meiden ik heb geen stil afscheid genomen hoor, maar ik ben niet zo’n actieve schrijver ik hoop dat ik hier wel mag blijven komen
wij hebben deze maandniet geklusd omdat ik na die ab kuur nogal wat ongemakken heb down under zeg maar. als het na mijn menstruatie en middeltjes om de verstoorde balans weer in orde te krijgen nog niet over is dan maar weer na HA.
wat ontzettend balen dat we hier NOG geen positieve testen hebben he. Maar ik vermoed dat het over een tijdje de één na de ander zal zijn.
broekie ik duim voor een grotere woning ook met tuin? zou fijn zijn hoor.
tinka en volgens mij jose jullie lopen gelijk maar wat een lange cyclus 35 dagen. dan loop je snel uit. Ik zit er net onder met 33/32/34/32 Normaal heeeeeeeeeerlijk zo’n lange cyclus maar nu duurt het en duurt het.
Jose lekker hoor over twee weken vakantie, werk je normaal vijf dagen dan? ik deze week ook vier, maar volgende week werk ik er vijf en dat vind ik best zwaar met zo,n kleintje erbij.
chel balen van deze ronde jullie klussen zo gericht net ovu testen en zo,daarmee vergroot je wel je kansen. Nou met frisse moed naar de volgende ronde ik duim voor je
Karma gefelicteerd met dochter 2 jaar mooi hoor dat word mijn kleine ook in oktober . Leuk!
desiree van harte meid met je verjaardag ik zag het ergens voorbij komen.
groetjes
Tuurlijk mag je nog blijven komen
Vervelend dat je zoveel ongemakken hebt van die abkuur :hug:
Nou meiden,
We stonden helaas op de 115de plek :?
We wonen dan ook in een zeer gewilde wijk, dus het animo is 5 keer zoveel als normaal. Maarja volgende keer beter. Tot nu toe staat er nog niets interessants op, maar misschien volgende week wel weer
Jane; Natuurlijk mag je blijven! Klinkt erg vervelend, je ongemakken. :?
Desiree; ik lees net pas over de :evil: :evil: :evil: … balen zeg.
Chelleke; Het huisje mocht niet zo zijn, dus doe me dan maar een zwangerschap
Ik ga zo lekker naar bed.
Onze klok staat stil op 21:47, dus zie net dat het al 23:00 is! :shock:
Morgen weer op tijd eruit.
Liefs, Sam
Jammer Sam :hug: , hopen dat er snel weer een huis vrij komt, en weer en weer en weer
@Jane: Natuurlijk ben je gewoon nog welkom! Je hoeft niet verplicht heel actief te zijn hoor.
Ik werk inderdaad vijf dagen, waarvan 1 dag opleiding. In het weekend maak ik opdrachten voor mijn opleiding, dus soms voelt het of ik nooit vrij ben Maar ik heb geen kind he, dus dan is het allemaal nog wel te doen. Met een kindje zou ik zoveel niet willen werken. Sterkte met je vijf dagen volgende week!
Ik hoop voor jou dat de “ongemakken” snel weer over zijn :hug:
@Sam: jammer van het huis! :hug:
Dames ik ga de NOD lijst vandaag bijwerken…iemand nog nieuwe datums??
Goeiemorgen meiden,
Achja, het is jammer van het huis, maar ik wacht liever op een leuke eengezinswoning, in een leuke buurt, dan dat we nu een woning kiezen dat weer voor tijdelijk is.
We waren 18 en 22 toen we hier kwamen wonen en ik was al 7 maanden zwanger van de eerste, we wilden dus gewoon een dak boven ons hoofd, verder niet nagedacht over de toekomst
Nu zijn we bijna 25 en 29… en willen nu toch wel graag weg, maar kopen is voor ons geen optie. Mijn man is bezig met zijn carrière, maar staat nog in het begin ervan. Hij werkt in de IT en heeft zichzelf daar helemaal zelf naartoe opgewerkt. Hij heeft er nooit voor geleerd, maar er keihard voor gewerkt. Ben dus ontzettend trots op hem en dat riante salaris, dat we bij sommige andere IT vacatures zien, komt vanzelf wel
Ik ga mijn cursus boekhouding weer oppakken, want ik zal er echt bij moeten gaan werken, maar ik ben zo slecht in met theorie. Ik kan heel slecht leren uit boeken, dus ik hoop dat ik ergens misschien parttime aan de slag kan, waarin ik mijn theorie kan gebruiken, anders ben ik het ook zo weer kwijt
Jose; Ik vind het best heel lastig hoor thuis studeren, maarja het is voor onze toekomst. :mrgreen:
Chelleke; Ik heb nog steeds geen ander nieuws… :? geen :evil:
Heb vanmorgen wel leuk gedroomd :mrgreen:
Ik stond met mijn man op de trap in de hal en ik zei glimlachend; Had ik je al verteld dat we zwanger zijn?! :mrgreen:
En mijn zusje stond bij ons in de deuropening (zij probeert ook zwanger te worden) en die hoorde ik zeggen… ‘wat heb je al verteld?’ en toen schrok ik wakker. :lol:
Ik ben al eerder eens precies een week overtijd geweest (toen was ik net gestopt met de pil en waren we nog niet bezig) dus ik wacht het nog eventjes af, het kan alsnog doorzetten. Vrijdag ga ik met gezin naar mijn ouders op de camping, dus kan dan op zijn vroegst over ruim een week naar de HA. Maar ik wacht het gewoon eventjes af. Ik weet wel dat mijn moeder erg blij zou zijn. Ze weet dat we bezig zijn, vanwege het opvangen van de twee kleinsten. Maar ze vind het wel heel spannend
Nou is weer een erg lange post geworden :oops:
Liefs, Sam
Uitgaande van de cylcus van 26 dagen is mijn volgende NOD op 3 augustus (de laatste dag van mijn vakantie!).
