~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 3 ~~~

@Chelleke wrote:

@Karma wrote:
@Chelleke: Lekker ontspannend he, vakanties! :stuck_out_tongue: Ik ben

benieuwd hoe het gaat met je NOD. Kan je niet een update

aan je dinnetje sms-en, zodat we hier weten hoe het met je

gaat. (Nee, ik ben niet nieuwsgierig hoor. :oops: :mrgreen: ) Ik zal iig

heel hard duimen voor je. :wink:

Whahaha niet nieuwschierig :mrgreen:

Ik zal Nicole wel sms-en :wink:

Dat doet ze met liefde hier neerzetten :slight_smile:

Helemaal te gek! :mrgreen:

@Chelleke wrote:
@Karma wrote:
Hier baal ik best van de onduidelijkheid. :frowning: Komt mijn ei nog?

Of is die wel al geweest? :think: Ik had dinsdag goede krampen

(best beetje au :frowning: )en veel vruchtbaar slijm. :sick: De dagen erna

bleef het kramperige gevoel, maar was het wel minder dan die

dinsdag. :eh: Ook het slijm bleef aanwezig, maar ook veel minder

dan dinsdag dus. :wall: Woensdag nog best wel veel, maar vanaf

donderdag echt weinig dus, maar wel het vruchtbare soort. :?

Ik weet het niet meer hoor. Ik weet wel dat ik altijd de ochtend na

mijn ei meteen al wit, plakkerig slijm krijg en erg droog ben en dat

heb ik tot nu toe nog niet gezien dus. Vandaar dat ik mijn ei gewoon

nog verwacht dus. Echt flauw! :? Kan er idd. niks mee! :mrgreen:

Bye bye

:cry: … :hug: :hug: :hug:

Thanx! :-*

@Karma

Ach ja, heb toch niks beters te doen, dan rustig aan doen en wat kleurtjes maken hihi. Ik vind deze wel leuk :lol: 't lijkt er nog op ook :wink:

Hai hai

@Tinka: Ja, niks aan. :? Ik weet graag precies waar ik aan toe ben. :wink:

@José: Oh, dat vrouwenlichaam soms. Arrrrggggghhhhh!!! :mrgreen: Ach ja, oefening in geduld idd.

En je vogeltje is overleden… :frowning: Wat voor vogeltje was het? Had je hem/haar allang? Tja,

echt een nadeel van huisdiertjes. Dikke :hug:…

@Jane: Yeah!!! :dance: Dit kan haast niet anders… Jij bent zwanger! Maar ik wacht rustig de

NL-se test af, voordat ik je ga feliciteren.:wink: Hoe voel je je verder? Al bekende signalen? :mrgreen:

@Sam: Het zou idd. niet moeten kunnen, maar er zullen altijd rotte appels bijzitten. :? Goed opletten

en op je gevoel vertrouwen, maar ik loop ook liever geen risico met mijn kids, dus blijf ik lekker thuis

met ze. :wink: Dat vind ik zowiezo veel leuker. :wink: Wij hebben het geluk dat dat financieel voor ons

haalbaar is, al gaan onze spaarcentjes er wel aan, maar die prijs betalen we graag voor die vrijheid. :mrgreen:

En wat een vage mensen zeg, gewoon niet komen opdagen of op het laatste moment afbellen. :shock: Tuurlijk

kan het gebeuren dat er iets tussenkomt, maar bij zoveel mensen tegelijk… :think: Het heeft hopelijk niet

je feest verpest. :hug: Veel plezier bij je oma vandaag. :wink:

@Manoek: Het kleurtje roze dat je zoekt heet deeppink. :wink:

Bye bye 4 now…

@Karma wrote:

@José: En je vogeltje is overleden… :frowning: Wat voor vogeltje was het? Had je hem/haar allang? Tja,

echt een nadeel van huisdiertjes. Dikke :hug:…

Het was een grasparkietje en ik had hem 6 jaar, was er best wel aan gehecht dus :( Maar hij was al lang ziek, dus het zat er een keer aan te komen :(

