~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

och och, niet fijn zo’n nacht zeg. :hug:

Hiep Hiep Hoera V.era 1 Jaar



:-* :-* :-*

Dank je wel :smiley:



Wordt Sebastiaan over 6 weken ook al 1? :shock: Gaat echt hard he!



En een dikke :hug: voor Chel, doe je lekker rustig aan vandaag?

v.era kleine meid alweer 1 jaar. Van Harte.

Hoe ga je het vieren.



Bijzonder moment he?

Hallo meiden,



Ook van mij natuurlijk felicitaties voor de jarige job :inlove: en haar ouders natuurlijk! :mrgreen:



:dance: :clap: :inlove: Van Harte Gefeliciteerd Met De :inlove: :clap: :dance:







:dance: :clap: :inlove: 1ste Verjaardag Van Jullie Dochter!!! :inlove: :clap: :dance:



Maak er maar een mooie dag van! Dikke :-* !



@Derest: Tot gauw! :wink:



Liefs! :-*

gelukkige verjaardag voor V.era!





Het gaat idd snel met jullie kleintjes! En ik blijf het maar gek vinden dat die van ons er du snog geen eens is en die van jullie al 1 zijn of 1 gaan worden! :shock:

Dat is wel gek het Tinka, maar voor je het weet is jullie kleine dametje ook al weer 1. Ik kan het nog steeds niet goed geloven eigenlijk. Hoewel ik het wel erg leuk vind, V.era is zo’n boeffie!



Morgen vieren we groot feest en vandaag hebben mijn zus en ik taarten gemaakt. Pfffff, ik ben nou al verrot, wat een werk die taarten. Volgend jaar gewoon zo’n leuke taart van de hema met een foto erop :lol:

Ik had grootse plannen om de meest fantastische creaties te maken, maar ik geloof dat dit toch niet zo mijn ding is. Heb in ieder geval 2 taarten af en ze zien er wel vrolijk uit met bloemen en sterren. Vanavond nog 1 taart te gaan…



Verder vandaag al cadeautjes gekregen. Vorige week had V.era van ons al een zandbak en een picknicktafeltje gekregen en vandaag hebben R.oel en ik elk nog een cadeau gegeven (onafhankelijk van elkaar vonden we het zielig als ze vandaag niks zou krijgen, aanstellers :roll: ) Van mij een houten knoppuzzel met dieren en van R.oel een paar mini teva sandaaltjes :inlove:

Mijn ouders hebben vandaag een loopwagentje met blokken gegeven, waar ze meteen de kamer mee doorscheurde, ze maakt zelfs al bochten :shock: Ik denk dat ze geoefend heeft op het kdv. Van mijn zus heeft ze een pop gekregen, die spontaan bedolven werd onder kusjes :inlove:



Wat is het toch leuk om een kindje te hebben :inlove: :mrgreen:

:-* :-* :-*

Hallo meiden,



Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles zijn gangetje. Het begint nu wel drukker te worden nu ik

ook achter de jongste aan moet rennen en hij bijna niet meer slaapt overdag. :roll: :mrgreen: Maar die gekte

zal niet zo heel lang meer duren, aangezien mijn bijna kleuter binnenkort mag gaan proefdraaien op

de basisschool en mijn kleinste meid over een maandje op de psz begint. Wat worden ze snel groot… :roll:



@Chelleke: Oh, die rusteloze benen hielden mij ook vaak wakker, echt zwaar irritant. :wall: Nog even,

nog even… En gelukkig dat je deze keer weinig last hebt van maagzuur. Dat is ook zo vervelend. :wall:

Is ze drukker dan Damian trouwens? Hoe ervaart hij je babybuik? Hij heeft echt de leeftijd dat hij het

genoeg begrijpt.



@Tinka: Nee, jij kan het nog niet vergelijken, maar als ik het zo lees valt het best mee met de kwaaltjes.

Gelukkig maar. Wel wat balen van de rusteloze nachten die ertussen zitten, maar goed, kan je meteen

alvast wennen. :wink: Al waren mijn nachten ook prima te doen, geen nachten met een baby hoeven lopen,

dus het hoeft niet. :pray: :mrgreen:



Ik ben ook enorm benieuwd naar jullie dochters, Chelleke en Tinka, naar de namen, naar de bevalling,

hoe ze eruit zien, of ze op Damian lijkt, naar jullie ervaringen rondom de eerste weken, naar de reactie

van de papa’s op hun dochters… :inlove: :inlove: :inlove: Zo spannend! :shifty:



@Desiree: Jouw mannetje is nu aan de beurt he?! :wink: Alweer 1 straks… :inlove: En ik herken je gevoelens wel

hoor, geen baby meer… :roll: Jullie houden het bij deze 2 banjers? Ik heb geen rammelende eierstokken

(gelukkig :mrgreen: ), maar wil aan de ene kant deze babyfase ook nog niet afsluiten. Maar aan de andere kant

ben ik juist enorm blij dat hij groter wordt. Dat ze allemaal groter worden. Ik weet hoe leuk het is om echt

grote kinderen te hebben en dat is ook zo ontzettend leuk. :smiley: En natuurlijk stukken makkelijker. :wink:



Hoe gaat het trouwens verder met jou zelf? :hug:



@Jane: Hoe was jullie vakantie?



@José: Heerlijk he, moeder zijn?! :inlove: Maar een geslaagde verjaardag als ik het zo lees. Mooie cadeaus

gekregen ook. :thumbup: Super! Leuk hoe ze op alles reageren he! :inlove: En de taarten waren gelukt. :drool: Mooie

1ste verjaardag dus! :wink: En dan is ze 1… :roll: Even wennen idd. Gaat snel he? :roll: Oh, voor dat je het weet

zijn ze 2, 3, 4,… En elke leeftijd is zo leuk… :inlove: Geniet ervan, want het is zo voorbij! Het is een cliche,

maar het klopt als een bus!



Nou, weer een heel verhaal… :o :mrgreen:



Tot gauw!



:-*

@Enigma wrote:

@Chelleke: Oh, die rusteloze benen hielden mij ook vaak wakker, echt zwaar irritant. :wall: Nog even,

nog even… En gelukkig dat je deze keer weinig last hebt van maagzuur. Dat is ook zo vervelend. :wall:

Is ze drukker dan Damian trouwens? Hoe ervaart hij je babybuik? Hij heeft echt de leeftijd dat hij het

genoeg begrijpt.




Ja vannacht was het weer feest, zowel mijn lichaam als Damian :thumbdown: :roll:

Volgens mij is ze wel iets drukker dan Damian, weet het niet meer zo goed van Damian :oops:

Damian roept wel mama heeft baby in de buik maar hij snapt er verder nog niks van. Hij heeft nog geen besef dat er dadelijk nog een kindje bij ons woont.

Hij is ook harstikke lomp met mij en mijn buik en we proberen zo vaak uit te leggen dat hij rustiger moet doen omdat er een kindje in mijn buik woont, maar dat dringt geloof ik niet door :roll: :wink:



Bij jou lekker druk lees ik :wink:

Suc6 hihi :-*

Hallo meiden,



@Chelleke: Oh, wat een ramp… :? Ben zo niet jaloers… Hier twee (vaak 3) kids die al weken

tussen 5 en 6 wakker worden… :roll: Ik ben kapot. En waarom? Geen idee. De kamer is donker,

ze eten genoeg, zijn de hele dag bezig, slapen amper overdag, dochters helemaal niet en mijn

zoon niet meer dan 1 uurtje. Je zou toch denken dat ze dan 's nachts prima slapen. :roll: Zal wel

weer zo’n “fase” zijn… :mrgreen: Ach, ik overleef het vast wel, maar je bent dus echt niet de enige met

slaaptekort. :wink: Ik leef met je mee! :lol:



En dat “lompe” van Damian met je buik speelde hier ook. Ze vergeten het gewoon snel. Ik moest

ze ook steeds eraan herinneren en zelf steeds mijn babybuikkie beschermen tegen springende

peuters en hun idd lompe gedoe rondom mijn buik. Tis maar goed dat beeb zo goed beschermd

zat in mijn buik, anders was hij er blauw uitgekomen. :stuck_out_tongue: Maar ook herkenbaar dus. :mrgreen:



Nou, ik ga (nog) maar eens een kop koffie halen… Gaap :zzz:



Tot straks en anders snel.



Dikke :-* voor jullie!

Arme jij, :zzz: :zzz: :hug: :hug: :hug: :-*

Hihi… Erg he! :mrgreen: Vanochtend zat ik weer beneden, 5:30… :roll:



Hoe is jouw nacht gegaan? Trek je het nog wel met die warmte? Wat is

het benauwd zeg!

Vreselijk benauwd :thumbdown:



Ik slaap nog steeds bij mijn ouders en dat samen met Damian op 1 kamer/bed. Hij begint al heel vroeg te kl*ten. Normaal is hij wel van uitslapen, nu helaas niet.

Thuis komt hij ook snachts aangewandeld. Maar nu Rob dadelijk terug is dan wil hij hem leren in zijn eigen bed te blijven. Ik zie er nu al als een berg tegen op. Nog meer lange nachten :frowning: Maarja echt lekker ligt het ook niet meer, met zo´n dikke buik en dan nog een kleine en een grote vent in een bed van 160 breed.



Maar ben het zwanger zijn erg beu :oops: Heb zo’n last van mezelf en buik :shifty: :thumbdown: En die kleine weet me vaak goed te raken, ook in mijn blaas en dat doet pijn, pffff net of ik zware blaasonts. heb. Stoute meid :naughty:

Maarja nog even door hobbelen :wink:

En een goedemorgen weer, :roll:



Om 5:15 hoor ik mijn peuter: “Mama, ik ben klaar.” “Mama, kom nou.” “Mama, waarom hoor jij

mij niet?” :lol: :inlove: Wat moet je dan? :wink: Dus mama staat op en op de een of andere manier hoort

mijn jongste dat altijd en is meteen wakker. :doh: Maar ja, het heeft ook weer wat, de zon zien

opkomen enzo… :liar: Neee!!! Ik wil slapen!!! :wall: :mrgreen:



@Chelleke: Wat een ellende he! Ik heb het ook zo benauwd en dan moet ik meteen aan jou en

Tinka denken. Tijdens de zwangerschap had ik daar ook veel meer last van. Arme jullie! :hug:

Maar idd. nog even doorhobbelen en ben je er weer vanaf, dat zwanger zijn. Weer terug naar

je eigen medicijnen enzo. :wink: Nog even, meid! :wink: Je bent er op een gegeven moment ook zat van.

En dan heb je ook nog zo’n dondersteentje die steeds raak trapt. :naughty: Ze is iig sterk genoeg om

straks tegen haar grote broer op te boksen. :wink: :mrgreen:



Maar jullie moeten eerst de strijd met grote broer om het bed winnen dus. Dat zal nog wel eens

een pittige strijd kunnen worden. :shifty: Ah, jullie winnen hoe dan ook wel en vaak is het echt maar

een paar weken maximaal voordat de kids de strijd opgeven. Blijf consequent! :wink: En laat Rob het

grotendeels maar aanpakken, dan heb jij tijd om lekker even bij te tanken. Maar suc6 ermee!

Ik hoop dat het allemaal enorm zal meevallen en Damian snel opgeeft. :pray:



@Derest: Hoi! :mrgreen:



Nou, ik ga hier nog maar eens wat koffie halen.



Tot gauw maar weer! :wink:



X

@ karma, hoi terug!





even gauw een knuffel voor iedereen :hug:



moet zo samen met Elize naar de tandarts, het is weer tijd voor controle. ben benieuwd of Elize nu ook weer zo relaxed is net als de voorgaande keren. de vorige keer zat ze netjes een boekje te bekijken terwijl ik aan de beurt was en kan bijna niet wachten tot ze zelf in de grote stoel mocht :inlove:





tot later :-*

Ben benieuwd idd. Hopelijk blijft ze zo relaxed! :pray: Hier gelukkig ook geen angst voor

tandartsen. Wij zijn ook geweest een paar weekjes terug, allemaal weer goedgekeurd.

Ik blij, want meestal vind de tandarts bij mij toch vaak een gaatje. :?



Maar suc6 voor straks! :wink:

Haj haj



Vandaag beetje gekke dag gehad. Eerst naar de gyn geweest. Alles goed met de kleine meid :inlove:



Daarna ging ik even kijken op internet bij onze woningbouw op de site. Ik heb daar vorige week op een nieuwbouwwoning gereageerd, maar er wel van uit gaande dat het niks zou worden want de wachttijden zijn hier best lang. En wij wonen hier nog maar 4 jaar (is dan dus ook je inschrijfduur)

Deze woning heeft geen zolder en die mis ik toch wel heel erg. Allemaal spullen liggen in die klamme schuurtje en 1 slaapkamer is een zolder/rommel/opslag/kantoor/kledingkamer in 1.

Maar nu was gisteren de aanvraag gesloten en keek ik op welke plek ik stond/sta. Staan we toch op 1 :shock: Dat zou dan betekenen dat we die woning hebben :shock: Ben benieuwd of er morgen of van de week een brief door de bus valt :smiley: Nieuwsgierig? Zie hier: http://www.svuwonen.nl/uploads/_site_1/_section_14/nieuwbouw/Velmolen%20Oost/Verhuurbrochure%20Muntmeester%20Helmteken%2020%20woningen%20versie%202.1.pdf en http://www.velmolenbuiten.nl/



@ Enigma

5:15 uur :zzz: :zzz:

Ja die meid van ons die kan Damian wel aan als ze zo doorgaat :o

En ik ben bang dat ze net zulke grote voeten als Damian zal hebben want ze waren met de pretecho al 5 cm :shock:

En ik wil ook zo graag van die inniminie voetjes en handjes :frowning: :wink:



Pffff ja de strijd met Damian moet nog gaan beginnen. Vanavond slaapt hij nog een extra nachtje bij opa en oma. Rob moest vandaag mee naar Yoga :mrgreen: We vielen allebei bijna in slaap :shifty:



@ Desiree

Hoe was het bij de tandarts?

Ik moet ook nog een afspraak maken, moest vorige maand al :oops:



:-* allemaal

Helaas gaat de woning niet door :thumbdown:

We werden vanmorgen gebeld en de woning is te goedkoop voor ons. Hij is €646 nog wat en we mogen alleen maar woningen van €653 en hoger…helaas pindakaas. :thumbdown: :frowning: :wink:

jeetje dat gaat om een paar euro wat een leuke woning was het balen hoor. Maar je kan dus nu wel gaan reageren op andere woningen.



V’era is verwend zeg en hier ook hema taarten hoor haha je bent er maar druk mee geweest.



Enigma en chel wat een nachten ik mag dankbaar zijn. Ook al hebben we het hier ook best zwaar gehad het is nu al een tijd rustig… :pray:



tot laters