Na gisteravond geen bloedingen meer gehad… Ik sta zo op scherp dat ik het moeilijk vind om me te ontspannen, daar waar ik rust kan nemen, neem ik rust, het klussen komt nu bijna helemaal op mijn vriend aan helaas, gelukkig hebben we hulp van mijn familie.
Ik reageer later even, ga nu met de kinders eten en vanmiddag even in het nieuwe huis kijken… :-* :-* :-*
Klaproos…34.1 weken
Moon84…33.0 weken
Melanie…32.1 weken
Sofietje99…22.0 weken
Jane…-8 dagen
Chelleke…1 dag
Karma…5 dagen
José…6 dagen
Tinka…7 dagen
Bombariegirl…9 dagen
Manouk…11 dagen
Desiree…15 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
@Klaproos wrote:
Na gisteravond geen bloedingen meer gehad…:-* :-* :-*
Dat klinkt al heel positief. Nu hopen dat het bloeden gewoon ook niet
meer begint. Ik duim dubbel zo hard verder.

Oh… Alarm… Mijn kleinste is wakker…
Ik kom straks weer even verder reageren. :mrgreen:
hoi angel!
ooh spannend, morgen testen!!!
en daarna lekker op vakantieeeeee! het komt vast helemaal goed met de autorit :hug:
geniet er lekker van met je mannetjes
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
oh en angel, als je morgen geen zin hebt om de pc aan te zetten…mag je mij ook sms’en hoor! :oops:
wil best je buddy zijn …!
Dat weet ik, je bent een lieffie :-* :-* :-*
Ik laat je hoe dan ook wel even weten hoe en wat :mrgreen:
Klaproos
:hug:
In 3 uur tijd een maandverband vol bloed…
De hele ochtend was er niks aan de hand… Kreeg vanmiddag weer meer krampen, niet heel erg, maar ik voelde ze wel… Vriendlief is thuis, die neemt nu alles over tot de kids op bed liggen, ik blijf zitten waar ik zit en zodra de kids op bed liggen lig ik op de bank…
Hopen dat met rust alles weer stopt…
Oow Klaproos … :hug:
Ach meissie toch :hug: Ik weet niet wat ik moet zeggen, wil je vooral heel veel sterkte wensen en ik hoop echt dat alles gewoon goed komt :hug:
@Chelleke: fijne vakantie, geniet ervan :-*
Chelleke; fijne vakantie meid, en op wat voor nieuws hopen wij vannacht? :mrgreen:
Oh een positest!! Ik duim mee!
:thumbup: :thumbdown:
ow klaproos :hug: :hug: :hug:
Oh klaproos wat een ellende zeg voor jou, wat een spanning en tegenslag. En ook nog druk met huis en je werk :hug: Ik hoop en duim dat het goed mag blijven gaan en misschien toch eerder bellen een week wachten is zo lang.
karma dus je lichaam houd je een beetje voor de gek, maar als ik het goed begrijp is er genoeg geklust
chel ik hoop dat vanacht niet ook te vroeg is voor een test, ik duim op positief nieuws od at de :twisted: uitblijven tijdens je vakantie. Je gaat een beetje hetzelfde weg als ik twee weken geleden ik teste ook in de nacht dat we weggingen op dag 29 maar helaas, ik hoop dat je niet zolang in spanning hoeft te zitten zoals ik, maar lieve meiden het is het wachten waard
Hallo meiden
Hehe, eindelijk alles op bed/kamers.
@Bombariegirl: Ik heb je alvast even bij ons op de roze wachtbank gezet.
@Chelleke: Ooooohhhhh, wat spannend!!! Ik hoop zo dat jij je pc
morgenochtend aan moet zetten. Iig alvast een hele fijne vakantie! :dance:
Geniet ervan!
@Tinka: Het slijm is hier 50/50. :think: Aan de ene kant ontzettend rekbaar en glibberig en aan
de andere kant niet rekbaar en plakkerig.
Mijn baarmoeder doet ontzettend pijn, een heel gespannen gevoel. Dat
herken ik wel van rond de eisprong. :? Ik ga er nog steeds vanuit dat mijn
ei nog moet komen. :?
@Klaproos: Och lieverd, wat moet jij (jullie) het moeilijk hebben nu. :hug:
Die onzekerheid, die zorgen… Meis, ik kan niet veel voor je doen,
behalve heel hard blijven duimen en je heel veel sterkte wensen. Hoe
gaat het nu? Is het weer wat rustiger geworden? Ik hoop het zo.
Wat een k*tsituatie weer. Dikke KNUF!
Nou, hier dus nog net zo vaag als gisteren, dus we wachten vrolijk :liar: verder.
Meiden, misschien tot straks en anders tot morgen.
Bye bye
JANE!! Is dat een foto van jou???
JANE!!!
Wauw, haha, goed nieuws!!
GEFELICITEERD!!
Jane!!! Yeah!!! Van Harte Gefeliciteerd
Met Dit Fantastische Nieuws!!!
Hierbij even de officiële felicitatie, want we wisten dit toch al lang! :mrgreen:
Wat een super goed nieuws!!! :dance: :dance: :dance:
Meis, ik ben ontzettend blij voor jou! Hoe voel je je verder?
@ Karma; bloeden is nu weer rustig, nu ik weer rustig ben… :think: Vanmiddag heb ik uit mijn werk de kids opgehaald, met ze naar de Praxis gereden voor verfrolletjes, daarna naar het nieuwe huis gereden, met mn moeder daar wat gedronken (toen ik opstond had ik echt een steek in mn buik dat ik het uitkreunde per ongeluk, mijn moeder weet namelijk nog van niks… :oops: ) was echt een seconde ofzo die pijn… en sindsdien vloeide ik weer… dat heeft tot 18u ofzo geduurd en sindsdien weer niks, ja beetje spotting… snap er niks van… Moet het niet gewoon in 1 ruk door gaan zetten ofzo?
Morgen denk ik toch maar bellen…? Ik durf niet…