@Sam: wat irritant al die afbellers en no-showers! Ik heb het 1 keer met een verjaardag heel erg gehad, toen kwamen van alle mensen die ik had gevraagd maar 1 stel opdagen, de rest was ziek zwak en misselijk. Toen zijn we met z'n vieren uit eten geweest en dat was uiteindelijk nog heel gezellig (maar ik was wel echt heeel verdrietig dat iedereen me in de kou had laten staan). Voor jou een hele dikke :hug:

@Tinka wrote:

Las iknet in libelle dat één kop koffie je vruchtbaarheid met 50%kan doen dalen :shock:

Was er net op dat moment één aan het drinken (m’n derde al) Dusja… DAs al om zeep he :mrgreen:

Whahaha hier dus nu precies het zelfde :mrgreen:

Vind het wel een beetje overdreven veel hoor, 50% :shock:

@Jose wrote:
Ik ben echt heel sip nu, want gisteren is mijn vogeltje overleden. Hij was al heel lang ziekig, dus ik ben wel blij dat hij nu niet meer ziek hoeft te zijn, maar ik ben er toch wel verdrietig van :cry:

:hug: :hug: :cry:

@ Sam

Jammer en lullig zeg dat veel mensen het af hebben laten weten.

Vooral die op het laatste moment, kan me voorstellen dat dat niet leuk is.

Hier doodop :zzz: :zzz:

Vanmiddag verjaardag van Rob gevierd.

Pfff wat een drukte en dan hebben we niet eens vrienden :mrgreen:

Mijn ouders, zijn ouders, mijn broer, mijn broer met vriendin, zijn broer en vrouw, zijn zus man en 4 kinderen)

Maar wat een drukte geeft dat zeg en dan dat gegil naar die kinderen.

1 is een downie en soms oost indisch doof en de ander is autitisch en ook mega druk.

Mijn sz is nu toch wel aardig gegroeid.

Helaas gaat het niet zo goed.

Vanaf het begin heeft ze blaasontsteking en dat gaat maar niet over.

Nu kunnen ze er ook niks meer aan doen.

Ze draagt ook nog een 1 of ander bacterie bij, schijnt niet schadelijk te zijn voor de baby, maar ze mag niet met patienten in het ziekenhuis in contact komen ofzoiets?

Als ze koorts krijgt moet ze meteen naar het ziekenhuis aan de weeremmers ofzoiets.

Hopen dat alles goed blijft gaan :pray: Ze is nu bijna 25 weken.

Owja de lip van ons arm ventje is nog niet eens goed geheeld heeft hij nu een mega ei op zijn hoofd.

Vanmorgen uitgegleden in de douche met zijn bolletje zo op de tegels :hug:

Wou vandaag foto’s maken van zijn korte koppie maar dat is nu ook mooi zeg :roll: :mrgreen:

Nouja ben er nou te moe voor en vanmiddag staat ie toch al met zijn nichtjes en neefjes op de foto, goed zat :thumbup:

@Chelleke wrote:

Vanmiddag verjaardag van Rob gevierd.

:oops: Ik wist dat ik iets vergeten was. :oops:

Nou, hierbij dan toch nog even mijn felicitaties :smiley: :

Ach kereltje, wat een pechvogeltje zeg… :frowning:

Geef hem maar een dikke :-* op zijn ei. :wink:

Nee niks vergeten hoor, morgen is hij pas echt jarig :wink:

Ik zal hem een dikke :-* erop geven :smiley:

@Chelleke wrote:

Nee niks vergeten hoor, morgen is hij pas echt jarig :wink:

Gelukkig maar. :mrgreen:

@Chelleke wrote:
Ik zal hem een dikke :-* erop geven :smiley:

:smiley:

2e owja

Mijn broer en sz weten ook dat we bezig zijn…hij zag het meteen aan mijn dikke kop :evil:

Fijn dat die prednisolon toch alles moet verpesten :roll:

Ga maar eens foto’s in het sf zetten :inlove:

arme Damian! zo’n ei op z’n hoofd! :hug:

Gelukkige verjaardag voor Rob! (nog net tien min te vroeg, maar ach :mrgreen: )

Ik zag in het lijstje m’n NOD op de 8e. het is eig de 9e, maar je moet het niet speciaal veranderen voor mijn part hoor. DAt dagje maakt het niet :mrgreen:

Good morning everyone! :smiley:

Zo, wat heb ik vannacht weer lekker geslapen. Dochters… :-*

@Rob:

Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag!!!

@Chelleke: Hoe gaat het met je kleine ventje? :inlove: Nog steeds een

groot ei of al weer wat minder geworden? NOG 3 DAGEN!!! :dance:

En idd. :naughty: prednisol. Balen zeg! :hug:

Oh, en net even in het SF gaan spieken… :inlove: Wat een moppie! :inlove:

En hier is die weer: :smiley:

Klaproos.....................34.3 weken
Moon84.......................33.2 weken
Melanie.......................32.3 weken
Sofietje99...................22.2 weken

Jane...........................-6 dagen
Chelleke......................3 dagen
Karma..........................7 dagen
José.............................8 dagen
Tinka............................9 dagen
Manouk.......................13 dagen

Desiree.....................17 dagen

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)

Hier is inmiddels de kramp verdwenen. :think: Mijn vriendin is ervan overtuigd
dat ik donderdag mijn ei heb gehad, omdat ik toen de hele avond echt
ovulatiepijn heb gehad. Een zeurderig menstruatie-achtige gevoel precies
waar je de linker eierstok zou verwachten, laag in de onderbuik/lies. :think:

Het zou heel goed kunnen. Dinsdag de hele dag en woensdag het
grootste gedeelte van de dag heb ik het meest vruchtbare slijm gezien
van deze cyclus. Vanaf dinsdag tot zondagochtend heb ik een kramperig
gevoel gehad onder in mijn buik. :think: Het kan heel goed kloppen. :D

Ik hoop het zo, want dan is mijn LF als het goed is lang genoeg. :pray: :pray: :pray:

Het enigste wat mij nog onzeker maakt is dat ovulatiepijn niet persé voor
de eisprong hoeft te komen. Het komt rond de eisprong. :? Het kan dus
ook dagen ervoor of erna komen. Daar schiet ik dus niks mee op. :(

Ach ja, iig snap ik mezelf weer wat beter en dat is altijd fijn. :P

Meiden, tot straks maar weer!

Bye bye

Allereerst;

Chelleke van harte gefiliciteerd met je man!!!

Met mijn oma was het naar omstandigheden goed.

Mijn ouders waren er ook naar toe omdat ze haar scootmobiel moesten brengen. Dus was toch nog even gezellig! :smiley:

Gisterenavond zijn mijn neef en zijn vriendin ook nog even geweest, vond ik ook heel erg leuk! Die belde tegen de avond op. Dus het is helemaal goed gekomen.

Was zaterdag wel een tikkeltje teleurgesteld, maar goed kan ook niet alles hebben in het leven. :wink:

Ik ga even wat wasgoed wegwassen en zo meteen naar de apotheek… voor de pil :frowning:

Fijne dag allemaal!

Liefs, Sam

@Broekie wrote:

Met mijn oma was het naar omstandigheden goed.

Mijn ouders waren er ook naar toe omdat ze haar scootmobiel moesten brengen. Dus was toch nog even gezellig! :smiley:

Gisterenavond zijn mijn neef en zijn vriendin ook nog even geweest, vond ik ook heel erg leuk! Die belde tegen de avond op. Dus het is helemaal goed gekomen.

Gelukkig maar! :smiley:

@Broekie wrote:

Ik ga even wat wasgoed wegwassen en zo meteen naar de apotheek… voor de pil :frowning:

:frowning: Lieverd, deze is voor jou:

Ben je al weer wat vrolijker? :wink: :mrgreen:

Hahahahahahaha ja… lijkt namelijk wel een beetje op mij als ik net mijn bed uit kom :stuck_out_tongue:

Liefs, Sam

@Sam :hug: :hug: :hug:

@Karma, ik ging moeilijk doen met de codes van de kleuren, maar dat hoeft helemaal niet. Als je een kleurtje selecteert bijv. groen en dan Ć¢ā‚¬Ėœgreen’ vervangt door Ć¢ā‚¬Ėœdeeppink’ ben je er ook. :oops:

Haha, ik kom er wel!

@Jose, ja altijd moeilijk met huisdieren. Je hecht je er zo aan en het afscheid komt altijd te snel. Ook als ze ziek zijn, je bent dan wel voorbereid maar dat maakt ’t niet minder verdrietig vind ik. :hug:

@Chelleke, GEFELICITEERD!! Met de birthday van je hubbie! Zo te zien een gezellig drukke dag met al die kids!

Wat naar voor je sz!! Kunnen ze blaasontsteking niet tegen gaan als je zwanger bent dan? Klinkt niet zo fijn allemaal. De AB-kuur die ik kreeg mag je nemen tot 4 weken voor de bevalling.

Leuk zo’n broer die het aan je kan zien… Tja, das wel balen, maar dan zal hij ws. niet de laatste zijn die het gaat zien. Met Prednison hou je vocht vast toch?? :frowning:

Ow, wat heerlijk voor jou, bijna vakantie!! En bijna NOD, spannend!!

@Karma, ik vroeg me trouwens nog af, ik dacht als je bv geeft dat je dan helemaal niet zwanger kan raken, maar dat is blijkbaar niet waar? Jij geeft bv toch?

oh Sam, toch wel confronterend als je zo terug achter de pil gaat he! :hug:

Leuk dat je bezoekje nog goed was geweest en dat je nog een extra bezoekje hebt gehad!

@karma: ik ga mee op het bizarre lijstje hoor…

Gisteren dus m’n LH die al gezakt was tov zaterdag, maar nu geen temp-stijging vanmorgen en nog wel vruchtbaar slijm (beter als voorheen eig)

Ik begrijp er ook niks meer van hoor :think:

I hate that feeling :naughty:

@Chelleke: gefeliciteerd met de verjaardag van Rob! :-*

Wat sneu voor Damian dat hij nou ook zo’n grote bult erbij heeft! :hug: Gelukkig is hij nog te jong om ijdel te zijn :wink: En die prednisolon verpest zo het geheimpje wel he :evil: :hug:

Het verhaal van je schoonzus is echt niet leuk. :frowning: Geen onbezorgde zwangerschap voor haar dus :hug:

@Karma: mooi dat je jezelf weer een beetje snapt! Je ei is dus mooi op tijd geweest deze keer :smiley: En ovulatiepijn hoeft niet perse tegelijk met de eisprong te zijn? Dat is apart. Maar dan ga ik er nu in ieder geval vanuit dat mijn ie gewoon op dinsdag is geweest :smiley:

@Broekie: :hug: Gelukkig heb je een gezellige dag gehad met je oma en kan je nog lachen om het plaatje van Karma :smiley:

Hier alles oke, vandaag weer aan de slag. Afspraak komt helaas niet opdagen, dus vandaar dat ik hier even rondhang en jullie lastig val :wink:

Meiden van het slijm, haha, leuke naam… Als ik dit zo lees lijkt het me helemaal niet leuk om zo precies te willen weten wanneer je eitje springt. :think:

Dan vind ik 't eigenlijk zelfs wel een voordeel dat er bij mij geen touw aan vast te knopen is en ik gewoon denk ergens in 9 dagen een eitje te hebben. Als je dan om de dag romantisch doet met je lief, zit je altijd goed toch? ( :eh: als je niet ziek bent dan)

Ik kan me voorstellen dat het voor Karma wel belangrijk is ivm de lengte van de LF. Of geldt dit voor de andere meiden ook?