:hug: :hug:
Met Damian alles prima, kan heel lief zijn maar ook heel vaak whaaaaaa grrrrr
Hij slaapt nog bij ons, ik heb gezegt dat ik snachts geen gevechten meer aan ga. Mijn nachten zijn al kort en beroert. Hij wil het ook niet alleen doen dus wacht ie maar tot de kleine er is.
Hai hai,
@Tinka: Hahaha… Leuk he, die goedbedoelde “zorg”. :wall: Herkenbaar hoor!
@Chelleke: Groot gelijk hoor. Ik zou nu ook niet gaan beginnen met die strijd. Hoe ga je het straks
doen dan, met de kleine erbij. Zij slaapt in haar eigen bedje? Dat was hier het probleem. Ik heb de
kleinste bij ons in bed, dus kan er geen peuter bij hebben. Ik moest die strijd dus wel aangaan om
jaloezie te voorkomen. Maar gelukkig is die fase nu voorbij. De jongste hoeft geen plaats meer
te maken voor een broertje of zusje, al geeft papa mij wel af en toe hints dat hij nog niet klaar is. :shock:
Dat doet hij al een tijdje en daar heeft hij mij wel even in meegesleept een tijdje geleden. Ik heb er
een weekje serieus over nagedacht en gespeelt met de gedachte, maar ik ben er wel klaar mee hoor.
Tenminste ik heb geen babykriebels meer en ik hoop ook dat ze wegblijven, want ze zijn sterk. :roll: Ik
verheug mij op de fase dat ik weer echt tijd voor mijzelf kan nemen. :inlove: Geen kots, snot en etensresten
op mijn kleding, in mijn nek of op mijn haar… Geen gebroken nachten meer… Uitslapen… Enz…
Nee, het moet wel heel raar lopen wil ik van gedachten veranderen.
Nou, ik ga maar weer eens achter mijn kroost aan, want anders slopen ze de boel. :mrgreen:
X :-*
o enigma heel herkenbaar die babykriebels. ik heb er ook een paar weken weer last van gehad. heel verwarrend en best moeilijk.
ik heb er best moeite mee om te weten dat er geen baby meer komt maar ik verlang er ook naar dat de kinderen groter worden en we andere dingen met ze kunnen doen.
met Sebastian alles goed, zijn 5e tand is er door en nummer 6 t/m 8 staan op het punt om te door te breken. hij is druk met staan/optrekken en stapt al een beetje langs de tafel. druk met sprongetjes dus.Sebastian is hierdoor al een tijdje wat jengelig en aanhankelijk. ik hoop dat die tanden gauw doorkomen en hij even wat minder aan zijn mama en papa hangt :shifty:
Elize is strontvervelend :evil: die kan ik meer zeer grote regelmaat wel achter het behang plakken :wall: ik geloof dat zij ook midden in een sprong zit en er aardig aan toe is om naar school te gaan.
met mij gaat het ook goed. ik kan weer fietsen :dance: zaterdag dan ook een andere mamafiets gekocht met een nog lagere instap en meer versnellingen. nu alleen nog oefenen mét kinders op de fiets en dan kan ik weer lekker stukjes fietsen :dance:
@ tinka, nog een week dan mag je BIB-ben :shock: ben erg benieuwd naar de foto’s. wel showen hé!
@ chel, ik zou die strijd nu ook niet aan gaan hoor. is de babykamer al helemaal klaar? en is het nog gelukt met dat vloerkleed??? wel even foto’s showen hoor als de kamer klaar is!
zo, ik ga wat doen. ik zou eigenlijk vandaag weer voor het eerst een paar uurtjes ‘werken’ maar mijn baas was vergeten vervoer voor mij te regelen :doh: nu dus woensdag mijn eerste werkdag. vind ik helemaal niet erg want andré is vandaag vrij dus kunnen we lekker aanrommelen in huis.
fijne dag iedereen :-*
@Enigma wrote:
@Chelleke: Groot gelijk hoor. Ik zou nu ook niet gaan beginnen met die strijd. Hoe ga je het straks
doen dan, met de kleine erbij. Zij slaapt in haar eigen bedje? Dat was hier het probleem. Ik heb de
kleinste bij ons in bed, dus kan er geen peuter bij hebben. Ik moest die strijd dus wel aangaan om
jaloezie te voorkomen. Maar gelukkig is die fase nu voorbij. De jongste hoeft geen plaats meer
te maken voor een broertje of zusje, al geeft papa mij wel af en toe hints dat hij nog niet klaar is. :shock:
De jongste blijft dadelijk gewoon in zijn eigen bed om jaloezie te voorkomen.
Phoe arme jij, nog meer kids. :shock:
Ik denk wel dat ik het heel jammer ga vinden dat er nooit geen babytje meer komt na deze uk. Dat alles de laatste keer is. Maar nog meer kinderen is hier echt niet haalbaar.
Fijn dat je weer kan fietsen Desiree :dance:
De kamer is nog niet klaar, ik word daar wel kriebelig van :oops:
Kleedje heb ik toevallig gevonden bij de Wibra :mrgreen:
Ze hadden daar badmatten in de aanbieding, lijken meer op normale kleedjes, en daar zat gewoon mijn kleur tussen :dance:
Liefs Angel
Hoi meiden, sorry dat ik de laatste tijd zo weinig van mezelf laat horen, maar ik heb het heel druk en ben erg aan vakantie (heel erg moe) daardoor komt het er vaak niet van om te reageren. Ik lees wel steeds mee en leef met iedereen mee.
Geeft helemaal niks :hug: :hug:
Wij lopen niet weg :-*
Goed op jezelf passen :hug:
Hallo meiden,
Nou, kom weer even langs met geen nieuws… :mrgreen:
@Desiree: Raar idee he, geen baby meer. Ik loop ook vaak met die gedachte in mijn hoofd als ik weer
kleren opruim die meneer te klein zijn geworden of als hij weer iets nieuws geleerd heeft. Jaja, kleine
kindjes worden groot en daar ben ik ook heel blij mee, maar het blijft een dubbel gevoel. :roll:
Hier ook een dame die klaar is voor de “grote” school. Oh wat heeft ze er een zin in. :inlove: Nog heel even
geduld. Hihi… Mijn peuter mag na de zomer op de psz beginnen. Die is er ook echt aan toe. En dan zit ik
dus 3 dagdelen met alleen mijn jongste thuis. Raar idee… :shifty: Heb er trouwens wel zin in hoor, :shifty: maar
gewoon raar omdat het hier gewoonlijk best druk is. Ik wen er wel aan hoor. :mrgreen:
Die van jou heeft al flink wat tandjes. Lief hoor, jammer dat ze er vaak last van hebben. Hier wachten
we op nummer 3 en 4 en die komen er wel aan, maar nog niet snel. Ik denk wel binnen een week of 2.
We zullen zien. Ik hoop iig dat die van jou snel weer wat minder hangerig is. Enne hij s al bijna jarig he!
Bijna feest! :dance:
En jij kan fietsen! :dance: :dance: :dance: Lekker is dat he! Hier fietsen we ook regelmatig. Echt genieten! Hoe
was je eerste werkdag trouwens?
@Chelleke: O, jee… De babykamer is nog niet klaar?! Dat is niet goed voor zwangere vrouwen… :naughty:
Wat moet er nog gebeuren dan? Niet heel veel meer toch? Het kleedje heb je iig.
En jullie ook echt geen 3de? Kan mij dat ook wel voorstellen hoor. Zouden ze jullie niet meteen helpen
in het geval dat jullie voor een derde zouden willen gaan? Of moet je dan weer 1 jaar aanklten? :roll:
@José: Ik dat het snel vakantie is voor je! Gaan jullie nog ergens heen?
@Derest: Hoi! :mrgreen:
Liefs! :-
Enigma
Nee geen derde Ik denk dat we inderdaad eerst weer een jaar aan moeten klooien.
Maar lichamelijk 3 kinderen is gewoon niet te doen, en ik denk financieel ook niet.
Had je goed gezien, dat het niet goed is voor zwangere vrouwen met een babykamer die niet af is :evil: En ik kan er zelf niks meer. Ik baal dat Rob alle tijd heeft.
Er moeten nog wat schaapjes gezaagd worden voor de muur en ledikant. Op de plekken waar Nijntje zat op de ledikant zie je nou vlekken die we niet wegkrijgen. En er moet nog wat geschilderd worden aan de commode en ledikant. De gordijnen moeten nog korter gemaakt worden, dat zou mijn moeder doen.
Ik zit ook met smacht te wachten op die kleren die ik van Rob zijn zus zal krijgen. Ik wil dat ook graag op orde en uitgezocht hebben :oops:
Al met al…ik ben een hormoonmonster :mrgreen:
ach niks van aantrekken chel. jij mag je als een hormonster gedragen!!! zit Rob nog maar een keer achter zijn vodden aan, mannen zijn zo laks in dat soort dingen.
Precies…hij heeft vandaag nog wat geprobeerd maar is niet echt opgeschoten :roll: Nou ja als we terug komen van het weekendje weg zou hij alles gaan schilderen.
Vandag controle gehad bij de gyn.
Ze zit nog vrij hoog, woog ongeveer 2800g en leek dus een heel gemiddelde baby (alles samen, dus omvang buik, de schatting en alles samen) maar ze maakt niet graag van die schattingen want dat kan er vies naast zijn ook…
Er was één vingertopje ontsluiting en klein beetje verandering van de BM-mond. Blijkbaar doen ze dat in Nl niet, van te gaan voelen, maar bij ons is dat standaard. Ook een GBScontrole is standaar, is ook vandaag gebeurd. Als blijkt dat je die streptococcen hebt, dan moet je tijdens de arbeid aan de baxter met AB.
Zo, dat was mijn nieuwtje :mrgreen:
:thumbup: mooi dat alles goed is!
Fijn dat alles goed was :thumbup:
Hello meiden,
Ik heb ook steeds meegelezen, maar schrijven is er bij gebleven… Sorry daarvoor. Er is veel gebeurd
@Chel, succes met de hormonsters Maar… uiteindelijk zal 't een keertje af zijn haha. Je hoort zo vaak verhalen van mannen die alles pas op 't laatste moment doen. Ik vermoed dat 't hier niet veel anders zal zijn, als onze tijd daar is.
@Tinka, super dat alles goed is! De termen die je schrijft zeggen me niet zoveel: GBScontrole, streptococcen, baxter met AB :think: :think: :mrgreen:
Ik heb geen idee hoe 't in NL gaat, maar ben wel benieuwd. Dat weten de andere dames vast?
@Jose, rustig aan!! Wanneer heb je vakantie dan, kun je al aftellen?
@Enigma, leuke verhalen voor iemand die ‘geen nieuws’ heeft, haha. Heb je de jongste elke nacht tussen jullie in liggen?
@Desiree, lekker fietsen dus met de kids! Heerlijk, laat het mooie weer maar komen!! Babykriebels lijken me lastig als je eigenlijk niet meer wilt. Ik weet niet of die bij mij ooit weggaan. Als ik een baby zie… :inlove: dan smelt ik.
Hier nog geen baby in aantocht… Volgende week maar weer 'ns naar de HA.
Ow ik zie nu dat ik in mijn onderschrift zwaar overtijd ben :mrgreen: Was dat maar waar… Even aanpassen nog
:-*
:-* :-*
Ben weer thuis van het weekendje weg. Het was wel leuk
Even snel een hallo!
HALLO!!!
Kom echt vandaag of morgen even bijkletsen hoor! :-*
Hallo terug Enigma
Waar zijn jullie geweest Chel?
Leuk dat je weer even langs komt Manouk, wat jammer dat er bij jullie nog steeds geen baby in aantocht is :hug: Goed dat je weer eens langs de HA gaat, heb je al onderzoeken gehad? Hoe gaat het verder met je?
Tinka, hoe is het met jou en “de laatste loodjes”? Hou je het nog een beetje vol? GBS controle is hier inderdaad niet standaard, voelen doet de verloskundige eigenlijk alleen helemaal op het eind, tenminste dat was bij mij zo. Goed nieuws dat er bij jou al het een en ander gebeurt daar beneden! Wordt spannend!!!
Hier alles wel goed. Ben nog steeds heel erg moe, omdat ik het op m’n werk gewoon heel erg druk heb. Daarnaast vind ik het eigenlijk toch wel heel zwaar om 3 dagen achter elkaar te werken (had ik vantevoren echt niet verwacht!), dus ik ga vanaf 1 augustus andere dagen werken zodat ik wat kan rusten en bij V.era kan zijn tussendoor Vandaag is mijn weekend gelukkig weer begonnen en volgende week is al mijn laatste werkweek voor de vakantie :dance: Dan ben ik 3 weken vrij en begin ik 1 augustus weer.
We waren naar Hengelhoef in Houthallen Helchteren
Gisteren bij de gyn geweest. Alles weer goed. Kindje loopt op schema en vruchtwater ook goed. Dit keer is mijn bloeddruk ook nog steeds goed (vorige zwangerschap belande ik in het ziekenhuis met een hele hoge bloeddruk) :dance:
ladie excuses, ik ben erg druk met werk solliciteren in vrije tijd en kids. pffff dus ik verwaarloos tijd voor mijzelf lees KOK.
Maar hetw ordt spannend hier zeg. Kindjes zijn al bijna op komst. Tinka volgens mij mag jij bibben/bubben?
Hier vandaag gehoord dat mijn oudste aan de bril moet en fors ook - 9 ik moet er steeds van huilen vind het zo verdrietig dat hij zo slecht ziet.
ik kom snel terug hier even drama met kids. dacht dat ze lekker aan het spelen waren…
Doeg
@Tinka, jaaa spannend!! Hoe gaat 't nu? BIB?
@Jane, druk, druk, druk dus. Heb ik even gemist dat je aan het solliciteren bent. Is er veel waarop je kunt reageren, zijn er veel vacatures??
Een brilletje is toch niet zo erg? -9 is wel fors inderdaad, zo jong al. Kan 't nog verbeteren de komende jaren misschien? Gelukkig zie je het tegenwoordig niet aan de dikte van de glazen welke sterkte je hebt. Fijn voor hem dat 'ie nu een brilletje krijgt, daar wordt de wereld een stuk scherper van.
@Chelleke, goed nieuws dus!! Hoe is het met de klusjes van manlief? Het uitstellen van de klusjes heeft je bloeddruk iig niet verhoogd :thumbup:
@Jose, dank je
Aftellen naar de vakantie dus, heerlijk!! Daarna ga je om de dag werken dan?
Ik heb een afspraak bij de gyn. Maar de HA zegt dat ik er niet veel van kan verwachten, dat het waarschijnlijk eerst bij een gesprekje blijft omdat we nog jong zijn, blablabla
We zullen het zien, is over 2,5 week pas. Ik kwam er vandaag achter dat ik een afspraak heb bij een man. Eigenlijk lijkt me dat helemaal niet fijn, als er wel onderzoeken gedaan gaan worden heb ik toch de voorkeur voor een vrouw…
@all: Hebben jullie dat ook? En kan je aangeven dat je liever een vrouw hebt, of is er geen ontkomen aan dat je (ook) bij een man wordt onderzocht?
@Enigma, HALLO :mrgreen: