~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~



Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:

Onze kiekjesforum

Het 1e deel
Het 2e deel
Het 3e deel
Het 4e deel
Het 5e deel
Het 6e deel
Het 7e deel
Het 8e deel
Het 9e deel
Het 10e deel

Ben ik weer :slight_smile:

Haaaaai :mrgreen:

meld!



hier weer een berichtje van mij.

ik begin langzaam weer op te knappen. de operatie is allemaal goed verlopen al hebben ze niet de gehele tumor weg kunnen halen. deze was al gedeeltelijk verkalkt en niet meer te verwijderen. volgens de dokter moet het echter geen problemen meer geven. de zenuwen waren compleet platgedrukt door de tumor en nu het grootste gedeelte weg is is er weer ruimte voor de zenuwen. donderdag krijg ik de uitslag van het onderzoek maar het ziet er tot nu toe allemaal goed uit. maandag mocht ik dus al naar huis, ik voelde me goed en in je eigen bed lig je toch een stuk prettiger. de wond (12 cm lang) is nog wel pijnlijk en heb nu ook behoorlijk wat spierpijn bij mijn schouders en rug maar goed dat hoort erbij. elke dag dag gaat het wat beter en kan ik iets meer. nu volgt dus een lange weg naar herstel. de dokter gaf aan dat het herstel wel anderhalf jaar kan duren. de komende drie maanden moet eerst mijn wond/rug herstellen en langzaam aan het ‘gewone’ leven weer oppakken. ik heb de kinderen ontzettend gemist, maar vandaag zijn ze eindelijk weer thuis gekomen. heb ze weer lekker kunnen knuffelen en heb zelfs Elize zelf naar bed gebracht, was even op de tanden bijten, veel bewegingen doen nog pijn maar ben blij dat ik het toch gedaan heb.





voor alle (aanstaande) mama’s een fijne moederdag gewenst!





:hug: en :-* voor iedereen.

Fijn dat het langzaamaan wat beter gaat :hug: :hug: :-



Ook namens mij een fijne moederdag allemaal :-

oh desiree dat klinkt goed maar anderhalf jaar dat is lang ik hoop dat het bij jou sneller gaat.



Iedereen hier fijne moederdag… ik moet werken :?



laters

Fijn om wat van je te horen Desiree, ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik wens jou ook een fijne moederdag, gelukkig hoef je die niet in het ziekenhuis te vieren. Hoewel je dan wel automatisch ontbijt op bed krijgt :wink:



Jane, balen zeg :hug: Desondanks toch een fijne moederdag.



Chelleke, Enigma ook een fijne dag toegwenst. En Tinka, jij bent nog geen moeder, maar wel al bijna, dus voor jou een hele fijne bijna-moederdag :smiley:



Leuke foto trouwens Chel!



Manlief had voor mij ontbijt op bed gemaakt vanmorgen, was heel erg lief, maar wel een beetje vroeg om half 8 :lol: Ik lag nog helemaal in coma en V.era ook, maar blijkbaar vond R.oel het genoeg geweest :wink: Hij had namens V.era de nieuwste cd van Adèle voor me gekocht, erg leuk. En van V.era had ik een beschilderde bloempot met zaadjes erin gekregen (kdv)

Fijne moederdag allemaal :-*



:inlove: :inlove: :inlove:

ja ik kreeg een hart met ook een handje super leuk

Leuk :smiley:

Toch leuk he, dat moederdag :inlove:

Hallo meiden,



Ik spring hier weer in hoor, :oops: :roll: anders blijf ik het steeds uitstellen tot ik er of echt even

de tijd voor heb… :o



Ik zag nog wel een prachtige beeb :inlove: voorbij komen, dus Sweatest7:



:dance: :inlove: Van Harte Gefeliciteerd Met :inlove: :dance:







:dance: :inlove: De Geboorte Van Jullie Zoon!!! :inlove: :dance:




Verder lees ik dat iedereen (op Tinka na :wink: volgend jaar wordt je vast net zo verwend :smiley: )

lekker verwend is op moederdag, hier hetzelfde hoor, it was all about me… :inlove: Ik ben de

hele dag in de watten gelegd en heb mooie cadeaus gekregen; parfum, douchegel en een

mooie bloem met een foto (psz) en heel veel mooie paardebloemen. :inlove:



@Desiree: Fijn dat je je toch redelijk snel al wat beter voelt. Hoop dat je dit hoofdstuk snel

achter je kan laten en er weer een wat relaxtere periode aankomt. Sterkte en beterschap! :hug:



@Tinka & Chelleke: Wat gaan jullie snel! :shock: Zijn jullie druk met de voorbereidingen bezig?

Kamertjes, namen, kaartjes? Vertel, vertel… :mrgreen:



@Jane & José: Die 2 van jullie zijn al bijna jarig he! :shock: Gaat ook snel he! Vooral de kleine

vent van Jane is echt bijna alweer 1 jaar! :inlove: Druk bezig met het plannen van hun eerste

verjaardagen?



Hier gaat het lekker zijn gangetje. Kids zijn ook weer een fase verder, tenminste de twee

kleintjes dan. Mijn jongste meid is zindelijk, net 2 jr 4 mnd. :dance: Ik ben zo blij! Ze draagt

alleen 's nachts nog een luier, maar die is ook steeds vaker droog 's ochtends. Dus bijna

nog maar 1 in de luiers. :dance: En meneertje kan nu vooruit kruipen, nog niet zo heel snel,

maar hij kan het. Gelukkig is hij daardoor nu wat minder gefrustreerd en kan ik ook weer

wat meer doen. :wink:



Nou, nu ga ik maar eens bankhangen met manlief. :mrgreen: Ik ben bekaf… :zzz:



Tot gauw!



Liefs! :-*

Ow lekker dat je jongste dametje zindelijk is :dance: :clap:

Die van mij verrekt het gewoon en hij weet dat ie het op de wc moet doen, zegt ie ook. Maarja hij is er niet vies van, hij loopt gerust de hele dag in een poepbroek :sick: Niet dat dat gebeurt hoor, haha.

Fijn dat verder alles oké gaat :thumbup:



Pfff druk met voorbereidingen…ja ikke, Rob is zo laks en lui :?

Ik heb al namen op een rijtje, hij neemt alle tijd :roll:

De babykamer is ook niet meer verder gekomen :thumbdown: Maar hij heeft beloofd als onze vakantiegeld binnen is alles te doen en ook Damian zijn kamer af te maken…ik ben benieuwd :pray:

Maar wel frustrerend :oops:

Ook met spulletjes zoeken of geboortekaartjes zoeken komt het op mij neer en als ik hem dan linkjes mail duurt het eeuwen voordat ik eindelijk weet of hij het iets vind oid. En hij mag ook wel eens gaan zoeken ofzow vind ik.

Ik kom iig geen steek verder en zeuren helpt niet :roll: Mannen :thumbdown:



Verder alles oké hoor :mrgreen:

haha Chel, ik ken het. Bij Joris is alles goed (behalve de naam, daar heeft hij wel zijn gedacht over gezegd)



het kaartje is zo goed als klaar (moet nog een ander model worden, zodat het niet dubbel zo duur wordt met verzenden) de naam is er. De kamer is ok. Al moet de matras nog in het bed enzo, maar dat kan wachten.



Ik zou wel graag ook de box in huis hebben voor ze komt, maar weet niet of dat zo zal zijn ook.



Het gaat best hard, maar soms niet hard genoeg. Soms wil ik echt al wel weten hoe het is, ééns ze er is!



@desiree: hopelijk gaat je herstel vlotter dan die 1.5 jaar, maar toch al fijn dat je Elise zelf naar bedh ebt kunnen brengen he! :hug:

Goedemorgen meiden,



Hihihi… Ken het verhaal hoor… :roll: Die vent van mij is net zo, bemoeit zich niet met de babyzaken,

laat alles aan mij over, maar dat vind ik eigenlijk wel best. Ik weet namelijk precies wat ik wil en

zou balen als ik het niet zo kan krijgen. :oops: :mrgreen: En dat weet hij ook wel, dus hij houdt zich er heel

verstandig buiten, maar geeft wel eerlijk zijn mening gelukkig. Alleen de namen daar denkt hij

echt over mee, vindt hij ook belangrijk, dus ik verzamel namen en hij selecteert. :wink: Werkt hier

erg goed. :stuck_out_tongue: Lijkt dus een beetje op Tinka’s verhaal. :smiley:



En hoe bedoel je met de box? Hier stond hij ook al een tijd voordat de kleinste geboren was. En

als ze heel klein zijn is hij erg handig, vind ik.



Maar jullie zijn dus al wel bezig met de voorbereidingen. :inlove: Super hoor! Ik hoop dat Rob inderdaad

alles mooi op tijd afmaakt straks, zodat jij niet hoeft te stressen wat dat betreft. Kan het niet een klein

beetje vermijding zijn? :mrgreen: Hier werd het opeens serieus voor meneer toen ik vertelde dat ik voorweeën

(indaling) kreeg rond 34 weken. Had meneer het eindelijk door… Er komt echt een baby bij! :shock: :lol:



@Chelleke: Dat zindelijk worden werkt hier super met stickers. Dat heb ik bij alle kids gedaan. Er

hangt nu ook een groot vel papier in de woonkamer en daar plakt ze na elke plas/poep een mooie

sticker op. Ze is er ook supertrots op en telt de stickers vaak. :mrgreen: Misschien dat je het ook met eens

stickers kan proberen, al komt het vanzelf wel natuurlijk. Haar zus was met 3 jr 1 mnd zindelijk en

meteen dag en nacht. Komt helemaal goed, Damian is gewoon een dondersteen. :mrgreen: :inlove:



En laat jij hem trouwens zonder luier lopen? Als ik mijn jongste een luier om doe dan kan ik er donder

op zeggen dat ze haar behoefte daarin doet, vooral tijdens het spel. Is toch veel makkelijker. :wink: :mrgreen:

Ik laat haar zonder luier lopen en dat gaat super. Ze heeft in het begin maar 3x haar plas vergeten

en het op de grond gedaan, maar heeft nu al meer dan een week geen echte ongelukjes gehad, wel dat

ze er te laat om denk en toch een paar drupjes in haar onderbroek heeft gekregen, maar dat telt niet. :stuck_out_tongue:



Nou, alles is hier inmiddels wakker, dus ik ga de kinders voederen. :mrgreen:



Bye Bye :-*

Die lijkt vertrokken met haar stickers Enigma! :slight_smile:



De box staat nog in de winkel, dat bedoel ik maar. Wij hebben een geboortelijst met al zo’n dingen op, waar mensen dan kadootjes van kunnen kopen en daar staat hij dus bij. (ik hoorde al in het juli-mama’s topic, dat dat in Nl niet zo gedaan wordt, een lijst leggen. Net zoals het geboortesuiker, dat doen jullie blijkbaar ook niet :slight_smile: Wat zijn wij toch gekke mensen :mrgreen:

@ Tinka

Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent :mrgreen:



@ Enigma

Ja, wbt kaartje enzo vind ik het nog wel oké maar aan die kamer kan ik niks doen, dat moet hij echt doen. Ik zeg hoe ik het graag wil maar ik kan er verder niks mee. En hij snapt niet dat ik het fijn zou vinden als er weer eens wat schot in de zaak komt :roll:



Met Damian was hij ook al zo makkelijk. Toen ik weeen had heeft hij de wieg gauw in elkaar gezet (al had dat niet zo snel gehoeven want we bleven een week in het ziekenhuis) en de schilderijen hingen ook pas toen Damian al geboren was :thumbdown:



Hij vind die stomme vliegtuigen belangrijker denk ik. Hij praat over niets anders tegenewoordig, nu het seizoen weer bezig is (spottersdagen, opendagen enzo) Ik vond dat ook altijd leuk, vliegtuigen, maar er is meer dan alleen dat en erger me er nu dood aan. Het liefst ging/gaat hij nog vaker weg dan dat hij mag van mij. Vind wel goed.



Ach het zullen de hormonen wel zijn :mrgreen:



Hier ook stickers met plassen, maar dat boeit hem niet zo geloof ik.

En inderdaad, zonder luier in zijn blote billen doet hij het wel op het potje, nouja de meeste keren, haha



HOw ik moet snel weg…cb met damian



-xxxx

Mannen :roll:

Wat Rob met vliegtuigen heeft heeft R.oel met computers, is niet achter dat ding weg te slaan :roll:

Hoe was het bij het cb Chel?



@Tinka: geboortesuiker wordt hier wel eens gedaan hoor, volgens mij is het een katholieke traditie. De meeste mensen doen beschuit met muisjes, is eigenlijk ook vooral suiker :wink:



Enigma, fijn dat je jongste meid zindelijk is :clap:



Hier alles wel oke, ben alleen heeeeeel erg moe en chagrijnig waardoor ik echt niks van V.era kan hebben. En ze is ook nog eens strontvervelend de laatste tijd :roll: Nou ja, gaat ook wel weer over moet ik maar denken

:hug: :hug:



Ken het wel. Ik ben ook heel snel aangebrand naar Damian (en Rob) toe.

Damian is op het moment ook echt een boef, dan zeg ik het even netjes haha.



Wbt CB…hier stukje tekst van mijn hyves:


12-05-2011

Damian is vandaag weer eens bij het consultatiebureau geweest.
Alles was oké, nou ja bijna alles.
Zijn lengte en gewicht waren goed. 15.3 kg en 96.2 cm.
Hij deed de opdrachten goed, torentje bouwen, vrachtwagentje nabouwen met blokjes, rechte lijn tekenen, alles benoemen in een boekje en de ogentest. :thumbup:
Alleen als hij in de belangstelling staat gaat hij met een piepstemmetje praten, dus zij kon niet goed beoordelen of hij goed zat praat. Hij praat wel veel en goed maar ook wat onduidelijk, dus moeten we even langs het spraak en taalcentrum. Komt goed :wink:
Het is een grote boef in ieder geval, die echt in de fase van zijn leeftijd zit. Dus niet willen luisteren, als hij zijn zin niet krijgt is het oorlog en dat soort bekende dingen, hihi.
Maar hij heeft ook leuke en grappige kanten. Kan soms grappig uit de hoek komen, hihi. :inlove:
Sommige uitspraken zijn om te schamen....papa grote piemel, ikke kleine piemel. Ome veel tieten, mama grote tieten en ikke kleine tieten. Opa heeft ook grote tieten, haha. En laatst was hij met iets bezig en hoorde we ineens kutjebef....oeps dat heeft ie van mama. Sorry!! :oops:
En tegenwoordig bij elke vraag komt er zo'n heel aandoenlijk Alsjeblieeeft er achteraan. Hahaha. Daar trappen we dus even niet meer in. Of als hij straf heeft gekregen, dan is het al meteen voordat we 'm op de stoel zetten, sorry mama ikke goed luisteren....ook daar trappen we niet meer in, hihi. :wink:

Ook leuk als ik me pijn heb, aait hij er overheen en dan zegt ie: Gaat wel over mama. Mama drietig? Niet huilen mama en dan aait ie zo lief.
Dus leuke, stoute, lieve en ondeugende dingen :wink:

Maar alles oké met onze grote man, wat gaat het toch snel allemaal hè.

-xxx-

haha Chel, die uitspraken om over te schamen zijn idd wel erg, zeker als ze dat int openbaar doen :mrgreen:



@jose: welja, beschuit met muisjes vind ik vies, we hebben dat gekregen toen we de eerste keer bij Tinka op bezoek gingen (is een Rotterdammertje he :mrgreen: )

Eten is nooit vies :naughty:

Dat zei mijn moeder altijd :mrgreen: en dat zeg ik nu tegen Damian :mrgreen:

Je lust het gewoon niet, haha