~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

@Manouk wrote:

Meiden van het slijm, haha, leuke naam… Als ik dit zo lees lijkt het me helemaal niet leuk om zo precies te willen weten wanneer je eitje springt. :think:

Dan vind ik 't eigenlijk zelfs wel een voordeel dat er bij mij geen touw aan vast te knopen is en ik gewoon denk ergens in 9 dagen een eitje te hebben. Als je dan om de dag romantisch doet met je lief, zit je altijd goed toch? ( :eh: als je niet ziek bent dan)

Ik kan me voorstellen dat het voor Karma wel belangrijk is ivm de lengte van de LF. Of geldt dit voor de andere meiden ook?

hihi, ik ben gewoon een controlefreak, das alles :mrgreen: Verder is het voor mij niet echt belangrijk nee, alleen dat mijn LF ook maar een dag of tien is, wat toch wel weinig is. Ik reken meestal tien dagen na m’n ei men NOD…

Ik ga ook gewoon nog verder romantisch doen met lieffie deze week, dan zijn we zeker :mrgreen:

Ooow… Dan komt 't vast goed! :mrgreen:

Ik heb zelf natuurlijk ook ovu-testen besteld met 't doel er meer van te weten te komen, maar ik twijfel of ik ze wel ga gebruiken. Ik wil 't vooral ook leuk houden en er niet téveel mee bezig zijn.

Wel hoop ik (héééél erg) dat m’n cyclus korter is, als ik nog niet naar het lila bankje mag.

mja, door zo’n dingen geraak je er ook meer mee bezig, eigenlijk weet je het allemaal beter niet en doet gewoon je ding.

Ik had zaterdagmiddag een vage ovu-test, en zondagmorgen was m’n LH nog lager dan dan zaterdagmorgen, dus geen testje meer gedaan… Vandaag ga ik voor de lol nog één doen denk ik, om te kijken of ie echt negatief is.

Ik krijg grijs haar van die testjes vrees ik :mrgreen:

Ik zit er ook veel te veel over na te denken hoor. Zoals nu, met die temp en dat slijm ed…

Ik denk dat ik beter niet meer denk :mrgreen:

Hahahaha, dat zou 't wel makkelijker maken :stuck_out_tongue: niet meer denken.

Ik kan er ook helemaal in op gaan :roll: maar door 't ziek zijn ben ik gedwongen er even los van te komen. En dat voelt ook wel relaxed… ( :think: ik vraag me alleen af hoelang ik dat vol ga houden :wink: )

vorige maand was ik best relaxed en mijn cyclus was opeens vijf dagen korter :shock:

Volgens mij zijn mijn lange cyclussen deels te wijten aan stress…

als ik nu weer een lange cyclus heb, dan verplicht ik mezelf om niks meer te doen en enkel nog te klussen :mrgreen:

Ja?? Ok, dan ga ik nu een korte cyclus hebben, want stress is er niet. Verwachtingen ook niet, dus dat zou goed moeten zitten :lol:

Leuke test!

weet niet of het klopt hoor…

De eerste maand was ik er veel mee bezig en heb ik me veel zorgen gemaakt: cyclus 35 dagen

Tweede maand, iets minder, maar toch nog veel mee bezig geweest: 35 dagen

Derde maand, me voorgenomen om er niet mee bezig te zijn, of toch weinig. Eisprong bijna gemist (die 5d vroeger kwam) me er dan niet meer te druk in gemaakt en hoppa: 30d cyclus.

Nu vermoed ik dat m’n ei dan vandaag zal springen, dus tien dagen erbij, dan zit ik aan 31 of 32 dagen…

@ All

Dank jullie wel 8) :smiley:

@ Tinka

Als de lijst veranderd word, pas ik het even aan :wink:

@ Karma

Met Damian alles prima, zijn ei is al weer wat minder.

Alleen zijn voeg zie je nog goed staan, hihi

Ja die NOD komt ook weer dichterbij.

Ik ben sinds een dag of 2 steeds misselijk maar ik denk dat dat komt vanwege de vakantie. :oops:

Maak me daar zo druk om, om de reis.

Dus dan word je wel misselijk, whahaha :mrgreen:

Maar ik hoop natuurlijk dat het ergens anders door komt :pray:

Ik :pray: mee voor je LF

@ Sam

:hug:

@ Manouk

Mijn sz heeft al diverse AB kuurtjes gehad.

Dan houd het op den duur op :frowning:

Je houd inderdaad door de prednison vocht vast, helaas.

Ik krijg er echt een mega hoofd door (vind ik dan, hihi) en dat word nog erger als ik zwanger ben

Vorige keer met Damian had ik een hoofd als een skippybal :oops: haha

@ All

Fijne dag :-*

Grappig dat er nu ook over het ei van Damian wordt gesproken, alleen hoop ik niet dat die springt :wink: Zo te lezen gaat 't de goede kant op :thumbup:

Heeft je sz erg last van de klachten van de blaasontsteking dan? Lijkt me vreselijk als de constante aandrang en het brandende gevoel weken aan zouden houden :shock:

Balen dat je gezicht opzet, maar 't is voor een goed doel!! De meeste zwangeren houden aan 't eind van de zwangerschap ook (wat) vocht vast toch? Kunnen we straks met z’n allen skippy-ballen en buikrollen hahaha.

@Manouk wrote:

Grappig dat er nu ook over het ei van Damian wordt gesproken, alleen hoop ik niet dat die springt :wink:

Hihi nee dat hoop ik ook niet :mrgreen:

@Manouk wrote:
Heeft je sz erg last van de klachten van de blaasontsteking dan? Lijkt me vreselijk als de constante aandrang en het brandende gevoel weken aan zouden houden :shock:

Ja de ene keer gaat het wat beter als de andere keer.

Maar prettig is het niet.

@Manouk wrote:
Kunnen we straks met z’n allen skippy-ballen en buikrollen hahaha.

:mrgreen: :mrgreen:

Hallo meiden

@Broekie wrote:

Hahahahahahaha ja… lijkt namelijk wel een beetje op mij als ik net mijn bed uit kom :stuck_out_tongue:

Hihihi… :mrgreen:

@Manoek wrote:
@Karma, ik ging moeilijk doen met de codes van de kleuren, maar dat hoeft helemaal niet.

Als je een kleurtje selecteert bijv. groen en dan ‘green’ vervangt door ‘deeppink’ ben je er ook.

Haha, ik kom er wel!

Tja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan. :wink: :mrgreen:

En ik geef idd. nog volledig BV. :smiley: Je bent (meestal) verminderd vruchtbaar. Maar sommigen zijn dat niet en hebben direct na

de bevalling een goede cyclus en raken ook snel opnieuw zwanger. :shock: Anderen krijgen pas na jaren weer een goede cyclus. Heel

persoonlijk dus. :wink: Ik had bij de andere kids rond de 9 maanden weer een mooie cyclus, dus dat verwacht ik deze keer ook een beetje. :pray:

En het is net als bij Tinka, :oops: meer doordat ik graag alles exact wil weten, dat ik er zo mee bezig ben hoor. :mrgreen: Ja, nu speelt

het wel mee dat ik een korte LF heb, maar toen ik voor mijn derde ging had ik dat niet en toen was ik er ook zo erg mee bezig. :lol:

Ik wist toen elke maand precies wanneer ik mijn ei had en had toen echt steeds sex op de juiste tijden, maar werd ik pas in de

7de ronde zwanger. :inlove: Het is ook een groot deel geluk hebben. :wink:

@Tinka: Jij ook al zo’n vage cyclus?! :? Het zijn een stel rare eieren, die augustus eitjes. :wink:

@Tinka wrote:
Ik denk dat ik beter niet meer denk :mrgreen:

Dat geldt ook voor mij! :mrgreen:

@José: Ik hoop dat mijn eitje op tijd is geweest deze maand. Het lijkt mij wel, maar ik kan er eerlijk

gezegd niet echt een touw aan vast knopen meer. Gisteren even gegoogelt en kwam dit o.a. tegen:

“Regel: De slijmpiekdag is de laatste dag van het slijm met de beste kwaliteit in deze cyclus.

