Ja we kunnen nog reageren op andere woningen, maar dat laten we nog even voor wat het is. Want dan zouden we op bestaande woningen moeten/mogen reageren en die komen vrij met 1 a 2 maanden. Ik wil nu niet in de verhuizing zitten en ook niet vlak na de bevalling.
Eind dit jaar begint er een nieuwe bouw aan een rij woningen misschien dat daar iets tussen zit Is trouwens wel het laatste project van onze woningbouw, in die hoek.
Hallo meiden,
Hoe gaat het met jullie? Hier zijn gangetje, nog steeds heerlijk vroeg
wakker, maar het begint al te wennen. Verder weinig nieuws. Ik heb
zin in vakantie… We gaan dit jaar weer de hele zomervakantie heerlijk
naar mijn familie. Ik heb er zin in. Nog even volhouden de laatste weken.
@Chelleke: Joh, das flauw zeg! :thumbdown: Maar jullie “perfecte” huisje komt wel,
deze was het gewoon niet dus. Hoe gaan de nachten nu bij jou? Zijn
jullie (lees: Rob) al begonnen met Damian in zijn eigen bedje laten slapen?
@Jane: Hoe was de vakantie? Of had je dat al verteld? :think: Nee toch? Hoe
is het verder met jouw mannen? :inlove:
@Tinka: Hoe is het met jou? En beeb? En natuurlijk J.?
@Desiree: Hoe was de tandarts? Weer overleefd? Hoe deed E.lize het deze
keer? Weer zo goed?
Nou, hopelijk wordt het vandaag een beetje mooi weer. Ik vind het
maar frisjes… :roll:
X en tot gauw! :-*
Hihi nee en ik vind het wel best zo :oops:
Ik kan iedere keer niet in slaap komen omdat mijn armen en benen me ontzettend plagen.
Even een vraagje voor de mama’s. Damian had gisteren beetje een soepoogje. Net stond hij op met een dik oogje en smeer
Misschien een verstopte traanbuisje ofzow??
Zou ik hier mee naar de hap moeten?? Of wachten tot dinsdag??
Inmiddels heb ik gekookt water wat aan het afkoelen is om het even schoon te maken.
Liefs Angèl
Ach gossie, wat ziet dat er sneu uit he?! :hug: Maar het ziet er niet heel geïrriteerd uit, vind ik.
Ik zou er dus niet meteen mee naar de HAP gaan. Gewoon met een schoon gaasje en gekookt
water schoon houden, paar keer per dag en echt uitleggen (onmogelijk, I know) dat hij er niet
aan mag komen. Suc6!
Ja precies. Hij heeft ook geen pijn zegt ie en het ziet inderdaad niet rood.
Het is inmiddels schoon en hij blijft er nog netjes af :thumbup:
Hij is voor de verandering eens lief aan het spelen met zijn eigen speelgoed :inlove: ipv papa, mama of de hondjes treiteren :mrgreen:
Hallo meiden,
Hier gaat het zijn gangetje nog steeds. Weinig nieuws dus. kom
dus alleen even een “hallo” droppen.
@Chelleke: Hoe gaat het vandaag met zijn oogje?
Nou, tot morgen misschien.
X :-*
Haj haj
Hier ook weinig te vertellen, heb alleen maar wat te zeuren. :oops: :mrgreen:
Met zijn oogje prima. Hij is die dug waar geslonken en niet vies geweest.
Gisteren zijn, zijn allebei de oogjes even wat vies geweest.
Gisteren naar T.hijmen van Sweatest wezen loeren :inlove: :inlove: :inlove:
Y.aniek ook zo’n lekker kereltje :inlove: :inlove:
Hoi!
Ik schaam me rot, want ik heb jullie verwaarloosd! :oops: :oops: :oops:
Ik las al van het huis Chelleke! Wat een mooie woning waar jullie om die domme paar euro hebben naastgegrepen! Mag je niet elke maand die paar euro opleggen? :mrgreen: Ik ken niks van het concept want hier in belgie bestaat dat gewoon niet…
Hier is het gewoon een huis kopen, lenen bij de bank en maandelijks afbetalen aan de bank, of bouwgrond kopen, huis erop zetten zelf en dus ook weer de lening betalen aan de bank. Hoe gaat dat dan bij jullie? Hier dus niks met wachtlijsten, tenzij voor een woning van het OCMW ofzo, maar daar zijn strenge richtlijnen voor eer je daar voor in aanmerking komt. Is echt maar pas als je het erg moeilijk hebt om rond te komen. (of erg goed bent in de staat op te lichten :roll: )
@enigma: vroeg uit de veren elke dag blijkbaar :mrgreen: Over een paar weken zullen wij ook wel ‘prijs hebben’ :mrgreen: Ik hoop dat het nu niet zo lang meer duurt allemaal. Die kleine meid neemt nogal veel plaats in beslag in mijn buik en zitten met de benen over mekaar en dan voorover buigen om te eten, dat lukt nauwelijks :lol: Ik ben ook erg benieuwd of ze nog goed zit. DAt was wel zo op 30wk, maar daarom nu niet meer he… Vorige keer was het bij de vroedvrouw en die doet geen echo, enkel monitor.
Volgende week mogen we weer terug gaan kijken hoe het met haar gaat. Om één of andere reden vind ik het nogal spannend en krijg ik soms wel doemscenario’s voor ogen :roll:
Joris was wat ongerust over hoe het allemaal zal verlopen en of hij wel op tijd bij mij zal geraken van zijn werk enz… Hij krijgt toch wel wat stress geloof ik hij wil ook niet de navelstreng doorknippen, want dat vindt hij eng. Ik ga proberen er aan te denken om te vragen ofi k het dan zelf mag doen. We doneren ook navelstrengbloed, voor stamcellen voor mensen met een beenmergziekte te kunnen helpen. Hopelijk lukt dat, het is zo’n kleine moeite, maar je kan er wel levens mee redden!
Hier een druk weekend gehad. Joris heeft vier matchen getennist en naar 3 van de 4 ben ik gaan kijken. Bij die die ik gemist heb, wasi k op de HS met Tinka. Dat begint ook wel moeilijker te gaan allemaal, jammer genoeg. Maar omdat het moeilijker gaat, heb ik er ook minder zin in lijkt wel.
Ik probeer jullie weer beter in de gaten te houden allemaal! :hug:
Hier ging het inderdaad om een huurwoning.
Rob en ik kunnen niet komen dankzij zijn vader :evil:
Goed van je om de navelstreng te doneren, inderdaad kleine moeite.
Vorige keer kon ik dat niet omdat die van mij naar een ander onderzoek moest waar ik aan meedeed (parastudie…zwangerschap en reuma)
@Chelleke wrote:
Hier ging het inderdaad om een huurwoning.oh, das wel minder, wat er in de spoiler staat… :?
Rob en ik kunnen niet komen dankzij zijn vader :evil:
Goed van je om de navelstreng te doneren, inderdaad kleine moeite.
Vorige keer kon ik dat niet omdat die van mij naar een ander onderzoek moest waar ik aan meedeed (parastudie…zwangerschap en reuma)
Hier hangt het er vanaf, als je in het weekend of vrijdag na 12h smiddags bevalt, gaat eht ook niet, dan werkt het labo niet…
Tja, daar kan je dan niks aan doen, heb je in ieder geval je goede wil getoond :thumbup:
@Chelleke wrote:
Tja, daar kan je dan niks aan doen, heb je in ieder geval je goede wil getoond :thumbup:denk ik er ook van…
:shifty: :shifty: :shifty: hallo… :shifty: :shifty: :shifty:
Hoe gaat het hier?
:-*
hej haj, ik heb nog wel eens aan je gedacht. Hoe gaat het? :-*
@Manouk wrote:
:shifty: :shifty: :shifty: hallo… :shifty: :shifty: :shifty:
Hoe gaat het hier?
kan beter aan jou vragen hoe het gaat???
Hallo meiden,
How’s life? 8) Hier zijn gangetje… Saai he! Maar geen groot nieuws.
@Tinka: Jaja, het komt echt dichtbij nu he. Spannend!!! :shifty: Dat “opgepropte” is echt
lastig aan het einde. Je weet op een gegeven moment niet meer hoe je moet zitten
of staan. Het kind zit gewoon in de weg wat je ook doet. :roll: :lol: Ach, nog heel even
volhouden. Heb je er zin in of kijk je er enorm tegenop? De bevalling, bedoel ik.
En die doemscenario’s horen er ook bij. Dat is een voorproefje van de zorgen die je
je vanaf nu zal gaan maken om je kind. Gelukkig spelen die niet continue, maar zo
af en toe… :roll:
Ben je trouwens al klaar met alles?
@Chelleke: Oh, heerlijk, babyknuffelen… Nog even en je mag je eigen meissie
knuffelen. :inlove: :inlove: :inlove: Hoe gaat het met Damian’s oogjes?
Enne klagen mag hoor! Je bent (bijna) hoogzwanger!!!
@Manouk: Hier alles goed hoor! Maar hoe is het met jou?
@Desiree: Hoi! :mrgreen:
Nou, meiden, tot gauw maar weer!
vanaf wanneer ben je hoogzwanger (en mag ik dus klagen? :mrgreen: )
Ik kijk wel uit naar de bevalling eigenlijk (ik weet dan ook nog niet waar ik aan begin he :mrgreen: )
Ik heb hier een boek liggen: veilig bevallen
Dat boek zorgt er toch wel voor dat ik het allemaal zie zitten eigenlijk…
Nu nog een boek over borstvoeding en we zijn vertrokken
Gisteren een fotoshoot gehad van de katten bij de vriend van één van mijn beste vriendinnen, maar ook Tinka en ik zijn op de foto geweest. Ben erg benieuwd naar het resultaat, maar eht zal nog wel ff duren, want er zijn zomaar ff 220 foto’s genomen :shifty:
Fijn dat alles goed gaat Enigma :thumbup:
Met Damian zijn oogjes allemaal weer prima.
Ben benieuwd naar de foto’s Tinka
Hallo meiden,
Wat een weertje zeg… :? Jakkes!!! Maar verder alles goed hier hoor… :mrgreen:
Hoe gaat het met jullie? En de kids? :inlove: En de buikjes? :inlove:
@Tinka: Hoogzwanger is vanaf 36 weken, dacht ik, maar zwanger zijn is
sowieso al genoeg om te mogen klagen hoor! Dus feel free… :mrgreen:
En ik ben ook benieuwd naar hoe de bevalling uiteindelijk zal gaan verlopen.
Wel positief dat je er niet enorm tegenop ziet, maar het eigenlijk heel
relaxt op je af laat komen. :thumbup:
En 220 foto’s?! Daar zitten vast hele mooie tussen. Ik ben benieuwd!
@Chelleke: Fijn dat de ontstoken oogjes weer over zijn! :dance: Hoe gaat het
verder met hem? Nog steeds bij jullie in bed of is Rob de strijd inmiddels
aangegaan? :shifty:
Nou, ik ga weer verder…
Tot gauw! :-*
nog steeds opgepropt en een schoonmoeder die alles goed bedoelt, maar mij zo bezitterig maakt met haar gedrag :shifty: