@jane wrote:
Hier vandaag gehoord dat mijn oudste aan de bril moet en fors ook - 9 ik moet er steeds van huilen vind het zo verdrietig dat hij zo slecht ziet.
:hug: :hug: :hug:
@jane wrote:
Hier vandaag gehoord dat mijn oudste aan de bril moet en fors ook - 9 ik moet er steeds van huilen vind het zo verdrietig dat hij zo slecht ziet.
@Manouk wrote:
@Chelleke, goed nieuws dus!! Hoe is het met de klusjes van manlief? Het uitstellen van de klusjes heeft je bloeddruk iig niet verhoogd :thumbup:
ieks dat klinkt niet fijn. chel daar kan die man dan ook niets aan doen.
Fijn dat er klusjes in je huis gedaan worden.
Hier nog steeds beetje verdrietig om slechte zicht zoon. Wat heeft hij allemaal gemist en wat voor een trucjes heeft hij zichzelf aangeleerd. Er vallen nu heel wat puzzelstukjes op hun plek.
Nee dat klopt wbt die gyn, maar op dat moment was ik even niet blij :mrgreen:
Dikke knuf voor jou :hug: Kan dat heel goed voorstellen :hug:
Zag dat Tinka lekker aan het BIB-ben was in haar topic :thumbup:
spannend :thumbup:
Ooo meiden wat een zwarte dag vandaag in mijn leven…
Ik kan alleen maar en ben ontzettend down.
Rob was bezig in de kinderkamer, Damian is bij hem gaan kijken.
Is op de grond gaan zitten bij het ledikantje. Simba is ook naar boven gegaan, even geslijmt bij Rob en is toen bij Damian gaan liggen. Damian is haar gaan aaien. Wilde haar knuffelen maar dat mocht niet van Rob ivm het vertrouwen van honden en vooral Simba. Dus bleef Damian hem maar aaien. Ineens bijt ze Damian 3 keer in zijn gezicht. Ze wilde niet stoppen. Ik hoorde Rob boven schreeuwen en ik dacht eerst dat Damian dood was. Gelukkig hoorde ik hem kei hard huilen. Rob kwam naar beneden en zei dat hij in zijn gezicht was gebeten. Ik heb gauw gekeken en zag dat zijn oogje nog goed was. Ik heb ons gelijk in de auto gezet en we zijn naar de ha gereden. Die heeft alles beetje schoongemaakt en 1 snee geplakt. De rest kon en hoefde niet.
Rob wilde de hond eerst dood hebben maar is daar wel op terug gekomen. Ik zei meteen dat ik dat niet wilde ondanks wat er gebeurt is. Ik hou van die honden. We hebben het asiel gebeld maar die is nog vol. Nu zit ze bij mijn broer. Ze mag gewoon niet naar een gezin met jonge kinderen. Maar god wat zal ik haar missen, voor ons was ze echt een mega lieve schat. Mijn kinderen gaan voor en zullen altijd op plek 1 staan natuurlijk. Maar het doet me wel ontzettend pijn.
Met Damian gaat het wel oké naar omstandigheden. Hij slurpt aan zijn ijsje. Arm ding kan niet normaal meer drinken en eten lukt niet.
oh Chel, wat een verhaal! :hug: :hug: :hug: Het is al bij al allemaal nog goed meegevallen, maar jullie zullen vast onwijs hard geschrokken zijn!
Over wat en hoe met Simba, kan je ook nog rustig nadenken, terwijl alles wat kan bezinken! :hug: Damian zit er maar pips bij, maar dat zal vast snel bijdraaien! Hij is een taai mannetje!
@jane: oei, wat triest dat je grote kleine man een bril moet. -9 is wel erg veel (toch als dat hetzelfde gemeten wordt als hier in B) Joris heeft -5 en zegt al weinig te zien zonder zijn lenzen, dus moet -9 wel echt de moeite zijn. Pff, toch gek hoe die kinderen zich uit de slag trekken, waardoor je het eigenlijk niet doorhebt dat het zo erg is! Knuffel voor jou hoor meid!
@manouk: Hoi!
@enigma: ook Hoi!
@al wie ik vergeet: ook Hoi! :mrgreen:
Ik BIB nu maar he… Ik hoop wel dat ze neit te lang meer blijft zitten, alles is klaar, dus laat ze maar komen!
Ik zal met je mee hopen
Misschien heel misschien blijft Simba bij mijn broer wonen als alles goed gaat, wat zou dat een pak van mijn hart zijn als dat zou gebeuren. Ik ga er heel hard voor
@Chelleke wrote:
Ik zal met je mee hopenik duim met je mee, dat ze daar mag blijven!
Misschien heel misschien blijft Simba bij mijn broer wonen als alles goed gaat, wat zou dat een pak van mijn hart zijn als dat zou gebeuren. Ik ga er heel hard voor
:-* :-*
:shock: :shock: :shock: wow Chel… Wat een drama!!
:hug: :hug: :hug: :hug:
Deze is nog duidelijker
Maar gaat goed met Damian, hij drinkt gelukkig. Heeft 5 doosjes smarties op :shock: :oops: Chips en ook nog een beetje eten. Net een beetje gekeet met neefje Levi. Word verwent door iedereen
Morgen ziet alles er vast weer wat beter uit. Hoop ik. :-*
Jemig Chelleke wat een schade! Ik schrik ervan, dat prachtige jochie van jullie Dikke :hug: voor Damian.
Jane, voor jou en je ventje ook een dikke :hug:. -9 is echt een behoorlijke afwijking zeg. Gelukkig zijn jullie er nu achter en kan hij met en bril straks veel beter zien :thumbup:
@Jane, voor jou ook :hug: :hug: :hug: voor je verdriet. Ik kan me goed voorstellen dat je er van schrikt. Je weet natuurlijk niet hoe lang hij al minder ziet. Heeft hij 2 slechte ogen, of is 1 beter?
@Chel, verwen Damian maar goed ja, jeetje, wat zal hij ook geschrokken zijn!
Ik denk er nu veel aan… Met m’n kinderwens en de hondjes in huis. Ik wist al wel dat ik kids en honden niet alleen samen zou gaan laten, maar het gebeurt op de meest onverwachte momenten. Zelfs als je er zelf bij bent. Het gaat zo snel dan, er is geen tijd meer om 't te voorkomen.
Het zou heel fijn zijn als je hondje bij je broer kan blijven. Het is geen kwade opzet, hoewel voor de meeste mensen toch moeilijk te begrijpen. Heeft je broer geen kinderen?
:-*
Nee mijn broer (bijna 40 jr) heeft geen kinderen of een vrouw.
Gisteren zeiden we nog tegen elkaar, Simba weg doen is geen optie (ze heeft deze week weer kuren gehad in huis met slopen enzo) en dan gebeurt er toch iets en is je hond ineens in 1 klap weg. We hebben het er ondanks alles toch moeilijk mee. Rob kwam net huilend terug van Djinka uitlaten, voelde kloten zei hij. Levi gooide vanavond de bal door de kamer en dan verwacht je dat Simba er achter aan gaat, maar dat gebeurde niet. We zijn nog erg verdrietig om alles en dat moet weer gaan slijten en wennen hoe het nu verder gaat. We hopen met heel ons hart dat Pascal Simba wil houden. Ook Rob hoopt dat. Bij een ander deed zij helemaal niks aan slopen enzo. Kinderen die je tegen kwam op straat ook niet. Ga mijn lappie maar even uitdoen en verder snotteren met vriendlief Damian slaapt al een tijdje lekker. Onvoorstelbaar wat voor bikkel dat is.
-xxx-
Alles oké met Damian…hij eet, drinkt, speelt en snoept.
Heeft redelijk goed geslapen.
Zijn oog is wat dikker geworden, maar dat gaat allemaal wel goed komen.
:-* :-*
Ja, dat is enorm wennen als je ineens je hondje niet meer bij je hebt. Helemaal zo plots. Als ze bij je broer kan blijven, dan kunnen jullie haar nog wel zien. Dat zou de pijn wel verzachten. Al verandert dat niets aan dat jullie er erg aan zullen moeten wennen. :hug: :hug: Dat zal tijd kosten. Het is wel het beste zo, hoe hard het ook is.
Damian knapt snel op zo te zien en te lezen! Gelukkig maar. Je hebt echt geluk gehad met z’n oog, want er vlak boven en onder zit wel een schram he?
Gaat het met jullie vandaag ook al wat beter als gisteren?
ja klopt boven zijn oog zit een schram en die onder zijn oog is geplakt.
Het gaat wel oke met ons. We zijn ontzettend blij hoe het met Damian gaat en dat hij er nog goed van af is gekomen. Ik heb nog steeds wel huilbuitjes gehad.
Met Damian alles oke, hij heeft vandaag gewoon gedronken, gegeten, gespeeld, geklierd en geboeft. Hij heeft er ook geen pijn aan zegt hij. We zijn vanavond ook even bij Simba geweest omdat we haar niet meer gezien hadden sinds wat er is gebeurt. Damian wilde ook perse uit de auto om haar te aaien. Toen we wegreden wilde hij dat we Simba weer gingen halen zodat ze weer thuis is. Maar we hebben gezegd dat ze nooit meer terug komt. Het zal wel slijten. xxx
Hallo,
Alles goed met Damian :thumbup:
Ik heb weer pech met mijn gebit…Blegh…mijn voortand is onder mijn tandvlees afgebroken Ja heb ik weer…Kunnen ze niks meer mee. Word weer een brug erbij, maar dan met 4 kronen Tjing Tjing Kassa. De vorige keer, paar jaar geleden moest ik €700,- zelf betalen :shock: Mijn uitkering was toen €800 a €900 (nu zit ik nog onder de €1000 hoor) dus dat was mijn hele ribbenkast. Nu zal ik nog wel meer zelf moeten betalen, maar misschien mag ik dit jaar 2 kronen en volgend jaar 2 kronen betalen. Maarja zonder voortanden lopen ziet er natuurlijk ook niet uit. We hopen dat ik voor de bevalling nog een noodbrug krijg. Word kort dag :thumbdown: Zo geen zin in
Dat is vervelend Chel, is het inmiddels opgelost?
En hoe gaat het met je kleine man? Genezen de wonden goed? En weten jullie al of Simba bij je broer mag blijven?
Hoe gaat het met de andere dames? Tinka, het wordt spannend nu bij jou!
Hier alles goed, vandaag laatste werkdag voor de vakantie. Zaterdag vertrekken we voor 2 weekjes kamperen in NL. Hopen dat het weer een beetje meewerkt. Ik heb er zin in!