@Broekie: Het wordt nu toch wel spannend zeg! Heb je je eisprong gemerkt en wanneer was die?
Wat goed van je man dat hij zo hard gewerkt heeft om zover te komen! En erg leuk dat jij nu een studie op wil gaan pakken. thuis studeren is ook niet zo mijn ding hoor. Als je er in de praktijk iets mee kan doen gaat het allemaal veel makkelijker.
@ Jose; Tja, spannend is het zeker, maar probeer me er niet te veel op te verheugen. Het kan nog alle kanten op.
Ben zelf ook erg trots op mijn hubbie :mrgreen: Vanuit het magazijn is hij begonnen met enkel een vbo diploma’tje en hij doet nu een funstie waar men elders HBO voor vraagt. Hij is dus enorm gegroeid.
Ik hoop dat ook echt dat al zijn dromen op werk gebied uit zullen komen
Ikzelf heb nooit ‘echt’ gewerkt, want was natuurlijk al vrij jong zwanger en ben daarna thuis gebleven bij de kids, maar moet zeggen dat ik het best wel eng vind om weer ergens te moeten solliciteren :oops: .
Heb soms toch wel het idee dat men bevooroordeelt is over thuisblijfmoeders en over hun kunnen.
En tja, ik heb nooit mijn school afgemaakt. Ik dacht dat ik nog alle tijd had, maar m’n leven verliep heel anders dan gepland Veelal in positieve zin en soms ook in negatieve.
Maar ben hoe dan ook erg gelukkig zo! :lol:
Hallo,
Hier ben ik weer even. Ben net terug van een buitenspeeltuin met park en dierenparkje samen met Emma en mijn moeder. Emma ligt nu te slapen boven bij mijn moeder dus ik heb maar even hun laptop gepakt om even bij te lezen.
Even reageren:
@Broekie: Jammer van het huisje, maar er komt vast wel iets anders leuks op jullie pas en dat is meestal op de meest onverwachte momenten. Ik duim nog steeds dat je de eerste zal zijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: En succes met studeren, ik ben zelf ook meer van het leren in de praktijk. Ik heb wel en HBO-diploma, maar dat was een studie waar veel projectmatig gewerkt werd en de leervakken, moest ik dan maar even doorheen bijten. Ik wilde een aantal jaar geleden eigenlijk nog een studie doen, maar zag dat leren toch echt niet meer zitten.
@Chelleke: Uitgaande van de historie zal mijn NOD zo rond 3 augustus zijn.
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik had trouwens voor Emma een cyclus uit het boekje: 28 dagen en mijn eisprong op dag 14. Ik heb het idee dat mijn lichaam sinds de bevalling qua hormonen uit zijn evenwicht is en dat dat niet meer zomaar hersteld, aangezien dat alweer bijna twee jaar geleden is. Ik hoop dan ook dat ik volgende maand wordt doorverwezen naar de gyn.
Had ik trouwens al verteld dat ik een vast contract heb gekregen bij mijn werkgever. Ik zal ook per 1 januari een promotie krijgen naar een hogere functie, dus dat is wel leuk.
Groetjes Melanie
mijn volgende NOD is voor 15 augustus pas…
Verder ff geen tijd om te reageren! Mss straks
Gefeliciteerd met je nieuwe functie en je aankomende promotie Melanie!
En wat leren in de praktijk betreft, ik ben van mening dat dat de enige manier is om een vak te leren. Ongeacht wat het niveau is. Theoretische kennis is ook belangrijk hoor, maar je leer past echt hoe je iets moet doen, als je het ook daadwerkelijk gaat doen!
@Broekie: Solliciteren is zeker eng! Maak je niet te druk om voorordelen, want die kom je overal tegen. Ik weet zeker dat er werkgevers zijn die heel open zijn, doe je best om die te vinden! Wat voor werk zou je willen doen? Iets op de administratie?
@ Sam
Ik blijf nog even
voor je hubby hoor :thumbup:
@ Melanie
Gefeliciteerd met je vast contract :dance:
En promotie in het vooruitzicht, altijd leuk :thumbup:
Ik ga de NODjes aanpassen en dan zo maar eens naar bed
Nou het blijft duimen draaien.
Ik lees overigens ontzettend veel verhalen op internet van vrouwen die al lange tijd overtijd zijn, maar wel negatief testen en dan of wel of niet zwanger zijn.
Vanmorgen een test gedaan en die was wederom negatief. Was wel weer misselijk vanmorgen.
@ Melanie; Lekker zeg dat vaste contract en uitzicht op promotie! Over dat huisje maak ik me niet druk. Ik wacht liever af tot ik een leuk huisje vind, dan dat ik overhaaste beslissingen neem en straks in een buurt zit waar je eigenlijk helemaal niet wilt wonen.
@Tinka; Je bent lekker druk?!
@ Jose; Ik denk ook dat je het enkel echt leert in de praktijk. Administratief heeft wel mijn voorkeur, maar heb dat nog nooit gedaan en heb ook een heel andere richting gehad op school. Ik deed toen verzorging, maar dat trek ik niet ivm met mijn rug. Heb wel al twee keer gewerkt in de thuiszorg in Amsterdam en in Almere, maar dat is niets voor mij, daar zijn andere beter in.
@ Chelleke; Bedankt voor je duimpjes! En ach… we zijn toch allemaal wel trots op onze mannen of niet dan?! :inlove:
Zo, ik ga nog wat wegwassen vandaag en dan morgenmiddag lekker naar de camping. Mijn moeder heeft een verwaarloosde voorhoofdholte-ontsteking (leuk galgje woord hihi) en mijn pa is door zijn rug gegaan, maar heeft al het huishoudelijke op zich moeten nemen vanwege mijn moeder. Dus nu kan ik eens lekker voor hun zorgen :mrgreen:
En verder lekker studeren en genieten van mijn gezinnetje.
Mijn vader staat al sinds zijn jeugd op die camping en ik ben er praktisch ook opgegroeid. We gingen er bijna elk weekend naartoe en twee weken in de zomervakantie. (we moesten toen nog een huisje delen met mijn twee ooms) Ik vind mezelf dan ook een stadse boerin hahaha
Ik kwam uit Amsterdam, maar gedeeltelijk lag mijn hart ook in een piepklein dorpje. Het is dan ook onze droom om ooit nog richting Drentje/Overijssel te gaan verhuizen, maar voorlopig nog niet
Fijne dag vandaag!
Liefs, Sam
Beterschap voor je ouders :hug:
Fijne dag allemaal :-*
Even snel vanaf het werk. Ben net terug van de huisarts voor het inwendig onderzoek naar aanleiding van mijn bezoekje vorige week. Alles was goed. Hij vroeg nu wel toen ik binnenkwam heel vriendelijk of ik me al wat vrolijker voelde (omdat ik de vorige keer moest huilen/janken). En hij zei dat hij echt verwacht dat die rare cyclussen van het ontpillen komen en verwacht dat het binnen nu en twee maanden weer goed zal komen en hij me anders echt doorverwijst naar de gyn.
Ik reageer vanavond verder, nu nog even wat werk verrichten.
Groetjes Melanie
Vanaf morgen ben ik een ruim een week weer weg, maar mochten er drastische veranderingen zijn, dan zal ik dat uiteraard laten weten
Per toeval kwam ik vandaag een vacature tegen hier in de buurt, die me echt enorm aansprak. Dus nog even snel de sollicitatiebrief weggebracht en hopen dat ik wordt uitgenodigd voor een gesprek in Augustus. :mrgreen:
Ben echt reuze benieuwd, want het is een heel veelzijdige baan. Zal er dus niet snel op uitgekeken zijn.
Ik wens iedereen nog een fijne vakantie en alvast een goed weekend!
Liefs, sam
Fijn week en ik blijf duimen
mb super dokter heb jij, fijn dat hij dat zo oppikt.
sam succes hoor nieuwe baan, misschien nieuw huis en nog een kindje. spanennde tijden voor jou.
hier ook weer naar de ha spullen halen voor problemen down under. Geen geklus hier dus volgende maand gaan we er echt voor als ik tenminste van alle klachten vrij ben.
liefs
@jane: wat jammer van de ongemakken! Maar hopelijk volgende maand weer beter he!
@broekie: de 115e plek, das niet niks :? Hopelijk vordert het snel met die lijst! Mijn wederhelft is ook IT-er, maar niet zelfstandig.
En al nieuws van het :twisted: front?
@melanie: een vast contract is altijd leuk he!, geeft toch wat meer zekerheid!
Gelukkig was je huisarts toch al wat meelevender dit keer…
Hier is het geduldig wachten tot aan mijn ei en dan proberen niet te stressen :shifty: