Zo moesten wij even net een vluggertje maken :mrgreen:
Voordat we na Thomas gingen mijn 1e ovutest gedaan, gelijk 2 strepen :eh:
Begon al een vermoeden te hebben omdat mijn baarmoederm gezakt was en de sex niet echt fijn was gisteravond :oops:
Maar Rob moet nu weg, tripje Reims, vliegtuigjes kijken en dus was het allemaal vlug vlug :mrgreen:
Ja je weet maar nooit hè
Maar Thomas is geslaagd hoor
Wat leuk voor Thomas, gefeliciteerd!
en chelleke, ik duim voor je
hihi Chelleke :mrgreen:
@jose: zoveel pijn, dat kan ik me zelfs moeilijk inbeelden…
@broekie: het is een Renault Scenic geworden van 4 jaar oud met 35000km op de teller.
Hopelijk hebben we er geluk mee…
Net heb ik nog wespenpoeder gespoten, ik begin die beesten echt spuugzat te worden! :x
Zo gisteravond aardig auwie gehad onder in mijn buik…mijn ei zal wel gesprongen zijn :mrgreen:
Dadelijk nog een testje er tegenaan gooien, kijken of ie nou nega is.
Ben dan wel te laat begonnen met testen, geluk dat ik gister wel begon anders was ik die positest voorbij gegaan :roll:
Maarja ik had mijn ei ook nog niet verwacht, dag 15 pas en nu was het dag 13…zal mijn cyclus nu korter zijn :think:
Nouja vanavond komt vriendlief weer thuis en dan mag hij toch nog even aan de bak :lol:
Zal hij leuk vinden, na een lange dag vliegtuigjes kijken en dan nog eens 4uur terug rijden naar huis…trouwens arme zaadjes…zal wel niet veel worden. Maar je weet maar nooit :mrgreen:
Owja…fijne dag allemaal :-*
is de linkse streep de teststreep?
Ik ga vanaf morgen weer testen, ik verwacht het ei op dag 24 eigenlijk pas, maar ik wil het ook niet missen…
Een cyclus van 34 dagen OMG!
fijne dag iedereen!
@Tinka wrote:
@jose: zoveel pijn, dat kan ik me zelfs moeilijk inbeelden…
Mijn baarmoedermond wordt dan heel gevoelig, dus als daar iets een beetje enthousiast tegenaan stoot ... nee bedankt :wink:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto, rijdt hij een beetje lekker?
Ik duim voor je dat je cyclus deze maand wat korter gaat zijn :pray:
@Chelleke: mooi dat je die test nog gedaan had, echt spannend zeg!
Meiden, fijne dag allemaal
Hoi meiden,
Het openluchtfestival was erg mooi, maar wat was het benauwd zeg! :?
Vanmiddag hebben we raamfolie gehaald voor onze auto, want ik wil al een hele tijd geblindeerde ramen achter.
Die rolgordijntjes vind ik niets, liet op onze oude auto lelijke plekken achter, dus we gaan van de week aan de auto knutselen :mrgreen:
Ook gaat hij vrijdag in de polish!!! :dance:
Ik ben gek op auto’s en wil dan ook graag dat onze auto er voor haar leeftijd nog goed uit ziet Ze is nu 10 jaar oud.
Ohhh nog twee dagen “werken” (lees; overblijf) en dan is het voor mij in principe al vakantie. Zoonlief moet tot vrijdag en dan heeft hij een halve dag. Ohhh heb zo’n zin in de vakantie, maar we hebben nog genoeg te doen: zorgen dat alle was weg is en blijft en de tassen inpakken, maar ook verjaardags inkopen doen voor Larissa, want die is donderdag ook nog jarig.
Druk, druk en nog eens druk.
Van de ‘klus’ dagen maken we overigens gretig gebruik :lol:
Hopelijk blijft de :evil: weg deze maand, anders ben ik precies tijdens de vakantie ongesteld Dus dames ik kan daarvoor wel wat duimen gebruiken :mrgreen:
Fijne week allemaal en ik kom nog wel eventjes kijken, maar weet niet of ik ook nog tijd kan vinden om te reageren!
Liefs, Sam
@Jose wrote:
@Tinka wrote:ojee, das heel vervelend!@jose: zoveel pijn, dat kan ik me zelfs moeilijk inbeelden…
Mijn baarmoedermond wordt dan heel gevoelig, dus als daar iets een beetje enthousiast tegenaan stoot ... nee bedankt :wink:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto, rijdt hij een beetje lekker?
Ik duim voor je dat je cyclus deze maand wat korter gaat zijn :pray:
@Chelleke: mooi dat je die test nog gedaan had, echt spannend zeg!
Meiden, fijne dag allemaal
We gaan hem dinsdag testrijden, ik denk nog een weekje wachten ofzo eer we hem hebben. Hopelijk hebben we er geluk mee, tis toch geen goedkope aankoop...
Mja, de cyclus mag niet korter, want dan is de luteale fase nog korter en ze is al niet lang bij mij...
het slijm zag er voor het eerst wat vruchtbaarder uit
Vandaag had ik clubkampioenschap gehoorzaamheid met Tinka, we waren tweede met 88, de eerste had 89. Domme ik heeft twee punten laten liggen die we best hadden kunnen halen.. Jammer, maar het is zo! Ze heeft het best nog goed gedaan!
@ broekie: ik wil ook dat de auto er fatsoenlijk blijft uitzien! Hopelij kheb ik de dicipline om hem vaak te poetsen :shifty:
Duim duim duimt voor Broekie
Gefeliciteerd met je tweede plaats Tinka, jammer van die punten, maar toch vind ik het heel leuk voor jullie
Tinka gefeliciteerd met de 2e plaats
even laten weten dat ik er nog wel ben.
heb het erg druk, komende maand wordt ook weer mega druk met veeeel werken, mijn verjaardag, fysio etc.
ik :thumbup: voor iedereen. zal wel regelmatig even bij lezen om te kijken hoe het gaat met de eieren en klussen.
heb nog foto’s op het showforum gezet.
nou dames, ik ga nu zelf even aan de klus en dan heerlijk slapen.
Goeiemorgen, daar was ik weer even… Wat hebben jullie weer veel geschreven (ben ook een paar dagen niet geweest)
Hier gaat alles weer goed… Heb donderdagavond mn vriend maar meegenomen naar huis en sindsdien woont hij hier maar :lol: Hij zou anders as woensdag bij me intrekken
Op Funda staat onze nieuwe aankoop als “Verkocht onder voorbehoud” :inlove: terwijl we nog niks getekend hebben De makelaar van mn vriend daarentegen is wat slomer, daar is al wel voor getekend, maar hij heeft nog een bord in de tuin en staat nog fijn te koop op internet :think:
Ook besloten toch voor nieuwe meubels te gaan :inlove: Dan is ons nieuwe huis straks echt van ons samen hè… Een nieuwe start!
Ben net even een hele week ongesteld geweest :shock: Maakt dat mijn cyclus langer??
Ik probeer vanaf nu weer te reageren :mrgreen:
Ik verwaarloos jullie met dit goede weer nogal, sorry :oops:
Ik heb een leuk weekend achter de rug. Vrijdagochten alleen met Emma naar het strand geweest. We waren om 9.30 uur op het strand. Het was gewoon genieten om te zien hoe leuk Emma het vond, daarna pannekoeken gegeten bij een strandtent en weer naar huis. 's avonds op bezoek bij mijn broer, vrouw en mijn twee neefjes, lekker aan de rosé (nu kan het nog). Zaterdag op officiele kraamvisite bij mijn vriendin. Gelijk wat zomerkleertjes van Emma meegebracht, die heeft ze toen helemaal niet gedragen en kunnen nu dus mooi worden gebruikt. 's avonds een bbq bij mijn schoonbroer, vrouw en nichtje. En gisteren naar de plaatselijke havenfeesten en daarna uit eten met mijn ouders. Lekker druk, maar wel genoten.
Mijn ovulatietesten toonden zaterdag en zondag een dikke streep, dus ook nog aan het klussen. Kijken of het vandaag weer lichter is. Vind het wel lastig hoor die testen. Je mag niet te veel drinken mag en vier uur van te voren niet naar het toilet en het mag ook geen ochtendurine zijn.
Ik heb gelezen dat er meer klussers waren dit weekend. Dat wordt weer spannend.
Groetjes Melanie
Klaproos: de duur van je menstruatie heeft geen invloed op je cyclus. Dit staat in ieder geval in de boeken en op de sites die ik lees.
@mama_desiree wrote:
even laten weten dat ik er nog wel ben.
heb het erg druk, komende maand wordt ook weer mega druk met veeeel werken, mijn verjaardag, fysio etc.
ik :thumbup: voor iedereen. zal wel regelmatig even bij lezen om te kijken hoe het gaat met de eieren en klussen.
heb nog foto’s op het showforum gezet.
nou dames, ik ga nu zelf even aan de klus en dan heerlijk slapen.
Geeft niks, we lopen niet weg
Jij ook heel veel suc6 met alle drukte en klussen :thumbup:
@ Klaproos
Zo leuk voor je een nieuwe woning :dance:
Geef je groot gelijk dat je voor nieuwe meubels gaat
Ik weet niet of dat je cyclus langer maakt maar volgens mij niet
@ Melanie
Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! :dance:
Hier weinig nieuws
jahaa spannende tijden komen er weer aan. Ik ben het weekend weggeweest.
chel die knalde er van af heb je hem toch goed gespot en ook benut meer kan je niet doen ja duimen.
Tinka tweede meid van harte super en wat voor auto is het nu dat heb ik gemist. leuk hoor.
broekie ik ben ook autogek ik rij een supergave auti al zeg ik het zelf.
een mini :dance: heel onpraktisch met kind maar he het oog wil ook wat.
ford focus veel praktischer en inderdaad lekker sportief :thumbup:
mb ook een lekker weekend gehad fijn hoor.
klaproos het gaat hier supersnel met schrijven. ik hou het ook niet zo bij. maar meid van harte met jullie samenwonen en bijna verkoop van het huis, een lekker begin van een nieuwe fase in je leven.
desiree hier ook drukke tijden, maar goed dat je toch even tijd maakt voor de klus.
Ik heb hier heel licht een rode vloed het zal morgen wel losbreken, keuriog op tijd dus niets te klagen, maar men wat een lange cyclus heb ik toch.
Vanaf welke dag beginnen jullie te tellen. vanaf de dag dat je echt goed vloeit of vanaf de dag dat er ietjes pietsje aan het toiletpapier blijft hangen, maar je nog geen maatregelen hoeft te treffen
Groetjes
Vanaf de dag dat ik echt goed (rood) vloei :thumbup:
thanks chel. volgens mij is dat vandaag al voel mijn buik al behoorlijk trekken. hm twee dagen korter dan vorige cyclus.