~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 deel 2 ~~~

Zo hee, er zijn behoorlijk wat lange berichten geschreven :smiley: Ik ga proberen overal op te reageren en hoop dat ik niemand vergeet.

@Desiree: wat een naar bericht van je vader, ik kan me voorstellen dat je daar erg van schrikt en dat je hoofd er dan ook gewoon even niet naar staat om alle berichten hier door te lezen en overal op te reageren. Veel sterkte en ik hoop dat je vader snel weer opknapt.

En wat je leeftijd betreft, is dat een typefout van Chel, of ben je jarig geweest? Zo ja, van harte gefeliciteerd!

@Jolanda: welkom en veel plezier op het forum. Wel plaatsen als je de test gedaan hebt he :pray:

@tinka: waarom wil je geen najaarsbaby?

@francis: mexicaanse griep :shock: Dat is geen leuk souvenirtje! Gelukkig ben je weer helemaal opgeknapt. Nog mensen aangestoken? :wink: Al getest? :pray:

Hier gaat alles zā€™n gangetje. Ik moet nog 2,5 dag werken voor ik vakantie heb. Vanaf nu heb ik bijna geen afspraken meer dus dat betekent dat ik nu tijd heb om wat aan achterstallig onderhoud (lees: administratie) te doen. Geeft wel een lekker gevoel zo voor de vakantie.

En als het goed is komt morgen mijn eitje :dance: Ik voel em al een beetje aankomen, dus ik verwacht em netjes op tijd. Dat wordt :inlove: vanavond :wink:

Suc6 met je eitje :dance: :inlove:

@jose: goh, ik weet niet, zo een klein beebje in de najaar en winter, dan kan je niet zo makkelijk buiten enzo, wat hier wel moet met de hondā€¦ Tis een gevoel denk ikā€¦

Succes met het eitje! :inlove:

@Jolanda: En heb je al getest? :mrgreen:

@Jose: Veel suc6 met je eitje morgen!!! :dance:

Enne veel plezier vanavond!!! :wink:

Jolanda en welkom en testze, uiteraard hier graag een uitslag!

Vandaag op advies van doktersassistente een nieuwe test gehaald die ik morgenvroeg moet doenā€¦(afgelopen week 4 negatieve testen gehad, de laatste was gisteravond)

Ben namelijk wat licht in mn hoofd laatste dagen, word soms gewoon zwart voor de ogenā€¦ hmmā€¦ Als ie weer negatief is, moet ik weer contact opnemen, dan waarsch bloedprikkenā€¦

@Tinka wrote:

@jose: goh, ik weet niet, zo een klein beebje in de najaar en winter, dan kan je niet zo makkelijk buiten enzo, wat hier wel moet met de hondā€¦ Tis een gevoel denk ikā€¦

Succes met het eitje! :inlove:

Hm ja, daar zit wat in. De lente lijkt mij persoonlijk het mooiste seizoen om te bevallen, omdat het da zulk heerlijk weer is, niet te warm en lekker zonnig (hoop ik dan :wink: ). Maar nadeel van de lente is dat zoā€™n beetje mijn hele schoonfamilie en ikzelf in de lente jarig zijn. De winter is dan weer niet handig omdat dan mijn eigen familie allemaal jarig is. Dus dat wordt voor ons toch een zomer of herstkindje :wink:

@Klaproos: suces, ik :pray: voor je

Damian kwam in april (was uitgerekend op 18 mei) en het was al behoorlijk warm :slight_smile:

Ik moet zeggen dat ik het een mooie maand vond om te bevallen, niet te warm en niet te koud. Lekker voor de zomer van die buik af :smiley:

Klaproosā€¦suc6 morgen :hug:

hallo dames,

@ Jose nee niemand aangestoken, zelfs mijn man is er niet ziek van geworden. Gewoon een top weerstand. Nu hopen dat de rest ook zo gezond en top is :smiley:

Gister hebben we voor het eerst een zwangerschaps test gedaan. Helaas negatief :frowning: :frowning: , maar ik ben vandaag niet ongesteld geworden. :slight_smile: :smiley:

Heb ook helemaal geen zwaar gevoel en het rammeld niet aan de linkerkant zoals gewoonlijk als ik ongesteld moet worden. Heb wel wat lichte verkleuring gehad maar dat was vanavond al weer over. Nu hopen dat het zo blijft en dan willen we vrijdag een 2de test gaan doen.

Komt het vaker voor dat je voordat je ongesteld moet worden dat hij negatief uitslaat en later op de week positief?? :oops:

Nou ik ga weer ffies house kijken. Is mijn mannetje niet zo alleen.

Bedankt voor al het :clap: :thumbup: :pray:

Ik :clap: :thumbup: :pray: met voor jullie mee.

Liefs Fran

@ Francis; mexicaanse griep?? Tjeeā€¦

Haa we zitten nu in hetzelfde schuitje :wink: Ik heb hem dus afgelopen week 4x gedaan en tot op gisteravond waren ze nog negatief, ben nu 2 dagen overtijd (banner klopt nietā€¦wss heb ik die verkeerd ingevuld 4 weken terug :think: ) en morgenochtend moet ik opnieuw testen met ochtendurineā€¦ Ik was gisteravond eigenwijs hoor, omdat er op die testen staan dat er op elk moment van de dag getest kan worden :eh: de assistente was het niet met me eens :mrgreen: Stom, zolang je niet ongesteld bent hou je hoop voor deze cyclusā€¦ :doh:

Betreft het bevallen in de lente, mijn zoon werd geboren in mei 2005, het was snikheeeeeeet, maar heb er niks van gemerkt haha! Had sokken aan gekregen van de verloskundige tijdens de bevalling :stuck_out_tongue:

@ Jose; succes!!! :dance: :inlove:

Jammer dat ie nega was :thumbdown:

Maar dat komt inderdaad wel vaker voor :wink:

Ik duim nog steeds voor een plusje :pray:

Ik hoor het best wel vaak eigenlijk, dat het een paar dagen duurt voor een test eindelijk positief aangeeft.

Ik zit nu te wachten op mijn eitje, heb wel het idee dat ie vandaag gaat komen, en dat zou mooi zijn want dan is mijn cyclus ook deze keer weer netjes regelmatig :slight_smile:

@ Klaproosā€¦ hoe is je test geweest vanmorgen??

Ik ga straks even nieuwe testen halen. Want ik ben nog steends niet ongs. Hebben jullie een voorkeur??

Liefs Fran

Ik heb eigenlijk altijd die goedkope van kruidvat. 4,99 voor 2 testen. Tot nu toe hebben ze bij mij nog nooit positief aangegeven, maar dat ligt niet aan de testen :wink: Ik vind ze makkelijk in gebruik en lekker goedkoop.

Ik voel hier nu echt heel duidelijk een ei aankomen hoor, dus het zit helemaal goed weer (ik blijf het toch iedere maand spannend vinden, niet alleen het testen, maar ook of alles wel goed gaat met dat ei. Of mijn lijf er niet ineens mee stopt ofzo).

@ Jose

Kom maar kom maar eitje :mrgreen:

@ Fran

Ik gebruik eigenlijk altijd eerst van die wat goedkopere van de S.ensitest en als die posi uitslaat haal ik nog een duurdere van de CBlue

Dat had ik met Damian ook gedaan :slight_smile:

Bedankt voor jullie tips.

Helaas moet ik nog even wachten met ze te kopen aangezien in net :evil: :evil: :evil: ben geworden.

Aan de ene kant ben ik toch een beetje teleurgesteld maar aan de andere kant blij dat me ritme nu toch goed gaat doorlopen. Ik had het toch al een beetje verwacht door die verkleuring. Op naar de volgende keer.

Ik hoop dat klaproos beter nieuws heeft.

Liefs Fran

Balen meis en die teleurstelling is toch heel normaal hoor :hug:

:hug: Jammer Francis!

Ei is als het goed is geweest :smiley: Het valt me op dat het steeds minder pijnlijk wordt. De eerste keer na het stoppen met de pil wist ik niet wat me overkwam, kon niet meer normaal gaan zitten want dan trok er een pijnscheut door mā€™n buik niet meer normaal! Vorige maand was het vooral een heel zeurderig krampig gevoel. Beide keren hield het meerdere uren aan. Nu had ik er veel korter last van. Al een dag een heel licht krampig gevoel in mijn buik dat een piek bereikte zo rond twaalf uur. Toen voelde ik me net alsof ik ongesteld moest worden, dat duurde ongeveer een half uurtje en daarna voelde ik bijna niks meer.

Oftewel, ik zit op het wachtbankje :dance:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik denk dat mijn ei weer op dag 13 komtā€¦zit nu op dag 10 en heb een heel licht streepje op de test. :dance:

Balen Bombariegirlā€¦ :frowning: :hug: ik denk dat ik die teleurstelling wel ken nu na 5 negatieve testen achter elkaar :wall: ā€¦ Ja die van vanmorgen was ook negatief.

Als ik vrijdagochtend nog niet ongesteld ben moet ik om 8.10u bij de huisarts zijn ivm mn duizelingenā€¦ :think:

Chelleke goed bezig!!

JosƃĀ© ik duim voor je meidā€¦

oei klaproos, das balen!

@chelleke: wel leuk, op dag 13, dan is het voor mij nog tien dagen wachten :mrgreen:

@jose: ik duim hoor! :thumbup:

@bombariegirl: ook jammer dat je :evil: er zijnā€¦