~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

ai Chel, valt dat weer tegen met je tand! :hug:

@jose: idd het kort af, maar het mag nog sneller. We willen ze zien (en ik wil om één of andere reden gersutgesteld zijn dat ze helemaal in orde is :shifty: )

Nee dat met mijn gebit nog niet :thumbdown:

Met Damian alles oké Dit is hij vandaag:

Het ziet er naar uit dat Simba niet blijft bij Pascal :cry:

Ik ben er goed ziek van iig.

Hallo meiden,

Ik was echt van plan om even te komen bijlezen… Echt waar… :roll: Maar er is weer van

alles tussen gekomen. Ziek geweest… Kids ziek geweest… Mijn pc ook nog eens kapot

geweest. :roll: Maar genoeg geklaag… :stuck_out_tongue:

Hoe is het met jullie?

@Jane: Jeetje, wat een rotnieuws. :hug: Ik zou er ook even flink van balen hoor. Maar het

positieve is inderdaad dat het nu bekend is en hij dmv een bril weer beter kan zien. Maar

het blijft even schrikken als je zulk nieuws krijgt. Was het niet al bekend dat zijn ogen niet

helemaal goed waren (door CB) of is het echt opeens achteruit gegaan?

@Tinka: Nog steeds geen baby? Wel bevallen voordat ik op vakantie ga hoor! :stuck_out_tongue: Hoe

gaat het met je buikkie? Ben je er al helemaal zat van? :wink:

@Manouk:@Manouk wrote:

@Enigma, leuke verhalen voor iemand die geen nieuws’ heeft, haha. Heb je de jongste

elke nacht tussen jullie in liggen?

Yep, elke nacht. Hij ligt vanaf 18:30 in zijn eigen bedje, maar als hij tegen 23:00 komt voor

zijn laatste hapje, dan hou ik hem de rest van de nacht lekker tussen ons in. :inlove:

@Chelleke: Wat ben ik geschrokken van die foto’s zeg! Wat een naar gezicht, arm kereltje. :frowning:

Gelukkig gaat het al wel weer beter. Maar wat een k-situatie zeg… Logisch dat je Simba niet

zo 1, 2, 3 weg kan doen. Is er niet iets anders mogelijk? Is het misschien geen optie om hem

in een bench te hebben overdag of in een apart deel van de tuin. Tot Damian en zijn zusje

alletwee wat groter zijn en weten waar Simba’s grens ligt? Echt balen hoor…

En alsof dat nog niet genoeg is komt er ook nog een afgebroken voortand bij… :roll: Hoe heb je

dat voor elkaar gekregen dan?

Hoe gaat het trouwens met jouw buikkie? :inlove:

@José: Aftellen dus! :dance: Mocht ik voor zaterdag hier niet meer komen, dan wens ik je veel

plezier en natuurlijk prachtig weer! 8)

@Desiree: Hoi! :mrgreen:

Nou, ik ga bankhangen, ben kapot…

Liefs! :-*

dat ziet er alw el veel beter uit bij Damian he! :thumbup:

Jammer dat Simba niet bij je broer kan blijven, hopelijk vindt ze wel een ander leuk huisje! :hug:

@enigma: de buik ben ik vaker en vaker beu, maar het hoort erbij he. Anders zou ik hem vast te hard missen als het zover is :mrgreen:

Ik had een vinger ontsluiting vndaag bij de gyn, maar dat is ook 2x niks he… Ze zit dus nog ‘hoog en droog’ en de gyn verwacht wel dat ik mijn 40wk zal uitdoen. Nog 2wk dus he…

Volgende controle is 19 juli, een dag voor de uitgerekende datum…

pfff arme jij :hug:

ik ben het ook spuug beu :shifty:

@Chelleke wrote:

pfff arme jij :hug:

ik ben het ook spuug beu :shifty:
kunnen we hier wat klagen tegen mekaar he :mrgreen:

Je mag dat blijkbaar niet zeggen, als je geen kwaaltjes hebt voor de rest. Maar ik ben nu éénmaal niet geduldig…

Van mij mag je hoor :-*

Flauwekul dat je niks mag zeggen als je “niks” hebt.

Ook als je geen kwaaltjes hebt vallen de laatste loodjes zwaar, dus klaag maar raak. Ik weet nog hoe ongeduldig en chagrijnig ik de laatste 2 weken was … :evil: :wink:

Morgen vertrekken wij voor 2 weken naar Drenthe, ik zal waarschijnlijk niet of maar heel weinig online zijn, dus ik zal moeten wachten tot ik terug ben om je bevallingsverhaal te horen Tink :frowning: Alvast veel succes en geniet van je kleine ukkie als ze er is :inlove:

Alle andere dames natuurlijk ook een fijne tijd en Chel, hou vol he, er komt ook voor jou een eind aan deze zwangerschap

Veel plezier :thumbup: :smiley:

:-* :-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=100901

hallo allemaal, heb jullie weer verwaarloosd :oops:

@ jane, dikke :hug: wat heeft je mannetje zich goed gehouden ondanks zijn slechte zicht. ik zou ook erg verdrietig zijn hoor, geeft niks!

@ jose, je zult het vast niet meer lezen maar een fijne vakantie!

@ manouk, leuk weer wat van je te horen. wbt de gyn. volgens mij kun je het wel aangeven. toen ik naar de gyn moest voor onderzoeken vroegen ze me wel of ik een voorkeur had.

welke ‘dingen’ heb je zelf al geprobeerd? ik had voor die tijd al een temperatuurcurve bij gehouden. dan heeft de gyn. gelijk al wat inzicht in je cyclus. ik duim iig dat er iets positiefs uit het gesprek komt :pray:

@ tinka, ik duim dat je moppie toch gauw komt. ben ook wel erg nieuwsgierig :lol: morgen houden we groot feest, vandaag dus nog druk met alle voorbereiding.

fijn weekend iedereen

@ chelleke, jij moet nog heel even geduld hebben, wel netjes wachten tot de 37 weken hé :wink:

fijn dat Damian weer opknapt. zijn jullie al over de ergste schrik heen?

@ karma, hoi :lol: jij bent ook maar druk met jullie familie b.v. :wink:

hier erg druk. ik werk maar een paar uurtjes maar het houdt me wel bezig. vind het moeilijk om het werk een beetje los te laten. het is zo druk en chaotisch dat ik het liefste gewoon weer normaal aan het werk zou gaan om mijn collega’s te helpen. maar ja, dat kan gewoon nog niet.

vandaag is mijn kleine grote knul dan 1 jaar geworden. wat is die tijd voorbij gevlogen :shock: :-*

:inlove: :inlove:

Hier ook nog gefeliciteerd :smiley:

oh gefeliciteerd voor S.!

@Jose: mss is ons meisje er nog niet eens tegen dat je terug bent :lol: Laat ons hopen van wel natuurlijk, maar je weet nooit…

Nog max 19 dagen :mrgreen:

Ga eens even bevallen jij :stuck_out_tongue: :-*

@Chelleke wrote:

Ga eens even bevallen jij :stuck_out_tongue: :-*
was het maar :slight_smile:

Vandaag nog dik half uur gewandeld en honden laten zwemmen. Denk je dat ik wat voel, of harde buiken heb ofzo :roll:

Mijn hotel is te goed denk ik :doh:

Sjee goede conditie heb jij, ik zeur al na een rondje supermarkt :oops:

Gisteren bij de gyn geweest. Ik had dit keer een andere want die van mij is op vakantie. Aardige man. Kwam ook een stel uit met slecht nieuws, zo sneu :frowning:

Wij zijn weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk was 123/75 Daar ben ik heel blij mee :slight_smile: Was bij hun een kilo afgevallen maar dat kan ook wel, ik had nu minder kleren aan en slippers ipv laarzen :wink:

Onze smurf liep wel een weekje achter en woog 2300 gram. Hij stond er van te kijken dat Damian al 3065 woog met de geboorte na 36,6 weken zwangerschap. Moet over 2 weken terug komen. Gek idee dat als ze zo snel is als Damian dat die afspraak niet door gaat :mrgreen: Maar ik geloof niet dat zij er snel uit wil komen.

Dikke knuf allemaal :-*

oh, hoe komt het dat Damian zo vroeg was?

Een weekje achter is niet zo erg denk ik he? DAn heb je lekker een inieminiebeebje.

tot nu toe zaten wij altijd mooi op schema denk ik en telkesn ze iets ging meten, leek dat overeen te komen met het gemiddelde. MAar ze zegt elke keer ook dat die metingen niet nauwkeurig zijn.

Ik mag dinsdag terug, hopelijk haal ik dat niet meer…

Ik ben er echt klaar mee en wil het kindje in levende lijve zien, ook al zijn de schopjes nog wel aangenaam, ik merk dat ze toch wel groot wordt om er blijven in te passen…

Kan me iets bij voorstellen :hug:

Geen idee waarom Damian zo vroeg was. Kan van alles zijn.

Door actieve reuma, door medicijnen of hij was er gewoon aan toe. :wink:

Oh meiden,

Ik verwaarloos jullie zo he… :frowning: :frowning: :frowning: Ik neem mij elke keer voor om bij

te lezen en dan komt het er weer niet van. :wall: :wall: :wall:

Het is hier echt chaos de laatste tijd, morgen is mijn kleuter jarig, daarna

(as. vrijdag) gaan we op vakantie, dus daar moet ik nog veel voor regelen…

:roll: Ik loop mijzelf echt voorbij de laatste tijd.

Daarbij komt nog dat we even in een dip zitten in onze relatie… :cry: Veel

ruzie om kleine dingen… :frowning: We hebben geen tijd meer voor elkaar en dat

hebben we alletwee echt nodig… We zijn echt toe aan vakantie… :wink:

Nou, einde egoverhaal… :oops:

Waar blijft die kleine meid, Tinka! Wel voor vrijdag bevallen hoor! :wink:

@Chelleke: Jij bent ook niet veel aangekomen deze zwangerschap!

Ik ben benieuwd hoe zwaar ze uiteindelijk zal zijn. Nog heel even…

Lieverds, dikke :hug: en :-*…

Tot gauw…

oh Enigma, dat lees is niet graag he, dat spoilertje, maar het komt vast goed! Het is gewoon erg druk nu voor jullie. We hebben soms ook zo’n momenten, maar die gaan wel ook gewoon weer over. Beetje op letten van je niet druk te maken om een prul en blijven praten he…

Ik wil trouwens best wel voor vrijdag bevallen hoor! :slight_smile: