Ochja Sam nog gefeliciteerd met je meissie :inlove:
@ sam nog gefeliciteerd met je meisje en een hele fijne vakantie alvast!
pff, ik ben helemaal munt van het warme weer en het vele werken deze week. morgenavond nog een paar uurtjes en dan ben ik welgeteld wel één hele dag vrij :roll: nou ja, volgende week is verder wel een rustige week met één dienst en een bespreking. en daarna kan ik me voorbereiden voor mijn verjaardag.
vanochtend, geheel tegen mijn verwachting in mijn ei gehad. ik dacht dat ik hem al had gehad, dus de afgelopen dagen een paar keer geklust ondanks het warme weer. vanochtend vroeg liep ik de deur uit en ja hoor, daar was opeens die stekende en zeurderige pijn in mijn onderbuik. ik kon helaas niet even terug naar mijn hubbie in bed. moest wel naar mijn werk :? vanavond alsnog even geklust, wie weet
ik :thumbup: en voor iedereen. ik ga nu douchen en heerlijk naar mijn bedje
iedereen een heel fijn weekend!
ik duim desiree!
@ Tinka; We vertrekken maandag ochtend en we blijven gewoon in Nederland hoor We gaan naar Beekse Bergen. Ik heb er een week voor uit getrokken, ben wat dat betreft ook niet gestressed. Maar dat komt maandagochtend wel
@ Chelleke; Bedankt! :mrgreen:
@ Desiree; Ook bedankt! :mrgreen: Gaat zeker wel lukken, we hebben allen erg veel zin in de vakantie! :lol:
Ik :thumbup: voor je dat het gelukt is!
Ik ga de hond nog even uitlaten en dan duik ik ook mijn mandje in en mag mijn lieftallige echtgenoot me eindelijk die massage gaan geven die hij me al 2 weken beloofd
Fijn weekend allemaal!
Liefs, Sam
@Sam: Gefeliciteerd met de verjaardag van Larissa :-*
@Desiree: werkze nog en geniet volgende week een beetje van je welverdiende rust.Hopelijk is het dan ook wat koeler, dan voel je je meestal toch minder moe en lusteloos. Ik duim voor je ei!
ik heb momenteel echt stress omdat ik het zo graag zou willen :shifty: Das ook niet bepaald bevorderlijk vrees ik voor het hopelijk bevrucht eitje :?
Sewwes gaan we shoppen, hopelijk helpt dat :mrgreen: Morgen wedstrijd en dan weer werken, dus dan zal de week wel vooruit gaan…
sam nog gefeliciteerd met dochterlief, en massage gehad?? fijne vakantie maandag, heerlijk.
desiree wat doe je voor werk, ik moet morgen nog en dan ook één dag vrij. Dat eitje heeft de hele dag gewacht. Ik duim voor je hoor. Spannend.
Meiden ga weer lekker van het weer genieten. Ik vind het heeeeeeeeeerlijk.
@Tinka wrote:
ik heb momenteel echt stress omdat ik het zo graag zou willen :shifty: Das ook niet bepaald bevorderlijk vrees ik voor het hopelijk bevrucht eitje :?
:hug: Tis vast ook niet heel slecht voor het eitje. Ik leef met je mee meid :hug:
@Jane: geniet lekker van het weer!
Ik heb af en toe een beetje een vreemd gevoel in mijn baarmoeder. Beetje alsof ik ongesteld moet worden, maar toch net anders … Zou het?
Ik is blij :dance:
Mijn pols/hand is nog steeds een ramp.
Kan bijna niet schrijven, Damian zijn billen schoonmaken en dat soort dingen.
Typen gaat op zich niet slecht zolang ik mijn hand omlaag houd.
Maar ik heb niet het idee dat er een ontsteking zit want hij is niet dik, rood en/of warm.
Dus ik ben bang dat er iets niet goed is met mijn prothese (kunstpols)
maar ik heb hele erge faalangst en durf de arts niet te bellen omdat ik dan bang ben dat er eigenlijk niks aan de hand is (wahaha leuke woord keus)
Maar nu kreeg ik net een brief van de st maarten dat ik de 13e op polsprothesespreekuur moet komen :dance:
Ben zo blij dan kan ik dat dan mooi even vertellen
Hier het zelfde als bij jou Jose ook steeds beetje gek gevoel in mijn baarmoeder :think:
Maarja mijn NOD duurt nog wel even.
Ik duim voor je
@Jose wrote:
@Tinka wrote:wel, dat heb ik dus ook, een heel vaag gevoel, maar soms is het er wel. Mijn ei is wel maar twee dagen geleden ofzo :think: mss is het aan het rondwandelen hé :mrgreen:ik heb momenteel echt stress omdat ik het zo graag zou willen :shifty: Das ook niet bepaald bevorderlijk vrees ik voor het hopelijk bevrucht eitje :?
:hug: Tis vast ook niet heel slecht voor het eitje. Ik leef met je mee meid :hug:
@Jane: geniet lekker van het weer!
Ik heb af en toe een beetje een vreemd gevoel in mijn baarmoeder. Beetje alsof ik ongesteld moet worden, maar toch net anders … Zou het?
@chelleke: oh jij ook al 8)
Wanneer is je NOD jose? en Chelleke?
Bij mij volgende zaterdag, dus nog een week…
Joris vindt dat ik veel te hard hoop, ik hoop ook echt veel meer dan vorige maand. Dom van mij, want de teleurstelling zal groot zijn als het niet is :doh:
Die van mij is 14 of 15 juli…pfff dat duurt nog wel ff
Ik is niet meer blij
Ben mijn nieuwe hangertje kwijt
Alleen het ringetje waar het plaatje aan hoort hangt nog aan de ketting.
We hebben al gezocht maar kunnen niks vinden.
Ik baal er ontzettend van :?
Hallo meiden,
wat een weertje weer vandaag. 8) Heerlijk!! En het weer werkt hier juist erg bevordelijk
voor onze “zin”. :oops: Hihi…
@Sam: Nog gefeliciteerd met je meissie! Heeft ze een leuke dag gehad? Vast wel!
@Chelleke: Jeetje, das zeker balen! Dat hangertje waar je laatst een foto van hebt
geplaatst hier, toch? Die vond ik echt super. He, wat klote…
@Wachters: Spannend he! :mrgreen: Al die dingen die je wel/niet voelt van binnen… Ik ben
benieuwd wie de volgende zwangere zal worden.
Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Ik had vorige keer een LF (luteale fase) van 3 dagen,
de keer daarop een van 5 en ben benieuwd wat het deze keer zal zijn. Ik zit nu op de 6de
dag na mijn ei. :dance:
Ik zal mijn banner eens terugzetten straks. Die deed laatst heel vaag. :?
Tot gauw maar weer.
Bye bye
even gauw een berichtje vanaf mijn werk.
@ chelleke :hug: voor je pols en het verliezen van je hangertje
desiree wat doe je voor werk, ik moet morgen nog en dan ook één dag vrij.
ik ben begeleidster van verstandelijk gehandicapten. heel leuk werk maar nu in de vakantieperiode ook vermoeiend omdat er meer gewerkt moet worden :( en het warme weer helpt dan ook niet echt mee. heb nu 6 dagen achter elkaar gewerkt, heb er nu ook echt wel even genoeg van. maar goed.
morgen gaan we heerlijk naar de dierentuin daar heb ik nu al helemaal zin :dance:
meiden bedankt voor het duimen, ik duim en :pray: ook voor jullie en dat het wachten niet al te lang duurt.
fijne avond, ik moet weer aan het werk ( nou ja werk, even koffie drinken met de cliënten en straks chipjes en limonade :wink: )
@Chelleke wrote:
Ben mijn nieuwe hangertje kwijt
Alleen het ringetje waar het plaatje aan hoort hangt nog aan de ketting.
We hebben al gezocht maar kunnen niks vinden.
Ik baal er ontzettend van :?
Ahhh nee, wat ontzettend balen! Ik hoop zo dat je hem toch nog vindt :hug:
@Tinka: mijn NOD is aanstaande woensdag, uitgaande van een luteale fase van 12 dagen, zoals tijdens mijn vorige cyclus. Nog maar eventjes dus!
Desiree: werkze nog en veel plezier in de dierentuin!
@Karma: je LF gaat vooruit. Ik duim voor je dat het deze maand minstens 10 dagen duurt
@ Karma
Heerlijk weer 8)
Was inderdaad het hangertje die ik hier had geplaatst
:thumbup: voor je LF, gaat de goede kant op
@ Desiree
:hug: en veel plezier morgen!
Wat zijn de bijwerkingen als je stopt met de pil? Ik ben kribbig… en het zit me gewoon nog steeds niet lekker dat hier de boel een maand is uitgesteld, aan de ene kant: een maand, wat is een maand, aan de andere kant: we verspillen een kans! Ik snap hem wel…en mezelf nu even helemaal niet…
Ik reageer later even, want ben niet gezellig
Ik durf het je niet te zeggen,
maar het zou wel heel goed kunnen hoor.
Dikke knuffel :hug:
Pfff hier al 2 dagen veel last in mijn onderrug/bekken.
Dat heb ik normaal alleen tijdens de menstruatie sinds de geboorte van Damian.
En steeds onder in mijn buik pijntjes…zou ik dan???
Ik durf het niet te hopen.
Hoi meiden,
Zo mijn laatste dagje… Morgenochtend lekker weg! We hoeven ons gelukkig niet te haasten. We vertrekken lekker rond 11 uur 's morgens, aangezien we toch pas vanaf 13:00 op het terrein mogen en vanaf 15:00 in onze chalet.
Ik ga zo de zwangerschapstest inpakken, want wil het wel weten als ik een dag overtijd ben.
Ik heb ook tampons mee, maar die hoop ik natuurlijk niet nodig te hebben, die mogen lekker minimaal 12 maanden dicht blijven :oops: :mrgreen:
Ik ben trouwens vandaag al 5 dagen gestopt met roken, gewoon cold turkey. Ik was al 4,5 jaar gestopt, maar was weer begonnen. Ik dacht gewoon een sigaretje voor de gezelligheid, maar omdat mijn man ook rookt, rook je gemakkelijker meer. :oops: Maar had er nu geen zin meer in en ben dus voor de tweede keer gestopt en tot dusver goed.
Ook nog eens beter voor mezelf, maar ook voor de “baby” als het zover is.
Ik baal alleen wel dat het aankomende week weer pestweer wordt hoor…
De weersverwachtingen zijn alles behalve goed, dus ik hoop dat iemand een flinke paraplu boven hilvarenbeek houdt… Want er is een hoop regen voorspeld. (tja het is weer vakantie he?!) :roll:
@ Karma; Ja, dochterlief is weer veel te veel verwend! Moet maar weer een paar opbergdozen halen om alles in op te bergen :roll:
@ Desiree; Mijn schoonmoeder werkt ook met gehandicapten en ik hoor van haar inderdaad hoe zwaar het is. Ben daar ook heel eerlijk in… ik zou dat niet kunnen en heb veel respect voor de mensen die daar op de vloer staan, want het lijkt me geen makkelijke baan.
Veel plezier in de dierentuin! Welke ga je?
@ Chelleke; Heb je je hangertje inmiddels al gevonden? Ik hoop het wel!
@ Klaproos; Geen idee wat de bijwerkingen zijn als je stopt. Maar kan best zijn dat je er wat kribbiger van bent. Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Ik hoop dat je alweer iets vrolijker bent.
@ Chelleke; Hmm dat is minder leuk zeg… Ik ken het pijn in de onderrug, helaas heb ik hier heel snel last van, als ik bijvoorbeeld de was ga opvouwen. Als ik ook maar een beetje te lang voorover gebogen sta, dan heb ik geheid de rest van de dag last. Moet wel zeggen dat ik een flinke boezem heb en dat speelt behoorlijk mee.
Heb er meerdere malen aan gedacht om ze te laten verkleinen, maar toch maar niet :oops: :lol:
Meiden, ik spreek jullie een week niet!
Ik wens jullie allen heel erg veel succes!!! En zal voor jullie duimen!!!
Veel liefs,
Sam