Spannend hoor Chelleke! Ik voor je!!!
Liefs, sam
Goeiemorgen meiden,
Na een aantal dagen veel slapen, ben ik nog altijd vermoeid. Bovendien vannacht slecht geslapen. Iedere keer als ik me omdraaide werd ik misselijk en had ik last van maagzuur
Ik zat eens op ons lijstje te kijken en zie tot nu toe 1 zwangere staan?!
Maar ook veel namen die ik niet/nauwelijks voorbij zie komen?!
Zijn er al meerdere zwanger of zijn dat gewoon meiden die wel al zwanger zijn en niet meer mee kletsen?!
Ennuhā¦ ik mis mezelf :oops: :lol:
Maargoedā¦ mijn man heeft nog lekker twee weken vakantie, dus hij gaat zo lekker mijn fietsband proberen te plakken, dan kunnen we vanmiddag misschien nog even lekker een stuk fietsen.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe!
Liefs, Sam
:oops: dat komt natuurlijk omdat je toen van de lijst gehaald wilde worden en nu heb ik je niet meer terug gezet :oops:
Sorry!!!
Zal zsm aanpassen!
Maar inderdaad veel meiden heb ik ook niet meer gezien :think:
:hug: voor je nacht
en veel fietsplezier
Hier gisteravond roze aan mijn papiertje, dus de :evil: zullen vandaag wel doorbreken :thumbdown:
Roze kan toch ook innestelingsbloed zijn? Ik duim toch nog even door hoor!
@Broekie: Er zijn best een paar meiden afgehaakt, geen idee waar die gebleven zijn eigenlijk. Ik duim voor je hoor, je klinkt wel zwanger!
Hier gaat alles zān gangetje. Lekker aan het werk Ik ben wel heel erg aan vakantie doe, dus hebben mijn man en ik allebei aankomende vrijdag vrijgenomen, om even gewoon een gezellige dag tussendoor te hebben en alvats wat inkopen te doen voor de vakantie (we gaan over 2 weken). Ik hoef deze week dus maar vier dagen te werken!! :dance:
Chelleke, ik hoop dat het innestelingsbloed is
Ennuh ik heb geen haast hoor meis
Jose; Er zijn inderdaad wat meiden afgehaakt, wel jammer.
Ik denk dat ik vanmiddag toch maar een test ga halen, want ik wil het nu eigenlijk gewoon wel weten.
Lekker hoor even een dagje tussendoor vrij.
Lekker kort weekje dus voor jou Jose! :mrgreen:
Liefs, Sam
oh Chelleke: ik duim ook dat het innestelingsbloed is!
En Broekie!: doe nu die test maar, ik ben nieuwschieriger dan jij :mrgreen:
Wel jammer idd dat er zoveel hebben afgehaakt hierā¦ Ik blijf hier lekker mijn nood klagen hoor :mrgreen:
Heb net wederom weer een test gedaan, maar ook deze was negatief.
Het is dus wachten tot de :evil: komen.
En dat vind ik misschien nog wel moeilijker dan afwachten tot je kan testen.
Maarjaā¦ we hebben altijd volgende maand nog.
Hallo allemaal,
wat een weertje weer vandaag. 8) Echt lekker genieten.
Ik kwam even kijken hoe het met iedereen gaat. M.a.w. hebben er
meiden positief getest. :lol: Ik zie dat Sam en Chelleke alletwee
negatief hebben getestā¦ Balen hoor.
@Sam: Ik had echt gedacht dat het raak was bij jullie. :eh: Jammer,
maar idd. nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@Chelleke: Jij ook inmiddels de :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek? :?
@Jose: Bedankt (alvast ). Ze wordt 2 jaar trouwens. :dance: Hoe
gaat het met jou trouwens? Jouw eitje komt alweer snel, niet? :dance:
Nou, hier zijn de :twisted: weer vertrokken. :dance: Dusssssssssā¦ :think:
We gaan maar weer wachten op mijn ei. Ik verwacht dat die deze
maand tussen de 24 en 28 juli zal springen, dus dat duurt nog wel even.
Ben heel benieuwd hoelang mijn LF deze keer zal zijn. :mrgreen:
Hoe lang zijn jullie cycli tot nu toe steeds? Ik zit netjes rond de 30 dagen.
Tot gauw maar weer.
Bye bye
oh Karma, eigenlijk verbaast het me wel!
