~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 deel 2 ~~~

Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:

Onze kiekjesforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74089

Het 1e deel:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73297

Dan post ik als eerste in het nieuwe topic :mrgreen: 8)

Jullie waren wel heel actief met schrijven vandaag!

een knuffel voor alle zieke kindjes!

@chelleke: wat balen dat je hand nog steeds niet ok is :?

@sam (dacht ik toch) :hug: voor het mailtje met slecht nieuws.

Sorry aan iedereen die ik vergeet :oops:

He, we hebben een nieuw deeltje :smiley:

Sam, dat :cry: ziet er wel heel vervelend uit :hug:

Chelleke, balen van je pols en hand! Jij ook :hug:

Ik heb 1 dag kermis overleefd, nog 3 te gaan (op donderdag zit ik altijd in Utrecht). Op de een of andere manier wordt ik altijd heel melig van de kermis. Met een collega heb ik afgesproken om vrijdag in de superhoge zweefmolen te gaan :dance:

Ik meld me ook hier!

Ja, ik weet ook nog niet hoe en of ik daar wel op moet reageren…

Maarja, het zonnetje schijnt en ik heb besloten om positief door het leven te gaan, anders zit je maar zo depressief te zitten :wink:

Ik ben alvast bezig om door mijn was heen te komen (alsof dat ooit lukt haha) Laris voelt zich al stukken beter.

Mijn kleine grote ventje zit nu in groep 3 om alvast te kijken.

Ik zag hem net zitten… jeetje wat is hij dan alweer groot zeg.

Ik had net een afspraak bij de GGD omdat hij zo hard praat, hele lange zinnen maakt en weinig tijd neemt om tussen zinnen te ademen.

Dus we moeten de structuur hier in huis aanpakken.

Want ik roep vaak naar de kinderen ipv naar ze toe lopen.

Nu woon ik gelijkvloers in een 3 kamerwoning, dus erg groot is het niet, maar ik kan soms best wel schreeuwen tegen ze :oops:

Dus moet eerst aan mezelf werken en dan pas structuur doorvoeren in het huishouden.

We gaan er gewoon hard aan werken, want het zou misschien een hoop zaken kunnen oplossen, niet alleen zijn stemgeluid, maar misschien ook het broekplassen en poepen.

We zien het wel.

@ Jose; ik ben gek op kermis, mijn man helaas niet, omdat zijn opa en oma jaren lang een snoepkraam hebben gehad op de kermis en hij vaak in de zomervakantie mee hielp. Hij heeft het dus wel gezien, de kermis.

Voor mij is het nog altijd iets bijzonders, want wij gingen vroeger nooit zo vaak naar de kermis, pas toen ik in de pubertijd zat met vrienden, maar daarvoor volgens mij nooit. Maar ik kan me voorstellen dat als je ernaast zit en je werk moet doen, dat al die geluiden behoorlijk irritant kunnen zijn.:slight_smile:

Ik ga weer verder in huis… wassen betekend helaas ook opvouwen en als ik ergens een hekel aan heb… :wink:

Suc6 met je mannetje Broekie, ik hoop dat het helpt :thumbup:

Voor de nieuwschierigen, foto’s in het showforum van mijn bril 8)

Heb ook maar even wat foto’s in de SF gezet van mijn kiddies :smiley:

Zal eens kijken of ik ook nog wat leuks van mezelf tegen kom :?

@Broekie wrote:

@ Jose; ik ben gek op kermis, Maar ik kan me voorstellen dat als je ernaast zit en je werk moet doen, dat al die geluiden behoorlijk irritant kunnen zijn.:slight_smile:

Ik vind kermis wel heel leuk hoor en ik wordt er eigenlijk echt heel er mellig van, van al die maffe geluiden steeds. Maar ja, als er serieus gedaan moet worden dan stoort het wel en toen ik vanmiddag een verslagje probeerde te schrijven kreeg ik het maar heel moeilijk voor elkaar en dat is wel echt irritant.

En Sam, succes met structuur dingen enzo, ik hoop dat het jullie helpt :smiley:

Hai hai,

hoe is het met iedereen? :smiley: En met de eitjes? :wink:

Ik meld mij ook even in het nieuwe deeltje. :mrgreen:

Ik zal straks even kijken naar de foto’s.

Ik ga straks met een oude vriendin lekker naar Amsterdam. Oa. op

kraambezoek. Een nichtje van haar is gisteravond bevallen van een tweeling. :inlove:

Verder weinig nieuws. Ik kom morgen wel weer even langs waaien. Ik denk dat

het vanavond wel laat zal worden.

Meiden, tot later.

Bye bye…

ik meld me ook!

@ chelleke, mooie bril en wat een heerlijk ventje heb je :inlove:

@ karma, veel plezier vandaag

@ sam, s6 met je mannetje

was gisteravond kapot, was blij dat ik in bed lag.

met Elize is alles goed. de tandarts heeft naar haar tand gekeken maar ze doen er verder niks aan. ze lijkt er geen last van te hebben dus niks meer aan doen :thumbup:

Elize is, lijkt wel, van de een op de andere dag, een echt peutertje geworden, vanochtend was ik op bezoek bij mijn oma en de hulp was daar ook. nou, daar moest ze niks meer van weten terwijl ze daarvoor altijd vrolijk mee hobbelde als ze aan het schoonmaken was. en vanmiddag werd ze even driftig toen ik haar naar bed wilde brengen. ook het verschonen en aankleden gaat niet meer zonder slag of stoot.

het is zover, IK HEB EEN PEUTER MET EEN EIGEN WILLETJE!

een leuke maar vermoeiende fase.

ik ga nu ff een dutje doen, ben nog moe van gisteren en moet straks weer de slaapdienst in :evil: morgenvroeg om 9.00 uur heb ik eindelijk weekend!!!

nou dames, fijne dag, tot later

Hoi meiden,

Goh wat een heerlijk weer zeg, alleen mag die wind nog wel weg :wink:

Vanavond even boodschappen doen en dan meteen het een en ander inslaan voor de vakantie en voor Larissa’s verjaardag volgende week.

Ze krijgt gaatjes in d’r oor, dus ik moet nog even op zoek naar een juwelier waar ze het tegelijkertijd doen, dan is ze er in principe in één schot vanaf. Daarnaast krijgt ze ook nog een furreal friends beestje, aangezien ze dat helemaal geweldig vind, vooral katten vind ze super.

Ik had eigenlijk een echt kat voor haar willen hebben, maar we hebben al een hond, twee kinderen en een derde kindje hopelijk volgend jaar en dat allemaal in ons krappe 3 kamerflatje :wink:

Volgende week zaterdag de hond wegbrengen en twee verjaardagen waar we naartoe moeten en dan is dochterlief ook nog eens jarig.

Dan heerlijk een weekje op vakantie!!!

Heb er al helemaal zin in! :smiley:

@mama_desiree wrote:

en vanmiddag werd ze even driftig toen ik haar naar bed wilde brengen. ook het verschonen en aankleden gaat niet meer zonder slag of stoot.

het is zover, IK HEB EEN PEUTER MET EEN EIGEN WILLETJE!

een leuke maar vermoeiende fase.

Zoooooooooo herkenbaar :mrgreen:
Larissa kan af en toe echt onuitstaanbaar zijn, maar over het algemeen heeft ze een heel lief en rustig karakter, maar als ze iets niet wil....
Dan weet vaak de hele buurt het :lol: :inlove:

Succes! :D

Juist… een nieuw deeltje, ik snapte het al niet! Was veel te stil in mn inbox!

We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis! :dance:

Verder moet ik even bij lezen, want ik mis dus het één en ander nu :think:

Hey dames

Vandaag heerlijk dagje naar GaiaPark Kerkrade Zoo geweest.

Mams had van die kaartjes van de supermarkt (weet niet meer welke) en we hadden dat vandaag geplant,

wat een heerlijk weer hadden we hè. Rob, ik, Damian en mijn mams zijn er geweest.

@ Desiree (mijn 2e naam :wink: )

Fijn dat alles goed is met het tandje

Suc6 met haar eigen willetje :wink:

@ Klaproos

Ik las het bij de ei-rammelaars

Goed zeg, gefeliciteerd :dance:

Ziet er echt toppie uit. :thumbup:

Ikke auwie dus ga er weer vandoor. Moet altijd even bezuren van zo’n leuke dag. :wink:

Tot snel. :-*

Goeiemorgen dames,

Moet zo naar het CB met Larissa.

Eigenlijk helemaaaaaaaaal geen zin in. Ik heb dus echt niets met het CB.

Maarja, ben wel nieuwsgierig naar hoe erg ze gegroeid is enzo.

Dus we gaan maar. :slight_smile:

Liefs, Sam

Daar doe ik het ook alleen voor hoor, zijn lengte en gewicht :wink:

Suc6 :smiley:

Breekt in

@ Broekie: Hey lievie… Ja echt vet balen!! :cry:

Maja we gaan met volle moed verder naar de volgende ronde :mrgreen:

Hoest bij jou?? Nog 13 dagen zie ik?? Dussuuuuuh flink aan de klus jullie he!! :mrgreen:

Suc6 moppie :pray: :-*

Andere dames hier ook suc6 natuurlijk! :pray:

breekt uit

Hahha ja flink aan de klus!!! :wink:

Goh wat een ramp weer zeg dat CB… :roll:

Larissa eet 's avonds heel slecht en als ze overdags ook weinig heeft gegeten, krijgt ze van mij een danoontje als iedereen klaar is met eten.

Nou dat mocht niet hoor, want nu leer ik haar dat ze niet hoeft te eten.

Dus ik zeg; Nou en… ze ziet er goed uit, is niet te licht, niet te zwaar, groeit goed… wat is nu het probleem?

Ohhh ik kan dat soort opmerkingen echt niet uitstaan.

Ze moest vandaag een oogtest… ik wist van tevoren al dat het niet ging lukken, want daar is ze gewoon veel te speels voor, net als haar broer.

Bovendien kent ze niet alle figuurtjes, maar mevrouw moest het eerst geprobeerd hebben om mij vervolgens gelijk te geven.

Nu vind ik die wijkverpleegkundige echt een hork eerste klas. Hele norse en dominante vrouw. Ik snap absoluut niet waarom zij iets met kleine kinderen is gaan doen. Daarvoor moet je sociaal goed aangelegd zijn :wink:

Maar we hebben het weer gehad :mrgreen:

En morgen komt mijn buufie alweer terug!!! :dance:

Mis haar echt heel erg :frowning: Ben het zo gewend dat ze even 's morgens een kop thee komt drinken en ik 's middags bij haar en anders om :smiley:

Nu lekker naar de overblijf! :smiley:

liefs, Sam

Fijn zo’n wijkvpk :liar: :roll:

Toppie dat je buuf alweer bijna terug is :smiley:

Kopieer even klaproos haar berichtje hierheen…kunnen we hun positieve kracht toesturen!

@Klaproos wrote:

Nogmaals een ego bericht:

Mijn vriend is net afgevoerd met de ambulance, hij heeft een vage aanval gehad van 50 minuten, ik moet wachten tot de kinderen vrij zijn van school (die wennen vandaag alle 3 in hun nieuwe klas) en dan breng ik zoonlief naar mijn moeder, de meiden naar hun moeder (40km verderop) en dan door naar het ziekenhuis… Hij wordt als het goed is onderzocht, hersenscan e.d. :cry:

Dat er niks ernstigs aan de hand mag zijn :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik kwam even spieken en las het berichtje van Klaproos:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Hopelijk is het niets ernstigs.