~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 deel 2 ~~~

:lol: Leuk om te lezen. Wij doen tot nu toe om de dag, behalve als ik ongesteld ben, dan heb ik er geen zin in.

Dames vergeet niet dat dit onderzoek aantoont dat de vruchtbaarheid van mannen met slecht zaad toeneemt, niet de kans op bevruchting. Als het zaad van jullie mannen van goede kwaliteit is, hoef je helemaal niet elke dag seks te hebben.

Daarbij, om de vruchtbaarheid te vergroten is het belangrijk dat een man iedere dag ejaculeert, dus raadt de onderzoeker stellen aan iedere dag seks te hebben. Huh? Kan een man dat niet in z’n eentje dan? :roll: :wink:

Zo, en nu genoeg over seks gepraat, ik ga weer aan het werk :wink:

Fijne dag allemaal

Breekt in

@Broekie wrote:

Mijn man stuurde me vandaag een linkje van een nieuwswebsite waarin stond dat er nieuw onderzoek is verricht die juist zegt dat het beter is om met name de week voor de eisprong IEDERE dag seks te hebben.

De kwantiteit van het sperma zou iets minder zijn, maar de vruchtbaarheid juist des te beter.

(Of mijn man heeft het artikel zelf geschreven in de hoop dat ik iedere dag wil klussen :))

Zou het echt zo zijn?? :mrgreen:

Hihihihi…

Nog een paar dagen he meis!! Hoop het zo voor je!! :pray: :pray:

Ik mag ook weer lekker aan de bak deze week :dance: :pray:

:-*

• Breekt weer uit*

Ik heb nu al drie ovutesten met een lichtere streep dan de controlestreep, één van gisterenavond, één van vanmorgen en één van vanavond.

Hopelijk is die van morgen negatief :mrgreen:

@Tinka wrote:

Ik heb nu al drie ovutesten met een lichtere streep dan de controlestreep, één van gisterenavond, één van vanmorgen en één van vanavond.

Zijn 2 testen op een dag niet beetje zonde? :shifty:

Maar als de streep lichter is dan van de controle dan is ie nog niet positief

waarschijnlijk is je streep morgen dikker.

@Chelleke wrote:

@Tinka wrote:

Zijn 2 testen op een dag niet beetje zonde? :shifty:

Maar als de streep lichter is dan van de controle dan is ie nog niet positief

waarschijnlijk is je streep morgen dikker.
Ik vermoed eerder dat ik de dikke streep gemist heb… Net daarom dat ik er twee gedaan heb.

Goh, eigenlijk maakt het niet uit, morgen wordt er hier niet geklust hoor, dan is het maar zo deze maand, mij krijg je niet meer zo ver :mrgreen: (en hem ook niet :silenced: )

Ik doe morgenavond nog een testje en ga dan kijken wat hij zegt. Hopelijk negatief! :mrgreen:

Owja dat kan natuurlijk ook :mrgreen:

Damian update:

Mijn mannetje is ook weer door de keuring,

hij doet het hartstikke goed :inlove:

1e prik geen probleem, de 2e was wat gemener en vond ie niet zo leuk.

Hij kreeg ze nu in zijn armpjes.

Zijn cijfers:

26-03-2009 (11 mnd en 0 dgn) 10.380 gr en 75,4 cm

02-07-2009 (14 mnd en 6 dgn) 11.000 gr en 78,8 cm

Zijn lengte loopt precies op de gemiddelde lijn en zijn gewicht trekt daar nu ook mooi naar toe :smiley:

Zijn ontwikkeling was ook allemaal prima

Damian kan sinds een weekje zelf heel makkelijk gaan zitten en weer terug.

Zijn eerste woordje is aaie = aaien

Hij weet ook wat dat betekend.

Hij zegt ook

ba = bah

kla = klaar

tatu = tatu

Maar hij weet niet wat dat betekend.

Lopen langs tafels en stoelen is een eitje. Aan 2 handen ook. Aan 1 hand gaat nog wankelig, hihi

Ach het is zo’n scheet en ik ben zo gek op mijn mannetje :inlove:

oh Chelleke: leuk als je weet dat ze het goed doen he!!!

Mijn ovutest gisteren was dus negatief! OEF :mrgreen: Heb gisteren overdag ook menstruatieachtige buikpijn gehad, dus ik denk dat m’n sprong gisteren is geweest.

Nu nog 10 daagjes geduld oefenen :mrgreen:

Jaaa dan heb je het goed gedaan :mrgreen:

Pfff fijn dat wachten :liar:

@Chelleke wrote:

Jaaa dan heb je het goed gedaan :mrgreen:

Pfff fijn dat wachten :liar:
ik hoop dat we het goed hebben gedaan. Maar binnen een dag of twee begin ik toch weer te twijfelen hoor :mrgreen:

Ja dat snap ik, heb ik ook.

Hebben ook echt ons best gedaan rondom mijn ei,

maar dat deden we met Damian ook :roll:

Ach we wachten even af,

bij Damian zaten er waarschijnlijk oneffenheden in mijn leiders want na het doorspoelen was ik meteen zwanger. :mrgreen:

-wacht wacht wacht- -zucht- :wink:

Fijn om te horen dat Damian zich zo voorspoedig ontwikkeld :smiley:

Ik heb tot nu toe nog niet zo’n moeite met wachten. Ik zit wel steeds in mijn agenda te tellen wanneer de uitgerekende datum ongeveer zou zijn als ik nu zwanger zou zijn. erg he? :mrgreen: :lol:

Ik ben echt benieuwd, vorige maand waren we ofwel net te laat, ofwel ja… Ik weet het niet. Als het hetzelfde is als nu, waren we volgens mij niet te laat… Maar wie weet springt mijn ei pas straks :shock:

Zie, het begint al :mrgreen:

Tsja, dan zit er, mocht het deze maand niet raak zijn, volgende maand maar 1 ding op: iedere ochtend en avond klussen, dan weet je in ieder geval zeker dat je je ei niet gemist hebt :wink: :lol:

Tink, ik duim voor je meid! Zorg dat je lekker veel te doen hebt de komende tijd, dan gaat de tijd wat sneller.

@Jose wrote:

Tsja, dan zit er, mocht het deze maand niet raak zijn, volgende maand maar 1 ding op: iedere ochtend en avond klussen, dan weet je in ieder geval zeker dat je je ei niet gemist hebt :wink: :lol:

Tink, ik duim voor je meid! Zorg dat je lekker veel te doen hebt de komende tijd, dan gaat de tijd wat sneller.
dit was al echt niet meer leuk, zelfs mijn vriend vond dat ! Ik heb nog al wat overtuigingskracht nodig gehad om hem zover te krijgen, terwijl ik zelf ook geen zin had.

Bij hem was het hoofdzakelijk wel de warmte, die maakte het pas echt rampzalig :mrgreen:

Ik heb ook geen vruchtbaar slijm meer vandaag, gisteren enzo weet ik niet, want toen heb ik niet gecheckt, maar dat is positief vind ik, dan zal m’n ei al zeker geweest zijn!

Ja joh…je ei is al gevlogen…die gaat nu lekker knuffen met het zaadje :inlove:

oh de wachtfase is bij jullie aangebroken meiden volgende week weten jullie het.

wat is nu een weekje :roll: haha. Ik duim hoor op volle kracht.

liefs

@Jose wrote:

:lol: Leuk om te lezen. Wij doen tot nu toe om de dag, behalve als ik ongesteld ben, dan heb ik er geen zin in.

Dames vergeet niet dat dit onderzoek aantoont dat de vruchtbaarheid van mannen met slecht zaad toeneemt, niet de kans op bevruchting. Als het zaad van jullie mannen van goede kwaliteit is, hoef je helemaal niet elke dag seks te hebben.

Daarbij, om de vruchtbaarheid te vergroten is het belangrijk dat een man iedere dag ejaculeert, dus raadt de onderzoeker stellen aan iedere dag seks te hebben. Huh? Kan een man dat niet in z’n eentje dan? :roll: :wink:

Zo, en nu genoeg over seks gepraat, ik ga weer aan het werk :wink:

Fijne dag allemaal

Wat een idioot hahaha, doe dat maar fijn onder de douche of zo ik wacht wel tot ei day. Zo kunnen die mannen zich toch nog een beetje nuttig maken gedurende het hele proces.

Hey meiden,

Goh ik ben gesloopt van het warme weer en de visite gisteren.

Maar ons meisie heeft een leuke dag gehad. Vincenzo had vanmorgen nog een half dagje op school en heeft nu ook lekker vakantie en daar is hij heel blij om.

Mijn man heeft 3,5 week vakantie opgenomen, dus nog 3 weken thuis en ik denk dat ik dan blij ben als hij weer aan het werk gaat :wink:

Vandaag stond in het teken van boodschappen doen. :roll: Maar we hebben zo goed als alles voor de vakantie.

Morgen twee verjaardagen en de hond wegbrengen, dus morgen weer veel te weinig tijd.

De tassen staan al ingepakt op de toilletspullen na.

Heb voor de zekerheid toch maar een pakje tampons gehaald, want je weet maar nooit aangezien ik op vakantie ben als mijn nod is. :wink:

Zondag nog even bij schoonmoeder op verjaardagsvisite.

Vanavond lekker uitrusten en misschien nog wel even klussen als het is afgekoelt :wink:

Liefs, Sam

@Chelleke wrote:

Ja joh…je ei is al gevlogen…die gaat nu lekker knuffen met het zaadje :inlove:

hoe lief klinkt dat :inlove:

@broekie: wanneer vertrekken jullie?

Ik vind het altijd zo stresserend, op vakantie vertrekken!