Mss heeft het zich laat ingenesteld? Afwachten he!
@broekie: bij mij is het een cyclus van 35 dagen, ik denk dat ik de recordhouder ben hier van langste cyclus. Mijn ei springt ook pas rond dag 24 :roll:
@Jose wrote:
Roze kan toch ook innestelingsbloed zijn? Ik duim toch nog even door hoor! :pray:
Neu dat is te laat :wink:
@ Broekie
:hug: blijf toch nog even duimen hoor
@ Karma
Mijn cyclus is nog 30 en 28 dgn
Suc6 deze ronde :D
@Tinka wrote:
oh Karma, eigenlijk verbaast het me wel!
:think: Wat heb ik gemist? Of was dit misschien voor iemand anders bedoeld? :mrgreen:
@Chelleke: Thanx! Jij ook!
Hallo,
Oh balen, ik hoopte dat er iemand deze maand toch wel zwanger zou zijn, geeft toch wat hoop. Iedereen succes deze ronde!
Ik geloof dat ik kan meedingen naar de titel voor kortste cyclus van dit groepje. De laatste keer 23 dagen. Sinds maart is het 23-23-27-25-23. Het zit weer in de dalende lijn :think: En mijn LF zit steeds rond de 8 dagen, als ik uitga van de templijsten en de laatste ovulatietesten. Mijn volgende eisprong zal rond 26 juli zijn en nu maar hopen dat ik dan eens wat later ongesteld wordt of helemaal niet natuurlijk
Verder niet zoveel te melden. Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken.
Groetjes Melanie
@Karma wrote:
@Tinka wrote:ik heb jou en Broekie weer omgewisseld, dat heb ik wel vaker voor :mrgreen:oh Karma, eigenlijk verbaast het me wel!
:think: Wat heb ik gemist? Of was dit misschien voor iemand anders bedoeld? :mrgreen:
@Chelleke: Thanx! Jij ook!
@Melanie: Ook al zoān korte LF. Balen hoor! Ik zal heel hard duimen dat
de LF zoān 9 maanden duurt de volgende ronde.
@Tinka: :lol: :lol: :lol:
Breekt in
@Broekie wrote:
Heb net wederom weer een test gedaan, maar ook deze was negatief.
Het is dus wachten tot de :evil: komen.
En dat vind ik misschien nog wel moeilijker dan afwachten tot je kan testen.
Maarjaā¦ we hebben altijd volgende maand nog.
Precies lievie!!
Is het deze ronde niet, dan misschien volgende ronde welā¦
Maar ik snap wat je bedoeld, overtijd en dan nog negatief testen, das nooit leuk!! :hug:
Rustig aan he!! :-*
Breekt weer uit
Goeiemorgen (nog net)!
Mijn man en ik hebben gisteren op een huurwoning gereageerd hier een paar straten verderopā¦ we staan nog maar 4 jaar ingeschreven, maar we hopen dat het genoeg is. Dan zouden we eindelijk een eengezinswoning hebben :roll: We zitten nu nog op een 3 kamerflatje met zān vieren en de hond. Erg krapjes dus.
We wachten het dus even af.
Nog altijd geen :evil: en ook geen bijhorende kwaaltjes.
Wel vannacht weer misselijk gevoel. Ben vandaag wel minder moe dan de afgelopen paar dagen.
Ik hoop het Tinka, dat het zich gewoon laat heeft ingenesteldā¦ tja zolang er geen bloed is te zienā¦ houd ik toch nog een beetje hoop. Morgen zou ik op een cyclus van 30 dagen zitten, terwijl de vorige 21 en 24 dagen waren, dus vind het wel apart dat het nu ineens weer zo lang duurt
We gaan zo even lekker wandelen en dan lopen we meteen even lang het huis om te kijken of het in het echt ook zo leuk is
Liefs, Sam
@chelleke, wat jammer :hug: op naar de volgende ronde
@sam zou fijn zijn als jullie een huisje zouden krijgen! maar verkijk je niet op de ruimte. toen wij gingen verhuizen van ons 3-kamer appartement naar ons huis met 4 slaapkamers, dachten we ook, wat een ruimte! en nu, 3 jaar later komen we al weer ruimte tekort :shifty: :oops:
@MB1976, balen zeg. een lange cyclus is niet leuk, maar dit ook niet :hug: misschien toch maar naar de gynaecoloog?
@karma, er zit een stijgende lijn in :dance: misschien volgende ronde al raak???
@ tinka, balen hĆĀ© zoān lange cyclus :hug: ik voor je aankomende ei
bedankt voor jullie felicitaties, ik heb een leuke verjaardag gehad met veel kusjes van mijn dochter ( die ik wel zelf moest komen halen bij haar :roll: ) en een mooi nieuw, roze telefoontje. ik had mijn vorige vakkundig letterlijk en figuurlijk om zeep geholpen in de wasmachine :wall: :oops:
vanochtend werd ik wakker met een goed gevoel, ik dacht dat het wel eens raak zou kunnen zijn. echter een half uur later werd mijn hoop volledig de grond in geboord, de :evil: :evil: :evil: zijn gearriveerd.
het enige positieve is dat ik deze keer niet zoān lange cyclus heb. helaas weer door naar de volgende ronde.
nou, ik ga de was ophangen en nog even genieten van het mooie weer.
@Karma wrote:
@Jose: Bedankt (alvast ). Ze wordt 2 jaar trouwens. :dance: Hoe
gaat het met jou trouwens? Jouw eitje komt alweer snel, niet? :dance:
Nou, hier zijn de :twisted: weer vertrokken. :dance: Dusssssssssā¦ :think:
We gaan maar weer wachten op mijn ei. Ik verwacht dat die deze
maand tussen de 24 en 28 juli zal springen, dus dat duurt nog wel even.
Ben heel benieuwd hoelang mijn LF deze keer zal zijn. :mrgreen:
Hoe lang zijn jullie cycli tot nu toe steeds? Ik zit netjes rond de 30 dagen.
Tot gauw maar weer.
Bye bye
Twee jaar, mooie leeftijd! Mijn eitje laat nog wel heel even op zich wachten, ik verwacht hem (haar?) zoān beetje op volgende week woensdag. Omdat ik het heeeeel erg druk heb gaat de tijd momenteel razendsnel, dus woensdag is gevoelsmatig al heel dichtbij! :dance: Tot nu toe heb ik steeds mooie korte cycli van 26/27 dagen dus daar ben ik erg blij mee!
@Broekie: zolang ik niks over :evil: hoor blijf ik voor je duimen! Leuk trouwens dat jullie op een huisje hebben gereageerd. Huurhuizen zijn lastig te krijgen he? Ik hoop voor jullie dat het wat wordt, want een driekamerflatje met twee kinderen en een hond is inderdaad wel klein. Met mijn ouders heb ik vroeger ook in zoān klein huisje gewoond, met drie kinderen op 1 slaapkamer! Was wel heel gezellig :mrgreen: Toen de vierde kwam hebben mijn ouders toch maar besloten om te gaan verhuizen want toen werd het wel heel krap!
@Desiree: jammer joh! :hug:
@Chelleke: Geen innestelingsbloed? Jammer zeg :hug:
@Melanie: Dat zijn inderdaad korte cycli! Had je voor je vorige zwangerschap ook steeds zoān korte LF?
@ Desiree; We redden het op zich wel hoor, maar omdat alles gelijkvloers is, heb je eigenlijk nooit wat privacy. Als een van de kids moet plassen is het erg verleidelijk om even naar binnen te lopen. Beetje fozen op de bank zit er dan ook bijna niet meer bij
En met een derde kindje (hopelijk snel) op komst is een 4 kamerwoning geen luxe denk ik :lol: Bovendien missen wij echt een tuin. :roll:
@ Jose; Dank je Jose voor je :thumbup: :thumbup: . Huurwoningen hier zijn opzich niet zo lastig, maar de wat grotere woningen. Eens per 3 maanden komt er eens een leuke 4/5 kamer woning voorbij, die nog betaalbaar is ook. De kids slapen nu ook samen op 1 kamertje en als er een derde voor die tijd zou komen, zou die ook op het kamertje moeten. Ik heb vroeger ook altijd mijn kamertje moeten delen, dus vind dat geen ramp. Maar die eerste verdiepingā¦ :roll: dat is een hel voor mij en vooral voor de kinderen, aangezien ze hier niet voor de deur kunnen spelen.
Zo, en nu ga ik even kijken wat de nieuwe woningen zijn
Liefs, Sam
@ Sam
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor het huisje (en zwangerschap natuurlijk )
@ Desiree
Balen van de :evil: :evil: :hug: