal. ik weet het niet meer hoor⦠Vooral die temp is raar alleszinds :? Net of er geen ei geweest is :eh:
Jeetje wat hebben jullie toch allemaal gekke slijmpjes en eitjes steeds :naughty: :snooty:
Hier verder alles oke
Klaproosā¦34.1 weken
Moon84ā¦33.0 weken
Melanieā¦32.1 weken
Sofietje99ā¦22.0 weken
Janeā¦-8 dagen
Chellekeā¦1 dag
Karmaā¦5 dagen
JosĆĀ©ā¦6 dagen
Tinkaā¦7 dagen
Manoukā¦11 dagen
Desireeā¦15 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Owja Moon heeft gisteren echo gehad, alles was toppie :dance:
Ze was 7 weken en 5 dagen zwanger :dance:
@Klaproos: :hug: Wat naar dat je nu nog een week in spanning moet zitten. Ik ben blij voor jullie dat het nog niet hopeloos is, dus ik duim heel erg hard dat het gewoon helemaal goed komt.
@Chelleke: Balen!! :hug: Maar hou vol, je NOD is nog niet geweest.
@Francis: Spannend, ik duim ook voor jou.
@Karma: Is je baaldag weer een beetje voorbij? :hug:
Hier ook een baaldag, onze afdeling gaat reorganiseren en dat geeft stress Heb echt heel slecht geslapen vannacht.
@Chelleke wrote:
Jeetje wat hebben jullie toch allemaal gekke slijmpjes en eitjes steeds :naughty: :snooty:gelukkig is daar nog alles ok!
Hier verder alles oke![]()
Ik hoor wel vaker mensen zeggen: de maand dat ik niks voelde, was het gelukt. Maar dat durf ik niet hopen hoor :naughty:
@Jose wrote:
Hier ook een baaldag, onze afdeling gaat reorganiseren en dat geeft stressHeb echt heel slecht geslapen vannacht.

:hug: :hug:
@Tinka wrote:
@Chelleke wrote:Jeetje wat hebben jullie toch allemaal gekke slijmpjes en eitjes steeds :naughty: :snooty:gelukkig is daar nog alles ok!
Ik hoor wel vaker mensen zeggen: de maand dat ik niks voelde, was het gelukt. Maar dat durf ik niet hopen hoor :naughty:
Nee bij Damian voelde ik ook niks.
Alleen bij (.)(.) waren gegroeid en mijn reuk was beter,
maar verder helemaal niks.
@Chelleke wrote:
@Tinka wrote:mja, ik merk helemaal niks⦠Echt raar, heb het al drie maanden gehad en nu opeens niet. Die temp, ja daar zal ik maar niet meer aan denken dan. De thermometer deed ook raar iets ervoor. Laat ons het op de thermometer steken :shifty:@Chelleke wrote:Jeetje wat hebben jullie toch allemaal gekke slijmpjes en eitjes steeds :naughty: :snooty:gelukkig is daar nog alles ok!
Nee bij Damian voelde ik ook niks.
Alleen bij (.)(.) waren gegroeid en mijn reuk was beter,
maar verder helemaal niks.
maar het vreemdst zijn de (.)(.) Achja, we moeten afwachten. Maar als er geen eitje geweest is, kan het ook zijn dat er geen menstruatie komt en dat zou valse hoop zijn⦠Waarom zijn we toch zo ongeduldig :doh:
Ik duim voor je Tinka
@Klaproos: :mrgreen:
Duim⦠Duim⦠Duim⦠Duim⦠Duim⦠Duim⦠Duim⦠Duim⦠Duimā¦
Hallo meiden
@Chelleke: Spannend die symptomen van jou. Ik had bij alle vier
de zwangerschappen weer andere symptomen, dus elke keer als ik dachtā¦
āDat had ik vorige keer ook niet, dus ik zal wel niet zwanger zijnā Dan
was ik het dus mooi wel. Hihi⦠Ik blijf duimen voor een mooie positieve test!
@Tinka: Wij kunnen elkaar de hand schudden en volgens mij mag JosĆĀ© ook bij ons
ārare cyclusā clubje. Hier hetzelfde verhaal. Ik blijf ook dat vruchtbare
slijm hebben en ik heb nog steeds geen ei gezien. :? Ik wacht maar af. Ik duim ook
voor je hoor!
@Moon: :dance: Gefeliciteerd! :dance: Te gek nieuws!
@JosĆĀ©: Mijn baaldag is wel over, maar happy ben ik nog steeds niet wat mijn cyclus
betreft. Nu ben jij aan de beurt met balen. :hug: Hopelijk slaap je vannacht wat beter.
@Jane: Er mag wel weer eens een updateje komen hoor! :mrgreen: Hoe voel je je nu?
Nog geen :evil:? Wanneer kom je nu terug dan? :think:
Nou, nog steeds geen ei hier en nog steeds veel vruchtbaar slijm⦠:sick: :mrgreen:
Ik weet niet wat ik ervan moet denkenā¦
Tot straks maar weer.
Bye bye
@ Klaproos, ik duim ook met je mee :thumbup: :thumbup: .
Even een vraagje, over innestelingbloed⦠heb je dat altijd of hoeft het niet?? ik heb nu al 5 dagen een rommelende buik, niet echt misselijk maar een vollig gevoel. Mijn man heeft op mijn buik liggen luisteren en hoorde een trillend geluid de heletijd. Dit voel ik soms ook. Het is echt vreemd⦠of denk ik het nou te voelen omdat ik het zo graag wil :lol: :lol:
O mag ik ook op het lijstje? mijn nod is donderdag 10 sep.
@ Chelleke ga jij nou morgen lekker op vakantieā¦moeten wij je hele vakantie afwachten of het is gelukt??? :o :o
Ik zal je misschien vandaag nog erop zetten,
anders word het na de vakantie
Ik ga morgen inderdaad weg :dance:
Ik doe morgenvroeg/vannacht een test en als ie posi is laat ik dat weten.
Maar ik ga er vanuit dat de pc uit kan blijven
Je bedoeld denk ik 10 sept :mrgreen:
Innestelingbloed hoeft niet altijd.
Had ik bij Damian ook niet
Hoi Chelleke,
Ja klopt 10 sept. Zag het later ook, had het nog even snel aangepast maar je hebt het gezien.
Voor hoelang ga je met vakantie??
En bedankt dat ik ook op het lijstje mag.
Groetjes Fran
Hihi geeft niet
Wij gaan 2 weekjes weg :dance:
@karma: gezellig zoān clubje he Kom er maar lekker bij Jose! Wel vreemde symptomen bij jou ook he! Maar je weet wel waar het aan ligt natuurlijk. Ik heb al zin om naar de dokter te hollen, maar dan start er pas een hele rompslomp en daar heb ik geen zin in!
Het slijm is hier niet meer vruchtbaar, dus das het enige duidelijke⦠Pff, nog een dag of 10 en dan hebben we wel duidelijkheid.
@chelleke: ik duim voor een posi test! Zou erg leuk zijn om zo je vakantie in te gaan he!
Ik wil een positest om aan mān ventje te laten zien als hij terug komt uit spanje de 12e sept :mrgreen:
Jaaaa dat zou ook mooi zijn, leuke welkom thuis verassing :inlove: