~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

jose, heeel veeel :hug:

tinka, is er al een baby’tje wat we kunnen bewonderen?

chelleke, hoe is het bij jou?

hier is het een beetje :thumbdown: we hebben afgelopen week de kinderwagen en autostoeltje verkocht. daar had (en heb) ik het toch best moeilijk mee.

heb elke keer van die emo buien dat ik om alles kan janken, heb steeds meer het idee dat mijn spiraaltje daar de boosdoener van is. ik wordt niet meer ongesteld maar elke maand heb ik een (best lange) periode dat ik erg emo en prikkelbaar ben. voordat ik een spiraaltje had was dat veel minder :?

vanavond gaan we even met zijn tweetjes naar de bios, kids gaan zo uit logeren. even wat qualitytime met zijn tweetjes

@Jose wrote:

Hier is het mis, verlies veel bloed en heb behoorlijk buik en rug pijn. Deze zwangerschap heeft niet zo mogen zijn helaas :frowning:

Zwangere dames hoe is het met jullie, is er al enige vooruitgang? :pray:

Hè bah dat is kl*ten :frowning:

Heel veel sterkte en knuffels :hug:

Voor jou ook Desiree :hug:

Ik ben het zat en die vent van mij ook. :evil:

Daar bedoel ik mee, dat ik hem zat ben. Ben iig knal chagie en dat gaat vandaag niet goedkomen tegenover hem.

Tijd voor een grouphug zo te lezen :hug: :hug: :hug:

@MD: ik heb dat als ik aan de pil ben. Heb een paar jaar geleden ook een mirena gehad, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik toen ook zo’n last van buien had.

oh Jose, ik lees het nu pas :hug: Wat sneu dat dit niet heeft mogen zijn, het was je zo gegund! :hug:

Nog geen beebje hier. Zo meteen nog ns naar het ZH voor een monitor…

en weer niks veranderd…

Hoe was het in het ziekenhuis??

Ow had je vorige berichtje niet gezien :oops:

Balen meis :hug:

:hug:

nu zeg ik iets wat je totaal niet wilt horen maar straks bevalt chelleke nog eerder:oops: of jullie bevallen gewoon op dezelfde dag :mrgreen:

Hè wat jammer Tink :hug: Maar het kan zomaar ineens snel gaan hoor. Ik zal wat harder duimen voor je :pray:

@Jose wrote:

Hier is het mis, verlies veel bloed en heb behoorlijk buik en rug pijn. Deze zwangerschap heeft niet zo mogen zijn helaas :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@mama_desiree wrote:

:hug:

nu zeg ik iets wat je totaal niet wilt horen maar straks bevalt chelleke nog eerder:oops: of jullie bevallen gewoon op dezelfde dag :mrgreen:

Hihi wel nee…tenzij ze alla Damian is, dan heb ik vanavond om 23u al redelijke goede weeen :mrgreen:

@Jose wrote:

Tijd voor een grouphug zo te lezen :hug: :hug: :hug:

Mag ik ook meehuggen? :(

Ik kwam even kijken hoe het hier ging met iedereen. Hoopte op
leuk, opvrolijkend nieuws... :( Ik voel mij namelijk nog steeds
best :cry: :wall: :thumbdown: ... Bedankt trouwens nog voor alle knuffels! :-*
Jullie is lief! :-*

Jee José, wat een rotnieuws... :hug: Jakkes! Ik zal voor jullie duimen
dat het meteen weer raak is, zodra jullie er weer voor besluiten te gaan.
Kan je het een plaatsje geven of heb je het er erg moeilijk mee? :hug:

En Chelleke en Tinka mogen alletwee gaan bevallen nu... SPANNEND!!! Ik
ben benieuwd hoor. Ik blijf tot as. zaterdag hier en dan vertrekken we
pas. Er was iets tussen gekomen... :roll: Dus.. Jullie hebben nog een paar
dagen! :P

Hier dus ook erg emo, Desiree. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk heeft
het in mijn geval toch iets met ontzwangeren te maken. Wat voel ik mij
triest de laatste tijd. De kleinste is nu 9 maanden, dus het zou kunnen.
Maar ik zit ook even helemaal niet lekker in mijn vel. :roll:

Of het in jouw geval door het spiraaltje komt weet ik niet. Ik had daar
geen last van die 3 maanden dat ik dat ding erin had zitten. Maar ik
bloedde continue. Toen ik na 3 maanden even aan de baarmoedermond
voelde, merkte ik dat dat de Mirena er half uithing... :shock: Eruit laten halen
en geen nieuwe erin.

Nou, ik ga maar eens kijken of ik wat kan gaan ondernemen met de kleintjes.
Heb geen zin. :oops: Maar goed, ik ga wel en meestal geniet ik er dan ook wel van. :wink:

Meiden, tot gauw maar weer! :-*

oh Enigma, ik zal mijn best doen om vrolijk nieuws te brengen, voor je vertrekt!

Ik had je hier al gemist en vroeg me al af hoe het met je ging.

Binnenkort voel je je vast beter, vooral je koppie niet laten hangen he! En goed dat je toch maar leuke dingen probeert te doen, ook al heb je eigenlijk geen zin! :hug:

Denk je een beetje om jezelf :hug:

Kan je bij iemand je hart luchten??

Even in een aparte reactie, vind het anders zo gek…

Jaaaaaaaaaaaaaa daar komt ie…mijn eerste

BIB

:mrgreen:

Zo en nu kom maar :mrgreen:

Je hebt de 37 weken gehaald, mooi zo! En waar ben je nu … :wink:

En waar is tinka…? :pray:

@Enigme: balen dat je je nog steeds zo rot voelt :hug: Misschien inderdaad de hormonen, ik had er ook zo’n vreselijk last van, heb me daardoor behoorlijk ellendig gevoeld. Hopelijk gaat het in ieder geval snel weer over.

Met mij gaat het verder wel goed. Ben nog best wel teleurgesteld (gek hoe snel je fantasie op hol slaat zodra je een streepje op zo’n test ziet), maar zit verder wel lekker in mijn vel. Lichamelijk voel ik me ook beter, niet meer zo moe, geen buikpijn meer en ik vloei ook bijna niet meer. Ben overigens dinsdag door de gyn weer helemaal goedgekeurd, en ze zag alweer een paar eitjes staan te poppelen in mijn eierstok :dance: Weet overigens nog niet zeker of we er nu meteen weer voor gaan, want dat komt waarschijnlijk een beetje ongelukkig uit met Vera’s verjaardag.

Verder is V.era weer helemaal goedgekeurd op het cb, ze is nu 80,5 cm lang en weegt 10,1 kilo en ontwikkelt zich supersnel en goed! :mrgreen:

Oh hilarisch, de bel gaat net, staat de buurvrouw voor de deur. “Ben je bang voor muizen?” Oftewel, of ik een muis wilde vangen. Zat er een superschattig piepklein muisje in haar gootsteen. Muisje ontsnapte natuurlijk, dus buurvrouw gillend in de hoek en ik op mijn knieen door de woonkamer, ik lag dubbel :lol: Heb em te pakken gekregen en in de bosjes losgelaten.

oh Jose, goed dat je je fysiek toch al weer beter voelt. En mentaal valt het blijkbaar ook wel redelijk mee! :hug:

Ik ben dus nog hier :mrgreen:

Zou ik stiekem BIA durven schrijven? Heb al gans de dag buikpijn, dus mss zet het vannacht al door. Anders moeten we morgen toch om 7h in het ziekenhuis zijn, dan gaan ze de vliezen breken. Dus morgen of ten allerlaatste zaterdag is ons meisje er!

spannend tinka!

ik ben ook zo nieuwsgierig naar jullie meisje :oops:

Toi Toi Toi meis :pray: :-*

Hier BIB

Vandaag gyn bezoek gehad.

Mijn bloeddruk was netjes, vruchtwater voldoende, hartje was goed, blaas goed gevuld, ze was nu ong. 2700 gr. en ze is aan het indalen.

Ze liet ook nog even haar koppie zien :inlove:

en jullie hebbenz elfs nu nog zo’n mooie echo! :shock:

Pff, daar kan ik alleen maar van dromen sinds de 16 wk ofzo…