We kunnen om 10 over 2 terecht…voor een echo… mijn vriend liet zich niet telefonisch afschepen…
Allereerst Klaproos een hele dikke :hug: van ons
Je vriend heeft groot gelijk, het is niet zomaar iets :roll:
Ik hoop stiekem nog even dat alles goed zit
@ Broekie
Fijn dat het steeds een beetje beter tussen jullie gaat! :-*
@Klaproos wrote:
![]()
![]()
hier een miskraam gaande…
NEE :shock: Meis toch, wat naar :hug:
Heel veel sterkte lieve klaproos :hug:
Francis, leuk dat je weer even langs komt, hoe gaat het met je?
@Sam: Fijn dat het toch steeds een beetje beter gaat met jullie. Soms heb je even een flink dal nodig om weer hogerop te komen he :hug: Ga zo door meid
@Jose wrote:
@Klaproos wrote:![]()
![]()
hier een miskraam gaande…
NEE :shock: Meis toch, wat naar :hug:
Heel veel sterkte lieve klaproos :hug:
Francis, leuk dat je weer even langs komt, hoe gaat het met je?
@Sam: Fijn dat het toch steeds een beetje beter gaat met jullie. Soms heb je even een flink dal nodig om weer hogerop te komen he :hug: Ga zo door meid
Hoi Jose,
Alles gaat goed. Vorige ronde is helaas niet geslaagd maar zijn deze maand weer aan de klus gegaan.
Misschien is het een beetje vroeg maar voel al een paar dagen steken in mijn buik aan de zijkant. Ik hoop dat het raak is!!
Groetjes Fran
oh klaproos :hug: :hug: :hug: wat erg!!!
@sam: wel fijn dat het al wat beter lijkt te gaan he! Jullie komen er wel!
@jose: met al die testen geraak ik ook nog niet verder, dus sexen is de enige oplossing :shifty:
hier is het vruchtbaar slijm weg, maar wanneer nu dat ei geweest is :roll:
:shock: NEE, Klaproos!!???! :shock:
Wat deed de echo?
:hug: :hug: :hug: :hug: voor jou en je vriend
Sorry sorry sorry voor de late reactie… Had er inderdaad even geen zin in, ben veel te emotioneel
Eigenlijk valt het (nu nog) mee… Ze zag een baarmoederholte (wat betekent dat ik zwanger ben of ben geweest) die was wat ovaal, wat wel past bij zo’n jonge zwangerschap, en ze heeft een klein wit puntje gezien (maar geen foto van kunnen maken helaas) dat zou het vruchtje moeten zijn. Het vruchtje is mooi bovenin de baarmoeder ingenesteld, de bloeding zat er (nog) een aardig eind vanaf.
Ik heb een informatieboekje meegekregen wat ik kan verwachten van een (dreigende) miskraam en wat ik moet doen in welke situaties. Plus een nieuwe eccho afspraak voor volgende week. De bloedingen die ik nu heb, is niet erg veel, ik lijk ongesteld te zijn, in een maandverbandje zijn het steeds vlekken ten grootte van een 2 euro muntstuk. Maar bloed is bloed en maakt me vet bang!
Een miskraam kan 7 tot 10 dagen duren, we hopen dat het bloeden snel stopt en ons kindje lekker blijft zitten.
We zitten nu sowieso een week in spanning, tenzij ik het vruchtzakje spot, tot die tijd is er niks duidelijk…
Zorgeloos zwanger? Voor mij niet meer…
Jeetje, goed en slecht nieuws dus!!
Goed nieuws dat het vruchtje nog op zijn/haar plaats zit!! Ik hoop zó voor je dat 't blijft zitten.
Wat een vreselijke week gaat dit worden voor jullie
:hug:
… blijf zitten …
Klaproos :hug: :hug:
oh klaproos, ik duim zo onwijs hard dat het vruchtje mooi blijft zitten en dat het bloeden snel stopt!
@Klaproos: Wat een klap zeg! Dat had ik echt helemaal niet zien aankomen,
jullie vast ook niet. :?
Goed dat je vriend even heeft doorgepusht en toch een echo voor elkaar heb gekregen. Daar doen ze soms
echt heel moeilijk over. En de echo was dus niet hopeloos zoals ik het begrijp. :thumbup: Zei de echoscopist(e)
er nog iets over of was het echt alleen maar afwachten? Ik zal heel hard duimen dat jullie ukkie blijft
zitten waar hij/zij zit. Meid, dikke knuf en voor de komende tijd:
Alleen dat ze er nu nog niks van kon zeggen, kan alle kanten nog op, ‘als we een week verder zijn weten we zoveel meer’, zei ze… en dat ze geen garantie kon geven… 1 op de 10 zwangerschappen met bloedingen eindigen in een miskraam.
Wat wel fijn is, ik ken deze vrouw, ze was supervisor bij de afstuderende verloskundige die mijn eerdere bevalling heeft gedaan. Later zat haar kindje bij mijn zoon op de creche en hebben we nog veel gekletst in de wandelgangen. Ze zag me zitten en schrok: heb jij zo een echo? Dan ben je bij mij hoor…
De afspraak van volgende week is ook bij haar, na het spreekuur (lief he) en ze zei me ook dat als het weekend wat gebeurde zij dienst had, dus dat ik haar dan aan de telefoon zou krijgen.
Ze was echt heel lief, veel liever dan die stagiaire die ik om 12 uur aan de telefoon kreeg.
Hallo meiden
Tjonge, het nieuws van klaproos heeft me wel even in een stemming gebracht. Bah!
Rot nieuws! We gaan gewoon heel hard dat alles goed komt met hun ukkie.
Hier even snel het lijstje:
Klaproos.....................34.2 weken :pray:
Moon84.......................33.1 weken
Melanie.......................32.2 weken
Sofietje99...................22.1 weken
Jane...........................-7 dagen
Chelleke......................2 dagen
Karma..........................6 dagen
José.............................7 dagen
Tinka............................8 dagen
Manouk.......................12 dagen
Desiree.....................16 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Ik laat het reageren even zitten. Ik heb ook een baaldag. :( Het wordt niks deze
ronde... Alles wijst erop dat vandaag (of morgen) mijn ei jumpt, dus weer geen
mooie LF. Stom ei! :mrgreen:
Ik heb ontzettend veel (nog nooit zó veel :shock: ) slijm, vruchtbaar slijm. Het is niet
100% helder en ook niet 100% rekbaar, maar er zit veel "vruchtbaar" slijm
bij. :sick: :lol: Wat een vage cyclus deze maand. :wall:
De ovulatiepijn van donderdag?!? :? Ik heb nu echt door dat je niks hebt aan die
signalen en ga daar volgende ronde niet zoveel meer op letten. Gelukkig zijn mijn
moppie en ik best gek op sex :oops: , :lol: dus van gebrek aan zaad zal mijn ei geen last
hebben. :mrgreen:
Nou, ik ga op de bank ploffen.
Tot morgen maar weer. :wink:
Bye bye
PS: Chelleke, ik duim me rot voor jou hoor! :wink: :mrgreen:
PS2: Klaproos, 1 op 10? Dat klinkt niet heel negatief. En bij jullie zat de bloeding toch
een eindje weg van jullie krummeltje? Toch best wel hoopvol. Ik duim de hele week
non stop! Beloofd!
@Klaproos wrote:
De afspraak van volgende week is ook bij haar, na het spreekuur (lief he) en ze zei me ook dat als het weekend wat gebeurde zij dienst had, dus dat ik haar dan aan de telefoon zou krijgen.
Ze was echt heel lief, veel liever dan die stagiaire die ik om 12 uur aan de telefoon kreeg.
Super! Dan weet je iig dat er iemand dienst heeft waar je wat aan hebt
en niet iemand die een beetje té professioneel is.

@Klaproos: Ik ben al begonnen. :mrgreen:
Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim…
Karma je bent een schat… zit nu al weer te janken… pff hopelijk is dat morgen wel over zeg… gelukkig hoef ik maar twee uurtjes te werken per dag verder deze week…
Echt iedereen bedankt voor het en de duimpjes… echt :-
Ik kan er met maar zo weinig over praten, hier kan ik mijn emotie kwijt… :-
Hee en Karma, ik had helemaal geen rekbaar slijm, mijn slijm lijkt mn hele cyclus hetzelfde… wij deden het zo’n beetje om de dag in mn vruchtbare week… had toen een zeer hoog libido en hij altijd wel, dus dat was geen probleem sinds de bevruchting heb ik een libido van 0,0… arme vriend en nou zei de vk vandaag ook nog: even geen gemeenschap meer tot je zekerheid hebt…
@ Klaproos
Fijn dat je bij haar was en dat je weer naar haar toe mag :hug:
@ Karma
:hug:
Het is heel genant maar heb vanavond getest :oops:
Ik was weer super misselijk vanmiddag en heb steeds zo’n opgeblazen gevoel.
Helaas was ie vet negatief natuurlijk.
Ik was zo misselijk dus ik dacht als ik zwanger ben moet ie vast wel een licht streepje geven.
Hihi niet dus.
@Klaproos: Hihi… Ik heb al door dat het vruchtbaar slijm niet altijd
duidelijk geeft. De volgende ronde gaan we gewoon lekker ons
eigen gang en we zien het wel. :mrgreen:
Werken? Zou je je niet lekker ziek kunnen melden? Misschien alleen
even morgen. :think: Even rustig aan doen, al kunnen die twee uurtjes
net even een fijne afleiding zijn aan de andere kant. :think:
Lieverd, het was een hele rare en vervelende dag vandaag. Probeer het
maar even rustig een plekje te geven. Misschien lekker in bad (als je die
luxe hebt)(ik niet trouwens :mrgreen: ) of gewoon een warme douche. Even de
dag van je afspoelen, zeg maar. :hug: En dikke :-* . Slaap lekker voor
straks.
@Chelleke: :hug: Stoute test! :naughty: Jij moet + zijn. Erg he, dat ontzettend
ongeduldige van ons. :mrgreen: Ik ben ook zo erg hoor. :lol: Wel balen, maar er is
nog hoop! Jij ook :hug: en een dikke :-* . Welterusten voor straks!