Enigma :hug: jullie zitten in een heel drukke tijd, dat geeft extra druk op de relatie :hug: Maar geef niet op, jullie delen zoveel samen!
Maak je vooral ook niet druk om ons, je gezin is echt het belangrijkst!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleutertje :dance:
Tinka, nog niet bevallen? Wat duurt het lang he, ben je het wachten al beu?
Chel, fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn. Naar altijd als je anderen ziet die net slecht nieuws hebben gekregen. Als je zelf moeder bent of wordt dan voel je nog sterker mee met anderen
Wij zijn wat eerder (ruim een week :roll: ) teruggekomen van vakantie omdat het erg veel regende en de voorspellingen er niet echt goed uitkomen. De eerste dagen waren erg leuk, maar met een dreumes in een natte tent is geen aanrader.
Maar … ik heb ook goed nieuws: zie banner :mrgreen: :dance:
:dance: :inlove: Ahhhhhhhh!!! José!!! :inlove: :dance:
:dance: :inlove: Gefeliciteerd!!! :inlove: :dance:
@Derest: Vandaag even druk, maar wilde toch even bedanken
voor de lieve reacties. :-*
wauw jose gefeliciteerd!!!
Enigma heel veel dikke :hug: :hug:
@Jose wrote:
Maar … ik heb ook goed nieuws: zie banner :mrgreen: :dance:
:shock: :mrgreen: :inlove: :dance:
@Desiree, veel te laat… Maar nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote knul!
Ik heb de afspraak met de gyn geannuleerd… :shifty: wederom relatietwijfels hier :think:
@Chelleke, hoe is het met Simba? Is Damian alweer helemaal opgeknapt? Mooi dat je bent goedgekeurd bij de gyn!
@Tinka, hoe gaat ‘t? Nog max. 2 weken nu?
@Enigma, gefeliciteerd!!
Fijn dat je kunt aftellen naar de vakantie, dat zal jullie vast goed doen! Gaan jullie er lekker lang tussenuit? Dikke knuffel voor de spoiler…
@Jose, ik kan me voorstellen dat je met dit weer niet in een tentje wilt zitten… Ik heb veel aan campinggasten gedacht deze week met al die regen. Bah! Maarre… die banner, dat maakt ’t weer goed!! Wauw! Gefeliciteerd!!
@Jane, hoe gaat ’t bij jullie?
Hè meiske toch :hug:
Met Damian alles goed, in het SF topic zie je hoe mooi het geneest
Simba zit nog bij mijn broer. Die hebben we vorige week nog opgezocht. Damian knuffelde haar, gaf haar een kus en zei ik vind Simba lief
Daarna hebben we (lees - Damian) haar uitgelaten.
Hoihoi,
onze beeb is er nog steeds niet uit nee… Helaas :? Nog max 12 dagen denk ik. Morgen weer terug naar de gyn.
@jose: wow, een 2e op komst, wat leuk!! Dikke proficiat!
@chel: ik had de foto’s gezien van D. Het ziet er idd erg mooi uit he! :hug:
:hug: :hug: :hug:
He Manouk wat een rotnieuws :hug: Hebben jullie al eens een gesprek met een relatietherapeut overwogen? Misschien dat dat wat duidelijkheid kan scheppen.
@Tinka: hoe is het met je? Nog geen babietje in aantocht?
@Chelleke: hou jij het nog een beetje vol? Voor jou en Tinka is het slechte weer van nu wel lekker denk ik, hoef je tenmimnste geen hittegolf te doorstaan
zo meteen naar de gyn, en effe aan de monitor (is standaard vanaf 40wk hoor)
ben benieuwd, misschien willen ze wel strippen?
@Jose wrote:
@Chelleke: hou jij het nog een beetje vol? Voor jou en Tinka is het slechte weer van nu wel lekker denk ik, hoef je tenmimnste geen hittegolf te doorstaan
Het gaat wel. Het weer mag wel iets beter, die regen vond ik niet zo je-van-het. Mijn humeur werd er niet beter van :oops: En Damian ook niet :oops: Maar inderdaad te warm hoeft voor mij nu ook niet :shifty: Lekkere zeikwijf hè…whahaha.
Tinka suc6 bij de gyn.
Ik hoop dat je toch ook snel aan de beurt bent met jullie beebje.
Hoi,
alles nog goed dicht daarbinnen. Uk zit daar nog heel erg goed blijkbaar (dat bewees de monitor)
De gyn kon net met één vinger aan de baarmoederhals, maar strippen is niet gelukt, ze heeft 3 keer geprobeerd, maar het lukte gewoon echt nog niet.
Als ze er volgende week donderdag nog niet is, dan ga ik savonds binnen en gaan ze inleiden. Maar dat zou wel ns erg lang kunnen duren, als er dan niet meer schot in de zaak is gekomen dan nu…
Hè bah dat is ook geen leuk nieuws :thumbdown: :hug:
Ik kwam eens even spieken bij de oud-stoppers. Ik zie dat Tinka al bijna gaat bevallen en Chelleke wat moet jij ook nog maar kort. En Jose ook zwanger!
Als ik zie wie er allemaal nog meeschrijft, schaam ik me gewoon een beetje dat ik dat niet meer doe :oops:
Hoeft niet hoor :-*
Stopperstopic vervaagt meestal toch wel langzaam, ten minste dat was bij mijn vorige ook.
Jammer Tinka, maar je hebt nog even en het kan ineens snel gaan hoor. Ik duim voor je
@Chel, een beetje een zeuren hoort er wel bij he, zo aan het eind
MB, leuk dat je nog eens langs komt. Ik zie dat jij ook al weer snel in verwachting bent geraakt, maar wel een :**: tussendoor :hug:
Gefeliciteerd met deze zwangerschap, voel je je goed?
Voel je verder niet schuldig, je kunt niet alles bij blijven houden en het moet geen verplichting worden hoor.
Hier alles goed. Vandaag voor het eerst met V naar de dierentuin geweest. Ze is gek op paarden dus alles wat er maar een beetje op leek werd met luid gejuich begroet :mrgreen: De vissen vond ze ook erg leuk trouwens :roll:
:inlove: :mrgreen:
Hier is het mis, verlies veel bloed en heb behoorlijk buik en rug pijn. Deze zwangerschap heeft niet zo mogen zijn helaas
Zwangere dames hoe is het met jullie, is er al enige vooruitgang?