Hallo meiden,
Even snel een hallo…
Tinka aan het genieten? :inlove:
En Chell, vandaag een BIA dan?
Ik hou het hier in de gaten.
Liefs! :-*
Nope, BIB aan deze kant.
Vannacht wel weer 2.5 uur weeetjes gehad maar niet doorgezet :roll:
Gisteren een hele slechte dag gehad, ik heb me echt ziek gevoeld.
Verder wachten we maar weer af :-*
De kleine dame vindt het wel gezellig bij jou zo te horen
Ik duim gewoon nog even door. Wel balen trouwens dat je je zo ziek hebt gevoeld, dikke :hug: voor jou
Ach, komt wel goed. Hoop ik :shifty:
dikke :hug: chel. zo fijn die voorweeën :liar: pfff, ik duim dat ze heel gauw gewoon doorzetten hoe is het met je moeder?
hier gaat alles goed. met mijn kleine rouwdouwer gaat ook alles goed. hij heeft geen last van zijn wondje, zit totaal niet aan de pleister en doet nog steeds zo wild :roll: maar: Sebastian loopt!!! :shock: :dance:
pfff, het gaat zo snel met hem! is het jongens eigen dat ze snel zijn of is hij gewoon snel?
gisteren met Elize naar avonturenpark hellendoorn geweest. haar eerste keer naar een pretpark en even quality-time met ons drieën. dat was er wel een beetje bij ingeschoten na de geboorte van Sebastian :oops: :shifty:
het was erg leuk en mijn dochter blijkt echt een adrenaline junkie te zijn :shock: ze vond alles was hard en snel ging ge-wel-dig!
en na zo’n dagje was ze s’ avonds dan ook helemaal munt, haha.
ik heb het ook aardig goed vol kunnen houden. heb nu wel wat spierpijn in de benen maar verder weinig last.
spam in het sf!
Sebastiaan is echt snel! Meestal zijn jongetjes juist wat langzamer, maar dat geldt niet voor allemaal natuurlijk.
Leuk dat het zo leuk was in Hellendoorn en grappig dat Elize alles zo leuk vond!
Hoe gaat het verder met jouw herstel?
het gaat eigenlijk heel goed. qua conditie en kracht ben ik er nog niet maar dat heeft ook tijd nodig.
het gevoel in mijn benen is al weer een stuk beter, niet meer zo verdoofd. ik heb nog wel een stuk op mijn buik/zij wat verdoofd aan voelt, en ook rondom mijn litteken voelt het ook nog erg verdoofd. dat zal nog heel lang duren voordat dat beter wordt (als het beter wordt) heb de laatste tijd wel weer wat meer last van mijn litteken maar dat komt misschien ook wel omdat nu weer ‘normaal’ beweeg.
30 augustus moet ik weer voor een mri en 12 september weer naar de neurochirurg. ben erg benieuwd hoe de mri eruit ziet.
@ Desiree
Het gaat wel oké met ons mam. Ze heeft nog een nasleep van die rotzooi en zit om de haverklap op de wc. De uitslag heeft ze nog niet gehad.
Fijn dat het aan die kant goed gaat :thumbup:
Heerlijk dagje gehad :thumbup: :inlove:
Ik zal zo eens snel naar het SF gaan
sorry dames ik kom maar af en toe hier langs waaien. Ben ook net terug van vakantie.
Dus allereers Tinka van harte met Lotte wat een leuke mooie naam.
Ik ga zo even teruglezen hoe je bevalling is gegaan.
Chel al echt aan het aftellen ik hoop dat je niet overtijd gaat lopen. Ik was het met l best wel zat op het laatst en als ze je dan ook nog laten wachten pffff. Dus hopen dat het wat doorzet en je moeder er fit bij kan zijn.
L.enn loopt ook sinds gisteren hij zette op de camping zijn eerste stapjes maar viel bij vier en hier gisteren hier thuis aangekomen liep hij zo de kamer rond. Hier is het natuurlijk veel gladder dan buiten. sebastiaan is een snelle jongen hoor net als mijn o die liep ook rond die tijd. Heerlijk als ze lopen he. Ik ben er erg blij mee.
liefs voor ieder
Knappe kindjes allemaal :inlove:
Bia xxx
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: SUCCES!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
jaaaaaa heel veel succes chel!!!
net op tijd nog komen kijken! succes!!!
we hebben een bib! even van haar facebook geplukt:
Larissa
Geboren: 11 augustus 2011 10.22 uur
gefeliciteerd Angél, Rob en Damian met jullie dochter en zusje!!!
Gefeliciteerd! Wat een mooie naam zeg! :inlove:
Angel: gefeliciteerd met je meisje!!! Mooie naam :inlove:
:dance: :inlove: Yeah!!! BUB!!! WoeHoe!!! :inlove: :dance:
:dance: :inlove: Chelleke, Rob en Damian Van Harte :dance: :inlove:
:dance: :inlove: Gefeliciteerd Met De Geboorte Van Larissa!!! :inlove: :dance:
Geniet ervan!
En ik spreek jullie allemaal na mijn vakantie allemaal weer!
Oh, en het is de week van leren lopen, want ook mijn dondersteen is deze week met lopen begonnen.
Grappig he! :lol:
Liefs! :-*
Chelleke van harte gefeliciteerd met de geboorte van Larissa! Gaat alles goed met jullie?
Enigma, leuk dat jouw jongste ook de eerste stapjes heeft gezet!
Hej lieverds, eindelijk even gauw berichtje. Druk druk druk. Dank jullie wel allemaal!! Had al wel www op hyves gezet. Ik zal morgen wat meer komen vertellen. Het gaat iig goed met ons. xxx