Jeetje klaproos… :hug: Sterkte, ik hoop dat er uit onderzoek naar voren komt dat er niets ernstigs aan de hand is. :hug:
duimen omhoog voor Klaproos!
CB, is dat zoiets als Kind en Gezin hier in Belgie?
Gaan veel mensen hier ook niet graag naartoe, omdat ze alles zo opdringen wat mag en vooral moet volgens hun…
Ben net even gaan shoppen voor een badpak, zo kan ik gaan zwemmen als het lopen niet meer zou gaan over een tijd, nu si het bijna solden, en ja hoor, ik kreeg 40% korting!! Dat was mooi meegenomen.
Alleen werd ik minder gelukkig met het beeld als ik voor de spiegel stond, pff. Ik koop al een badpak omdat ik vind dat m’n buik ed te dik zijn, maar m’n billen zien er ook niet fraai uit :sick: Cellulitis en dat op m’n 24e. En tis nu ook niet dat ik zo immens dik ben met m’n maatje 42… Is toch nog best normaal he :?
Sorry voor het gezeur :shifty:
Geen sorry hoor :-*
Ik heb de afgelopen weken ook gepast, bikinis dan,
ik vind badpakken zo aftekenen.
Kan ook niet slagen en zit ook constant te zeuren voor de spiegel.
Heb ook erge cellulitis, altijd al gehad.
Had voor Damian maat 36/38 nu volle 38 maar met die cellulitis ben ik er niet mooier op :thumbdown:
Mijn buik moet nog getraint worden nog van Damian maar dat zoek ik niet.
Zit mijn buik dadelijk weer beter in het velletje en dan ben ik weer zwanger, kan ik opnieuw beginnen…geen zin in :oops:
Trouwens ben nog niet geslaagt voor een bikini
Ahhhw wat lief, zie de eirammelaarstopic, het is goed afgelopen!
Goeiemorgen meiden,
@ Tinka; Ja het consultatiebureau is waarschijnlijk hetzelfde als kind en gezin in België. Dat opdringerige is dus niet alleen de Nederlandse cb’s
Ohhh cellulitus… breek me de mond niet open. Ik ben ook 24 hoor en mijn lijf lijkt al in geen jaren meer op wat het was. Met vlagen kan ik heel onzeker zijn, maar over het algemeen ben ik nog best tevreden.
Ik heb nu maatje 44/46, maar heb altijd een volle 38 gehad. Helaas zit overgewicht bij mij in de familie, want om nu te zeggen dat ik veel eet of snoep? Maar ik doe alles lopend en voordat mijn fiets stuk ging op de fiets, dus ik beweeg gewoon voldoende, maar helaas, het wil er bij mij niet zo gemakkelijk af
@ Chelleke; Bikini’s vind ik ook mooier staan dan badpakken. Helaas heb ik een nogal volle boezem, waardoor het gewoon ontzettend lastig is om een leuke, hippe bikinitop te vinden, broekjes zijn het probleem nog niet zo, maar topjes… :roll: Heel frustrerend soms.
Goed nieuws dus Klaproos! Ik ga nu even het topic lezen!
Werd vanmorgen wakker met de mededeling dat mijn vroegere idool is overleden; Micheal Jackson. Toch weer een stukje jeugd wat weer weg is. Zo jammer, maarja ik denk dat iedereen wel wist dat hij nooit oud zou worden. Maar blijft jammer.
Liefs, Sam
Hier ook goedemorgen
Jaja, mijn vriend vertelde het. MJ is overleden! Zijn muziek vind ik super. Echt een groot talent.
Tja, ik had idd. niet verwacht dat hij heel oud zou worden, maar dit komt toch wel uit een
onverwachte hoek. :eh:
Verder ben ik ziek. :? En komt mijn ei eraan. :? Gelukkig maak ik nog niet veel kans, dus kan ik
niet echt treuren om de gemiste kans.
Hoe is het verder met iedereen? Goed geklust?
@Klaproos: Gefeliciteerd met jullie huisje! Ik zal zo ook even bijlezen in de andere topic.
Nou, ik ga stoppen. Alarm gaat af! Mijn jongste meid is wakker.
Bye bye
@ Klaproos
Gelukkig niks ernstigs :hug:
@ Broekie
Kan me inderdaad voorstellen dat het frustrerend is geen leuk topje te vinden.
Ik heb dat probleem ook, mijn (.)(.) zijn niet zo heel groot.
Eerst was het a/b na Damian is het een hangende b geworden :?
Maar in veel topjes ziet dat er dus niet uit. En een leuke beugelbikini heb ik nog niet gevonden :thumbdown:
@ Karma
We zijn net begonnen met de klusperiode, dus we moeten nog even goed blijven klussen :mrgreen:
MJ zijn muziek vond ik ook super
Hemzelf vond ik niks.
Verder weinig nieuws
Fijne dag allemaal :-*
@chelleke: maat 38 is in principe toch ideaal, en kijk, ook jij bent niet tevreden… Dus voor de maat 38 moet ik niet gaan, wnat dan zal ik ook nog niet tevreden zijn, door de striemen en de cellulitis (ja ik heb dus al striemen, zonder zwanger geweest te zijn :shifty: op m’n heupen en billen dus…)
Veel succes met zoeken ook! @broekie, ik vind het eerder omgekeerd bij een bikini. Ik kan geen vinden waarvan het broekje dan niet te fel aftekent en er dus ‘bandjes’ ontstaan :? (lekker plastisch uitgedrukt :mrgreen: ) vandaar dus het badpak. Dikke billen kan je nooit verbergen bij het zwemmen, maar m’n heupen met de striemen op dus wel…
@klaproos: wat goed dat het goed is afgelopen!
Hier is het wel een beetje een baalweek…
De wespen zijn nog steeds niet weg, er komen er nog elke dag zo’n tweetal binnen, maar het poeder ligt er nattuurlijk nog steeds, waardoor de katten niet naar hun geliefkoosde plek kunnen.
Dan is er de auto die stuk is en min voor 600 euro kosten aan zijn.
Tinka die ruift, net alsof ze naar een show voor naakthonden moet en bijgevolg ligt ook het hele huis onder het haar.
Aaargh, en op de koop toe ben ik beginnen tellen, en als ik vergelijk met vorige maand, komt m’n ei pas half volgende week… Gelukkig maar, want had toch geen zin in klussen :shifty:
@Tinka wrote:
@chelleke: maat 38 is in principe toch ideaal, en kijk, ook jij bent niet tevreden… Dus voor de maat 38 moet ik niet gaan, wnat dan zal ik ook nog niet tevreden zijn, door de striemen en de cellulitis (ja ik heb dus al striemen, zonder zwanger geweest te zijn :shifty: op m’n heupen en billen dus…)
Ooo die striemen had ik ook al op mijn billen en heupen :roll:
Heb er nu wel 3 op mijn buik erbij en op mijn dijen paar grote nieuwe van Damian. Trouwens die op mijn buik is tijdens de weeen gebeurt, erg jammer. Maar niks aan te doen. Wat ook wel jammer is, is dat bij mijn navelpiercing ook striemetjes gekomen zijn en nu is het eigenlijk geen gezicht meer :roll:
:hug: voor je baalweek
@Chelleke wrote:
@Tinka wrote:Ow, ik dacht dat ik een beetje een alleenstaan geval was met m’n striemen, zeker die op m’n heupen, maar blijkbaar dan toch niet… Doet ook al deugd te weten dat ik niet alleen ben :shifty:@chelleke: maat 38 is in principe toch ideaal, en kijk, ook jij bent niet tevreden… Dus voor de maat 38 moet ik niet gaan, wnat dan zal ik ook nog niet tevreden zijn, door de striemen en de cellulitis (ja ik heb dus al striemen, zonder zwanger geweest te zijn :shifty: op m’n heupen en billen dus…)
Ooo die striemen had ik ook al op mijn billen en heupen :roll:
Heb er nu wel 3 op mijn buik erbij en op mijn dijen paar grote nieuwe van Damian. Trouwens die op mijn buik is tijdens de weeen gebeurt, erg jammer. Maar niks aan te doen. Wat ook wel jammer is, is dat bij mijn navelpiercing ook striemetjes gekomen zijn en nu is het eigenlijk geen gezicht meer :roll:
:hug: voor je baalweek
Heel jammer dat je dan geen striemen had voor de weeen en dan opeens wel! Dat zou ik erg vinden!
Ik was toen ik 16 was, zo’n 12 kg zwaarder als nu, vandaar m’n striemen ed…
@Klaproos: wat eng! Gelukkig is alles goed gekomen En van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
@alle meiden met een complex : Ik sluit me bij jullie aan. Met kleren aan vind ik mezelf best leuk, maar zodra alles uit gaat, oh griezelgriezel. Ik heb ook echt zo’n vreselijk peerfiguur, smal van boven en breed aan de onderkant. Ik heb maat 42 wat nou niet echt dramatisch is, maar mijn bovenbenen hangen over mijn knieën en ik heb (net als Tinka) allemaal striemen op mijn heupen. Cellulite heb ik dan weer niet heel erg en met flink scrubben en smeren is het nog wel enigszins in de hand te houden, maar echt putloos ben ik nou ook weer niet. Gelukkig heb ik het grootste deel van de dag gewoon kleren aan en dan zie ik er nog best aardig uit hahaha
@Tinka: :hug: Voor je baalweek, hopelijk is volgende week gewoon weer lekker een topweek.
Even ego: ik heb sinds gisterenochtend krampige buikpijn, een beetje zoals vorige maand bij de eisprong, maar minder heftig. Ook nog geen vruchtbaar slijm gezien zoals vorige maand. Ik denk nu dus dat m’n ei in aantocht is. Bij een superregelmatige cyclus had ik hem gisteren moeten hebben, maar dit vind ik nog wel regelmatig genoeg
Spannend zeg!
Ohhh meiden…
Ik zit ONDER de striemen!!! :mrgreen:
En het interesseert me niets! Ik ga gewoon in bikini, als men het niks vind, moeten ze maar de andere kant op kijken, maar helemaal bloot…
Tja dat is een ander verhaal. Nade geboorte van mijn oudste heb ik echt zo’n hangbuikje Vind het echt vreselijk, maar buikspieroefeningen werken niet helemaal. Het is wel ietsje bijgetrokken, maar het hangt nog steeds. Met kledingaan valt het niet zo heel erg op.
Het handige is dat ze tegenwoordig ook broekjes hebben voor onder een bikini, dat wil ik graag nog wel hebben, misschien zelfs wel zo’n surfshort :mrgreen: Ben een tikkeltje alternatief ingesteld hoor
@ Chelleke; Leuk hoor navelpiercing! Ik wilde er vroeger ook heel graag een maar achter ben ik blij dat ik het niet heb gedaan, aangezien ik mezelf niet meer in korte topjes zie lopen
Heb wel een tong en lip piercing. Mijn labret (lip) heb ik vorig jaar weer laten piercen en ben er super blij mee ondanks dat ze hem niet goed hebben gepierct.
Klaproos; Gelukkig dat er niets ernstigs was! En van harte met jullie nieuwe huisje!
Ik ga bij mijn buufie een kop thee halen! :lol:
@Jose wrote:
@Klaproos: wat eng! Gelukkig is alles goed gekomen En van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
@alle meiden met een complex : Ik sluit me bij jullie aan. Met kleren aan vind ik mezelf best leuk, maar zodra alles uit gaat, oh griezelgriezel. Ik heb ook echt zo’n vreselijk peerfiguur, smal van boven en breed aan de onderkant. Ik heb maat 42 wat nou niet echt dramatisch is, maar mijn bovenbenen hangen over mijn knieën en ik heb (net als Tinka) allemaal striemen op mijn heupen. Cellulite heb ik dan weer niet heel erg en met flink scrubben en smeren is het nog wel enigszins in de hand te houden, maar echt putloos ben ik nou ook weer niet. Gelukkig heb ik het grootste deel van de dag gewoon kleren aan en dan zie ik er nog best aardig uit hahaha
@Tinka: :hug: Voor je baalweek, hopelijk is volgende week gewoon weer lekker een topweek.
Even ego: ik heb sinds gisterenochtend krampige buikpijn, een beetje zoals vorige maand bij de eisprong, maar minder heftig. Ook nog geen vruchtbaar slijm gezien zoals vorige maand. Ik denk nu dus dat m’n ei in aantocht is. Bij een superregelmatige cyclus had ik hem gisteren moeten hebben, maar dit vind ik nog wel regelmatig genoeg
Spannend zeg!
Zo is hte bij dus ook, met kleren ben ik echt wel tevreden, maar zonder :sick:
Maar ach, heb het zo bij momenten…
@broekie: ik heb er het zelfvertrouwen dus niet voor om dan zo maar voor de dag te komen en de blikken aan m’n laars te lappen Zou het moeten kunnen, maakt het wel makkelijker Een surfshort is leuk trouwens! Heb er gisteren nog naar staan kijken!
En wat jammer van het hangbuikje! Maar ik vrees dat ik er ook zal aanzijn voor de moeite hoor… :mrgreen:
@jose: ik heb zitten tellen en kom dus aan volgende week voor m’n ei, hou het slijm ook wel in de gaten en dat ziet er nu nog niet uit zoals zou moeten.
M’n luteale fase is wel niet echt lang, max 10 dagen, maar das voldoende denk ik. In totaal kwam ik vorige maand aan 34 dagen… Best lang dus. Ben benieuwd wat deze maand gaat brengen! Wel leuk trouwens dat we allemaal beetje rond hetzelfde moment draaien met ons ei! :mrgreen:
Ja he, dan zit je tenminste niet alleen op het wachtbankje
Ik heb nu trouwens echt pijnpijnpijn in mijn buik, auwwie. Waarom springt dat domme ei zo langzaam? :roll:
@Jose wrote:
Ja he, dan zit je tenminste niet alleen op het wachtbankjehihi, op een paar uurtjes moet dat toch geklonken zijn met dat ei
Ik heb nu trouwens echt pijnpijnpijn in mijn buik, auwwie. Waarom springt dat domme ei zo langzaam? :roll:
Pff, ik zit nog op een hondenforum ook, en iedereen die daar stopt is ofwel de eerste maand al zwanger en twee hebben dan een heel jaar moeten proberen :eh:
Pff, tis niet eerlijk :thumbdown:
@Tinka wrote:
Heel jammer dat je dan geen striemen had voor de weeen en dan opeens wel! Dat zou ik erg vinden!
Ik was toen ik 16 was, zo’n 12 kg zwaarder als nu, vandaar m’n striemen ed…
Nouja ze zijn niet over heel mijn buik, dat scheelt.
Het zijn 3 brede korte strepen.
@ Jose
Flink aan de klus dus
:hug: voor de auwa die erbij komt kijken.
@ Broekie
O nee korte topjes loop ik ook niet in hoor, nooit gedaan trouwens.
Ik ben daar veel ste onzeker voor. En nu doe ik het inderdaad ook al helemaal niet meer.
Zo ga even eten en dat kijken naar Thomas zijn afzwemmen voor A
(1 van de zoontjes van Rob zijn zus)
Fijne dag allemaal :-*
Ik duim voor thomas
En wat die pijn betreft, de natuur zou er toch voor gezorgd moeten hebben dat seks tijdens de eisprong leuk is?! Nou ja, het gaat niet om de leuk he, het gaat om het resultaat hihi
Duimen jullie voor me dames?
Iedereen een heel fijn weekend! Hopelijk gaat het weer ook nog een beetje meewerken (en dan bedoel ik heel veel regen en onweer want ik moet weer studeren :twisted: )
@jose: in principe zou je meer zin moeten hebben tijdens je eisprong, als je de boekjes mag geloven…
Vanaf morgen of maandag ga ik terug ovulatietesten doen. Ben benieuwd…
We hebben zonet een nieuwe auto gekocht voor mij, ineens ook rekening gehouden met de kinderen die in de maak zijn :shock:
Toch raar hoor, zon hoop geld uitgeven :shifty:
Hoi meiden,
@ Tinka; Ik had er ook het zelfvertrouwen niet voor hoor. Helemaal omdat ik mezelf een stuk dikker zie, dan dat ik daadwerkelijk ben. Maar ik was het op een gegeven moment spuugzat om mezelf te moeten verbergen voor een ander. Ik ben ik en als het een ander niet bevalt… dan hebben ze pech Wil niet zeggen dat ik nooit onzeker ben hoor. Ik heb ook zo mijn vlagen Ja, echt leuk zijn die surfshorts!
@ Jose; Ik had voor het eerst deze maand ook echt pijn voor de eisprong. Ik stond op en kroop meteen weer in elkaar. Het hield niet lang vol, maar deed wel even echt zeer.
@ Tinka; Tja, het leven is inderdaad soms heel oneerlijk. Ik zit al een aantal jaartjes op het forum en ben een tijdje weg geweest, omdat zo’n forum je soms dichter bij mensen brengt dan in het echt, waardoor ik me heel veel ging aantrekken. Zo ook het verlies van een kindje in het ‘in verwachting’ topic waarin ik schreef. Ik heb dagen lang gehuild en werd heel onzeker of alles wel goed ging met onze baby. Werd er heel ongerust van. Maar kok lolt toch want ben toch weer terug!
@ Chelleke; Hahaha dat begrijp ik Vroeger deed ik het wel, was toen ook helemaal ‘hot’ om in van die hele korte dingetjes te lopen. Rokjes daarentegen droeg ik weer niet. Heb altijd dikke benen gehad en een flinke kont, dus al mijn rokjes kropen omhoog. Nu draag ik wel rokjes, maar geen topjes
Wens Thomans succes! Mijn zoontje zit pas in zijn tweede niveau en is al ruim een jaar bezig. Hopen dat het nu een beetje wil opschieten :roll:
@ Jose; Ja, inderdaad het zou er volgens mij ook juist voor moeten zorgen dat je juist zin krijgt, dat hoor en lees ik tenminste. Maar het gaat voornamelijk ook om het eindresultaat, maar er van genieten is toch ook geen ramp?! Ik duim! :thumbup:
@ Tinka; Leuk, wat voor auto hebben jullie gekocht?
Wij hebben een Ford focus station. Heerlijke auto, netjes en toch sportief.
Jaaahaaaa… met auto’s moet je ineens een stuk verder denken
Ik vind het echt vreselijk plak weer… en ik kan daar zo slecht tegen.
Ik vind het niet erg als het warm is, maar het wordt in NL al snel zo benauwd en plakkerig. Maarja… hopen dat er aan het einde van de dag hier een flinke plens regen valt, dan is het benauwde er ook vanaf
Ik hoopte dat het vannacht zou gaan gieten, maar helaas… het dreef langs ons heen
Ik ga zo even de stad in, er zijn levensgrote kunstwerken te zien waar je ook in en om kan lopen. Het zijn inflatabels (schrijf ik dat goed zo?!) ben er wel benieuwd naar en voor de kids is het ook wel leuk natuurlijk.
Fijne zaterdag allemaal!
Nee meiden, de zin is niet het probleem hoor. Ik vind het heel grappig om te merken dat ik sinds ik gestopt ben met de pil ook een cyclus in mijn libido heb die na de menstruatie tot aan de ovulatie toeneemt en dan weer afneemt. Maar ik heb gemerkt dat de eisprong bij mij vrij pijnlijk is. Vorige maand heb ik echt een week lang behoorlijke buipijn gehad en toen vond ik seks echt geen pretje. Deze maand is het al wat minder heftig, maar echt seks hebben op het moment dat het eitje springt zie ik niet zitten, doet veel te veel pijn Maar ja, dat is ook niet nodig he, ervoor of vlak erna is goed genoeg
@Broekie: levensgrote kunstwerken? Wat leuk zeg, veel plezier!