Hallo meiden
@Broekie wrote:
Hahahahahahaha ja… lijkt namelijk wel een beetje op mij als ik net mijn bed uit kom
Hihihi… :mrgreen:
@Manoek wrote:
@Karma, ik ging moeilijk doen met de codes van de kleuren, maar dat hoeft helemaal niet.
Als je een kleurtje selecteert bijv. groen en dan ‘green’ vervangt door ‘deeppink’ ben je er ook.
Haha, ik kom er wel!
Tja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

:mrgreen:
En ik geef idd. nog volledig BV.

Je bent (meestal) verminderd vruchtbaar. Maar sommigen zijn dat niet en hebben direct na
de bevalling een goede cyclus en raken ook snel opnieuw zwanger. :shock: Anderen krijgen pas na jaren weer een goede cyclus. Heel
persoonlijk dus.

Ik had bij de andere kids rond de 9 maanden weer een mooie cyclus, dus dat verwacht ik deze keer ook een beetje.
En het is net als bij Tinka, :oops: meer doordat ik graag alles exact wil weten, dat ik er zo mee bezig ben hoor. :mrgreen: Ja, nu speelt
het wel mee dat ik een korte LF heb, maar toen ik voor mijn derde ging had ik dat niet en toen was ik er ook zo erg mee bezig. :lol:
Ik wist toen elke maand precies wanneer ik mijn ei had en had toen echt steeds sex op de juiste tijden, maar werd ik pas in de
7de ronde zwanger. :inlove: Het is ook een groot deel geluk hebben.
@Tinka: Jij ook al zo’n vage cyclus?! :? Het zijn een stel rare eieren, die augustus eitjes.
@Tinka wrote:Ik denk dat ik beter niet meer denk :mrgreen:
Dat geldt ook voor mij! :mrgreen:
@José: Ik hoop dat mijn eitje op tijd is geweest deze maand. Het lijkt mij wel, maar ik kan er eerlijk
gezegd niet echt een touw aan vast knopen meer. Gisteren even gegoogelt en kwam dit o.a. tegen:
“Regel: De slijmpiekdag is de laatste dag van het slijm met de beste kwaliteit in deze cyclus.
De piekdag kan telkens pas achteraf, dus op de avond van de volgende dag bepaald worden, wanneer
de slijmkwaliteit is verminderd. De eisprong valt gewoonlijk in een periode van 2 dagen voor tot 2 dagen
na de piekdag.”
En dit:
"De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan in geen geval (zoals dit vaak gedaan wordt) gelijkgesteld
worden met de eisprong. Ze kan namelijk reeds enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Ze is
echter een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon,
temperatuurverloop) bevestigen. "
Dus ik kan eigenlijk nog niet veel met mijn cyclus. :? Hihi… Ja, wachten… :mrgreen: En laat dat nou net niet zo’n goede
eigenschap van mij zijn.
@Chelleke: Ohhhh spannend zeg! :dance: Ik duim met je mee dat de misselijkheid niet door de vakantie spanningen komt!
Nou, genoeg gekletst maar weer. Even de was ophangen…
Tot straks…
Bye bye