~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

Ja verwend hè :oops: :hug:

Maar ga jij eens bevallen, las net iets over natte plekken :wink:

Ik denk dat je toch al een beetje bezig bent…you go girl :-*

@Chelleke wrote:

Ja verwend hè :oops: :hug:

Maar ga jij eens bevallen, las net iets over natte plekken :wink:

Ik denk dat je toch al een beetje bezig bent…you go girl :-*

Ik wil ook graag vannacht gaan bevallen :slight_smile:

Mja, ik denk dat het eerder slijm was ofzo, ik weet het niet goed. Twas toch maar erg weinig dan ook…

Mhhh nouja dan moeten we maar afwachten :hug:

Je bent iig morgen aan de beurt :-*

Kan ik niet meer voorkruipen :wink:

BIB

Ook even hier…Tinka, ik denk aan je vandaag :-*

tinka, ik :pray: ontzettend hard dat je heel gauw jullie meisje in je armen hebt

Ook ik duim mee voor Tinka! Ik ben erg benieuwd of het vannacht nog spontaan op gang is gekomen, of toch vanmorgen in het ziekenhuis. Ben zoooo nieuwsgierig! :smiley:

Mooie echofoto Chelleke :inlove:

Dank je wel :smiley:

Vannacht is het niet echt op gang gekomen, toen ze weer naar bed ging had ze nog 1,5 uur om te slapen. Maarja in zo’n tijd kan er nog veel gebeuren. Ben nieuwsgierig. Zal zo weer eens in haar topic kijken.

Hallo meiden,

Het begint hier goed spannend te worden zeg! Ik hoop dat jullie alletwee

vandaag of morgen voor 18:00 bevallen, want dan gaan we weg.

@José: Ik hoop het… Deze dip is niet fijn en de vermoeidheid evenmin. Ik

hoop dat de vakantie even wat nieuwe energie brengt.

En logisch dat je het er toch even moeilijk mee heb, hoe klein ook, het

was een kindje in de maak wat niet meer komt. Neem je tijd. :hug: Maar…

Als de eitjes alweer op springen staan zou ik persoonlijk meteen weer

gaan proberen. :wink: Twee kids op dezelfde verjaardag is ook leuk.

Geloof mij, ik kan het weten! :wink: Je weet zelf wel wanneer de tijd juist

is. Maar voor nu baal ik met je mee, want ik had het je zo gegund. :hug:

En hoop ik stiekem op goed nieuws als ik terug kom. :wink:

Grappig verhaal trouwens. :lol: Hier is mijn man bang voor spinnen en

muizen. :roll: En aangezien we naast een groot bos wonen en onze kat erg

van levend speelgoed houdt… Moet ik hem dus met regelmaat redden

van een klein schattig (vaak doorweekt) muisje. :mrgreen:

@Chelleke: Wauw! Wat een lief koppie zeg! Dat neusje, die lipjes… :inlove: Dat

wordt vast net zo’n knapperd als Damian. Ik ben zoooooooo nieuwsgierig!

Ik ga even de twee meiden op bed knikkeren. Meneer slaapt al. :dance:

:-*

Helaas Enigma…nog geen nieuws van Tinka gevonden en ik ben ook nog niet bevallen :mrgreen: Ziet er ook nog niet naar uit dat ze al wil.

Maar nieuws van Tinka zal je nog wel meekrijgen dan ik :pray:

Dikke knuf allemaal :-*

Goedemorgen meiden,

Waar blijven de BIA en BUB’s? :mrgreen: Spannend hoor!

Zijn jullie wel klaar met alles? Namen gekozen? Kaartjes uitgezocht?

Babykamers ingericht? :wink:

Ik kom tijdens de vakantie af en toe wel even neuzen hoor! Veel te nieuwsgierig… :lol:

Nou, vandaag nog even de laatste cadeau’s kopen en dan kunnen we.

Ik kom straks nog even gedag zeggen hoor!

:-*

enigma, kijk even bij de 9maanden mama’s daar staat het grote nieuws :wink:

@Tinka wrote:

Hoihoi,

eindelijk geraak ik hier op internet in het ziekenhuis (en eventjes uit bed ook) Gisteren zo’n keer of 3 geprobeerd, maar niet gelukt.

Gisteren om 13.13h zijn wij de trotse ouders geworden van Lotte.

Ze weegt 3.840g en is 50.5cm.

Het is er eentje met dikke billetjes en dikke kaakjes!

De borstvoeding gaat al best goed, ze wil vaak drinken, dus daar zijn we blij om!

Vannacht natt nog niet heel veel en goed geslapen, maar we redden ons, met behulp van de lieve vroedvrouwen en verpleegesters!

Een uitgebreid verhaal volgt de komende dagen waarsch wel, samen emt een fotootje!

Bedankt Desiree! :wink:

Enne Tinka…

:dance: :clap: :inlove: Van Harte Gefeliciteerd Met :inlove: :clap: :dance:

:dance: :clap: :inlove: De Geboorte Van Jullie Dochter!!! :inlove: :clap: :dance:

Fijn dat alles goed is gegaan en ik ben reuzebenieuwd naar je verhaal! En een foto natuurlijk! :wink:

Chelleke. nu ben jij aan de beurt!!! :shifty: :mrgreen:

Ik ga weer verder… Druk, druk, druk! :wink:

BIB

@ Enigma

Onze babykamer is klaar, we hebben een naam en de kaartjes zijn uitgezocht. Alles staat zo’n beetje wel klaar geloof ik dus ze mag komen :mrgreen:

Nou Tinka daar is ze eindelijk :dance: :dance: :dance:

Meiden,

Plannen iets gewijzigd, maar we vertrekken zo…

Ik zal proberen af en toe even te komen spieken, moet vast lukken.

Chelleke, jij alvast heel veel suc6 met bevallen en heel veel plezier

straks met de kraamtijd, want ik wil wel babynieuws als ik terugkom hoor!

En Tinka, genieten hoor!!!

XxX

Dank je wel.Veel plezier xxx

dankjewel iedereen!

Internet gaat hier niet zo best dus pas laat een berichtje:

Hoi,

snel een berichtje van mij, nu Lotte slaapt in haar bedje.

De bevalling is vlotjes verlopen, al waren de weeën onuitstaanbaar door het breken van vliezen. Ik kon niet recupereren en na 2h heb ik een epidurale gevraagd. Die stak een half uurtje later in en toen zijn ze pas komen voelen hoe ver het stond (ze had eerder ook niet moeten proberen van haar vingers in mij te steken :shifty: ) en toen bleek ik al 8cm te hebben. Waarsch ook door de epi, dat het al zover stond opeens. Om 5 voor 11 stak de epidurale en om 13.13h is Lotte geboren. Een perswee of 5 heeft het maar geduurd. Ik kon mooi voelen wat ik moest doen, maar had geen pijn. Ik kon ook nog steeds mijn benen voelen, alles bewegen en zelf mijn benen in de beugels leggen.

Ik ben wel geknipt en daar heb ik nog last van (zou een blauwe plek zijn) Voor de rest had ik een heel goed gestel om kindjes op de wereld te zetten blijkbaar want ze noemde mij een natuurtalent. (tuurlijk ben je blij als je dat hoort he :mrgreen:)

Lotte was kerngezond en woog 3840g en is 50.5cm. Door haar gewicht geraakt ze moeilijk verzadigd en huilde ze de eerste nacht heel veel.

Gisteren leek het beter te gaan en was ze in de namiddag echt een droombaby. Snachts nog veel gedronken en het leek goed te gaan, maar vanmorgen woog ze maar 3.520kg meer en had ze 38.3 koorts. Hongerkoorts noemt dat blijkbaar. Ons arm schaapje weende ook zoveel en bleef maar zoeken nadat ze aan twee kanten een half uur had mogen drinken, dus heeft ze vanmorgen 30cc flesvoeding bijgekregen en nu slaapt ze sinds kwart voor 9 als een roosje. Vandaag ga ik haar natuurlijk nog heel veel aanleggen en hopen maar dat de koorts weg is tegen straks.

Dat was onze 2daagse int kort, ik post sewwes nog foto’s bij de juli-mama’s!

BIB

@Tinka wrote:

dankjewel iedereen!

Internet gaat hier niet zo best dus pas laat een berichtje:

Hoi,

snel een berichtje van mij, nu Lotte slaapt in haar bedje.

De bevalling is vlotjes verlopen, al waren de weeën onuitstaanbaar door het breken van vliezen. Ik kon niet recupereren en na 2h heb ik een epidurale gevraagd. Die stak een half uurtje later in en toen zijn ze pas komen voelen hoe ver het stond (ze had eerder ook niet moeten proberen van haar vingers in mij te steken :shifty: ) en toen bleek ik al 8cm te hebben. Waarsch ook door de epi, dat het al zover stond opeens. Om 5 voor 11 stak de epidurale en om 13.13h is Lotte geboren. Een perswee of 5 heeft het maar geduurd. Ik kon mooi voelen wat ik moest doen, maar had geen pijn. Ik kon ook nog steeds mijn benen voelen, alles bewegen en zelf mijn benen in de beugels leggen.

Ik ben wel geknipt en daar heb ik nog last van (zou een blauwe plek zijn) Voor de rest had ik een heel goed gestel om kindjes op de wereld te zetten blijkbaar want ze noemde mij een natuurtalent. (tuurlijk ben je blij als je dat hoort he :mrgreen:)

Lotte was kerngezond en woog 3840g en is 50.5cm. Door haar gewicht geraakt ze moeilijk verzadigd en huilde ze de eerste nacht heel veel.

Gisteren leek het beter te gaan en was ze in de namiddag echt een droombaby. Snachts nog veel gedronken en het leek goed te gaan, maar vanmorgen woog ze maar 3.520kg meer en had ze 38.3 koorts. Hongerkoorts noemt dat blijkbaar. Ons arm schaapje weende ook zoveel en bleef maar zoeken nadat ze aan twee kanten een half uur had mogen drinken, dus heeft ze vanmorgen 30cc flesvoeding bijgekregen en nu slaapt ze sinds kwart voor 9 als een roosje. Vandaag ga ik haar natuurlijk nog heel veel aanleggen en hopen maar dat de koorts weg is tegen straks.

Dat was onze 2daagse int kort, ik post sewwes nog foto’s bij de juli-mama’s!

Meid, je hebt het goed gedaan :thumbup: :-*

YEAH Tinka, GEFELICITEERD!!! Klinkt erg goed allemaal!! Succes vandaag met de borstvoeding, hopelijk gaat 't snel weer helemaal goed!

Tinka wat mooi om te horen dat de bevalling zo goed is verlopen en dat je het zo goed hebt gedaan! Wat knap ook dat je haar in 5 persweeën er al uit had, dat is echt heel snel voor een eerste bevalling :thumbup:

En die weeën zijn verschrikkelijk he, ik had me vantevoren niet ingebeeld dat het zoooveel pijn zou doen!

Dat Lotte is afgevallen is volgens mij niet meer dan normaal en koorts kan ook een reactie op de bevalling zijn, komt wel weer goed met haar :hug: Hopelijk gaat je melk snel overvloedig stromen en geeft ze geen flesvoeding meer nodig. :smiley:

Nogmaals gefeliciteerd en veel geluk samen :inlove: