~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

:mrgreen:

even snel langs. vandaag vieren we een feestje :mrgreen:



hier een man die sport of tv kijkt dussssss, maar ik ben misschien niet veel beter…



tot laters misschien wel na een weekje want hier vakantie we gaan weekje weg naar spanje.

Ooooh ben helemaal niet jaloers :liar: :liar: :angel:

Veel plezier :dance:

thanks :-*

Hallo meiden,



Was ik weer even. :wink:



@Tinka: Oh, hij is nog niet gekocht dus. Of begrijp ik er nou helemaal niks meer van? :oops: Ik zou hem dan

nog even laten staan, tenzij je de kans klein inschat dat iemand hem koopt voor jullie. :think: Ik gebruikte

hem wel al vanaf dag 1, vanwege de andere kids.



@Chelleke: Vervelend zeg, zou je niet iemand anders kunnen vinden om je te helpen? En met diegene

in je achterhoofd Rob kunnen vragen of hij het voor … kan doen, omdat je het anders aan

gaat vragen. Een beetje pushen dus. :think: Maar niet leuk dat het zo moet idd. :hug:



Heel herkenbaar trouwens, dat peuter/kleutergeklets… :mrgreen: :lol: Hier ook meerdere keren goed voor l*l

gestaan. :lol: Hoort erbij allemaal. :wink:



@José: Balen dat je je zo moe en chagrijnig voelt zeg. :hug: Niks aan… Nu is jouw meis aan de beurt he,

de volgende jarige job! Druk bezig met haar 1ste feestje? :inlove:



@Jane: Allereerst… :oops: :oops: :oops: Sorry!!! Ik wist dat je jongste jarig was en was nog van plan je even te

feliciteren, maar ben het helemaal vergeten… :oops: :oops: :oops:



Dus alsnog:



:dance: :clap: :inlove:

Van Harte Gefeliciteerd Met De
:inlove: :clap: :dance:







:dance: :clap: :inlove: 1ste Verjaardag Van Jullie Zoon!!! :inlove: :clap: :dance:



Hoop dat het een leuke dag is geworden! En nu lekker in Espana… 8) Enjoy! :wink:



Bye Bye

@Jane nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je jongste!!! veel plezier op vakantie!



@ enigma, :clap: voor je kleine meid



@ chelleke en tinka, ik geloof dat alle mannen zo zijn. voor mij duurde het ook allemaal veel te lang voordat het klaar was. ben daar ook wel eens boos om geworden :oops:





hier gaat alles zijn gangetje. met mij gaat het elke dag iets beter al gaat het mij veel te langzaam :oops: vandaag moest André weer aan het werk, zijn zorgverlof is afgelopen, vandaag zijn mijn so de hele dag hier om me te helpen. en de rest van de week ga ik naar mijn ouders. het is best frustrerend dat ik zo weinig mag en kan, maar goed, het is niet anders. * einde klaagmodus *



afgelopen donderdag moest ik voor de uitslag en controle naar de chirurg. zoals we al dachten was de uitslag goed, een goedaardige tumor dus. de chirurg zelf was ook tevreden over alles, heel fijn dus. ik moet wel regelmatig terug komen voor controle en er wordt dan ook elke keer een mri gemaakt. over 3-4 maanden is de eerste controle (mri), ben benieuwd hoe het er ‘van binnen’ uitziet.

vorige week ook begonnen met fysio, 2x in de week, ben er maar druk mee, hahaha





met de kinderen alles goed. Elize af en toe erg vervelend :roll: maar verder gewoon een lekker grietje.

Sebastian kruipt ondertussen het hele huis door en begint alles te ontdekken. zet af en toe een paar stapjes aan de hand en loopt soms ook al op handen en voeten :shock:

oh Desiree, al bij al is dat goed nieuws he! Wel vervelend als je zo aangewezen bent op hulp van buitenaf he! Ik heb dat zelf ook niet graag.



@jane: gelukkige verjaardag voor je kleine mannetje!



@enigma: idd, hij is nog niet gekocht. Mijn zus wordt meter, en zei dat we na een paar weken maar moesten zeggen wat van de lijst nog niet gekocht was en we graag nog echt wouden hebben (binnen een redelijk budget natt he :mrgreen: ) Dus als ie dan nog niet gekocht is, dan vraag ik het aan haar wel!

Dat is fijn nieuws Desiree :thumbup: :hug:



Jane, volgens mij heb ik je ook niet gefeliciteerd :oops:

Dus ook bijdeze, GEFELICITEERD :wink:

ik heb foto’s gepost :angel:

Hallo meiden,



Hoe gaat het met iedereen? :wink: Hier alles prima. Meneer heeft zijn 1ste tandjes inmiddels en kruipt

nu goed vooruit. Ook trekt hij zich aan alles op en loopt goed langs de tafel en bank. Leuk om te zien

hoe hij nu steeds bij zijn twee zusjes hangt en ook echt bij hoort nu. :inlove: Onze 3 banjers. :mrgreen:



@Desiree: Hoe gaat het nu met je? Fijn dat de uitslag positief was en de chirurg zelf tevreden was.

Heb je nog steeds genoeg hulp of komt er al weer veel op je schouders terecht? :hug: Zorg maar

goed voor jezelf!



@Tinka: Aha, dan had ik het goed. :mrgreen: Jullie zouden ook een deel kunnen bijbetalen, als het toch wat

buiten hun budget valt. Maar met de box komt het dus wel goed. :wink:



Wat voor beebjes hebben jullie trouwens in de buik, Chel en Tinka? Druk, rustig? En kwaaltjes? Al last

van rugpijn, bekkenpijn? Vaker plassen? Vertel, vertel… :mrgreen: Ik wil meegenieten hoor! :wink:



Enne foto’s… :smiley: Ik ga meteen even spieken!



@Jane: Al weer terug? :wink:



Liefs! :-*

Foto’s net geplaatst :inlove: :inlove:

Ze is best een drukke tante in mijn buik.

Kwaaltjes? Ik eet bijna niet want alles is walgelijk. Behalve snoepwerk :oops:

Slapen gaat beroert, heb ontzettende onrust in mijn benen en armen.

Heb erg last van een opgeblazen gevoel en erg snel last van mijn buik, beetje pijnlijk.

Zuurbranden is gelukkig dit keer erg beperkt maar mijn eten komt wel regelmatig omhoog.



Nee het zal nooit mijn hobby worden, dat zwanger zijn :shifty:

Maar goed, hoort erbij :wink:

:hug: Nog even volhouden Chel, dan ben je er vanaf en heb je een lief klein meisje in je armen :inlove:



Mooi dat het bij jou zo goed gaat Enigma en dat je kleine man zich zo goed ontwikkelt :smiley:

Welja en dan ben ik het alweer vergeten :inlove:

Goed dat ik weer ff kom kijken, want er is weer wat gepost :slight_smile:



@enigma: ik kan niet vergelijken of dit nu een drukke beeb is of niet, maar ik vind het alleszinds nog aangenaam om haar te voelen bewegen, dus zal het wel meevallen denk ik he?!

Snachts word ik soms wakker, maar dan onmiddellijk voor een paar uur, gelukkig hoefi k niet te werken. Ik moet soms wel soms niet eruit om te plassen, maar het valt best mee in vergelijking met sommige anderen denk ik. Maagzuur heb ik soms wel en als ik wat langer sta, krijg ik pijn op één bepaalde plek vanboven aan mijn buik, net of de BM daar is vastgeknoopt en begint door te hangen :lol:



Ik ben stiekem toch al wel aan eht aftellen, want ik ben zo benieuwd naar ons meisje en naar ons nieuwe leven :slight_smile:



En wat fijn dat jouw mannetje het zo goed doet Enigma!



Ivm de box, Joris gaat van het weekend ns aan z’n mama vragen of ze iets van de lijst wil kiezen wat we echt nodig hebben (heb ik ff opgeschreven, met de prijzen bij, kan ze rustig kiezen en ze geeft wat ze wil natt) Als ze dat niet wil, is dat voor mij evengoed, maar ik ben zeker dat ze liever heeft dat we zeggen wat we nodig hebben, dan dat ze iets minder nuttig geeft. Ik wil gewoon zo graag alles al in huis hebben, dan lijkt het korterbij te komen :shifty:

Ik kan me nog goed herinneren dat ik in de laatste fase alles gereed wilde hebben voor de baby!

Nog 8 weekjes meid, echt spannend zeg



Hier alles goed. Kan bijna niet geloven dat V.era morgen alweer 1 jaar wordt :shock: Ik check steeds de kalender om te zien of we ons niet vergist hebben in de datum ofzo, maar nee, morgen is echt 27 mei.

Ik vind het overigens niet erg dat ze straks geen baby meer is, ze is nu al zo’n leuke dreumes :inlove:

Zaterdag vieren we een groot feest dus ik ga vandaag taarten bakken en morgen ga ik die samen met mijn zusje versieren met marsepein :smiley:

jose alvast gefeliciteerd met je meisje!





ik kan ook niet geloven dat over 6 weken Sebastian ook al weer 1 wordt.





(ik heb enorm last van rammelende eierstokken, ik vind het erg moeilijk dat ik straks geen baby meer heb :oops: :shifty: )





kom later weer uitgebreider reageren, ga nu naar mijn ouders heen, tot later :-*

dank voor felicitaties dames, het was een mooie dag. 1 jaar alweer.



Jose ook jij alvast van Harte met jouw meisje, maak er een mooie dag van.



Lieve Groet,

Gaat dat toch snel met die kleintjes :shock: :wink:

pff ja nou en of.

ooooh jongens wat een prut nacht heb ik gehad :zzz: :zzz:



Ik kon weer niet slapen, kon mijn draai niet vinden met die buik, ik pieker en pieker, mega onrust in mijn benen en armen en later ook nog zuurbranden :thumbdown: :evil:

Heb tot 5u wakker gelegen/gezeten beneden en toen eindelijk in slaap gevallen op de bank. Gelukkig heb ik 4 uurtjes kunnen slapen, maar veel is het niet :zzz:



Maarja komt goed :wink: