~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 deel 2 ~~~

@Tinka wrote:

of dat augustus de juiste maand is :mrgreen:

Ja dat zou nog beter zijn hè :mrgreen:

@Chelleke wrote:

@Tinka wrote:
of dat augustus de juiste maand is :mrgreen:

Ja dat zou nog beter zijn hè :mrgreen:
idd!

Maar ik heb me voorgenomen om er proberen minder mee bezig te zijn, want met zo'n stress erom gaat het ook niet lukken... :shifty:

Ik was veel te gefixeerd dat het wel heel snel ging lukken. Maar als ik nu zie, dat van ons groepje hier, nog maar één iemand zwanger is en iedereen hier toch wel gericht klust, dan zijn we niet vreemd.

Er helemaal niet mee bezig zijn, dat kan ik niet :?

25 mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Dus ik kom ook lekker met jullie mee kletsen als dat mag!!

xx

Jolanda

:oops: :oops: :oops: Zo hard aan het rammelen dat ik de stopperstopic vergeten ben!

Eerste ronde zit er bijna op, verwacht dat ik vandaag wel ongesteld word… Ben licht in mijn hoofd, moe en kan maar weinig hebben :? maar dat is al vanaf vrijdag zo…

Hoe gaat het hier?

@ Chelleke; mag ik nu ook op het lijstje?

@ Tinka

Moeilijk is dat er niet mee bezig zijn, en je moet er inderdaad wel iets mee bezig zijn anders komt er niks :wink:

Het word wel minder met het er mee bezig zijn.

Ten minste dat had ik voor Damian wel.

@ Jolanda

Tuurlijk mag je mee kletsen, welkom :thumbup: :smiley:

@ Klaproos

:eh: inderdaad je staat er nog helemaal niet op :oops:

Ik ga je er opzetten :thumbup:

Een mei-stopper ben je hè?

Hallo Dames,

Na een maandje ben ik weer terug. In de tussentijd ben ik voor vakantie naar new york geweest en heb daar nog een kadootje aan overgehouden…nee helaas geen zwangerschap maar de mex. griep. Gelukkig is het een gewone griep en niet ernstig voor gezonde mensen. Ben nu weer helemaal gezond. Ik zie het maar als een weekje extra vakantie.

Helaas ben ik de vorige maand niet zwanger geworden en zijn we ronde 2 ingegaan. Nu heb ik sinds de laatste week een raar gevoel…licht misselijk, lichte pijn in mijn borsten, grotere brosten sinds gister, kleine steekjes aan de rechterkant van mijn buik ( terwijl als ik ongesteld moet worden ik dit links voel) en 10 min geleden moest ik overgeven. Morgen moet ik ongesteld worden… ben zo benieuwd. Ik denk dat ik vanavond maar de test ga doen met mijn man samen.

Op de bijsluiter van de test stond het met ochtend urine. Kan het kwaad om die ook savond te doen??

Groetjes Francis

Ooow spannend meis :pray:

Balen van die griep :hug:

Gelukkig is alles weer goed :thumbup:

Over de test, dat is ivm het hcg hormoon, die is smorgens het meest aanwezig als je zwanger bent.

Maar als je zwanger bent kan die vanavond ook gewoon positief uitslaan.

Aanvullingen altijd welkom :thumbup: :wink:

even ego bericht. er is zoveel geschreven de laatste dagen, heb weinig tijd ( en zin eerlijk gezegd) om overal op te reageren.

vrijdag is plotseling mijn vader opgenomen in het ziekenhuis. naar het nu blijkt heeft hij suikerziekte. hij heeft de laatste tijd gevaarlijk hoge bloedsuiker waardes gehad, zonder dat hij het wist. ze waren zo hoog dat hij waarschijnlijk ook een lichte hartinfarct heeft gehad. ze konden aan het hartfilmpje zien dat het iig niet helemaal ok was. vrijdag heeft e ha hem doorgestuurd naar de internist in het ziekenhuis en ook de cardioloog is er bij geweest. en ze wilden hem gelijk houden. vrijdag was zijn bloedsuikerwaarde 21,3 terwijl je normaal rond de 5 of 6 zit. gelukkig gaat het nu weer beter met hem. met zijn hart is alles weer ok, de hart problemen kwamen waarschijnlijk van die veel te hoge suiker. ze spuiten nu elke keer insuline bij en hij heeft tabletjes nu. hopelijk kan hij het straks af met alleen tabletjes. tot die tijd moet hij in het ziekenhuis blijven. gisteren was zijn bloeddruk ook weer flink gezakt en zijn bloedsuikerwaardes waren ook weer flink gezakt. dus het gaat de goed kant op :dance:

@ chelleke, je mag mijn leeftijd veranderen in 31 en ik denk dat mijn nod rond 15 augustus zit. de :twisted: :twisted: zijn bijna weg, nu maar afwachten wanneer mijn ei zich aandient :roll:

nu nog maar even wat in het huishouden doen, is hard nodig :shifty: en straks de slaapdienst in :? probeer van de week wel weer even bij te lezen en bij te kletsen. ik :pray: voor iedereen, misschien van de week al wel positieve testen :thumbup: :pray:

@ Desiree

Dat is schrikken zeg wbt je vader :hug:

Ik hoop dat hij snel opknapt :pray:

Ziezo, m’n banner is aangepast 8)

@Chelleke wrote:

@ Tinka

Moeilijk is dat er niet mee bezig zijn, en je moet er inderdaad wel iets mee bezig zijn anders komt er niks :wink:

Het word wel minder met het er mee bezig zijn.

Ten minste dat had ik voor Damian wel.

@ Jolanda

Tuurlijk mag je mee kletsen, welkom :thumbup: :smiley:

@ Klaproos

:eh: inderdaad je staat er nog helemaal niet op :oops:

Ik ga je er opzetten :thumbup:

Een mei-stopper ben je hè?

Juni :wink:

NOD vandaag :wall:

@Klaproos wrote:

juni :wink:

:doh: staat in je onderschrift :oops:

Balen van je test :hug:

Hallo allemaal

@Chelleke: Ik weet niet of je mij goed begrepen heeft, maar mijn meissie

kan zelf los zitten zonder om te vallen, :smiley: niet zelf gaan zitten. :naughty: Dat zou

wel heel knap zijn. :wink: En wat een gedoe zeg! :frowning: Echt een lange nacht/dag

geweest dus. :hug:

@Jose: Ohhh, leuk het omniversum! :smiley: Daar ben ik ook een keertje geweest met

mijn 2 oudste kids. Ze waren helemaal onder de indruk. :mrgreen: Mooi om te zien.

@Tinka: Ik zal ook duimen dat augustus de maand is voor jullie

en anders duim ik verder voor een meewerkend eitje in september. :wink:

Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim…

Wanneer verwacht jij je ei?

@Jolanda: Welkom en veel kletsplezier! :smiley: Spannend weer he! Mijn derde is

ook geboren toen mijn tweede 10 jaar was. :mrgreen: Echt leuk!

Nou, jij ook veel suc6 natuurlijk! :thumbup:

@Klaproos: En? En? En? Vandaag overtijd of zijn inmiddels de :evil::evil::evil:

op bezoek? :? OH… Ik lees het al… :frowning: Balen is dat elke maand weer.

@Bombariegirl: Helaas geen “Made in the USA” baby… :stuck_out_tongue: Maar een “Made in Holland” baby

klinkt ook niet slecht! :wink: Spannend hoor! Vandaag al getest? Mijn duimen draaien weer

overuren hier! Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… :lol:

@Desiree: Jeetje, idd. schrikken zeg! :shock: Hoe gaat het nu met hem?

Nou, hier zijn de vruchtbare dagen begonnen en ben ik heel benieuwd of mijn eitje

idd. elke maand een paar dagen eerder komt. :wink: We zullen zien…

Nou, ik ga verder en kom straks nog even langswaaien. :wink:

Bye bye

@Karma wrote:

@Chelleke: Ik weet niet of je mij goed begrepen heeft, maar mijn meissie

kan zelf los zitten zonder om te vallen, :smiley: niet zelf gaan zitten. :naughty: Dat zou

:doh: :oops:

Suc6 met je dagen :wink:

@Karma wrote:

@Jolanda: Mijn derde is ook geboren toen mijn tweede 10 jaar was. :mrgreen: Echt leuk!

Owja oudste kindje van Jolanda is overleden bij de geboorte :kaars:

@Karma wrote:

Hallo allemaal

@Tinka: Ik zal ook duimen dat augustus de maand is voor jullie

en anders duim ik verder voor een meewerkend eitje in september. :wink:

Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim… Duim…

Wanneer verwacht jij je ei?

Nou, hier zijn de vruchtbare dagen begonnen en ben ik heel benieuwd of mijn eitje

idd. elke maand een paar dagen eerder komt. :wink: We zullen zien…

Nou, ik ga verder en kom straks nog even langswaaien. :wink:

Bye bye

Danku voor het duimen! Mijn ei zal zo rond 4 augustus komen denk ik, dus nog wel ff rust :shifty:

Ik duim dat jouw eitje ook meewerkt deze keer!

Als we deze maand slagen, dan wordt het al een mei-baby :shock: Wat gaat het vlug als je er zo over nadenkt! Ik wil dus liever geen najaarsbaby, vandaar dat ik er zo mee bezig was… Maar nu we bezig zijn, ga ik gewoon al eens blij zijn als het lukt :mrgreen:

@Chelleke wrote:

@Karma wrote:

@Jolanda: Mijn derde is ook geboren toen mijn tweede 10 jaar was. :mrgreen: Echt leuk!

Owja oudste kindje van Jolanda is overleden bij de geboorte :kaars:

Dat had ik idd. gelezen. :cry: Maar ze gaat nu wel voor haar derde kindje toch? :wink:

Ik moet me hier ff helemaal inlezen, dan leer ik jullie ook wat beter kennen.

Vandaag weer zo’n dag hier van zou ik wel, zou ik niet een test doen :? Ik had al gelezen dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft om niet snel tussendoor te testen. Vorige week maandag heb ik wat “oud” bloed verloren, maar het waren maar twee druppels en omdat ik na het verwijderen van mijn spiraal nog steeds niet echt ongesteld ben geworden dacht ik meteen aan innestelingsbloed. Ik heb een test gedaan toen, maar die was negatief. Nu ging ik net even snel douchen en zag ik tot mijn verbazing een witte druppel aan mijn tepel bungelen (nog voor ik onder de douche stapte) dus denk ik nu, zou het dan toch?! Waarschijnlijk doe ik die test gewoon, maar twijfelen doe ik nu ook. Ik ben namelijk al bijna twee weken iedere avond zo misselijk als het maar kan en heb ook ontzettend last van maagzuur. Nu ik dit zit te typen heb ik kriebels in mijn buik omdat ik zo graag die test wil gaan halen, maar is ie negatief, dan weet ik dat ik weer zwaar teleurgesteld ben. Mijn vriend snapt dat niet goed, want volgens hem gaat het toch allemaal echt wel goedkomen. Maar ik denk aan mijn moeder die op mijn leeftijd te horen kreeg dat ze niet zwanger was, maar in de overgang :frowning: Het zal ook allemaal wel goedkomen, maar als ik mijn zinnen ergens op heb gezet, dan moet dat meteen…volgens mij ben ik ook hierin niet de enige :lol:

Nou ik ga mijn test maar halen, want anders vreet ik me op van binnen.

Duimen jullie voor me??

@Karma, ik ga idd. voor mijn derde kindje :wink:

xx

Jolanda

Tuurlijk duimen we ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: