~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 deel 2 ~~~

Dank je wel :smiley:

duimpjes voor iedereen die ze nodig heeft! De spannende dagen komen er wel aan!

Gisteren een 8km gelopen, hopelijk vond ons ei dat OK :mrgreen:

Je ei is nu een omelet denk ik :wink:

Maarre, 8 km? :shock: Dat doe ik je niet na zeg! Tenminste, ik ga ervan uit dat je hebt gerend en niet gewandeld. 8 km wandelen lukt mij ook nog wel, maar rennen? Knap hoor :clap:

Sorry voor de dubbelpost maar ik moet even met jullie praten. Morgen is mijn NOD en ik wordt toch ineens zo zenuwachtig. En de dag gaat zoooo traag! :shifty: :shifty:

Zitten jullie ook zo in spanning? Eigenlijk weet ik wel dat jullie dat ook hebben, maar ik wil dit gewoon even delen en bevestigd krijgen :wink:

zucht … :shifty:

Kan me goed voorstellen hoor Jose :hug:

Hoop voor je dat de dag snel voorbij is :pray:

en dat de ongi uitblijft :pray:

Ik ben ook wel zenuwachtig,

maar dat was ook vooral omdat ik zo’n last had van mijn bekken en buik.

Nu word dat al weer wat minder dus zal wel vals alarm zijn geweest.

Bedankt voor de reacties :-* We hebben gisteravond mn ei nog maar even benut :wink: Ben benieuwd! Al ga ik er vanuit dat nou niet meteen de eerste keer raak is :wink:

Jose en Chelleke! Arrgh ik begrijp jullie ongeduld! Voor Jose nog geen tekenen aan de wand? Spannend hoor… :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Zou wel mooi zijn, meteen raak, Klaproos :pray:

Ja, maar hoe vaak gebeurt dat nou haha! Nee, ik blijf realistisch.

Mijn vriend gaat er al zowat van uit, omdat dat bij zijn twee eerste kinderen ook zo is gegaan…

@Klaproos wrote:

Jose en Chelleke! Arrgh ik begrijp jullie ongeduld! Voor Jose nog geen tekenen aan de wand?

Ehm tsja, er zijn wel tekenen als gespannen/pijnlijke borsten beetje buikpijn, hoofdpijn, maar dat past allemaal wel bij een aankomende menstruatie eigenlijk.

Verder voel ik me heeeeel erg moe, maar toevallig heb ik afgelopen zondag echt heel erg beroerd geslapen, dus dat zou ook nog wel eens daardoor verklaard kunnen worden.

Ik denk wat meer aderen op mijnnborsten te kunnen zien, maar mijn huid is bijna doorzichtig, dus ik zie sowieso wel veel blauwe lijntjes, kan dus net zo goed zijn dat ik er een paar bij “verzin”.

Kortom, ik kan zo’n beetje alles wel vanuit iets anders verklaren, dus ik weet het gewoon echt niet :wall: aaaargh

Klaproos, ik duim ook voor jou. Zou leuk zijn als het snel raak is! Was jij bij je vorige zwangerschap snel zwanger of heeft het toen lang geduurd?

Nou spannend hoor…

Bij mn vorige zwangerschap wist ik dat ik zwanger was toen ik 5 dagen overtijd was… Ik slikte nog doodleuk de pil en diclofenac ivm de toen nog onverklaarbare onderrugpijnen (+ fysio)… We waren niet bezig om zwanger te worden… werd het dwars door de pil, dus heb geeeeeeen idee!

Hey meiden ik had vandaag een test gedaan (een extra gevoelige)

omdat ik toch wel nieuwschierig was door mijn bekken-, buik- en hoofdpijn.

Maar die was vet nega :thumbdown:

Dus er is wel een beetje hoop weggenomen…

maar we wachten nog even netjes af :wink:

@Jose wrote:

Je ei is nu een omelet denk ik :wink:

Maarre, 8 km? :shock: Dat doe ik je niet na zeg! Tenminste, ik ga ervan uit dat je hebt gerend en niet gewandeld. 8 km wandelen lukt mij ook nog wel, maar rennen? Knap hoor :clap:
ja hoor, gerend. 8) MEt behulp van een trekkende hond wel, maar een tijd terug zou ik het toch niet gekunnen hebben…

Ik duim voor je dat je morgen posi test! Ga je meteen morgen een test wagen?

@klaproos: hopelijk is het van de eerste keer raak he! :smiley:

Hier nog steeds even ongeduldig hoor! Zaterdag m’n NOD, maar blijkbaar zou het dan nog te vroeg zijn om te testen, zegt de site van de ovulatiekalender :eh:

@chelleke: jammer van de negatieve test, maar eigenlijk wil het niets zeggen he! Ik geloof niet zo in van die supervroege testers… Je hormonen stijgen echt maar tegen je NOD en vooral erna!

Ik weet niet of het handig is om morgen te testen. Vorige maand had ik een luteale fase van 12 dagen, dus voor deze cyclus ben ik daar dan ook maar weer vanuit gegaan. Maar als jouw mesntruatiekalender zegt dat je pas vanaf 14 dagen kan testen dan weet ik het niet. Misschien is het sowieso handig om morgen even af te wachten of ik wel of niet ongesteld wordt. Maar ik weet niet of ik zolang kan wachten. En ik vraag me ook af of ik morgen niet ieder kwartier naar de wc ga om bloed te checken. Vrouwen :roll: :lol:

@Klaproos: door de pil heen? Dat is dus nog sneller dan 1 maand. Nou, moet goed zitten bij jullie toch? :smiley: Ik duim in ieder geval.

@Chelleke: ik duim nog steeds voor je. Die test was gewoon te vroeg en zegt helemaal niks :pray:

dit is de site, mss moet je eens proberen in te vullen? http://www.babybytes.nl/ovulatie.php

Hallo,

Wat heb ik een pijn in mijn borsten. Had ik bij Emma ook, maar dat was pas na een positieve test. Ik heb er geen vertrouwen in, het zal wel zo zijn dat ik binnenkort ongesteld wordt. Als ik trouwens op die site kijk is mijn NOD over 6 dagen ipv 4 dagen.

Ik heb net af en toe langs de herdenking van MJ gezapt, is toch een popicoon uit mijn jeugd. Ik kreeg toch wel tranen in mijn ogen toen zijn dochter sprak: my daddy was the best daddy in the world and I love him so much. Het zijn toch ook gewoon mensen…

Voor een aantal komt het spannende moment eraan, duimen omhoog.

@Chelleke: ik testte bij Emma pas na een week overtijd positief. Dus dat zegt niets.

Moeten jullie je ook zo inhouden om tegen beter weten in te vroeg te testen?

Zo ik ga nog even verder kijken.

Groetjes Melanie

@ Chelleke; ik denk dat ik dat ook niet zo lang volhou hoor! Wetende dat een bevrucht eitje 10 dagen nodig heeft om in te nestelen besef ik me dat ik vóór volgende week vrijdag niet hoef te testen en mijn NOD is volgende week zondag (pas!!! :o )

Wel grappig, ik zei tegen mijn vriend dat we zoiezo tot volgende week zondag moesten wachten, zegt hij: Dat kan toch ook wel eerder? :mrgreen: :inlove: Dus die krijgt de spanning ook al te voelen :stuck_out_tongue:

Ik slik al braaf de Gravitamon elke dag :angel:

@ Jose; hoe staat het ermee? Vandaag toch je NOD?

Vandaag is inderdaad de NOD, of waarschijnlijk WOD :wink: Vanmorgen toen ik wakker werd wist ik zeker dat een test negatief zou zijn. Toch getest en inderdaad zo negatief als maar zijn kan. Waarschijnlijk wordt ik vandaag dan ook gewoon ongesteld. Ik duim nog een klein beetje door voor mezelf, maar verwacht er niet teveel van. Mijn gevoel zegt dat er geen zwangerschap is.

Leuk dat je vriend zo reageert Klaproos. Die van mij vind het ook allemaal echt heel spannend :inlove:

@Melanie: Vervelend die pijn in je borsten. Ik heb dat sinds ik gestopt ben met de pil iedere maand minimaal 1 week voordat ik ongesteld moet worden. Echt niet fijn. Als ik daar straks een paar maanden mee rond moet lopen :frowning:

@ Melanie

Oef een week later pas.

Ik met Damian gelukkig op de NOD dag :smiley:

Spannend pijn in je (.)(.) , ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@ Klaproos

Met Damian heb ik helemaal niet vaak getest, zelden zelfs.

Is maar goed ook anders had dat een fortuin gekost, hihi

@ Jose

Ik blijf ook nog even voor je duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En Jose? Er is inmiddels een dag voorbij… :pray:

Tsja, nog steeds geen bloed :think: Het kan natuurlijk zijn dat mijn luteale fase deze maand wat langer is dan de vorige (was vorige keer 12 dagen) en dat ik morgen of overmorgen alsnog ongesteld wordt, maar het kan ook zijn dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden 12 dagen geleden, maar dat de concentratie hcg nog te laag is geweest om te meten vanmorgen. :think: Blijft toch wel erg spannend zo he? Ik hou jullie op de hoogte!