De piekdag kan telkens pas achteraf, dus op de avond van de volgende dag bepaald worden, wanneer

de slijmkwaliteit is verminderd. De eisprong valt gewoonlijk in een periode van 2 dagen voor tot 2 dagen

na de piekdag.”

En dit:

"De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan in geen geval (zoals dit vaak gedaan wordt) gelijkgesteld

worden met de eisprong. Ze kan namelijk reeds enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Ze is

echter een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon,

temperatuurverloop) bevestigen. "

Dus ik kan eigenlijk nog niet veel met mijn cyclus. :? Hihi… Ja, wachten… :mrgreen: En laat dat nou net niet zo’n goede

eigenschap van mij zijn. :wink:

@Chelleke: Ohhhh spannend zeg! :dance: Ik duim met je mee dat de misselijkheid niet door de vakantie spanningen komt! :pray:

Nou, genoeg gekletst maar weer. Even de was ophangen…

Tot straks…

Bye bye

Ow weer wat geleerd, goed bezig :mrgreen:

eigenlijk is er dus geen touw aan vast te knopen :think:

Ach, we doen maar lekker verder :shifty:

Stomme is dat ik helemaal niet zo’n hoog libido heb, dus best lastig om zo kort op mekaar zoveel te sexen :shifty:

Nee, eigenlijk niet. :frowning:

Flauw he? :wall:

en mijn temp is nog steeds niet omhoog :x De thermometer heeft wel raar gedaan enkele dagen terug, dus kan maar hopen dat er wat mee scheelt :shifty:

Das nu toch het enige wat echt wel juist is he, de dag nadien een gestegen temp :?

Het is dus allemaal niet zo duidelijk als ik dacht :frowning: Het beste is nog altijd om eens in de twee dagen seks te hebben, maar om heel eerlijk te zijn is de lol er voor mij dan snel af :frowning: Ik ben best tevreden met mijn libido, maar ben bepaald geen nymfo hahahaha :wink:

Nou ja, ik kan altijd nog gaan temperaturen, of ovu-testen gaan gebruiken, maar daar heb ik voorlopig nog niet zoveel zin in.

@Chelleke: jij vertrekt bijna naar Italië he? Heel veel plezier meid en doe lekker een beetje rustig aan. Het komt allemaal best goed met jullie in de auto en als je er eenmaal bent kun je heerlijk genieten van een rustige vakantie :-*

Vandaag nog niet hoor :wink:

De 3e pas :slight_smile:

Hier ook geen hoog libido :oops:

Hey meiden,

Gisteren voor het eerst de pil weer ingenomen, was best wel raar… :? Maarja het is nu gewoon even niet anders.

Heb gisteren ook meteen een afspraak gemaakt bij de mw, maar dat is pas over twee weken, maar goed de afspraak staat :wink:

Ik lees hier over laag libido… :oops: ik moet zeggen dat mijn libido niet zo hoog is geweest in de afgelopen 3 jaar :oops:

Tussen hubbie en mij gaat het steeds een beetje beter.

We praten veel en de seks was haast magisch gisteren :oops: (had nog last van :evil: het weekend).

Ik denk dat deze flinke dip uiteindelijk heel erg goed zal zijn voor onze relatie… iedere relatie heeft obstakels, dus we komen er ook vast en zeker wel weer uit.

Morgen naar het uitzendbureau, want het werk zoeken wil niet echt lukken, nu heb ik ook een niet al te mooi cv… zitten natuurlijk flinke gaten in, vanwege de zorg voor de kinderen, maar wil nu toch wel lekker aan de slag. Heb van stuk of 5 sollicitaties nog niets gehoord, dus ga ik er maar vanuit dat het niks wordt.

Fijne dag allemaal!

liefs, Sam

:cry: :cry: :cry: hier een miskraam gaande…

O lieve klaproos. Wat erg voor je :hug: :hug:

Ik heb zelf al een tijdje niet meer gereageerd maar jullie wel gevolgt met lezen. Ik had het zo druk.

Maar dit nieuws lezen we niet graag.

Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs Fran