Meiden bedankt voor wensen voor mijn onderkantje
tink ga je je banner nog aanpassen :mrgreen: dat wachten is vervelend he, ik vond dat toen ook zo lang duren dat getuur op de kalender en voelen of er al iets is, maar als het dan eenmaal zover is meeeeeeeeen wat een ervaring is dat zeg. Oh wat is dat bijzonder het gevoel dat er iets in je groeit en niemand weet het en dan het dilemma wanneer maak je het bekend hoelang kan en wil je het voor je houden, en de mannen oh die worden inneens zo bezorgd. ze bellen vaker of sms’en en je kan altjd legitiem om een voet massage vragen, kopje thee of gewoon even lekker blijven liggen. Allemaal ervaringen die bij een tweede wellicht anders zijn, al ga ik natuurlijk wel nog steeds voor de kopjes thee en voet massage’s.
Karma en Sam hebben jullie verschil gemerkt van eerste naar tweede? Jullie zijn volgens mij de ervaringsdeskundige. Ik vond het zoooooo lang duren tot aan D day en ik hoor vaak dat bij een tweede of… het veel sneller voorbij gaat. Klopt dat?
Ik ben bij ha praktijk geweest creme en mega capsule meegekregen. ik hoop zo dat het helpt dan kunnen wij ook weer eens fijn aan de klus. heb er zin an
xxx
Ik hoop het ook voor je :hug:
oh Jane, die banner idd :lol: Ik dacht dat als ik niet zwanger ben, die wel vanzelf herstart, maar niet dus :mrgreen:
Ja, dat bedenk ik me nu ook soms, ik vermoed dat ik het eerst niet zal geloven :oops: Maar zal wel speciaal zijn idd! 8)
Hallo meiden,
@Mama_Desiree: Dat zou wel heel mooi zijn als het deze ronde meteen raak zou zijn, :mrgreen: maar daar reken ik helemaal niet op dus. Ik
ben nu gewoon al heel blij als mijn LF lang genoeg is en ik lekker elke maand mee mag doen met de “wachtweek” zenuwen.
@Jose: Dan verwachten we ons ei dus alletwee ongeveer rond dezelfde tijd. De tijd gaat hier ook snel voorbij, dus dat is wel lekker.
@Jane: Van mij ook nog een dikke :hug:. Vervelend dat gedoe zeg. En ik ben er ook niet altijd even veel hoor. Jij hoort gewoon wel bij
het vaste clubje.
En wat de overgang van 1 naar 2 kids betreft… :think: Ik vond de zwangerschap idd. veel sneller voorbij gaan. Ook had ik verwacht dat de
tweede keer minder speciaal zou zijn, omdat je alles al eerder hebt meegemaakt, maar dat was dus helemaal niet zo. :naughty: Elke zwangerschap
is bij mij tot nu toe uniek geweest. Verder was ik veel rustiger wat de bevalling betrof. Ik was bij de eerste ook niet heel nerveus hoor en
liet alles gewoon over mij heen komen. Maar doordat de eerste een makkelijke bevalling was, snel en zonder problemen, was ik niet bang
voor de bevalling en wist wat mij te wachten stond. Een vriendin van mij had een hele zware bevalling en dat maakte dat ze veel minder
van haar tweede zwangerschap genoot. En wat ik ook echt heel mooi vond van de overgang van 1 naar 2 was het zien van jouw twee kindjes
die stapelgek zijn op elkaar, broer-zus liefde is zo speciaal. :inlove: Mijn oudste kwam steeds kusjes en aaitjes geven aan zijn kleine zusje. :inlove:
Nu weer mijn 2 jarige komt met regelmaat uit zichzelf een knuffel of kus geven aan haar kleine zus. En de kleinste lacht om alles wat haar kleine
grote zus doet. zwijmel En een lol dat ze af en toe hebben. :lol: :lol:
@Chelleke: Ik weet niet of ik te laat ben, maar ik verwacht mijn :evil: op 6 juli, maar dat zal vast nog veranderen. Even kijken wat mijn ei en LF van plan zijn.
@Melanie: Wauw! :dance: Gefeliciteerd hoor. Mooi nieuws.
@Tinka: Wanneer verwacht jij je ei ongeveer? :roll: Wat een ellende he, dat wachten… :doh:
Nou, hier alles weer gehad. De verjaardag was gezellig en ze is ontzettend verwend. Hihi… Maar geslaagd feest dus.
Ik ga weer even verder… Tot gauw…
Bye bye
Melanie, fijn dat je huisarts begripvol reageerde. Ik hoop dat hij gelijk heeft en dat binnen twee maanden alles gewoon weer normaal is.
Jane, mooi dat je medicijnen hebt gekregen, ik hoop voor je dat het snel aanslaat.
Sam, wat voor functie heb je gezien? Succes met solliciteren!
Karma, leuk dat je dochter zo’n fijne verjaardag heeft gehad
Hier is alles oke. Ik had gisteren lekker een dag vrij, waardoor ik nu denk dat het al zondag is Het leuke daarvan is dat ik morgen nog een zondag heb! :dance: Wel jammer van het weer
@ Karma
Je bent nooit te laat met doorgeven hoor, is altijd goed
Fijn dat de verjaardag geslaagd is.
Had ik jullie al gefeliciteerd :think: :oops:
@ Jose
Ja het weer is niet alles hè
@ All
Hier niks bijzonders te melden eigenlijk.
Mijn ongi is weg en het klusseizoen begint weer :mrgreen:
Fijn weekend allemaal :-*
Huh :eh: 6 juli???
Ik denk 6 aug toch :think:
haha 6 juli zou wel heel lang duren :mrgreen:
Ik ga even rekenen dan geef ik de mijne ook door.
Hier doe ik mijn best mijn ei te spotten, maar we gaan er geen gebruik van maken volt niet goed met die troep in mijn lijf en vriend lief zit ook aan de ab. Echt aan het kwakkelen hiero. Chel maar voor jou weer een fijn klus seizoen in aantocht. Zet hem op :thumbup:
leuk om te lezen Karma ja broeder zuster liefde dat is inderdaad weer een hele nieuwe belevenis :inlove: ik denk dat ik het ook allemaal wat bewuster zal gaan beleven dan de eerste keer, ik liet alles maar wat over mij heen komen en leefde op een roze wolk die helaas door de bevalling en complicaties nogal traumatisch was, ik hoop niet dat ik net als jouw vriendin deze domper mijn eventuele tweede zwangerschap laat overschaduwen. Nou het begint bij mij al wel lekker te kriebelen hoor als ik je verhaal zo lees.
jose geniet ervan hoor, lekker vrij. Ik ben ook aan het opladen voor volgende week. word heel druk voor mij en jij moet maandag ook weer flink aan de bak zeker.
Helaas Tinka die banners gaan niet vanzelf je moet blijven rekenen en alles opnieuw invoeren. Nu ik weet dat je wacht op je ei…m naar toen ik een paar dagen geleden keek dacht ik OHHHHH zou jij de tweede… beetje de eerste zijn.
chel mijn NOD of beter gezegd met WOD valt op 2 aug.
meiden verveel me een beetje kleine ligt op bed, vriendlief ook die heeft nachtdienst gehad en het is bagger weer.
liefs
Stelletje kwakkelaars daarzo :hug:
Ik ga je wod op de lijst zetten
Hoi, ben ook in juni gestopt na 6 jaar met de pil. Erg spannend allemaal. 1e ronde niet gelukt, nu op naar de 2e!
@anoniem2 wrote:
Hoi, ben ook in juni gestopt na 6 jaar met de pil. Erg spannend allemaal. 1e ronde niet gelukt, nu op naar de 2e!
Hoi anoniem, welkom bij de club :thumbup:
Suc6 in jullie 2e ronde
Ik ben vandaag niet zo fit. Gisteravond een feestje van mijn neef en zijn vrouw, we waren pas om 3.30 uur thuis. Heel gezellig, veel gelachen, gedanst en een paar roseetjes op. Emma daarnet opgehaald en in haar bed gelegd en zelf ook nog maar even een uurtje geslapen.
Ik heb alsmaar een beetje pijn in mijn onderbuik en heel veel slijm (gaan we weer met die vieze praatjes), maar mijn ov.testen zijn nog negatief. Is wel veel eerder dan de vorige keer, ik ben benieuwd.
@anoniem2: Welkom en succes deze ronde!
@Chelleke: bedankt voor het aanpassen van het lijstje, zijn we weer op de hoogte van iedereen.
@Jane: Balen dat jullie zo aan het kwakkelen zijn. Hopelijk gaat augustus dan jullie maand worden.
@Karma: Nog gefeliciteerd!
Groetjes Melanie
Hai hai
Hihi, 6 juli… :mrgreen: Dat zou idd. wel heel lang duren. Ik bedoelde idd. 6 augustus. :mrgreen:
@Jane: Jij ook een zware bevalling gehad? Waardoor kwam dat bij jou dan? Lekker nieuwsgierig weer. :oops: :lol:
@Anoniem2: Welkom en veel kletsplezier! Gaan jullie voor de eerste? Had je trouwens meteen een mooie
cyclus na het stoppen met de pil? :dance: Lekker hoor. Iig heel veel suc6 met de volgende ronde.
@Melanie: Oh, wat zal jij gaar zijn dan. :? Vanavond maar lekker op tijd gaan . Maar het was dus
wel gezellig?
@Jose: En hoe bevalt de tweede zondag dit weekend je?
Bedankt nogmaals voor alle felicitaties.
Ik ga even de kleinste meid uit bed halen. Die kan trouwens sinds deze week helemaal alleen zitten. :dance:
Weer een mijlpaal bereikt. Kunnen we binnenkort lekker een stukje gaan fietsen met zijn allen.
Tot gauw maar weer.
Bye bye
Melanie
Hard aan de klus dus jullie
voor je hummel die nu zelf kan zitten :dance:
Dat duurde bij Damian wel even, zelf zitten. 14 maanden was ie.
Hij kon eigenlijk al alles, behalve los lopen dan, maar zelf gaan zitten en weer van zijn kont af kon hij niet.
Toen hij het 1maal kon, ging het ineens zo makkelijk en soepeltjes.
Echt grappig om te zien.
Nu als wij naar hem kijken dan kruipt hij, gaat hij zitten, kruipt weer een stuk en gaat weer zitten, hihi
@Chelleke wrote:
@ Jose
Ja het weer is niet alles hè
Het viel me uiteindelijk nog alles mee vandaag. Ik ben een dagje naar Scheveningen geweest en het is heel de dag prachtig weer geweest. Ik was met een leuk stelletje mense (mannen :wink: ) op stap en we hebben een erg leuke dag gehad. Voor het eerst sinds jaren weer eens in het omniversum geweest. Niet meer de magische plek die ik me uit mijn jeugd herinner, maar toch nog steeds de moeite waard.
Anoniempje, welkom bij de club en veel succes!
@karma: leuk dat je dochter kan zitten, gefeliciteerd hoor :clap:
@Melanie: klinkt als een geslaagde avond. Wij zijn gisteren wezen eten bij vrienden, dat doen we zo'n beetje iedere maand met ee vast clubje. Daar zijn inmiddels ook 2 kindjes bijgekomen, echt heel schattig. Ik heb de wijn laten staan, maar dat vond ik eigelijk best wel jammer, dat had ik niet verwacht van mezelf :think:
Dat klinkt wel lekker en gezellig Jose :dance:
Hier ook wel zon maar ook een aantal flinke buien :thumbdown:
We zouden vanmiddag naar de kermis gaan hier in Uden maar Rob moest vannacht ineens werken ivm een ambulancevlucht (2 levers die naar een nieuwe bestemming moesten )
Te zot voor woorden hoe het is gegaan.
Hij was gisteravond om 21u thuis van zijn werk.
We werden om 2u wakker gebeld of hij om 4u op Eindhoven wou zijn. Niet zo erg maar hij moest meteen blijven tot 16u vanmiddag :naughty:
Onverantwoord want als er een crash was geweest hadden ze een groot probleem gehad want dit mag niet zo.
Maarja hij ligt nu voor pampes op de bank en de kermis heb ik niet gezien.
Maar dat is niet erg want in de regen is ook niet alles
welkom anoniempje en veel succes!
@Chelleke: das een lange nacht en dag geweest voor Rob! :shock:
Jammer van de kermis, maar idd met regen ook niet echt leuk he!
@jose: is je ei dan al geweest datj e voorzichtig bent met alcohol? Of is het om alvast te wennen?
Daar ga ik dus geen last mee hebben, ik drink maar 2 keer per jaar alcohol ofzo :lol:
@karma: wat leuk dat ze nu alleen kan zitten, is toch weer wat minder hulpeloos he!
Hihi, wel grappig, op het lijstje ben ik opeens met de laatste NOD, dat komt ervan met zo’n lange cyclus he :roll:
In september is Joris een week met vrienden naar Spanje. En jullie raden het nooit, wanneer zou m’n ei toch zijn in september? :roll: :roll: :roll:
Pfff daar word je niet vrolijk van :roll:
Ik hoop dat je ei of eerder of later om het hoekje komt kijken
@Chelleke wrote:
Pfff daar word je niet vrolijk van :roll:of dat augustus de juiste maand is :mrgreen:
Ik hoop dat je ei of eerder of later om het hoekje komt kijken
Mja, het is niet anders…