@ tinka, fijn dat het zo goed is gegaan. mooi dat de bv goed op gang komt. veel aanleggen is idd het beste om de productie op gang te krijgen. evt zou je tussendoor nog kunnen kolven om extra te stimuleren.
@ chelleke, bij jou al enige tekenen van een naderend beebje
onze rustige zondag werd verstoord door een ritje naar de eerste hulp met Sebastian. hij was met zijn hoofd op de hoek van een speelgoedkist gevallen en heeft een snee net onder zijn wenkbrauw. gelukkig leek hij er verder weinig last van te hebben en in het zkh hebben ze de snee gelijmd. dat was nog een hele klus, met drie vrouw sterk hebben we hem in de houdgreep genomen zodat de arts de snee kon schoonmaken en lijmen. twee pleistertjes erop en klaar. pfff, wat een middag zeg.
gisteren is ook nog mijn oma in het ziekenhuis opgenomen met maag en hartklachten. ze weten nog niet precies wat er aan de hand is met haar en gaan nog onderzoeken doen. ze ligt ook aan de hartbewaking en ze weten al wel dat haar schildklier weer niet goed functioneert. ze zag er zo breekbaar uit in dat ziekenhuisbed. ik hoop dat ze toch weer een beetje opknapt, het zou fijn zijn als ze nog een tijdje bij ons blijft al weten we wel dat het een keer voorbij is. 90 jaar is een respectabele leeftijd, helemaal voor haar.
nou, ik ga nog even wat drinken en dan lekker naar bed.
dankjewel allemaal! het gaat al wat beter hier. Ze krijgt nog kleine flesjes aangeboden, waar mijn tepels ook wel dankbaar voor zijn. Ze doet het verder ook schitterend alleszinds!
:thumbup: :inlove:
Hier nog alles rustig. Dikke :hug: voor jullie Desiree.
BIB
ben je er nog Chel?
Ik heb een updateje met 2 foto’s in de juli-mama’s gepost!
Ik ben er nog
Nog steeds BIB
Heb vannacht wel bijna 3 uur voorweeen gehad,
ik hoop een beetje dat het een beginnetje is :shifty:
Ik had je foto’s gezien :inlove: :inlove:
Ik durf alleen niet steeds in te breken hihi
spannend Chel!
hier had ik dond voorweeën en de gyn dacht dat ik wel in het weekend spontaan zou in arbeid gegaan zijn, als ze zag dat het die verweking en de cm meer had opgeleverd.
Ik duim dat je je meisje ook snel in je armen heb!
Spannend Chel, ik duim ook voor je!
Tinka, ik ga je foto’s bewonderen
@Tinka wrote:
ben je er nog Chel?
Ik heb een updateje met 2 foto’s in de juli-mama’s gepost!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Prachtig Tinka!!! :thumbup: :thumbup:
Ja, zou mooi zijn als ze kwam
Alhoewel het nu even niet uitkomt. Mijn moeder heeft morgen darmonderzoeken en rent de hele dag al naar de wc door al dat drinken wat ze moet en clysma. En zonder mama kan ik niet bevallen hoor :shifty:
Ik merk dat ik er wel heel erg nerveus voor ben :roll:
@chel: als je niet rustig bent is de kans klein dat het op gang komt…
Kan me je nervositeit wel voorstellen Chel :hug: En ook een :hug: voor je moeder. Zal ze bij de bevalling aanwezig zijn?
Oh Tinka, die foto’s bij de juli-mama’s, wat scheetig, zoals ze daar ligt met haar handje onder haar wang :inlove:
I know. Ik had gisteren op dat moment even last van hyperventilatie door het eten. Na het eten was ik de rustheid zelfe weer, haha :mrgreen:
Maar vannacht alles rustig geweest en nog steeds (nou ja, zij beweegt nog aardig, auwie) Dus we hebben nog een gewone BIB.
@Jose wrote:
Kan me je nervositeit wel voorstellen Chel :hug: En ook een :hug: voor je moeder. Zal ze bij de bevalling aanwezig zijn?
Ja mijn mamsie MOET er weer bij zijn :mrgreen:
Mijn mamsie is me alles en zonder haar ben ik een watje :shifty:
Mamsie heeft de onderzoeken achter de rug. Ze heeft veel pijn gehad omdat haar darmen helemaal verkrampt waren/zijn Waarschijnlijk is dat ook 1 van de grote oorzaken van haar problemen. :hug:
en chel?
bib :roll: :-*
Hoe gaat het aan die kant?
@Chelleke wrote:
bib :roll: :-*heb het ff bijde juli-mama’s staan, heb maar één hand :mrgreen:
Hoe gaat het aan die kant?
Ik las het, misschien een regeldagje :hug: :-*
Nog geen bia hier?
Ik wacht in spanning af …
Nope, BIB
Fijne zondag :-*