Nee hangertje niet meer gevonden helaas
goed van je dat je weer gestopt bent met roken :dance:
Ik was eerst ook 2-3 jaar gestopt en weer begonnen,
nu ben ik 2 jaar 4 maanden en 2 weken gestopt :dance:
Hele fijne vakantie en ik hoop dat jullie toch mooi weer hebben en een dikke vette plus op je zwtest
en Chellekeā¦???
dikke knuf!
@sweatest7 wrote:
en Chellekeā¦???
dikke knuf!
Ik moet zeggen dat ik echt nu wel beetje beu ben dat wachten nu ik zoān last heb van mijn bekken en onder in de buik :oops:
Maar ik moet nog zo lang :shifty:
Knuf Knuf :-*
@ All
Dit is mijn dinnetje uit Enschedeā¦zolang we dat beseffen alā¦hihi zo leuk.
Na mijn verhuizing van 16 jaar geleden hebben we nog steeds contact :inlove:
Snel ff hallo komen zeggen hier!
Druk dagje agility gehad met een hondje dat niet zo goed haar best deed door het warme weer. De oren waren thuisgebleven denk ikā¦ Toch ĆĀ©ĆĀ©n U-tje en das wel goed natuurlijk!
@chelleke: ik moet ook nog lang wachten.
Ik was op ovulatiekalender aant kijken en daar staat op dat ik ongesteld moet worden zaterdag, maar dat ik pas kan testen de dinsdag ernaā¦ Mss omdat mijn luteale fase maar 10 dagen is :?
Nou ben ik toch wel benieuwd wat je luteale fase isā¦? :oops:
dat snap ik niet helemaal Tinka :oops:
Ik weet eigenlijk niet wat die van mij is die LF
Even kijken hoeveel die de vorige keer was.
Dat was 15 dgnā¦ga ik nu dan ook maar van uitā¦
dan zou mijn NOD 11 juli zijn ipv 15 juli :think:
@Chelleke wrote:
dat snap ik niet helemaal Tinka :oops:wel, ik vermoed dat jij dan eerder zou kunnen testenā¦ nog een dag voor je NODā¦
Ik weet eigenlijk niet wat die van mij is die LF
Even kijken hoeveel die de vorige keer was.
Dat was 15 dgnā¦ga ik nu dan ook maar van uitā¦
dan zou mijn NOD 11 juli zijn ipv 15 juli :think:
@klaproos: de luteale fase is het aantal dagen vanaf je eisprong tot je NOD. Die moet tussen 10 en 14 dagen ongeveer zitten.
Als deze zeurderig gevoel / pijn aanhoud ga ik dinsdag denk ik testen met een sensitest,
die kan je dan 6 dgn voor je NOD gebruiken,
want dan ben ik toch wel te nieuwschierig hoor :oops:
Even een kort berichtje van mij.
Ik heb echt een zwaar PMS humeur :evil: dus het zou maar zo kunnen zijn dat ik woensdag gewoon ongesteld word :evil: :evil:
@Chelleke wrote:
Als deze zeurderig gevoel / pijn aanhoud ga ik dinsdag denk ik testen met een sensitest,
bij mij is het weg, maar daar ben ik niet boos om. Wel pijnlijke borstenā¦ Ik ben ook zo benieuwd en hoop er veel te hard opā¦
@Tinka wrote:
@Chelleke wrote:Als deze zeurderig gevoel / pijn aanhoud ga ik dinsdag denk ik testen met een sensitest,
bij mij is het weg, maar daar ben ik niet boos om. Wel pijnlijke borstenā¦ Ik ben ook zo benieuwd en hoop er veel te hard opā¦
Bij mij niet en ik kan nog maar moeilijk lopen door de pijn in mijn bekken :?
Ik hoop het voor je
Jose :hug: :hug:
Hello
@Sam: Fijne vakantie! Ik weet niet of je het nog leest, maar ik zal voor je
duimen dat je de tampons niet nodig hebt. Tot over een weekje dan maar.
@Jose: Duimā¦ Duimā¦ Duimā¦ Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en de pms
gewoon zwangerschapsverschijnselen zijn.
@Chelleke & Tinka: Spannend hoor! Ik ben benieuwd hoe het met jullie afloopt!
Alletwee een mooie test,
@Mama_Desiree: Hoe was het in de dierentuin? Was vast super gezellig. Mijn dochter
van bijna 2 (16 juli jarig :dance: ) vindt de dierentuin fantastisch en geniet er elke keer weer
enorm van. Wij allemaal trouwens.
@Klaproos: Hoe gaat het met jou? :hug:
@Iedereen: Ik bloed nog steeds niet. :dance: Vandaag al de 8ste dag na mijn ei!!! :dance: Ik heb wel
last van een menstruatieachtig gevoel, dus het komt er waarschijnlijk aan. Ben benieuwd!!
Meiden, tot snel maar weer.
Bye bye
@ Karma; goed hoor! Sinds gisterochtend ben ik weer goed te pas, zijn naar een kerk geweest waar we nog nooit geweest zijn, maar wat gewoon goed bij ons blijkt te passen; Opwekking, Michael W. Smith, de kinderen hoeften niet persĆĀ© muisstil te zijn, hebben ook een onwijs leuke kindernevendienst gehad (buiten!) en het was gewoon supergezellig! Ze hebben een band ipv saaie orgel, helemaal leuk!
Het heeft me gewoon echt goed gedaanā¦
En kennelijk wierp dat zijn vruchten af, want vriendlief is om :inlove: :inlove: :inlove: Gisteren wilde hij geen cdās meer, hij zegt heel graag een kindje met me te willen, alleen dat hij het zo sneu zou vinden als het kindje in de bouwvak geboren zou worden, dus we zijn gisteravond meteen maar begonnen en we slaan de maand oktober over :mrgreen:
@ Sam; heel fijne vakantie!! Heb je daar mogelijkheden om ons op de hoogte te houden??
@ Jose; PMS klachten, ja ik ken ze :evil: Pff, nou ik duim voor je hoor! :thumbup: :thumbdown:
@ Karma; ben jij dan normaal gesproken na je ei al vroeg ongesteld?
@ Chelleke en Tinka; jemig wat spannend nu!! en Tinka bedankt voor je uitleg!
Nou ik ga de keuken even opruimen (slagveld) en dan even wat boodschapjes in huis halenā¦
Nog een vraagje hĆĀØā¦ Ik heb dus niet mijn eisprong gevoeld, geen rekbaar slijm gespotā¦ volgens de menstruatiekalender zou ik mn ei gisteren gehad moeten hebbenā¦
Vrijdagavond heb ik wel even (een half uurtje?) steken in mn rechterzij gevoeld, maar had die avond ook tapas gegeten (olijfolie )ā¦
Is het nou wijsheid om vanavond weer te klussen?
Lastig hoor :think:
@Klaproos: Normaal gesproken heb ik een hele, mooie cyclus met een LF van 14 dagen,
maar omdat ik nog volledig BV geef aan mijn jongste dochter (6 maanden) is mijn cyclus
pas net weer begonnen. Ik heb dus de eerste cyclus een LF gehad van 3 dagen, de
tweede cyclus eentje van 6 dagen en zit nu dus op de 8ste (:dance:) dag van mijn LF. Het
bevruchtte eitje heeft minimaal een dag of 10 nodig om zich te kunnen innestelen, dus
zolang mijn LF te kort blijft maak ik geen kans op een zwangerschap. Daar duim ik
dus voor, want dan kan ik pas echt beginnen met ronde 1.
Maar ik heb geduld. Dit zal onze 5de en laatste worden, dus ik wil echt
genieten van het zwanger worden, zwanger zijn en de tijd erna natuurlijk.
Lekker dat je je weer wat positiever voelt. :dance: Mooi is dat he, hoe zoān positieve plek zoveel
moois kan geven. Ik ben zelf niet gelovig, meer spiritueel ingesteld, zeg maar, maar ik herken
het wel. Je voelt je dan weer helemaal opgeladen en vol kracht en energie. Fijn gevoelā¦ En ik
geloof zeker dat een positief iets zijn uitwerking heeft op andere vlakken van je leven, zoals je
vriend zijn beslissing. Super!
En wat je vraag betreftā¦ Ik denk dat je nog geen hele regelmatige cyclus hebt, vanwege het
stoppen met de pil, dus of je op de kalender kan vertrouwen. :think: āKlussenā (ik blijf het een vaag
woord vinden :lol: ) kan nooit kwaad, dus ik zou het gewoon doen als jullie er zin in hebben.
Veel plezier iig.
Nou, ik ga weer eens verder. Genoeg gekletst weer. :lol: :lol:
Bye bye
Hoi,
Hier ben ik weer. Druk op het werk en 's avonds veel verplichtingen gehad. Ik ben een beetje in de war geraakt door die ovulatietesten. Ik heb namelijk vier dagen een positieve ovulatietest gehad, toen waren ze op dus ik weet niet hoe het daarna zit. Maar als ik daarover op internet kijkt, blijkt dat dit kan duiden op een hormonale storing (er komt geen eitje vrij) of je bent al zwanger (Ovulatietest meet ook HCG). Ik weet het dus ook niet meer. Ik heb ook getemperatuurd en daaruit kan ik ook geen temperatuurstijging opmaken. Ik had al het idee dat het (nog) niet goed zat wat eisprong betreft en nu twijfel ik helemaal. We hebben gewoon veel geklust, dus het is afwachten. Ik heb wel heel veel pijn in mijn borsten, maar dat had ik vorige maand ook. En ik weet al helemaal niet wanneer ik ongesteld moet worden.
Nu even reageren:
@ Sam: lekker op vakantie, veel plezier!
@ Chelleke: je voelt je al niet lekker en ook nog je ketting kwijt. Duimen dat het klussen gewerkt heeft!
@ Klaproos: Fijn dat je vriend om is, kan het echte werk gaan beginnen (nopu ja, volgens mij is het al begonnen). Misschien is vanavond klussen ook nog wel verstandig aangezien het ei nog 24 uur na de eisprong bevruchtbaar blijft. Beter een keer te veel als te weinig.
@ Jose en Tinka: ook voor jullie duimen!
Nou ik ga weer aan het werk!
Groetjes Melanie
@ Karma; Ik lees toch echt overal inderdaad over dat rekbare slijm :think: Moet dat maar eens in de gaten gaan houden :sick:
Nou ja, we hebben in ieder geval geweldige sex gehad :lol: Mn vriend spartelt vast niet tegen om het vanavond weer te doen ccc
We zien wel, haast hebben we niet :liar:
Is het niet zo dat je door je bv geen regelmaat hebt? Wanneer stop je daar mee dan? Knap hoor, al 6 maanden Ik heb het maar 2 maanden kunnen geven, toen was het gewoon op :?
@ MB1976; Nou dat klinkt inderdaad erg verwarrend allemaalā¦ En een arts raadplegen?? Die zal je toch wel meer kunnen vertellen?
@Melanie, wat jammer dat het bij jou allemaal zo onduidelijk is :hug:
@Karma: 8 dagen al, dat gaat de goede kant op! :dance:
@Klaproos: klinkt goed , meid, hou dit vol :mrgreen:
@Chelleke: wat vervelend dat je zoān last hebt van je bekken! Had je dat bij de zwangerschap van Damian ook? Ik hoop in ieder geval dat als je nu zwanger bent, die last snel weer over gaat en niet nog 9 maanden blijft hangen :hug:
Meiden, bedankt voor de opbeurende woorden. Ik ben nog steeds een beetje :evil: maar wel al minder. Misschien zijn het inderdaad wel zwangerschapsverschijnselen, maar dan hoop ik echt heel hard dat dit geen 9 maanden zo blijft!
@ Klaproos
You go girl :dance: :dance:
Ik zou gewoon voor de zekerheid klussen hoor,
als je er zin in hebt natuurlijk :mrgreen:
@ MB1976
Dat is vervelend zeg met die ovutestenā¦
daar word je dan ook niet wijzer van :roll:
Ik kan je niet helpen want ik heb die ervaring niet.
Bij mij is ie eerst licht, dan donker, dan weer licht, nog lichter en weg is ie.
Ik duim voor je!
@ Jose
Nee heb dat niet gehad bij Damian die bekken klachten.
Dat is pas paar maanden na de bevalling begonnen tijdens mijn menstruatie.
Alleen nu ben ik niet ongesteld maar heb er wel erg last van.
Lopen gaat maar lastig :roll:
Ik blijf duimen voor je!
@Klaproos: Je kan idd. eens op het vruchtbare slijm gaan letten. Dat werkt bij mij wel heel goed.
Ik voel mijn eisprong namelijk elke maand heel duidelijk en merkt dat het slijm idd. rond mijn ei enorm
helder en rekbaar is. Suc6, al ik dat het niet hoeft en het gewoon deze ronde meteen al lekker raak is.
Het is idd. zo dat je vaak een hele onregelmatige cyclus hebt zolang je volledig BV geeft, maar dat is niet
altijd zo. Ik heb na elke bevalling tot een maand of 9 een onregelmatige cyclus gehad, daarna was hij
steeds mooi en stabiel, dus dat verwacht ik ergens ook deze keer weer. Oh, en ik heb de andere kids
alledrie dik een jaar BV gegeven, dus dat ben ik met deze dame ook gewoon van plan. Ik laat het kind het
maar een beetje bepalen.